عمومی

رید هافمن موسس لینکدین در مورد استخدام در طول یک رکود

رید هافمن موسس لینکدین در مورد استخدام در طول یک
رکود

اگر فکر می‌کنید یک رکود زمان خوبی برای خوابیدن در استخدام، باید از خواب بیدار شوید. آن را از رید هافمن بگیرید، کسی که LinkedIn را در زمان رکود دات‌کام راه‌اندازی کرد و رشد آن را از طریق سقوط در سال ۲۰۰۸٫ هافمن چند چیز در مورد استخدام می داند. جدای از ایجاد یکی از قدرتمندترین ابزارهای اینترنت هم برای کارآفرینان و هم برای جویندگان کار، بنیانگذار لینکدین و مدیر عامل سابق، از شریک فعلی خود به عنوان شریک در شرکت سرمایه گذاری قدرتمند Greylock، دیدگاهی قدرتمند از بازار کار دارد. و همچنین از مصاحبه‌های فراوان او با کارآفرینان برای پادکست Masters of Scale. در حالی که او برای افتتاحیه اجلاس Masters of Scale آماده می شود، این ۱۸ تا ۲۰ اکتبر در سانفرانسیسکو و به صورت آنلاین، زمانی را صرف بحث در مورد استخدام در میان نوسانات اقتصادی، تغییرات تکنولوژیکی و محیط کار به سرعت در حال توسعه کرد. اکنون، با تغییر شکل بازارها توسط بیماری همه گیر و رکود دیگری، هافمن، برنده جایزه ۵۰۰۰ شرکت در سال ۲۰۱۱، به Inc باز می گردد. با مشاوره در مورد یافتن و حفظ استعدادهای برتر.

استخدام در سال آینده چگونه تغییر خواهد کرد؟

در طول دوره‌های پرنوسان، بسیاری از کسب‌وکارها به اشتباه هنگام استخدام به جای حمله، دفاع بازی می‌کنند. اما اگر سرمایه و درآمد دارید، اکنون زمان استخدام است، زیرا دیگران این کار را انجام نمی دهند. این شما را در دو تا پنج سال دیگر در موقعیت بسیار قوی قرار می‌دهد.

افراد می‌خواهند به محض اینکه بتوانند به دفتر خود بازگردند. بدانند که فرصت‌هایی را برای خلاقیت با یکدیگر، ایجاد سرمایه اجتماعی و اعتماد و موقعیت بهتر برای ارتقاء از دست می‌دهند. اما بیش از دو سال است که از راه دور هستیم. این تأثیری ماندگار بر الگوهای استخدام خواهد داشت. اگر بهترین فرد برای یک پروژه یا تیم در شهر دیگری زندگی می کند، مدیران با مجبور کردن آنها به دفتر مرکزی هر شش هفته یک هفته یا چیزی شبیه به آن، مصالحه می کنند. مدیران موفق یاد خواهند گرفت که چگونه انواع افراد را به خوبی در این ساختار ترکیبی شناسایی کنند – و آموزش مداوم مداوم برای رهبری و حفظ آنها را دریافت کنند.

چگونه فرهنگ اداری را در آن تقویت می‌کنید؟ یک محیط مجازی؟ چگونه فضاهای بهتری برای همکاری ایجاد می کنید؟ مجموعه کاملی از چیزهای فرآیند کار ترکیبی وجود دارد که یا برای آینده هیبریدی ایجاد نشده اند یا تازه در حال ظهور هستند. به عنوان مثال، ابزارهایی مانند Coda، به جای اینکه شما را با فرآیند آنها وفق دهید، با فرآیند شما سازگار می شوند، اما من فکر می کنم که ما هنوز در مرحله اول ساختن همه اینها هستیم. فناوری در یک یا دو سال ساخته نمی شود. این در پنج یا ۱۰ ساخته می‌شود.

در مورد مشاغل غیر فناوری چطور؟

هر شرکتی به یک استراتژی دیجیتال نیاز دارد – حتی مثلاً تولید فولاد. ممکن است کارخانه ذوب شما مانند ۴۰ سال پیش به نظر برسد، اما در مورد بازار چطور؟ زنجیره تامین شما؟ کانال تدارکات شما؟ شما باید با هدف پیشبرد تکامل فناوری خود استخدام کنید.

۵۰۰۰ شرکت بیشتر شرکت را کاوش کنیدgif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - رید هافمن موسس لینکدین در مورد استخدام در طول یک
رکودمستطیل

از شماره سپتامبر ۲۰۲۲ مجله Inc.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی