خبر

گزارش بورس امروز شنبه ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۲

گزارش بورس امروز شنبه ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۲

599276 728 - گزارش بورس امروز شنبه ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۲

اقتصاد۲۴-معاملات بورس امروز به نحوی رقم خورد که شاخص کل در جهت کندل روز معاملاتی گذشته خود رفتار کرد. به طوری که در پایان بورس امروز، شاخص کل با رشد دو هزار ۷۹ واحدی که معادل ۰.۱ درصد این شاخص است روبه‌رو شد. بر این اساس شاخص کل در پایان معاملات امروز در سطح دو میلیون و ۱۰۰ هزار واحدی ایستاد.

همچنین قیمت معاملات سهم‌های کوچک بازار نیز نوسان صعودی کم‌جانی را پشت سر گذاشتند؛ به طوری که شاخص هم‌وزن بازار در پایان بورس امروز هزار و ۱۵۹ واحد که معادل ۰.۱۶ درصد این شاخص است افزایش ارتفاع داد و به سطح ۷۳۹ هزار و ۸۱۴ واحدی رسید.

گفتنی است تابلو بورس اوراق بهادار تهران در روز جاری، حجم معاملات را ۶ میلیارد برگه سهم و ارزش معاملات خرد (سهام، حق تقدم و صندوق‌های سهامی) را سه هزار و ۷۰۱ میلیارد تومان نشان می‌دهد.

ورود و خروج پول حقیقی

مانند روند روز معاملاتی گذشته، تراز ورود و خروج پول حقیقی منفی بود. به طوری که در پایان بورس امروز حدود ۳۴ میلیارد تومان پول حقیقی از بازار سهام خارج شده است. موضوع دیگری که باید به آن اشاره کرد، این است که تا لحظه تنظیم این گزارش حدود ۱۸۵ میلیارد تومان پول حقیقی از صندوق‌های درآمد ثابت خارج شده است.

599277 925 - گزارش بورس امروز شنبه ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۲

بیشترین ارزش معاملات

در جریان معاملات امروز سه سهم کرومیت، فنر و ثنوسا بیشترین ارزش معاملات و سهم‌های شستا، دی و کرمان به ترتیب بیشترین حجم معاملات را ثبت کرده‌اند. همچنین سهم فارس نیز بیشترین ارزش بازار را در اختیار خود گرفت


بیشتر بخوانید:ورود و خروج پول حقیقی چطور بر روند نماد‌ها اثر می‌گذارد؟


وایران با افزایش هفت درصدی بیشترین بازدهی روز را از آن خود کرد. در مقابل، فاسمین نیز با افت ۶.۹۵ درصدی در جریان بازار امروز بدترین عملکرد را ثبت کرد.

ورود پول هوشمند

بیشترین خالص خرید حقیقی نیز به سهم‌های فنر، سیمرغ و کترام تعلق گرفت. همچنین در جریان معاملات امروز سهم‌های فنر، کترام و پارسیان ورود پول هوشمند داشتند. در سوی دیگر، فیلتر‌های بورسی نشان می‌دهند که پول هوشمند از نماد‌های ونوین، کاما و نطرین خارج شده است.

لازم به ذکر است بیشترین سرانه خرید حقیقی در سهم‌های ثتوسا، چنوپا و ودانا رقم خورد. همچنین وسکاپ در جریان معاملات امروز بیشترین فشار تقاضا را ثبت کرد. در مقابل، بیشترین فشار عرضه نیز در نماد جم پیلن بود.

منبع: تجارت نیوز

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی