عمومی

ایجاد یک استراتژی رسانه های اجتماعی تعطیلات: 7 باید ها

ایجاد یک استراتژی رسانه های اجتماعی تعطیلات: ۷
باید ها

فروش تعطیلات سال به سال همچنان در حال افزایش است. متأسفانه، همانطور که احتمالاً قبلاً می‌دانید، این محیط خرده‌فروشی غنی باعث ایجاد نویز سفید زیادی در هنگام تبلیغات تعطیلات می‌شود.

در حالی که به نظر می‌رسد هر کسب‌وکار دیگری در آنجا تبلیغات پرشور در مجلات و مجلات دارد. در هر کانال تلویزیونی، اگر بودجه زیادی نداشته باشید، دیدن اینکه کجا و چگونه برجسته خواهید شد، دشوار است.

< خوشبختانه، گزینه های دیگری برای بررسی وجود دارد که نیازی به کاهش بودجه بازاریابی تعطیلات شما ندارند. رسانه های اجتماعی به شرکت ها با هر اندازه و بودجه ای امکان دسترسی به میلیون ها نفر را از طریق تبلیغات پولی و ارگانیک می دهند. در اینجا راهنمای شما برای ایجاد یک استراتژی رسانه اجتماعی تعطیلات است که نتیجه می دهد.

اهمیت داشتن استراتژی رسانه های اجتماعی تعطیلات

svg%3E - ایجاد یک استراتژی رسانه های اجتماعی تعطیلات: 7
باید ها

فصل تعطیلات مترادف با افزایش فعالیت مصرف کننده است. برای بسیاری از مشاغل، این دوره می تواند بخش قابل توجهی از فروش سالانه آنها را تشکیل دهد.

از آنجایی که رسانه های اجتماعی به ایفای نقش محوری فزاینده ای ادامه می دهند. در تأثیرگذاری بر تصمیمات مصرف کننده، داشتن یک استراتژی اختصاصی برای تعطیلات در رسانه های اجتماعی فقط سودمند نیست. ضروری است.

<چنین استراتژی تضمین می‌کند که کسب‌وکارها برای مصرف‌کنندگان در اولویت باقی می‌مانند، سهم قابل توجهی از هزینه‌های تعطیلات را به خود اختصاص می‌دهند و وفاداری به برند را تقویت می‌کنند.

یک استراتژی رسانه اجتماعی ویژه تعطیلات به کسب و کارها این امکان را می دهد که:

  1. درگیر شدن با مخاطب اسیر: در فصل جشن، مصرف‌کنندگان فعالانه به دنبال ایده‌های هدیه، معاملات و محصولات ویژه تعطیلات هستند. یک کمپین به موقع و جذاب رسانه های اجتماعی می تواند این علاقه بالا را جلب کند و ترافیک و فروش را افزایش دهد.
  2. متمایز از رقبا: یک استراتژی رسانه اجتماعی منحصر به فرد و قانع کننده می تواند یک کسب و کار را از آن متمایز کند. رقبا در فصلی که مملو از تبلیغات و تبلیغات است، برجسته شدن بسیار مهم است.
  3. پیشنهادهای ویژه را تبلیغ کنید: تعطیلات زمانی است که کسب و کارها برخی از جذاب ترین معاملات خود را ارائه می دهند. رسانه‌های اجتماعی کانالی مستقیم و مؤثر برای عمومی کردن این پیشنهادات و جذب مشتریان بالقوه فراهم می‌کنند.
  4. وفاداری به برند ایجاد کنید: محتوای جذاب، همراه با خدمات پاسخگو به مشتری در پلت‌فرم‌های رسانه‌های اجتماعی، می‌تواند باعث افزایش تجربه مشتری یک تعامل مثبت در طول فصل تعطیلات می‌تواند وفاداری بلندمدت به برند را تقویت کند.
  5. افزایش دید برند: ماهیت ویروسی رسانه‌های اجتماعی به این معنی است که محتوای محبوب می‌تواند به سرعت به مخاطبان زیادی برسد. تشویق به اشتراک‌گذاری، لایک‌ها و نظرات می‌تواند به طور تصاعدی دیده شدن یک برند را در این دوره اوج خرید افزایش دهد.
  6. اطلاعات مصرف‌کننده را جمع‌آوری کنید: تعاملات و بازخورد در پلت‌فرم‌های رسانه‌های اجتماعی می‌تواند بینش‌های ارزشمندی را در مورد آن ارائه دهد. ترجیحات مصرف کننده، به کسب و کارها کمک می کند تا پیشنهادات و استراتژی های خود را اصلاح کنند.

در پایان، همانطور که خطوط بین رسانه های اجتماعی و تجارت ادامه دارد. برای محو شدن، برای کسب‌وکارها ضروری است که از قدرت این پلتفرم‌ها، به‌ویژه در فصل تعطیلات استفاده کنند.

یک استراتژی رسانه‌های اجتماعی تعطیلات که به خوبی اجرا شده است، نه تنها افزایش فروش فوری را تضمین می‌کند، بلکه زمینه را برای تعامل پایدار فراهم می‌کند. و وفاداری در طول سال آینده.

چگونه استراتژی رسانه اجتماعی تعطیلات خود را بسازید

اگر می‌خواهید در این فصل تعطیلات شلوغی ایجاد کنید که منجر به فروش می‌شود، در اینجا عناصر ضروری است که استراتژی رسانه اجتماعی تعطیلات شما باید داشته باشد.

بهترین پلتفرم‌ها را انتخاب کنید

svg%3E - ایجاد یک استراتژی رسانه های اجتماعی تعطیلات: 7
باید ها

به منظور اجتناب از داشتن شرکت شما تبدیل به یک داستان ترسناک تعطیلات در رسانه های اجتماعی شوید، در مورد پلتفرم های رسانه اجتماعی که استفاده می کنید انتخاب کنید. سعی نکنید در پلتفرم‌های زیادی حضور داشته باشید و آنقدر پست ارسال کنید که از کارکنان و منابع خود فراتر از توانایی‌های آنها مالیات بگیرید.

متأسفانه، بیش از حد مشغول بودن و انجام چند کار در رسانه های اجتماعی می تواند منجر به حذف فیدها یا حتی بدتر از آن، داستان‌های کابوس‌آمیز اشتباهاتی که ویروسی شدند. درعوض، روی پلتفرم‌هایی تمرکز کنید که مشتریان پرداخت‌کننده‌تان در آن‌ها به احتمال زیاد در آن‌ها حضور دارند و در مورد نحوه تعامل با آنها در این شبکه‌ها ثابت قدم باشید.

روی پلت‌فرم‌هایی تمرکز کنید که مخاطبان هدف شما در آن‌ها بیشتر فعال هستند. برای جمعیت جوان‌تر، اینستاگرام و TikTok را در نظر بگیرید، در حالی که فیس‌بوک و لینکدین ممکن است برای مخاطبان بالغ مناسب‌تر باشند.

از ابزارهای تحلیلی برای سنجش میزان تعامل و تنظیم استراتژی خود برای هر پلتفرم استفاده کنید. این رویکرد متمرکز تضمین می کند که پیام شما به طور موثر به مخاطبان مناسب برسد.

فقط تبلیغات رسانه های اجتماعی ایجاد کنید

svg%3E - ایجاد یک استراتژی رسانه های اجتماعی تعطیلات: 7
باید ها

یکی از راه‌های افزایش تعامل در طول فصل تعطیلات هنگام ایجاد استراتژی رسانه‌های اجتماعی تعطیلات، ارائه تخفیف‌های ویژه فقط به کسانی است که شما را در رسانه‌های اجتماعی دنبال می‌کنند.

احتمال اینکه افراد این قراردادها را با دوستان و خانواده خود از طریق اشتراک‌گذاری و بازتوییت به اشتراک بگذارند، زیاد است که منجر به دنبال‌کنندگان بیشتر و در معرض قرار گرفتن برند می‌شود.

خواه رایگان باشد. بسته بندی هدیه در فروشگاه خود یا تخفیف ویژه برای خرید آنلاین، از تبلیغات مبتنی بر رسانه های اجتماعی به نفع خود استفاده کنید.

تبلیغات منحصر به فرد منحصر به فرد برای دنبال کنندگان رسانه های اجتماعی خود ایجاد کنید. از هشتگ ها برای نظارت بر دسترسی و تعامل کمپین استفاده کنید. برای ایجاد فوریت، فروش فلش با زمان محدود را ارائه دهید. شراکت با اینفلوئنسرها می‌تواند دسترسی شما را تقویت کند و این معاملات انحصاری را برای مخاطبان گسترده‌تری به ارمغان بیاورد.

تبلیغ ارسال رایگان

svg%3E - ایجاد یک استراتژی رسانه های اجتماعی تعطیلات: 7
باید ها

مستقیماً به سراغ مشتریان خود بروید تا بدانید آنها بیشتر از همه چه می خواهند. طبق یک نظرسنجی اخیر، ۴۶٫۷ ٪ از مصرف کنندگان گفتند حمل و نقل رایگان یا سایر تبلیغات حمل و نقل فاکتورهای مهمی در تصمیم گیری آنها در مورد مکان خرید است.

و از آنجایی که مصرف کنندگان قصد دارند ۴۶٪ از دلار خرید خود را در این فصل تعطیلات آنلاین خرج کنند، این نکته مهمی است.

اگر می‌توانید بدون از بین بردن حاشیه سود خود، ارسال رایگان ارائه دهید، مطمئن شوید که تبلیغات اجتماعی شما این امتیاز را ذکر می‌کند یا کدهای کوپن ویژه «ارسال رایگان» را به دنبال‌کنندگان رسانه‌های اجتماعی ارائه می‌کند. به تنهایی.

بر پیشنهادات ارسال رایگان خود با تصاویر و توصیفات پر جنب و جوش که راحتی و کارایی را برجسته می کند، تأکید کنید. ویدیوهای جذابی ایجاد کنید که مراقبت در بسته‌بندی و حمل و نقل را نشان می‌دهد و این جنبه لجستیکی را به برجسته‌ترین بخش خدمات مشتری خود تبدیل می‌کند.

از Giveaways برای ایجاد فهرست ایمیل خود استفاده کنید

svg%3E - ایجاد یک استراتژی رسانه های اجتماعی تعطیلات: 7
باید ها

از آنجایی که افراد در طول تعطیلات بیشتر با کسب و کارها ارتباط برقرار می کنند، زمان بسیار خوبی برای استفاده از رسانه های اجتماعی برای اجرای یک جایزه فهرست سازی است.< /p>

مردم همیشه به معاملات رایگان و معاملات علاقه مند هستند، اما این علاقه در ماه نوامبر و دسامبر به اوج خود می رسد. و می‌توانید از این برای ایجاد فهرستی استفاده کنید که بتوانید در سال جدید از آن استفاده کنید.

می‌توانید در هنگام ایجاد استراتژی رسانه‌های اجتماعی تعطیلات خود با انجام یک نقاشی، ایجاد یک آنلاین آنلاین از این مزیت استفاده کنید. بازی، یا اعطای چیزی به دنبال‌کنندگانی که تبلیغ خاصی را با خانواده و دوستان خود در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارند.

فقط مطمئن شوید که از شرایط خدمات پلت فرم رسانه اجتماعی و همچنین قوانین محلی آگاه هستید. و محدودیت ها، مسابقات اطراف. آخرین چیزی که می خواهید این است که هدایای تعطیلات شما پس از نقض قوانین محلی بسته شود.

از هدایا به صورت استراتژیک برای ایجاد لیست ایمیل خود استفاده کنید. پست‌های تعاملی و از نظر بصری جذاب طراحی کنید و عناصر گیمیفیکیشن مانند آزمون‌ها یا پازل‌ها را ترکیب کنید. این نه تنها مخاطبان شما را درگیر می کند، بلکه دنبال کنندگان رسانه های اجتماعی شما را نیز به مشترکین ایمیل تبدیل می کند.

از تصاویر و ویدیوها استفاده کنید

svg%3E - ایجاد یک استراتژی رسانه های اجتماعی تعطیلات: 7
باید ها

همه پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، حتی توییتر، زمانی که عکس‌ها بخشی از پستی هستند که به اشتراک گذاشته می‌شود، تعامل بیشتر کاربر را گزارش می‌کنند. برای استفاده از این علاقه، تصاویر و ویدیوهایی را پیدا کنید یا بسازید که معاملات خاصی را به اشتراک می گذارند، یا به سادگی تصاویری را پست کنید که در طول تعطیلات به فروشگاه شما نگاهی از پشت صحنه می دهد.

شرکت های خلاق حتی از تصاویر استفاده می کنند. و ویدئو برای ایجاد بازی‌های رسانه‌های اجتماعی – هر چیزی از شکار رفتگر گرفته تا یک چالش متحرک – برای جذب مشتریان و ایجاد اشتراک‌گذاری بیشتر در محتوای آنها.

حتی اگر منابع لازم برای ایجاد یک JibJab را ندارید. مانند تجربه (در سال ۲۰۰۷، کمپین شرکت “Elf Yourself” ایجاد ۱۹۳ میلیون بازدیدکننده وب سایت برای OfficeMax)، همچنان می توانید از تصاویر و ویدیوها در مقیاس کوچکتر برای جلب توجه مشتریان خود استفاده کنید.

در ایجاد تصاویری با کیفیت بالا با مضمون جشن سرمایه گذاری کنید. فیلم های پشت صحنه را به اشتراک بگذارید و از محتوای تولید شده توسط کاربر برای نمایش تجربیات واقعی از محصولات خود استفاده کنید. این رویکرد به برند شما اعتبار می بخشد و تعامل مشتری را افزایش می دهد.

تجربه مشتری را شخصی کنید

svg%3E - ایجاد یک استراتژی رسانه های اجتماعی تعطیلات: 7
باید ها

مشتریان عاشق یک تجربه خرید شخصی هستند. هنگام تدوین استراتژی رسانه اجتماعی تعطیلات خود، از داده‌های موجود در رسانه‌های اجتماعی، از موقعیت مکانی دنبال‌کنندگانتان گرفته تا سن و علایق آن‌ها، استفاده کنید تا تجربه آن‌ها را بر اساس آن شخصی‌سازی کنید.

به عنوان مثال، از ویژگی های هدف گذاری تبلیغات فیس بوک برای رسیدن به یک جمعیت بسیار خاص با پیام خود استفاده کنید.

همچنین می توانید مشتری خود را با نام آنلاین او در پاسخ های نظرات و حضور اختصاصی خدمات مشتری را در رسانه های اجتماعی حفظ کنید. اساساً، ایده این است که راه‌هایی پیدا کنید تا مشتریان خود را در طول تعطیلات شگفت زده کنید تا در بقیه ایام سال کسب‌وکارهای تکراری را پیش ببرید.

از تجزیه و تحلیل داده ها برای ارائه پیام ها و پیشنهادات شخصی استفاده کنید. از نظرسنجی‌ها و نظرسنجی‌های رسانه‌های اجتماعی برای جمع‌آوری بینش و تنظیم کمپین‌های خود استفاده کنید و تجربه بازاریابی شخصی‌تر و مؤثرتری ایجاد کنید.

خدمات عالی برای مشتریان در رسانه‌های اجتماعی ارائه دهید

svg%3E - ایجاد یک استراتژی رسانه های اجتماعی تعطیلات: 7
باید ها

قیف فروش وجود ندارد بدون خدمات شگفت انگیز مشتری مورد نیاز برای هدایت مجدد کسب و کار و ارجاعات پس از تعطیلات. فقط فکر نکنید که شما محدود به راه اندازی تبلیغات و تسهیل تعامل با مشتری در رسانه های اجتماعی هستید.

بسیاری از شرکت ها، از جمله JetBlue و نایک، راک در خدمات مشتری در سراسر توییتر و فراتر از آن.

به هر نحوی که به مشتریان خود دسترسی پیدا کنید، بسیار مهم است که بدانید چگونه به سؤالات و شکایات سریع پاسخ دهید، و چگونه و چه زمانی یک مشتری ناراضی را از شبکه اجتماعی و به یک تماس تلفنی یا ایمیل هدایت کنید. مکالمه.

به ردیابی نام شرکت خود بسنده نکنید. کلمات کلیدی و هشتگ‌ها را نیز دنبال کنید تا فرصت‌هایی برای پاسخگویی به مشتریان بیشتر پیدا کنید.

تیم خود را برای افزایش درخواست‌های تعطیلات در رسانه‌های اجتماعی آماده کنید. ابزارهایی مانند ربات‌های چت را برای پاسخ‌های سریع پیاده‌سازی کنید و نکات خرید تعطیلات و پرسش‌های متداول را فعالانه به اشتراک بگذارید تا به نگرانی‌های مشترک مشتریان رسیدگی شود.

غلبه بر چالش‌های رایج رسانه‌های اجتماعی در طول تعطیلات

فصل تعطیلات چالش‌های منحصربه‌فردی را به همراه دارد. مدیریت رسانه های اجتماعی برای خرده فروشان افزایش فعالیت مشتری می تواند منجر به هجوم سوالات و نظرات شود که اغلب به پاسخ های سریع و موثر نیاز دارند. خرده‌فروشان باید برای کمبود احتمالی سهام یا تاخیرهای تحویل، که در این دوره شلوغ رایج است، آماده شوند.

  • استراتژی پاسخ را تهیه کنید: یک برنامه جامع برای رسیدگی به سوالات، شکایات یا بازخوردهای رایج مشتریان ایجاد کنید. این می تواند شامل ایجاد پاسخ های استاندارد برای سؤالات متداول و تنظیم پاسخ های خودکار برای سؤالات اساسی باشد.
  • تیم رسانه های اجتماعی خود را تقویت کنید. : برای مدیریت حجم فزاینده تعاملات، تیم رسانه های اجتماعی خود را به طور موقت گسترش دهید. ارائه آموزش های اضافی برای اطمینان از همسویی همه اعضای تیم با صدای برند شما و استراتژی تعطیلات نیز بسیار مهم است.
  • از ابزارهای رسانه های اجتماعی استفاده کنید: ابزارهای مدیریت رسانه های اجتماعی را برای ساده سازی فرآیندها مانند زمان بندی پیاده سازی کنید. پست ها، نظارت بر ذکرها و ردیابی تعامل مشتری. این ابزارها می توانند به شما کمک کنند سازماندهی شده و پاسخگو بمانید.
  • ارتباط فعالانه: از پلتفرم های رسانه های اجتماعی خود برای اطلاع رسانی به مشتریان در مورد تاخیرهای احتمالی، مشکلات موجودی یا تغییرات در ساعات کاری فروشگاه استفاده کنید. شفافیت در ارتباطات می‌تواند ناامیدی را کاهش دهد و اعتماد ایجاد کند.

یکپارچه‌سازی رسانه‌های اجتماعی با سایر تلاش‌های بازاریابی تعطیلات

برای به حداکثر رساندن تأثیر بازاریابی تعطیلات خود، ضروری است که خود را یکپارچه کنید. تلاش های رسانه های اجتماعی با سایر کانال های بازاریابی این رویکرد پیامی ثابت را در تمام پلتفرم‌ها تضمین می‌کند و از نقاط قوت هر کانال برای جذب مؤثر مشتریان استفاده می‌کند.

  • هماهنگی با بازاریابی ایمیلی: کمپین‌های رسانه‌های اجتماعی خود را با بازاریابی ایمیلی خود هماهنگ کنید. تلاش ها. به عنوان مثال، تبلیغات ایمیلی آتی را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید یا از ایمیل برای جذب دنبال کنندگان به پروفایل های رسانه های اجتماعی خود برای محتوای انحصاری استفاده کنید.
  • پیوند به تبلیغات در فروشگاه: از رسانه های اجتماعی استفاده کنید. برای برجسته کردن رویدادها یا تبلیغات در فروشگاه. با نمایش تجربیات منحصر به فرد در فروشگاه یا محصولات انحصاری که فقط به صورت آفلاین در دسترس هستند، مشتریان را تشویق کنید از فروشگاه شما بازدید کنند.
  • تبلیغ متقابل در کانال های مختلف: محتوای رسانه های اجتماعی خود را در سایر سیستم عامل های دیجیتال مانند وب سایت یا وبلاگ خود به اشتراک بگذارید. به طور مشابه، محتوای وب‌سایت و وبلاگ خود را در پلت‌فرم‌های رسانه‌های اجتماعی خود تبلیغ کنید تا ترافیک را افزایش دهید.
  • موضوع‌های یکپارچه کمپین ایجاد کنید: اطمینان حاصل کنید که موضوع کمپین تعطیلات شما در همه کانال‌ها سازگار است. این رویکرد یکپارچه شناخت برند را تقویت می‌کند و پیام بازاریابی شما را تقویت می‌کند.
  • از بینش رسانه‌های اجتماعی استفاده کنید: از بینش‌های به‌دست‌آمده از رسانه‌های اجتماعی، مانند محصولات محبوب یا ترجیحات مشتری، برای اطلاع‌رسانی گسترده‌تر خود استفاده کنید. استراتژی بازاریابی تعطیلات، از جمله قرار دادن محصول، چیدمان فروشگاه، و پیشنهادات تبلیغاتی.

با پرداختن به این چالش ها و ادغام رسانه های اجتماعی با سایر تلاش های بازاریابی، می توانید یک استراتژی بازاریابی تعطیلات قوی و منسجم ایجاد کنید. با مشتریان طنین‌انداز می‌شود و باعث فروش می‌شود.

من می‌دانم که شما قبلاً چیزهای زیادی در ظرف خود دارید، اما استراتژی رسانه‌های اجتماعی تعطیلات به شما کمک می‌کند میلیاردها دلاری را که خرج می‌شود از دست ندهید. آنلاین در این فصل تعطیلات.

با گنجاندن این هفت مورد ضروری در استراتژی رسانه های اجتماعی تعطیلات کسب و کار خود، به خوبی در راه موفقیت در فروش تعطیلات خواهید بود.

اجزای یک اجتماعی تعطیلات استراتژی رسانه توضیح
بهترین پلتفرم ها را انتخاب کنید سکوهای رسانه های اجتماعی خاصی را برای اولویت بندی انتخاب کنید، تمرکز بر مواردی که مشتریان شما در آنها بیشتر فعال هستند. جاه طلبی بیش از حد می تواند منجر به افزایش منابع و اشتباهات بالقوه مخرب شود. حفظ ثبات در تعامل در پلتفرم‌های انتخابی، تضمین کیفیت بر کمیت، حیاتی است.
فقط تبلیغات رسانه های اجتماعی ایجاد کنید با ارائه معاملات و تبلیغات انحصاری که فقط برای دنبال کنندگان رسانه های اجتماعی شما در دسترس است، علاقه بیشتری ایجاد کنید. چنین انحصاری کاربران را تشویق می‌کند تا این معاملات را به اشتراک بگذارند، که منجر به افزایش دید برند و احتمالاً دنبال‌کنندگان بیشتر می‌شود.
انتقال رایگان را تبلیغ کنید دریابید که مشتریان شما برای چه چیزی بیشتر ارزش قائل هستند. بسیاری از مصرف کنندگان تحت تأثیر تبلیغات حمل و نقل قرار می گیرند. با برجسته کردن پیشنهادات ارسال رایگان، به ویژه برای خریداران آنلاین، می توانید فروش خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید. کدهای تخفیف حمل و نقل انحصاری برای دنبال کنندگان رسانه های اجتماعی نیز می تواند یک انگیزه قوی باشد.
استفاده کنید. هدایایی برای ایجاد لیست ایمیل شما تعطیلات فرصتی مناسب برای گسترش پایگاه داده ایمیل شما است. با معرفی هدایا، بازی‌های آنلاین یا جوایزی برای اشتراک‌گذاری تبلیغات خاص، از افزایش تعامل استفاده کنید. با این حال، هنگام اجرای این کمپین‌ها، همیشه از رعایت دستورالعمل‌های خاص پلتفرم و مقررات محلی اطمینان حاصل کنید.
از تصاویر و ویدئو استفاده کنید محتوای بصری به طور پیوسته تعامل بالاتری را در همه پلتفرم های رسانه های اجتماعی نشان می دهد. عکس‌ها و ویدیوهای جذابی را که معاملات ویژه را به نمایش می‌گذارند به اشتراک بگذارید، یا نمای پشت صحنه عملیات خود را در طول فصل تعطیلات ارائه دهید. بازی‌ها یا چالش‌های خلاقانه با استفاده از عناصر بصری می‌توانند مشارکت مشتری و اشتراک‌گذاری محتوا را بیشتر تقویت کنند.
تجربه مشتری را شخصی کنید تجربه خریدی مناسب برای مشتریان خود بسازید. از حجم وسیعی از داده های موجود در رسانه های اجتماعی، مانند اطلاعات جمعیت شناختی، برای ارائه محتوای شخصی سازی شده استفاده کنید. تکنیک ها می تواند از استفاده از تبلیغات هدفمند در پلتفرم هایی مانند فیس بوک تا مخاطب قرار دادن مستقیم مشتریان با نام کاربری آنلاین آنها باشد. هدف این است که مخاطبان خود را مجذوب خود کنید و اطمینان حاصل کنید که آنها حتی پس از فصل تعطیلات باز خواهند گشت.
خدمات عالی به مشتریان را در رسانه های اجتماعی ارائه دهید روش های عالی خدمات مشتری خود را به رسانه های اجتماعی گسترش دهید. شرکت‌ها می‌توانند از پرداختن فعالانه به نگرانی‌ها، پرسش‌ها و بازخوردها در پلتفرم‌هایی مانند توییتر به‌طور چشمگیری سود ببرند. ضروری است که به سرعت پاسخ دهید و بدانید که چه زمانی یک مکالمه را از نمای عمومی به یک کانال خصوصی تر منتقل کنید. نظارت نه تنها نام تجاری شما، بلکه کلیدواژه‌ها و هشتگ‌های مرتبط می‌تواند فرصت‌های بیشتری برای تعامل با مشتریان پیدا کند.

حیاتی‌ترین بخش اجتماعی تعطیلات شما چیست. استراتژی رسانه؟

<پسندیدن تصویر از طریق Shutterstock


بیشتر در: تعطیلات، استراتژی بازاریابی
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی