عمومی

7 کلید برای یافتن و توسعه رهبران پنهان در شما کسب و کار

۷ کلید برای یافتن و توسعه رهبران پنهان در شما
کسب و کار

هر صاحب کسب و کاری که من می شناسم آرزو می کند که همه اعضای تیم رهبر باشند تا فعالانه با چالش های رشد، به طور موثر با مشتریان بر اساس نیازهایشان تعامل داشته باشید. و در نهایت وارد نقش خود شوید.

با این حال می دانید که پیدا کردن رهبران واقعی سخت است و اغلب درست در زیر سطح پنهان می مانند. تیم شما. آیا مطمئن هستید که می‌دانید به دنبال چه چیزی باشید یا چگونه پتانسیل را توسعه دهید؟

در واقع، تمایل طبیعی انسان ما این است که همه اعضای تیم را دنبال کننده ببینیم. ، یا به طور مداوم آنها را همانطور که در روزی که به کسب و کار ملحق شدند مشاهده کنید. هدف من به عنوان یک مشاور تجاری این است که شما را تشویق کنم که به طور منظم به همه نگاه کنید و رفتارهای اعضای تیم را که شروع به نشان دادن ویژگی های رهبری مورد نیاز خود می کنند، تشخیص دهید:

۱٫ به دنبال تعهد و توانایی برای ارائه نتایج باشید.

اغلب این به معنای تمرکز بر اهداف کسب و کار به عنوان یک کل است، و ابتکار عمل برای رسیدن به نتایج را به جای کار سخت انجام دهید. شما باید به دنبال همکاری تیمی و بهره وری بالاتر در اطراف این رهبر پنهان و همچنین عملکرد فردی بالا باشید.

همکاری موثر با سایرین. افراد، و همچنین رهبری، به سطح بالایی از هوش عاطفی که توانایی درک، تفسیر و پاسخ به احساسات دیگران است. برخی از افراد ضریب هوشی بالایی دارند، اما نمی توانند از آن برای رهبری استفاده کنند.

۲٫ روی اعضای تیمی که روابط را توسعه می دهند تمرکز کنید.

من در مورد پروانه های اجتماعی صحبت نمی کنم، بلکه در مورد افرادی صحبت می کنم که به نظر می رسد همیشه با آنها درگیر هستند. افراد مناسب برای کمک به انجام کار، هم به سمت بالا و هم پایین. این افراد هرگز در دادن اعتبار به دیگران مردد نیستند و با ارائه راه‌حل‌های برد-برد به جای نتایج برد-باخت، پیشرفت می‌کنند.

روابط خارج از کسب و کار شما می تواند به اندازه روابط ارزشمند باشد. در داخل. بهترین رهبران بالقوه همیشه به دنبال ارتباطات جدید در کنفرانس‌های صنعتی، در روابط اجتماعی، و از طریق برقراری ارتباط با مشتریان کلیدی و تأثیرگذاران هستند.

۳٫ به افرادی که همیشه دیدگاه مشتری را در نظر می گیرند توجه کنید.

به نظر می رسد بسیاری از افراد در تیم شما بر روی فرآیندهای داخلی تمرکز می کنند یا مایل به انجام این کار هستند. برای بهینه سازی هزینه ها و سود از میانبرهایی استفاده کنید. شما به رهبرانی نیاز دارید که بر ارائه ارزش به بازار و برخورد با رقبا تمرکز کنند و نیازهای مشتری و رقابتی را در حال حاضر و در دراز مدت برطرف کنند.

تجربه به یاد ماندنی کامل هستند، از کیفیت تا خرید و تحویل. هیچ رهبر عضو تیم نمی تواند نظرات مشتریان را نادیده بگیرد.

۴٫ افرادی که دارای صداقت فردی ثابت هستند را بشناسید.

اعضای تیم شما با صداقت بالا اصول اخلاقی و اخلاقی صحیحی را نشان می‌دهند و همیشه کار درست را انجام می‌دهند، مهم نیست چه کسی تماشا می کند البته، فرض بر این است که شما فرهنگی را پرورش می دهید که به صداقت پاداش می دهد. به دنبال اعضای تیمی باشید که از اشتباهات خود درس می‌گیرند و دیگران را سرزنش نمی‌کنند.

اعضای تیم با صداقت افرادی هستند که می‌توانید اعتماد. به اطراف خود نگاه کنید تا افراد کلیدی را که سخت‌ترین چالش‌های خود را با آنها روبرو می‌کنید، برای فرصت‌های رهبری مشخص کنید، با اطمینان از اینکه آنها بدون ایجاد شرمندگی برای شما یا کسب‌وکار، آنها را حل خواهند کرد.

۵٫ . شیوه های ارتباط فردی خود را افزایش دهید.

شما رهبران پنهان را تنها با مشاهده تشخیص نخواهید داد. شما باید در برقراری ارتباط منظم با اعضای تیم یک به یک، درک نیازها و آرزوهای آنها و اطمینان از درک استراتژی و اهداف شما، فعال باشید. مربیگری و مربیگری نیز مهم هستند.

۶٫ فرهنگی را پرورش دهید که به ریسک پذیری و نوآوری پاداش می دهد.

به طور پیش فرض، اکثر اعضای تیم در پذیرش خطرات رهبری تردید دارند، زیرا ترس از مجازات یا عدم حمایت شما باید نسبت به نیاز به تغییر و نوآوری مداوم در کسب و کار خود مثبت باشید، از تلاش های آنها حمایت کنید و به افراد برای همه ابتکارات و یادگیری پاداش دهید.

۷٫ تفویض اختیار و شیوه های بررسی خود را افزایش دهید.

طبق تجربه من، مدیران تجاری که بیشترین مشکل را در یافتن رهبران پنهان دارند، کسانی هستند که تمایلی به واگذاری مسئولیت واقعی به دیگران ندارند. و بر مدیریت خرد پافشاری می کنند. شما باید الگوی رهبری و تفویض اختیار باشید و اجازه دهید افرادتان یاد بگیرند خودشان با مسائل برخورد کنند.

شما ممکن است رهبر واحدی باشید که کسب و کار یا سازمان شما را راه اندازی کرده است، اما خواهید دید که برای سالم نگه داشتن و رشد آن به رهبران بیشتری نیاز است. بنابراین بخش کلیدی کار هر رهبر، یافتن و پرورش آن رهبران پنهان در هر سازمان و استخدام افراد جدید از بیرون است. بدون این کار نمی توانید در بلندمدت یا شغل خود موفق باشید.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی