عمومی

ابزار تیز کردن چاقو – لیست شما برای شروع یک کسب و کار

ابزار تیز کردن چاقو – لیست شما برای شروع یک
کسب و کار

اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است ما از شرکای وابسته خود درآمد کسب کنیم. بیشتر بیاموزید.

به‌دنبال یک سرگرمی عالی هستید؟ یا شاید کسب و کاری که به اندازه کافی انعطاف پذیر است که بتوانید آن را از خانه اداره کنید؟ تجارت تیز کردن در آمریکا به ارزش ۷۰٫۹ میلیون دلار بود< /a> در سال ۲۰۲۰٫ و انتظار می‌رود که سالانه رشد کند.

چاقو تیزکن‌ها برای شروع کار فقط به یک وب‌سایت و ابزار نیاز دارند.



هنر تیز کردن چاقوها

< span class="ezoic-autoinsert-video ezoic-under_first_paragraph"/>

یکی از بازارهای هدف بزرگ مصرف کنندگان هستند. می توانید چاقوهای آنها را تیز کنید تا نیازی به تعویض آنها نباشد. مشاغلی مانند رستوران ها باید چاقوهای خود را تیز نگه دارند. به قصاب ها و سرآشپزها و همچنین قیچی و قیچی برای سالن ها و آرایشگاه ها فکر کنید.

صاحبان خانه می توانند از فرآیند تیز کردن برای اره های برقی، تیغه های ماشین چمن زنی و ابزار باغبانی استفاده کنند.

چرا ابزارهای باکیفیت تیز کردن چاقو مهم هستند؟

یک چاقو تیزکننده خوب می تواند یک چاقو تیزکن خوب را حفظ کند. لبه تیز روی تیغه ها یعنی حتی برش هایی در آشپزخانه و رستوران. علاوه بر این، یک لبه تیز نمی لغزد، بنابراین ایمن است.

تیغه‌های کسل‌کننده نیز می‌تواند هزینه و زمان داشته باشد، زیرا دارای تراشه‌ها و سوراخ‌هایی هستند که باعث ساییدگی و پارگی می‌شوند. یک تیز کننده لبه تیغه ها را پاک می کند تا آنها را موثرتر کند.

svg%3E - ابزار تیز کردن چاقو - لیست شما برای شروع یک
کسب و کار

 

فهرست تجهیزات و ابزار تیز کردن چاقوهای حرفه ای

راه اندازی یکی از این مشاغل به این معنی است که بدانید چه نوع لوازم تیز کردنی خواهید داشت. نیاز داشتن. بهترین شرکت چاقو تیزکن هزینه های مداوم کمی دارد. با تجهیزات مناسب، سود خوبی کسب خواهید کرد.

پیدا کردن یک چاقو تیزکننده خوب به معنای مرتب کردن انواع مختلف آن است، مانند دستی یا برقی. و سپس منابعی برای مرتب کردن وجود دارد.

این یک مکانی برای دریافت پشتیبانی اولیه.

چاقو تیزکن های برقی

یک تیز کن برقی یک انتخاب محبوب. هرگز ایده خوبی نیست که قطعات متحرک روی آنها را لمس کنید. اکثر تیز کن های برقی که سطح بالایی دارند دارای قابلیت زاویه دهی هستند. و راهی برای تراشیدن تیغه مانند یک میله جداگانه.

بهترین امتیاز

انتخاب مکانیک محبوب

انتخاب سرآشپزها

 

چاقو تیزکن های دستی

ایده این است که یک لبه صاف و خوب و تیز داشته باشید. انواع مختلفی از تیز کن های دستی وجود دارد که می توانند این هدف را برای هر تیغه ای انجام دهند. در اینجا چند مورد از انتخاب های برتر وجود دارد که همزمان انگشتان شما را ایمن نگه می دارد. به دنبال ویژگی‌هایی مانند تیغه‌های سرامیکی باشید که می‌توانید با آن‌ها کار کنید.

 

سیستم‌های تیز کردن چاقو هدایت‌شونده

ایده پشت جلسات تیز کردن، حفظ لبه ها است. چندین تولید کننده مختلف تیز کن در این دسته وجود دارد. به دنبال تیغه‌ای باشید که به شما امکان می‌دهد تیغه‌ای را با سنگی تیز کنید که به شما امکان می‌دهد بدون نیاز به تعویض میله تیز، شن‌ها را عوض کنید. هر چیزی از Work Sharp به عنوان انتخاب برتر واجد شرایط است. به دنبال محصولاتی با گیره باشید که لبه چاقو را در جای خود نگه می دارد.

<سازمان دهنده یا کشو آشپزخانه یک جای خوبی برای نگهداری چاقوهای خود.

 

 

سنگ تیزکن چاقو

سنگ تیزکن رایج ترین و محبوب ترین راه برای دستیابی به یک ثبات است. لبه بر روی چاقو و ابزار. اینها همه کاره هستند و تقریباً برای هر لبه قابل اعمال هستند.

شما می توانید یکی از موارد زیر را انتخاب کنید:

  • سنگ های آب
  • محصولات الماس
  • <سنگ های آرکانزاس

  • سنگ های نفتی
  • محصولات طبیعی
  • سیستم های سنگی رومیزی
  • سنگ های سرامیکی
  • گزینه های آب سرامیکی شپتون

صرف نظر از تیز کننده ای که انتخاب می کنید، باید چند چیز را در مورد زاویه صحیح استفاده بدانید. روغن و آب روی سطح روان کننده می‌دهند، بنابراین لبه‌ای تیز خواهید داشت.

شما باید به دنبال یک سنگ صاف باشید. اینها برای صاف کردن یا سطح استفاده می‌شوند. سطوح این ابزارها. دو نوع اصلی وجود دارد که از کاربید سیلیکون یا بشقاب غذا ساخته می شوند. و فولادهای تیز کننده

اگر به دنبال فولاد تراشیدنی هستید که به خوبی کار می کند، یکی از فولاد ضد زنگ را انتخاب کنید. به یاد داشته باشید که نام و فولاد تیزکننده یکسان هستند.

انتخاب نوع مناسب میله سنگ شکن به بودجه شما و چند چیز دیگر بستگی دارد. در اینجا چند انتخاب وجود دارد که همه چیز را از قیچی گرفته تا تبر شما به شکل عالی در می آورد. مطمئن شوید که هر میله‌ای که برای سنگ‌زنی انتخاب می‌کنید، چسبندگی خوبی داشته باشد.

 

بهترین کدام است. روش تیز کردن چاقو برای چاقوهای جیبی؟

مهم است که مطمئن شوید که چاقوی جیبی شما همیشه تیز است. در اینجا چند مرحله وجود دارد که به حفظ برتری آن کمک می کند. قبل از شروع به یاد داشته باشید که زاویه لبه مناسب را پیدا کنید.

لبه ها را با زاویه ۱۵ تا ۲۰ درجه در هر دو طرف چاقو تیز کنید. مواظب باشید زیاد فلز را جدا نکنید. برس می تواند کشیدن آن را از میان مواد سخت کند. می خواهید لبه آن مانند تیغ نازک باشد.

می توانید چاقوها را با سنگ تیزتر کنید. بهتر است با سنگ ریزه درشت شروع کنید و به سراغ نسخه های عالی تر بروید. صاف کردن تیغه خود با میله های سرامیکی نیز مؤثر است، و در اینجا چند مورد وجود دارد تیز کن های سرامیکی. اینها به سختی الماس هستند.

می‌دانید که آیا برای چاقوی جیبی خود به چاقو تیزکننده نیاز دارید؟ تست کاغذی را امتحان کنید. چاقوهایی که باید تیز شوند، کاغذ را پاره می کنند. سیستم های دیگری نیز وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. واحد را به آرامی روی ناخن خود بکشید و اگر گرفت، خوب است.

تیز کردن این چاقوها به معنای جستجوی یک محصول درجه یک است. مانند Lansky PS-MED01 BladeMedic. برخلاف سایر تیز کن‌ها، این تیزکن در جیب شما جا می‌شود.

 

چه تیزکننده چاقو برای Dull بهترین است. چاقو؟

چاقوی کسل کننده می تواند ناکارآمد و خطرناک باشد. حوادث زمانی اتفاق می‌افتد که باید آن را از یک ماده عبور دهید. Consumer Reports بررسی های بی طرفانه ای را ارائه می دهد. آنها به طور مستقل تحقیق می کنند که کدام یک برای به دست آوردن ویژگی هایی مانند یک زاویه ثابت و یک لبه خوب در چاقوهای سرآشپز بهترین هستند. آنها به تیز کن های برقی و تیز کننده های دستی نگاه کردند و این انتخاب ویرایشگر.

آشپزهای حرفه ای چگونه چاقوهای خود را تیز می کنند؟

چاقوی سرآشپز برای خانه مهم است آشپزها و حرفه ای ها به طور یکسان اگر غذا می‌پزید و غذاهای رستورانی درست می‌کنید، می‌خواهید تیزکننده‌هایی کار کنند.

< span class="ezoic-ad ezoic-at-0 leader-2 leader-2700 adtester-container adtester-container-700" data-ez-name="smallbiztrends_com-leader-2">

بعضی از سرآشپزها پیشنهاد می‌کنند که برای تیغ زدن به چاقو، فولاد را سنگ‌زنی کنند. ارزان هستند. برخی می‌گویند که می‌توانید با استفاده از لبه غیر تیز یک چاقو روی دیگری، لبه خوبی به دست آورید.

با این وجود، سرآشپزهای دیگر برای برش دادن غذا، تیزکن‌های برقی را ترجیح می‌دهند. به یاد داشته باشید که هندسه تیغه در هر تیز کن بسیار مهم است. بسیاری از آنها چاقوها را در زوایای مختلف تیز می کنند. در اینجا راهنمای وجود دارد که می توانید استفاده‌ای که شامل تیزکننده‌هایی مانند ریچارد کل برنجی می‌شود.

در هزینه‌های حمل و نقل برای خریدهای آمازون خود صرفه‌جویی کنید. به علاوه، با عضویت در Amazon Prime از هزاران عنوان از کتابخانه ویدیویی آمازون لذت ببرید. بیشتر بیاموزید و امروز برای یک دوره آزمایشی رایگان ثبت نام کنید.

تصویر: Envato Elements


بیشتر در: ضرورت های کسب و کار کوچک
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی