عمومی

سمعک های OTC: صدای فرصت برای کارآفرینان

سمعک های OTC: صدای فرصت برای
کارآفرینان

بازار سمعک قابل ایجاد اختلال است سمعک.

FDA هفته گذشته قانون نهایی را منتشر کرد که دسترسی به سمعک های OTC را برای افرادی که احساس می کنند اختلال شنوایی خفیف تا متوسط، و کسانی که ۱۸ سال و بالاتر هستند. تا اواسط اکتبر، آن گروه می‌توانند برای خرید یک جفت سمعک بدون معاینه پزشکی، نسخه یا مراجعه به شنوایی‌شناس به مراکز خرده‌فروشی و داروخانه‌ها مراجعه کنند.

این اقدام سال‌ها پس از تصویب قانون دو حزبی در سال ۲۰۱۷ توسط کنگره برای تحت فشار قرار دادن FDA برای ایجاد دسته سمعک OTC در حال انجام است. انتظار می رود این اقدام FDA هزینه بالای سمعک ها را کاهش دهد، اما همچنین فرصتی را برای کارآفرینان نشان می دهد تا فناوری را بهبود بخشند که مدت هاست تحت تسلط گروهی فشرده از تولیدکنندگان مانند ReSound، Sonova و Demant بوده است. بر اساس بینش‌های Grand View Research، یک شرکت مشاوره تجاری و تحقیقات بازار در سانفرانسیسکو، ارزش بازار جهانی سمعک در سال گذشته به ۱۰٫۱ میلیارد دلار رسید.

فرانک لین، مدیر مرکز شنوایی و سلامت عمومی شنوایی می گوید: با تعیین استانداردهای جدید، مارک های بزرگ مانند اپل، سامسونگ و تعداد زیادی از دیگر اکنون می توانند سمعک فعلی خود را برای تبدیل شدن به سمعک تطبیق دهند. دانشکده بهداشت عمومی جان هاپکینز بلومبرگ. لین می‌گوید: «این در یک لحظه بازار را به روی مقدار باورنکردنی نوآوری باز می‌کند. هنگامی که این اتفاق می افتد، به طور خودکار دسترسی را افزایش می دهد، هزینه ها را به طور چشمگیری کاهش می دهد، و اجازه می دهد تا یک دنیای کاملا جدید از نوآوری و رقابت در آن فضا نسبت به شرایط قبلی، که فقط مربوط به افزایش سن نیست، بلکه یک مسئله واقعی سلامت عمومی است.

مجموعه ای از سمعک ها از ۲۵۰۰ دلار تا ۷۰۰۰ دلار برای مصرف کنندگان هزینه دارد و بین سه تا هفت سال عمر می کند. بیشتر بیمه‌گران، از جمله مدیکر، سمعک‌ها را پوشش نمی‌دهند – بدون ذکر باتری، محافظ‌های مومی و سایر لوازم جانبی. طبق گفته Starkey، یک شرکت فناوری شنوایی مستقر در Eden Prairie، میانگین باتری سمعک بین ۳ تا ۲۲ روز دوام می آورد. گزینه های قابل شارژ نیز وجود دارد.

اما هزینه در حال حاضر تنها مانع برای تهیه مجموعه ای از سمعک نیست. لین توضیح می دهد که دسترسی مسئله دیگری است، زیرا بیمارانی که به دنبال کمک هستند باید با یک متخصص شنوایی شناس یا یک متخصص گوش و حلق و بینی مانند خودش کار کنند. با این حال، به احتمال زیاد به نفع مصرف کننده است که برای اتصالات به شنوایی شناس مراجعه کند و توسط یک متخصص برای تعیین سطح کم شنوایی ارزیابی شود. این می‌تواند به مصرف‌کنندگان کمک کند تا از خرید یک دستگاه شنوایی که ممکن است برای آنها کارایی نداشته باشد اجتناب کنند.

قانون FDA به عنوان یک پیروزی بزرگ برای آنها تلقی می‌شود. به گفته لین، مصرف کنندگان به عنوان میلیون ها آمریکایی با کم شنوایی زندگی می کنند و بسیاری از درمان خودداری می کنند. کاهش شنوایی برای افراد مسن اختصاص ندارد–طبق آوریل ۲۰۱۹ خواندن از کالج پزشکی دانشگاه آیووا کارور.

همه واجد شرایط دریافت سمعک OTC نیستند، زیرا قانون جدید برای افرادی که کم شنوایی خفیف تا متوسط ​​دارند اعمال می‌شود. معیارهای مختلفی برای کاهش شنوایی وجود دارد که فرکانس را بررسی می کند، از خفیف و خفیف در یک انتهای طیف تا شدید و عمیق در طرف دیگر.

شرکت ها در حال حاضر از این فرصت استقبال کرده اند. Best Buy در ۱۷ آگوست راه اندازی یک تجربه جدید را برای کسانی که کم شنوایی دارند – که شامل یک ابزار ارزیابی آنلاین شنوایی و گسترش خط لوله دستگاه های شنوایی خود است، اعلام کرد. به عنوان مثال، Best Buy شامل محصولاتی از Nuheara مستقر در پرت در استرالیا می شود، شرکتی که به دنبال ورود به این فضا با هدفون های هوشمند خود برای تقویت شنوایی است. سمعک خود نصب Nuheara در حال حاضر در انتظار مجوز FDA است. شرکت‌های داخلی مطمئناً از این کار پیروی می‌کنند.

بر خلاف یک عینک که می‌تواند بینایی اکثر افراد را به خط پایه ۲۰/۲۰ بازگرداند، شنوایی کمک ها هنوز به آن استاندارد نرسیده اند. برخی از کاربران گزارش می‌دهند که سمعک‌ها هنوز به طور کامل صدای یک آلت موسیقی را دریافت نکرده‌اند، و صدای موسیقی را همانطور که می‌گویند، صدای ضبط شده «مسطح» می‌کنند.

محافظت از سمعک در برابر رطوبت یکی دیگر از موانع است. برخی از آنها دارای رتبه‌بندی‌های بالای حفاظت از نفوذ هستند (رده‌بندی IP اندازه‌گیری می‌کند که سمعک‌ها چگونه می‌توانند زباله‌ها، آب و سایر مواد را دفع کنند)، اما هنوز فرصت‌هایی برای انعطاف‌پذیری بیشتر سمعک‌ها در برابر عناصر وجود دارد.

آنچه که زاویه نوآوری را به‌ویژه هیجان‌انگیز می‌کند، لین اشاره می‌کند، این است که بازار از لحاظ تاریخی تحت تسلط پنج تولیدکننده بود، در حالی که اکنون کوچکتر است. بازیکنان برای ایجاد رویکردهای خارج از جعبه دسترسی پیدا می‌کنند زیرا با یک بازار کمتر محدود مقابله می‌کنند.

“اکنون بازاری دارید که در آن شرکت‌ها محصولات را مستقیماً برای مصرف کنندگان می‌سازند و این میزان نوآوری و محصول را تغییر می‌دهد. لین می‌گوید چرخه حیات برای واکنش سریع به آنچه مصرف‌کننده می‌خواهد نشان می‌دهد. “در حالی که در حال حاضر، اینطور نیست.”
 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی