عمومی

12 نشانک قابل چاپ

۱۲ نشانک قابل چاپ

اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است ما از شرکای وابسته خود درآمد کسب کنیم. بیشتر بیاموزید.

آیا عاشق خواندن کتاب‌های خوب هستید، اما شما همیشه جای خود را از دست می دهید؟ آیا مجموعه کتاب شما پر از صفحات گوش سگ است؟ نشانک‌ها می‌توانند برای خوانندگان مشتاق نجات‌دهنده باشند، اما به‌راحتی می‌توان آن‌ها را جابه‌جا کرد، بنابراین به نظر می‌رسد که هیچ‌وقت در زمانی که به آن‌ها نیاز دارید وجود ندارند.

به‌علاوه، بسیاری از دوستداران کتاب ترجیح می‌دهند تجربیات خواندن خود را با نشانک‌هایی که مطابقت دارند سفارشی کنند. علایق یا خلق و خوی آنها جواب چیست؟ نشانک‌های قابل چاپ که می‌توانند فوراً دانلود شوند.



آیا می توانید یک نشانک چاپ کنید؟

بوکمارک های جذاب و مناسب برای شخصیت های مختلف را از کجا پیدا می کنید؟ اینطور نیست که این ابزارهای ارزان قیمت در قفسه های هر فروشگاهی وجود داشته باشد، به علاوه چه کسی می خواهد بیش از چند دلار برای یک برگه کارت رنگارنگ خرج کند؟ خوشبختانه، می‌توانید نشانک‌های خود را از قالب‌های ارزان یا حتی رایگان که به صورت آنلاین در دسترس هستند، چاپ کنید.

مزایای نشانک‌های قابل چاپ

چه چیزی در مورد نشانک های قابل چاپ عالی است؟ دلایل زیادی برای علاقه مندی به چاپ الگوهای نشانک برای استفاده تجاری یا شخصی وجود دارد، از جمله:

  • مفید – در حین خواندن پیچیده ترین متن، دیگر هرگز جایگاه خود را از دست ندهید. فقط نقطه پایانی خود را با یک نشانک قابل چاپ علامت گذاری کنید.
  • مقرون به صرفه – نشانک های قابل چاپ نه تنها ارزان هستند، بلکه حتی نشانک های قابل چاپ رایگانی نیز برای دانلود وجود دارند. بعلاوه، بسیاری از الگوهای نشانک به صورت بسته‌ای فروخته می‌شوند، بنابراین شما چندین طرح را با قیمت یکی دریافت می‌کنید.
  • ابزار بازاریابی – به دنبال یک کالای ارزان و در عین حال مفید برای ارائه به مشتریان وفادار خود هستید. ? نشانک‌های قابل چاپ یک ابزار بازاریابی عالی هستند و اغلب می‌توان آن‌ها را با لوگوی شرکت برای هدیه‌ای رایگان سفارشی کرد که آگاهی از برند را افزایش می‌دهد.
  • <قابل هدیه – با خرید یک الگوی نشانک قابل دانلود، می توانید هدیه ای منحصر به فرد اما به یاد ماندنی را ایجاد و چاپ کنید که مطمئناً هر کتابخوانی آن را دوست خواهد داشت.
  • ساده و راحت – مهم نیست که هدف شما از الگوهای نشانک چیست، چاپ آنها ساده است و استفاده از آنها راحت است. اگر یکی را اشتباه قرار دهید جای نگرانی نیست، فقط می توانید بدون هزینه اضافی دیگری را چاپ کنید.

svg%3E - 12 نشانک قابل چاپ

۱۲ نشانک قابل چاپ جذاب و کاربردی که می توانید امروز دانلود کنید

به راحتی می توان به دلیل تنوع زیاد رشد کرد از نشانک‌های قابل چاپ برای دانلود از وب موجود است. مجموعه عظیمی که از خرده‌فروش‌های وب‌سایت‌هایی مانند Etsy در دسترس است، شامل نشانک‌هایی برای کودکان، نشانک‌های سرگرم‌کننده، نشانک‌های دانش‌آموزان در کلاس درس در مدرسه، نشانک‌های زیبا، نشانک‌هایی برای رنگ‌آمیزی با مداد رنگی یا مداد رنگی و حتی الگوهای نشانک ساخته شده برای بزرگسالان است.

< span class="ezoic-autoinsert-ad ezoic-under_second_paragraph"/>

ما با انتخاب برخی از بهترین الگوهای موجود از Etsy، از جمله:

۱٫ نشانک‌های قابل چاپ زیبا

svg%3E - 12 نشانک قابل چاپ

مرور برای نشانک‌های قابل چاپ بدون یافتن گزینه‌های زیبای فراوان. این نشانک‌های حیوانات کودک نه تنها زیبا هستند، بلکه در بسته‌های چند طرح با یک قیمت پایین نیز مقرون به صرفه هستند.

۲٫ نشانک های هری پاتر قابل چاپ

svg%3E - 12 نشانک قابل چاپ

کدام بچه مدرسه ای این روزها طرفدار هری پاتر نیست؟ این نشانک‌های قابل چاپ در بسته‌هایی با طرح‌های متعدد فروخته می‌شوند که مطمئناً هر دانش‌آموز جادوگری و دوستانش را خوشحال می‌کند. فقط پیوند الگوهای نشانک را بخرید، فایل را در رایانه خود بارگیری کنید و نشانک‌های کلاس را چاپ کنید.

۳٫ نشانک های حیوانات قابل چاپ

svg%3E - 12 نشانک قابل چاپ

هر حیوان دوستی که از یک کتاب خوب نیز لذت می برد، این کتاب های زنده را دوست خواهد داشت نشانک های قابل چاپ با طرح های زیبای جانورشناسی. ایجاد این نشانک‌های جذاب با چاپ آنها از رایانه برای هدیه دادن بسیار آسان است.

۴٫ نشانک گل قابل چاپ

svg%3E - 12 نشانک قابل چاپ

مهم نیست دلیل شما برای خرید نشانک های قابل چاپ باشد، این الگوهای زیبا پر از طرح های گل مطمئناً مورد پسند شما قرار خواهند گرفت. پس از خرید الگوی قابل چاپ، به سادگی دستورالعمل های همراه را دنبال کنید تا این نشانک های چشم نواز را از رایانه خود چاپ کنید.

۵٫ نشانک‌های قابل چاپ با مضمون طبیعت

svg%3E - 12 نشانک قابل چاپ

انواع طرح‌های نشانک با مضمون طبیعت از Etsy موجود است، از جمله این الگوی ساده و در عین حال جذاب که دارای منظره کوهستانی جنگلی است. ممکن است این الگو را با آرم شرکت خود سفارشی کنید و پس از چاپ این نشانک های قابل چاپ هدایای برجسته ای را ارائه می دهند.

۶٫ نشانک های رنگی قابل چاپ

svg%3E - 12 نشانک قابل چاپ

اگر چیزی هست که بچه ها بیشتر از خواندن دوست دارند، رنگ آمیزی است عکس با مداد رنگی و مداد رنگی این قالب‌های نشانک قابل چاپ با طرح‌های رنگارنگ مطمئناً در کلاس درس یا به عنوان هدیه برای بچه‌های خاص در زندگی هر کسی جذاب‌تر خواهند بود.

۷٫ نشانک‌های قابل چاپ برای کودکان

svg%3E - 12 نشانک قابل چاپ

نشانک های رنگارنگ تنها گزینه قابل چاپ مناسب برای کودکان نیستند. چه آنها با بچه حیوانات شایان ستایش، چه هنرهای رنگارنگ یا شخصیت های متحرک مورد علاقه طراحی شده باشند، نشانک های قابل چاپ برای هر کودک، از جمله این طرح های سرگرم کننده با الهام بخش گفته ها.

۸٫ نشانک‌های مذهبی قابل چاپ

svg%3E - 12 نشانک قابل چاپ

آیا به دنبال هدیه ای عالی برای یک عزیز وفادار هستید؟ می توانید انواع نشانک برای چاپ در Etsy. این بسته خاص از الگوهای نشانک دارای آیات کتاب مقدس است که مطمئناً الهام‌بخش یک کتاب‌شناس مسیحی است.

۹٫ نشانک های قابل چاپ برای دوستداران کتاب

svg%3E - 12 نشانک قابل چاپ

چه چیزی باعث می‌شود که یک نشانک قابل چاپ بهتر از کتاب‌هایی که با ضرب المثل‌های سرگرم‌کننده در مورد لذت‌های مطالعه طراحی شده‌اند، برای کتاب‌دوست داشته باشند؟ این بسته الگوهای قابل چاپ نشانک دارای چندین الگوی نشانک است که هر کدام جمله الهام بخش خود را دارند.

۱۰٫ مجموعه نشانک قابل چاپ زودیاک

svg%3E - 12 نشانک قابل چاپ
نمادهای زودیاک گزینه دیگری برای طرح های نشانک قابل چاپ منحصر به فرد است. نه تنها هر علامت سنتی در میان تعداد زیادی از متولدین ماه مربوطه محبوب است، بلکه با خرید این بسته ۱۲ عددی نشانک‌های قابل چاپ، مطمئناً یک گزینه برای همه افراد بدون هزینه اضافی خواهید داشت.

۱۱٫ الگوهای نشانک نشانک زنان در تاریخ

svg%3E - 12 نشانک قابل چاپ

اگر به دنبال نشانک‌های قابل چاپ برای الهام بخشیدن به دانش‌آموزان خود هستید – یا اگر خودتان عاشق تاریخ زنان هستید – نمی‌خواهید این مجموعه الهام‌بخش الگوهای نشانک با برخی از تاریخی ترین زنان تاریخ.

۱۲٫ نشانک‌های ردیاب کتاب قابل چاپ

svg%3E - 12 نشانک قابل چاپ

این مجموعه از نشانک‌های قابل چاپ Etsy می‌تواند یکی از خلاقانه‌ترین هدایایی را برای کلاس درس یا عاشقان کتاب خاص در زندگی هر کسی بسازد. چه چیزی این بسته الگوهای نشانک جدا؟ آنها یک هدف دوگانه را دنبال می کنند. این موارد قابل چاپ نه تنها صفحه را مانند یک نشانک سنتی ذخیره می کنند، بلکه طراحی آنها همچنین به کاربر اجازه می دهد تا دستاوردهای خواندن خود را دنبال کند.

چگونه یک نشانک قابل چاپ ایجاد می کنید؟

بهترین راه چیست؟ به راحتی بوک مارک های خانگی ایجاد کنید؟ مطمئناً، می‌توانید از ابتدا با استفاده از هر برنامه نرم‌افزاری خود را طراحی کنید، اما یافتن یک الگوی نشانک قابل چاپ به صورت آنلاین، دانلود طرح و چاپ آن بسیار ساده‌تر است.

چگونه می‌توانید یک الگو بسازید. نشانک قابل چاپ فقط این مراحل ساده را دنبال کنید:

۱٫ الگوی نشانک قابل چاپ خود را خریداری کنید یا نشانک قابل چاپ رایگان خود را درخواست کنید.

۲٫ پیوندی را انتخاب کنید که به صندوق ورودی شما ایمیل شده یا در مرورگر شما در سایت خرید موجود است تا فایل الگو را دانلود کنید.

۳٫ فایل دانلود شده را با استفاده از نرم افزار مناسب در رایانه خود باز کنید. این ممکن است یک برنامه پردازش کلمه ساده یا یک برنامه ویرایش تصویر باشد.

۴٫ هر گونه ویرایش یا سفارشی سازی در طرح انجام دهید.

۵٫ نشانک های خود را با استفاده از کاغذ چاپگر معمولی یا استوک کارت چاپ کنید. هر نشانک را جدا کنید، در صورت تمایل آنها را لمینیت کنید و آماده استفاده هستند!

چه نوع کاغذی بهتر است. برای چاپ نشانک ها؟

در حالی که می توانید از کاغذ چاپگر معمولی برای نشانک های قابل چاپ خود استفاده کنید، کاغذ ضخیم تر نشانک های شما را بادوام تر می کند. با این حال، شما سهام کارت سنگین نیز نمی خواهید. کاغذ بین ۱۵۰ تا ۲۵۰ گرم در ثانیه برای نشانک‌ها مناسب است، اما می‌خواهید به پایان آن نیز توجه کنید. نیازی به پرداخت اضافی با کاغذ بازیافتی یا طبیعی نیست، اما کاغذ پوشش داده شده ممکن است هنگام لمینیت موثرتر باشد.

آیا یک الگوی نشانک قابل چاپ در Word؟

اگر می خواهید نشانک های خانگی خود را ایجاد کنید، می توانید یک الگوی نشانک قابل چاپ در Word پیدا کنید. با الگوی نشانک Word، می توانید طراحی نشانک خود را شخصی سازی کنید و آن را تا حدی که تصورتان اجازه می دهد منحصر به فرد کنید.

چه چیزی است. اندازه استاندارد نشانک؟

البته، شما آزاد هستید که نشانک های قابل چاپ را در هر اندازه ای که چاپگر و مواد شما اجازه می دهد ایجاد کنید، اما اکثر مردم انتخاب می کنند اندازه استاندارد نشانک متداول ترین ابعاد برای نشانک ها ۲ اینچ عرض و ۶، ۷ یا ۸ اینچ طول است. با این حال، برخی از نشانک‌ها به اندازه ۲٫۵ اینچ عرض دارند.

آیا می توانید نشانک های قابل چاپ رایگان را دانلود کنید؟

< مطمئناً می توانید تعداد زیادی نشانک قابل چاپ را از انواع فروشندگان تجارت الکترونیک خریداری کنید، اما همچنین می توانید با دانلود نشانک های قابل چاپ رایگان در هزینه خود صرفه جویی کنید. نشانک‌های رایگان اغلب می‌توانند مانند نمونه‌های فروش‌شان سفارشی شوند و در علامت‌گذاری صفحات به همان اندازه کارآمد هستند. به دنبال نشانک های قابل چاپ رایگان آنلاین هستید؟ شما با جستجوی ساده‌ای در گوگل و گزینه‌های بیشتری از آنچه تصور می‌کنید فاصله دارید.

بیشتر بخوانید:

تصویر: Depositphotos< /small>


بیشتر در: موارد ضروری مشاغل کوچک
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی