عمومی

20 ایده ویدیویی یوتیوب برای استفاده در کسب و کار کوچک خود کانال

۲۰ ایده ویدیویی یوتیوب برای استفاده در کسب و کار کوچک خود
کانال

بازاریابی ویدیویی به طور فزاینده ای برای مشاغل مهم شده است در همه اندازه ها و یوتیوب یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌ها برای پست کردن و اشتراک‌گذاری آن ویدیوها است.

اگر یک کانال YouTube برای کسب‌وکار کوچک خود دارید، یا به فکر راه‌اندازی آن هستید، در اینجا ۲۰ ایده برای انواع محتوای شما وجود دارد. می توانید پست کنید.

ایده های ویدیویی برای YouTube

نورهای محصول

اگر کسب‌وکار شما مبتنی بر محصول است، می‌توانید از YouTube به عنوان پلتفرمی برای برجسته کردن محصولات خاص استفاده کنید، همانطور که مرکز گیتار در اینجا انجام می‌دهد.

اعلان های محصول

در روزه دنیای کسب و کار با سرعت بالا، آگاه نگه داشتن مشتریان در مورد محصولات آینده بسیار مهم است. وقتی کسب و کار شما در آستانه انتشار یک محصول پیشگامانه یا حتی یک به‌روزرسانی کوچک است، استفاده از قدرت ویدیو می‌تواند رسانه ایده‌آل باشد.

ساخت ویدیوهایی که یک پیش‌نمایش وسوسه‌انگیز از همه ویژگی‌های نوآورانه ارائه می‌کنند و عملکردها نه تنها علاقه را برمی انگیزند، بلکه ارتباط عمیق تری با مخاطبان هدف شما ایجاد می کنند.

با ارائه یک تجربه دیداری و شنیداری، مشتریان بالقوه می توانند ارزش پیشنهادی را سریعتر و با اشتیاق بیشتر درک کنند.

>

ویدیوهای محصول در عمل

این ضرب المثل ” دیدن باور کردن است» به ویژه در دنیای بازاریابی آنلاین صادق است. نشان دادن کارایی و قابلیت استفاده از یک محصول از طریق یک ویدیو می‌تواند بازی را تغییر دهد.

برای محصولات ملموس مانند وسایل الکترونیکی یا اسباب‌بازی، درک واضح‌تری از ابعاد و عملکرد محصول ارائه می‌کند.

برای مثال، بازی‌های ویدیویی با نمایش گیم‌پلی پویا جذابیت زیادی پیدا می‌کنند.

مارک‌هایی مانند پلی‌استیشن این را تشخیص می‌دهند، اغلب ویدیوهای گیم‌پلی جذابی را منتشر می‌کنند که بینندگان را در دنیای درون بازی غوطه‌ور می‌کند و تجربه‌ای را که آن‌ها نشان می‌دهند نشان می‌دهد. هنگام استفاده از دستگاه می توان انتظار داشت.

توضیحات محصول

بازار مملو از محصولات نوآورانه است که برخی از آنها با منحنی یادگیری شیب دار عرضه می شوند. برای کسانی که در زمینه فناوری اطلاعات ندارند یا در یک صنعت خاص تازه کار نیستند، یک ویدیوی آموزشی می تواند شکاف دانش را پر کند.

هنگامی که با محصولات پیچیده یا حتی آنهایی که جنبه های چند منظوره دارند سروکار دارید، توضیحات ویدیویی ارائه می شود. می‌تواند نجات‌دهنده باشد.

ساخت یک ویدیوی مناسب برای مبتدیان، تجزیه گام به گام مفاهیم، ​​می‌تواند اطمینان حاصل کند که مشتریان بالقوه نه تنها محصول را درک می‌کنند، بلکه ارزش آن را نیز می‌بینند. این فرآیند آشنایی باعث ایجاد اعتماد می شود و می تواند نرخ تبدیل را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

مقایسه محصول

همچنین می‌توانید ویدیوهایی ایجاد کنید که چندین محصول را با هم مقایسه می‌کنند تا به مشتریانتان کمک کند انتخاب‌های آگاهانه‌تری داشته باشند. سامسونگ این کار را با چند دستگاه خود در ویدیوی زیر انجام می‌دهد.

ویدیوهای مجموعه< span class="ez-toc-section-end"/>

اگر کسب‌وکار شما مجموعه‌ای از محصولات، مانند خطوط لباس یا موارد مشابه را منتشر می‌کند، می‌توانید در اطراف آن نسخه‌ها ویدیو ایجاد کنید، مانند این مثال از H&M.

فیلم های کوچک

محتواً محتوای YouTube شما می تواند برای اطلاع رسانی یا متقاعد کردن باشد. اما فراموش نکنید که مخاطبان خود را نیز سرگرم کنید. Lego این کار را با فیلم‌های کوچکی انجام می‌دهد که برخی از مجموعه‌های محصولات محبوب خود را نشان می‌دهند.

پیشنهادات ویژه

عصر دیجیتال با اضافه بار اطلاعات مشخص می شود. در میان هرج و مرج، برندها باید راه های نوآورانه ای برای برجسته شدن و جلب توجه بیابند. پیشنهادات ویژه یا تبلیغات با زمان محدود ابزارهای قدرتمندی در زرادخانه یک بازاریاب هستند، اما باید به طور مؤثر ارتباط برقرار کنند.

با ادغام چنین اعلان‌هایی در محتوای ویدیویی، یک لایه پویا به استراتژی‌های تبلیغاتی خود اضافه می‌کنید.

یک ویدیوی خوش ساخت که جزئیات پیچیدگی‌های پیشنهاد را شرح می‌دهد، با استفاده از تصاویری جذاب و آهنگ‌های جذاب، می‌تواند تبلیغ شما را به یاد ماندنی‌تر کند و اطمینان حاصل کند که مشترکین YouTube شما همیشه مطلع و مشتاق آخرین معاملات شما هستند.

svg%3E - 20 ایده ویدیویی یوتیوب برای استفاده در کسب و کار کوچک خود
کانال

داستان های مشتری

برای ایجاد تعامل بیشتر با مشتریان و اشتراک‌گذاری محتوای مرتبط با مخاطبان، می‌توانید ویدیوهایی ایجاد کنید که برخی از داستان‌های مشتریان خود را از طریق مصاحبه یا قالب‌های مشابه به اشتراک بگذارند. Dove یکی از برندهایی است که از این قالب استفاده می‌کند.

ویدئوهای پشت صحنه

همچنین می توانید ویدیوهایی ایجاد کنید که برخی از نماهای پشت صحنه شرکت شما یا محصولات Monster High مجموعه ای از اسباب بازی های کودکان است که گهگاه محتوای پشت صحنه عکسبرداری را در کانال YouTube خود پست می کند.

نقاط عطف شرکت

کسب و کارها، چه استارتاپ ها و چه غول های مطرح، فقط در مورد محصولات و خدمات نیستند. آن‌ها داستان‌ها، سفرها و لحظات مهمی دارند که میراث آنها را مشخص می‌کند.

تجلیل از نقاط عطف شرکت، خواه یک سالگرد باشد، یک هدف فروش قابل توجه یا هر دستاورد قابل‌توجهی، حس اجتماع و تعلق را در میان سهامداران تقویت می‌کند.

ایجاد یک ویدیوی YouTube که این لحظات را در بر می گیرد، به اشتراک گذاری اوج ها و درس ها، می تواند راهی دلچسب برای ارتباط با مخاطبان شما باشد. این برند را انسانی می کند، چهره ها و احساسات پشت نمای شرکت را نشان می دهد، وفاداری مشتری را عمیق تر می کند.

svg%3E - 20 ایده ویدیویی یوتیوب برای استفاده در کسب و کار کوچک خود
کانال

نحوه ساخت ویدیو

اینترنت مخزن وسیعی از دانش است و در فرهنگ DIY امروزی، مردم دائماً آن را برای یافتن پاسخ جستجو می کنند. با درک این موضوع، مارک‌ها می‌توانند با تولید محتوای آموزشی، خود را به عنوان رهبران صنعت معرفی کنند.

ویدئوهای نحوه‌ی ساخت یک هدف دوگانه دارند. در حالی که آنها بیننده را آموزش می دهند، محصولات یا خدمات برند را نیز به صورت نامحسوس تبلیغ می کنند. این ویدیوها با نشان دادن کاربرد یک محصول در حل مشکلات دنیای واقعی یا دستیابی به وظایف خاص، عملی بودن آن را به نمایش می گذارند.

آنها مخاطبانی را که مشتاق یادگیری هستند و به طور بالقوه روی ابزارهایی سرمایه گذاری می کنند که وظایف آنها را آسان تر می کند، ارائه می دهند. . این نه تنها نام تجاری شما را به عنوان یک متخصص در این زمینه قرار می دهد، بلکه تضمین می کند که محصولات شما به عنوان راه حل های قابل اعتماد دیده می شوند.

همچنین می‌توانید ویدیوهایی ایجاد کنید که نکات ساده‌ای را در مورد یک موضوع خاص ارائه می‌دهند. در این ویدیو، کوکاکولا نکاتی را برای پختن سیب زمینی برای کباب تابستانی به اشتراک می گذارد و به سادگی برخی از نماهایی از محصول خود را در داخل ویدیو قرار می دهد.

ویدیوهای بحث و گفتگو

همانند نحوه بحث در مورد موضوعات مختلف در یک وبلاگ، می توانید ویدیویی ایجاد کنید که در آن به سادگی تخصص یا برخی از افکار خود را در مورد یک موضوع خاص به اشتراک بگذارید. Tiger Fitness این کار را در برخی از ویدیوهای خود انجام می دهد، از جمله بحث در مورد کراس فیت.

مسابقات

ویدئو همچنین می‌تواند قالبی عالی برای نشان دادن محتوای مخاطبانتان باشد، به‌خصوص اگر بتوانید کلیپ‌هایی را از افراد به عنوان بخشی از مسابقه جمع‌آوری کنید. GoPro نمونه ای از شرکتی است که این کار را به خوبی انجام داده است.

ویدیوهای الهام بخش

حتی اگر ویدیویی مستقیماً به محصولات شما مرتبط نباشد، هنوز هم می تواند برای مخاطب هدف شما ارزش ارائه دهد. ویدیوهای الهام‌بخشی مانند این از لورآل پاریس می‌توانند به نوعی همه آن ویدیوهایی را که به طور خاص به محصولات یا خدمات شما مربوط می‌شوند، از بین ببرد.

سری‌های معمولی

اگر به طور منظم محتوای ویدیویی کافی ایجاد می‌کنید، می‌توانید آن را به یک مجموعه وب تبدیل کنید. ردبول این کار را با برخی از محتوای پشت صحنه که با ستاره های مختلف ورزش های شدید می گیرد، انجام می دهد.

ویدیوهای اینفلوئنسر

همچنین می توانید با اینفلوئنسرهای مرتبط شریک شوید به مخاطبان خود بگویید و از آنها بخواهید که در ویدیوهای شما به عنوان راهی برای ایجاد محتوای باکیفیت و افزایش مخاطبان شما ستاره شوند. Party City این کار را با وبلاگ نویس DIY PS I Made This انجام داده است.

تبریک تعطیلات

در روزهای تعطیل یا در حوالی آن، می‌توانید ویدیوهای ویژه‌ای بسازید که برای نشان دادن روحیه جشن و سرگرمی، مانند این مثال از پرندگان خشمگین است.

ویدیوهای خنده دار

همچنین می‌توانید با ارسال آگهی‌های تبلیغاتی خنده‌دار یا سایر محتوای ویدیویی در کانال YouTube خود، به سادگی با مخاطبان خود سرگرم شوید.

خلاصه ایده های محتوای YouTube برای مشاغل کوچک

برای یک مرجع سریع ، در اینجا یک لیست تلفیقی از ایده های محتوای ویدیویی YouTube بالقوه است که برای مشاغل کوچک مناسب است.

  • Product Spotlights >: محصولات خاص را به نمایش بگذارید.
  • اعلان‌های محصول: پیش‌نمایش‌های محصولات یا ویژگی‌های جدید را منتشر کنید.
  • ویدیوهای محصول در عمل >: نشان دهید که محصولات چگونه کار می کنند، مخصوصاً برای مواردی مانند بازی های ویدیویی مفید است.
  • توضیحات محصول: محصولاتی را که به ویژه برای تازه واردان مفید هستند، معرفی و توضیح دهید.
  • قوی>مقایسه محصول: چندین محصول یا ویژگی را در کنار یکدیگر مقایسه کنید.
  • کلکسیون ویدیوها: مجموعه ها یا خطوط محصول را به اشتراک بگذارید.
  • فیلم‌های کوچک: بینندگان را با محتوای سبک فیلم کوتاه جذب و سرگرم کنید.
  • پیشنهادات ویژه: فروش، معاملات یا تبلیغات با زمان محدود را اعلام کنید.< /li>
  • داستان های مشتری: توصیفات یا مصاحبه ها را با مشتریان راضی به اشتراک بگذارید.
  • ویدئوهای پشت صحنه: نگاهی به پشت پرده ایجاد محصول یا عملیات تجاری.
  • نقاط عطف شرکت: دستاوردها یا سالگردهای مهم را جشن بگیرید.
  • ویدئوهای چگونه: به بینندگان آموزش دهید. با راهنماها یا آموزش های گام به گام.
  • ویدیوهای نکات: توصیه یا هک ارائه دهید، به طور نامحسوسی محصولات خود را ترکیب کنید.
  • ویدیوهای بحث و گفتگو< /strong>: تخصص یا نظرات خود را در مورد موضوعات مرتبط به اشتراک بگذارید.
  • مسابقات: بینندگان را با چالش ها یا مسابقات درگیر کنید.
  • ویدیوهای الهام بخش >: با مخاطبان خود انگیزه ایجاد کنید یا از نظر احساسی طنین انداز کنید.
  • سریال های منظم: محتوای اپیزودیک برای دنبال کنندگان وفادار ایجاد کنید.
  • ویدیوهای اینفلوئنسر : برای افزایش دسترسی با چهره های شناخته شده همکاری کنید.
  • تبریک تعطیلات: شادی و روحیه جشن را پخش کنید.
  • ویدیوهای خنده دار: مخاطبان خود را با طنز و محتوای سبک درگیر کنید.

مقایسه ایده های ویدیویی برای YouTube

برای کمک به کسب و کارها در شناسایی مناسب ترین نوع ویدیوی محصول برای نیازهای آنها، ما فرمت های مختلف را کنار هم مقایسه کرده ایم.

< /tr>

نوع ویدیو هدف
نورهای ویژه محصول محصولات خاص را برجسته کنید
اعلامیه های محصول پیش نمایش ویژگی های جدید ارائه می شود
محصول در عمل نشان دادن نحوه استفاده از محصول
توضیحات محصول محصول را برای مبتدیان توضیح دهید
مقایسه محصولات مقایسه چند محصول
ویدیوهای مجموعه نمایش مجموعه های محصولات

بیشتر در: بازاریابی ویدیو
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی