عمومی

رنگ پاش بدون هوا برای کسب و کار شما

رنگ پاش بدون هوا برای کسب و کار شما

اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است ما از شرکای وابسته خود درآمد کسب کنیم. بیشتر بیاموزید.

رنگ پاش‌های بدون هوا به این دلیل محبوب هستند که آسان برای استفاده، و آنها می توانند طیف وسیعی از مایعات را اسپری کنند. بدون نازک شدن می‌توانند لکه‌ها، لاتکس سنگین، اکریلیک، لعاب‌ها و همچنین مایعات با ویسکوزیته کم و متوسط ​​را اسپری کنند.

نقاشی با سمپاش بدون هوا با اتمیزه کردن مایع به ذرات ریز بدون هوای فشرده یا توربین انجام می‌شود. استفاده از فشار بالا و نوک اسپری همراه با راندمان و قدرت بالا به نقاشان این امکان را می دهد که کارهای بزرگ را بدون درهم ریختگی نقاشان کمپرسور هوا انجام دهند.

< hr class="clear"/>


پاش کننده رنگ بدون هوا برای کسب و کار شما

اگر به دلیل انعطاف پذیری که ارائه می دهند به دنبال رنگ پاش های بدون هوا برای کسب و کار خود هستید، این لیست بهترین رنگ پاش بدون هوا در آمازون را محدود کرده است تا کار را آسان کند. شما می توانید انتخاب کنید.

 

پاش کننده رنگ پایه بدون هوا Graco Magnum 262800 X5

svg%3E - رنگ پاش بدون هوا برای کسب و کار شما

برترین انتخاب: Graco نه تنها در صدر این لیست از بهترین رنگ‌پاش‌های بدون هوا قرار دارد. ، اما همچنین در بالای بسیاری از موارد دیگر قرار دارد. این سمپاش دارای یک پمپ پیستونی از جنس استنلس استیل است که حداکثر فشار ۳۰۰۰ پوند بر اینچ مربع (PSI) را ارائه می دهد که می تواند تا ۷۵ فوت شلنگ رنگ آمیزی را پشتیبانی کند. همچنین می توانید رنگ رقیق نشده را مستقیماً از یک سطل رنگ ۱ یا ۵ گالنی اسپری کنید.

پاش کننده رنگ پایه بدون هوا Graco Magnum 262800 X5

خرید در آمازون

 

Titan ControlMax High-Efficiency Airles s Paint Sprayer

svg%3E - رنگ پاش بدون هوا برای کسب و کار شما

Runner Up: این سمپاش تیتان از فناوری پربازده بدون هوا برای کاهش پاشش بیش از حد تا ۵۵٪ استفاده می کند. یک پمپ ۱۵۰۰ PSI، اکستنشن شلنگ تا ۸۰ فوت، و ۳۰۰ گالن اسپری در سال با سرعت متغیر پمپ ۰٫۶۰ اسب بخار، آن را برجسته کرده است. این شرکت همچنین بهترین و طولانی ترین گارانتی ۲ ساله صنعت را ارائه می دهد.

<پاش کننده رنگ بدون هوا با کارایی بالا Titan ControlMax

خرید در آمازون

 

اسپری رنگ بدون هوا Wagner Control Pro Power Tank er

svg%3E - رنگ پاش بدون هوا برای کسب و کار شما

بهترین ارزش: با بیش از ۵۰ سال فعالیت در صنعت، واگنر یک برند پیشرو در فناوری رنگ است. کیفیت و قیمت باعث شده این رنگ پاش بدون هوا HEA بهترین ارزش را داشته باشد. سایر ویژگی ها عبارتند از: مخزن ۱٫۵ گالن، شلنگ ۲۵ فوت با حداکثر ۵۰ فوت و موتور ۰٫۳۷۵ اسب بخار.

پاش کننده رنگ بدون هوا تانک پاور تانک واگنر کنترل پرو

خرید در آمازون

 

Graco Ultra Cordless Handheld Paint Sprayer

svg%3E - رنگ پاش بدون هوا برای کسب و کار شما

رنگ پاش های بدون هوای شارژی نسبتا جدید و گران هستند، اما راحت هستند. Graco این نقاش را با سیستم باتری لیتیوم یونی DeWalt XR تامین می کند. شما همچنین یک مخزن ۰٫۲۵ گالن، دو باتری، یک پمپ پیستون سه‌گانه Triax با ProConnect و قدرت یک گالن با هر باتری دریافت می‌کنید.

< span id="ez-clearholder-banner-1"/>

پاش کننده رنگ دستی بدون هوا Ultra Ultra Graco

خرید در آمازون

 

Titan 440 Impact 3300 PSI Sprayer Electric

svg%3E - رنگ پاش بدون هوا برای کسب و کار شما

اگر به دنبال ویژگی ها و عملکرد پیشرفته هستید، این تیتان همان است . این اسپری ثابت ۵۰ تا ۱۰۰ گالن در هفته همراه با یک تفنگ LX-80II، نوک برگشت پذیر TR1، یک شلنگ ۵۰ فوتی و یک حجم مخزن ۵۰ گالن ارائه می‌کند.

سمپاش برقی بدون هوا Titan 440 Impact 3300 PSI

خرید در آمازون

 

اسپری بدون هوا با کارایی بالا Wagner Control Pro 190

svg%3E - رنگ پاش بدون هوا برای کسب و کار شما

< با شروع فناوری HEA، این سمپاش واگنر حداکثر فشار کاری 1600 PSI را اضافه می کند که می تواند 500 گالن در سال اسپری کند. همچنین شامل یک پمپ HEA 70 اسب بخاری است که قادر به پاشیدن رنگ و مواد لکه‌دار رقیق نشده، یک تفنگ تمام فلزی و یک شلنگ 50 فوتی است.

Wagner Control Pro 190 High- سمپاش بدون هوا کارآمد

خرید در آمازون

 

HomeRight Power Flo Pro Airless رنگ پاش

svg%3E - رنگ پاش بدون هوا برای کسب و کار شما

اگر پروژه بزرگی دارید، این سمپاش HomeRight ارائه می دهد. یک موتور قدرتمند ۱/۲ اسب بخار با ۲۸۰۰ PSI می تواند رنگ رقیق نشده را مستقیماً از یک ظرف ۱ یا ۵ گالنی با یک شلنگ بدون پیچ خوردگی ۲۵ فوتی اسپری کند.

پاش کننده رنگ بدون هوا HomeRight Power Flo Pro

< a class="button medium lighterred" href="https://www.amazon.com/HomeRight-C800879-Airless-Painting-Exterior/dp/B008HP25IK%20?tag=smallbusin0b3-20" rel="sponsored noopener noreferr ">خرید در آمازون

 

Sprayer رنگ گاری Graco Magnum ProX19 شلنگ بدون هوا ۱/۴ اینچی

svg%3E - رنگ پاش بدون هوا برای کسب و کار شما

یک سمپاش دیگر از Graco ProX19 است که برای هر نوع طراحی شده است اندازه پروژه یک دستگاه ۳۰۰۰ PSI 0.38 گالن در دقیقه تحویل می دهد که به آن امکان می دهد شلنگ را تا ۱۵۰ فوت افزایش دهد. علاوه بر این، می توانید سالانه با اسپری مستقیم از یک سطل رنگ ۱ یا ۵ گالن از آن برای ۵۰۰ گالن استفاده کنید.

پاش کننده رنگ گاری Graco Magnum ProX19 با شلنگ بدون هوا ۱/۴ اینچ

خرید در آمازون

 

پاش کننده رنگ بدون هوا هیمالیا

svg%3E - رنگ پاش بدون هوا برای کسب و کار شما

پاش کننده رنگ بدون هوا هیمالیا به دلیل مقرون به صرفه بودن و قابلیت اطمینان آن شناخته شده است. این موتور قدرتمند ۵/۸ اسب بخار ۶۵۰ وات دارد که فشار ۳۰۰۰ PSI را برای انجام کارهای بزرگ ارائه می دهد. سرعت جریان ۰٫۲۸ گالن در دقیقه است و شامل یک شلنگ ۲۵ فوتی است.

خرید در آمازون

 

اسپری رنگ بدون هوا Hausse Electric r تفنگ اسپری

svg%3E - رنگ پاش بدون هوا برای کسب و کار شما

این سمپاش Hausse دارای یک موتور ۵/۸ اسب بخار ۴۶۰ وات است که ۳۰۰۰ PSI با سرعت چرخشی ۱۵۰۰ ارائه می دهد. دستگیره کنترل فشار، سوئیچ پرایم/اسپری، و شیلنگ ۲۵ فوتی برخی دیگر از ویژگی‌ها هستند.

اسپری رنگ پاش بدون هوا Hausse Electric

خرید در آمازون

 

در خرید رنگ پاش های بدون هوا برای کسب و کار خود به چه نکاتی توجه کنید

هنگامی که به دنبال خرید رنگ پاش های بدون هوا برای کسب و کار خود هستید، چندین ویژگی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. این به این دلیل است که نحوه انتخاب این ویژگی ها تا حد زیادی تعیین می کند که چه کاری می توانید با سمپاش انجام دهید. از قدرت گرفته تا جریان رنگ، فشار، شلنگ رنگ، لوازم جانبی و موارد دیگر، مطمئن شوید که دقیقاً برای انجام کار به چه چیزی نیاز دارید.

فشار قابل تنظیم: این به شما بیشتر می‌دهد. گزینه هایی برای کنترل اسپری و مقابله با کارهای بزرگتر.

اندازه نکته: می توانید عرض و سرعت اسپری را با نکات مختلف کنترل کنید. نوک ها از ۰٫۰۰۹ اینچ شروع می شوند و با افزایش ۰٫۰۰۲ اینچ اندازه آنها افزایش می یابد.

فیلتر: اطمینان حاصل می کند که مقدار مناسبی از جریان از طریق نازل عبور می کند و همچنین از شر هرگونه زباله خلاص می شود. می تواند سمپاش را مسدود کند. فیلتر مناسب را برای برنامه انتخاب کنید.

طول شلنگ: مطمئن شوید که طول شلنگ را با توان مناسب مطابقت دهید. اگر شلنگ خیلی بلند باشد، به سمپاش قوی تری نیاز دارید.

نرخ جریان: این مقدار رنگی است که سمپاش می تواند اعمال کند که معمولاً به عنوان گالن در دقیقه برچسب گذاری می شود. (GPM).

اندازه و وزن: این ویژگی ها را بر اساس کارهایی که انجام می دهید انتخاب کنید.

بی سیم: اینها در بازار جدید هستند و قیمت بیشتری دارند. با این حال، آنها می‌توانند برای کارهای کوچک و مکان‌هایی که به سختی به دست می‌آیند بسیار مفید باشند.

سیم دار: نقاشی‌های بدون هوا با سیم بیشتری وجود دارد و بنابراین گزینه‌های بیشتری از جمله قدرت بیشتر وجود دارد. تنها ایراد آن طول سیم است که می‌توان آن را با سیم‌های اکستنشن ثابت کرد.

حداکثر استفاده سالانه: رنگ‌پاش‌های بدون هوا حداکثر استفاده سالانه توصیه شده را دارند. این مقدار با تعداد گالن رنگی که در سال استفاده می‌کند اندازه‌گیری می‌شود.

موتور: برحسب اسب بخار یا وات اندازه‌گیری می‌شود، یک سمپاش با قدرت کافی برای انجام کارهایی که قرار است انجام دهید انتخاب کنید. انجام می دهید.

صدا: این ابزارها می توانند بلند باشند، به خصوص اگر در محیطی بسته اسپری می کنید. شیلنگ‌های بلندی که به شما امکان می‌دهند نقاش را در بیرون قرار دهید، یکی از راه‌های حل مشکلات نویز است.

لوازم جانبی: لوازم جانبی زیادی وجود دارد که همراه با رنگ‌پاش‌های بدون هوا هستند، دستگاهی را خریداری کنید که شامل آن می‌شود. تا آنجا که ممکن است از سازنده.

شما هم ممکن است بپسندید:

در هزینه های حمل و نقل برای خریدهای آمازون خود صرفه جویی کنید. Plus, enjoy thousands of titles from Amazons video library with an Amazon Prime membership. Learn more and sign up for a free trial today.

Image: amazon


More in: Small Business Essentials

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی