عمومی

آرشیو استیو جابز: 3 درس کلیدی از الهام بخش نوشته های یکی از بنیانگذاران اپل

آرشیو استیو جابز: ۳ درس کلیدی از الهام بخش
نوشته های یکی از بنیانگذاران اپل

بیش از یک دهه پس از مرگ او، استیو جابز هنوز الهام بخش کارآفرینان در سراسر جهان است. در کنفرانس Vox Media’s Code 2022، دوستان نزدیک و اعضای خانواده نماد کسب و کار و یکی از بنیانگذاران اپل، از جمله بیوه او لورن پاول جابز، تیم کوک رئیس اپل و طراح آیفون جانی آیو، اعلام کردند که اخیراً آرشیو استیو جابز، مجموعه ای آنلاین از نوشته های الهام بخش جابز.

در کنفرانس، پاول جابز گفت که امیدوار است آرشیو بتواند “مکانی برای الهام گرفتن از زندگی و کار استیو باشد. برانگیختن نسل‌های جدید برای مشارکت در آینده مشترک ما.”

در اینجا سه ​​درس کلیدی برای زندگی و تجارت از بایگانی آمده است. : 

۱٫ از اطرافیانتان سپاسگزار باشید 

در ایمیلی که جابز در سپتامبر ۲۰۱۰، یک سال قبل از مرگش برای خود ارسال کرد، اذعان کرد. وابستگی او به اطرافیانش، نوشت که او غذای خود را پرورش نمی‌دهد، لباس‌هایش را خودش نمی‌سازد، یا بیشتر فناوری‌هایی را که در زندگی‌اش با آن کار می‌کرد اختراع نکرده است. بنیانگذار این محصول نوشت: “من عاشق و تحسین گونه هایم، زنده و مرده هستم، و برای زندگی و رفاه خود کاملاً به آنها وابسته هستم.”

موسس گزارش شده است که گاهی اوقات اعتبار ایده هایی را می پذیرد که او ابداع نکرده بود، که منجر به درگیری با افرادی مانند آیو می شد. این ایمیل یادآوری است که جابز به خودش و اکنون به بقیه ما می‌دهد که فروتن بمانیم و به یاد داشته باشیم که هیچ فردی بدون کمک تعداد بیشماری از افراد دیگر، چه دوستان و چه غریبه‌ها، نمی‌تواند پیشرفت کند.

<.>۲٫ اشتباه کنید، سپس به کار خود ادامه دهید 

در مصاحبه ای در سال ۱۹۸۴ با شریک Sequoia Capital مایکل موریتز که در آن زمان روزنامه نگار بود، جابز گفت که شخصی شما با مرتکب اشتباه شدن، زیبایی‌شناسی بیشتر اصلاح می‌شود، بنابراین دادن فضایی برای اشتباهات زیاد برای انجام کاری واقعاً عالی ضروری است.

جابز اضافه کرد که برای ساختن چیزی عالی انرژی یا پول بیشتری نیاز نیست. تنها چیزی که لازم است کمی زمان بیشتر است – نه خیلی بیشتر – و یک تمایل برای انجام این کار: تمایل به استقامت تا زمانی که واقعا عالی شود. درس؟ صبور باش. ممکن است به نظر نرسد که در حال پیشرفت هستید، اما هر اشتباه و شکست به شما درک عمیق تری از آنچه کسب و کار شما را منحصر به فرد می کند، می دهد.

۳٫ ذهنیت مبتدی خود را از دست ندهید 

در طول سخنرانی خود در سال ۲۰۰۵ در دانشگاه استنفورد، جابز به کلاس فارغ التحصیل گفت یکی از خلاقانه ترین دوران زندگی او در سال ۱۹۸۵ با اخراج او توسط اپل آغاز شد. جابز گفت که آن موقع آن را ندیده بود، اما اخراج شدن بهترین اتفاقی بود که می توانست برایش بیفتد.

جابز گفت: “سنگینی موفقیت با سبکی دوباره مبتدی بودن جایگزین شد، کمتر در مورد همه چیز مطمئن بود. ” از دست دادن شرکتی که او تأسیس کرد، جابز را از یک روال راحت خارج کرد و او را مجبور کرد در صنعتی که انقلاب کرده بود تجدید نظر کند. با نزدیک شدن به مشکلات از منظر یک مبتدی، می توانید راه حل هایی بیاندیشید که از روش انجام کارها که قبلاً توافق شده بود، متفاوت است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی