عمومی

4 سوال حیاتی که مدیران تجاری باید به آنها پاسخ دهند

۴ سوال حیاتی که مدیران تجاری باید به آنها پاسخ دهند

مورد مورد علاقه من در مورد تدریس سوال و answer. در ۲۵ آگوست، در یک جلسه پرسش و پاسخ با دو کارآفرین شرکت کردم که کتاب من را خوانده بودند، استارت آپ گرسنه.

این یک سؤال اساسی را به ذهن متبادر کرد: سؤالات حیاتی سرمایه گذاران، مشتریان، کارمندان، تأمین کنندگان و سایرین که رهبران کسب و کار باید پاسخ دهند تا شرکت خود را در حال رشد نگه دارند. .

در حالی که جامع نبود، چهار سوال حیاتی برای موفقیت شرکت مطرح کردم و اینکه چگونه رهبران کسب و کار می توانند پاسخ های قانع کننده ای پیدا کنند.

۱٫ بازار آدرس پذیر شما چقدر بزرگ است و چقدر سریع در حال رشد است؟

این سوال حیاتی است زیرا اگر بازاری برای محصول شما وجود نداشته باشد، نمی توانید کسب و کاری را پیرامون آن ایجاد کنید.

سرمایه‌گذاران و کارمندان به اندازه و رشد بازار اهمیت می‌دهند، زیرا می‌خواهند روی شرکتی با پتانسیل عمومی شدن شرط‌بندی کنند یا برای آن کار کنند. این بدان معناست که درآمد آن باید به ۱۰۰ میلیون دلار برسد در حالی که سریعتر از ۳۰ درصد در سال رشد می کند. اگر شرکت بتواند سهامی عام شود، سرمایه‌گذاران خطرپذیر بازده سرمایه‌گذاری خود (ROI) را ایجاد می‌کنند و گزینه‌های سهام کارکنان ارزشمند خواهند شد.

در اینجا سه ​​نکته برای کمک به پاسخ به این سوال وجود دارد:

  • به دنبال تحقیقات معتبری باشید که کمیت اندازه و رشد بازار هدف شما.
  • اگر چنین مطالعاتی وجود ندارد، تخمینی را بر اساس تعداد مشتریان بالقوه، تعداد واحدهای محصولی که در سال خریداری خواهند کرد و قیمت واحد تهیه کنید.
  • با مشتریان بالقوه مصاحبه کنید تا بتوانید تخمین بزنید که شرکت شما به چه مقدار از آن اندازه بازار می‌تواند رسیدگی کند.

۲٫ سهم فعلی شما از بازار چقدر است و چگونه آن را افزایش خواهید داد؟

تجاری اغلب در مجموعه ای از بازارها شرکت می کنند. همانطور که در منضبط نوشتم استراتژی‌های رشد (DGS)، شرکت‌های بزرگ اغلب بیشتر درآمد خود را از بازارهایی به دست می‌آورند که در حال کاهش یا کوچک‌تر شدن هستند. در عین حال، آنها باید در بازارهای جدیدی سرمایه گذاری کنند که به سرعت در حال رشد هستند.

رهبران کسب و کار به دنبال حفظ سهم خود از پای بازار در حال بلوغ و در عین حال افزایش سهم خود در بازارهای جدید با رشد سریع هستند. این برای سرمایه گذاران، مشتریان و کارمندان اهمیت دارد زیرا، مگر اینکه شرکت شما سهم بازار را به دست آورد، از رقبا عقب می مانید. و هر چه مدت طولانی‌تر ادامه داشته باشد، خطر کاهش ارزش شرکت شما، کمبود بودجه برای ساخت محصولات بهتر و نیاز به کاهش کارکنان با استعداد بیشتر خواهد بود.

برای پاسخ به این سوال، این پنج کار را انجام دهید:

  • از مطالعات بازار معتبر برای تخمین بازار خود استفاده کنید. سهم و روندهای اخیر آن
  • اگر وجود ندارد، درآمد خود را بر کل اندازه بازار تقسیم کنید تا سهم بازار خود را تقریبی کنید.
  • همانطور که در DGS توضیح داده شده است، از مشتریان بپرسید که از کدام عوامل برای انتخاب بین شرکت و رقبا استفاده می کنند، شرکت شما تا چه حد این معیارهای خرید مشتری (CPC) را برآورده می کند، و اینکه آیا موقعیت رقابتی خود را بهبود می بخشید یا خیر.
  • حفظ مشتری و میزان خرید مشتریان را در طول زمان پیگیری کنید.
  • محصولات جدیدی را راه اندازی کنید که CPC را بهتر از محصولات رقیب برآورده می کند.

۳٫ شرکت شما به چه میزان سرمایه نیاز دارد و سرمایه گذاران چه بازدهی می توانند داشته باشند؟

برای ادامه رشد، باید سرمایه خود را برای استخدام افراد، خرید مواد خام، ساخت کارخانه‌ها، توسعه محصولات و فرآیندهای جدید افزایش دهید. و دفاتر فروش باز.

به ارائه دهندگان سرمایه بالقوه بگویید به چه مقدار پول نیاز دارید و چقدر سود می توانند انتظار داشته باشند. کارمندانی که می‌دانند شرکت شما در حال انجام سرمایه‌گذاری‌های با سود بالا در رشد آینده است، انگیزه بیشتری برای کار سخت دارند.

همانطور که در DGS توضیح دادم. ، در اینجا نحوه تخمین سرمایه و بازگشت سرمایه مورد نیاز خود آورده شده است:

  • مسیرهای رشد را برای شرکت خود ایجاد کنید.
  • برنامه های اجرایی بسازید. برای تخمین سرمایه گذاری مورد نیاز و افزایش حاصل از آن در جریان نقدی شرکت شما.
  • استفاده‌ها و منابع نقدی آتی را در دهه آینده پیش‌بینی کنید و ارزش فعلی خالص سرمایه‌گذاری مورد نیاز را محاسبه کنید.

۴٫ طول باند نقدی شرکت شما چقدر است؟

این روزها چهارمین سوال حیاتی وجود دارد که فضای لازم برای پرداختن به آن در اینجا وجود ندارد: چگونه آیا شرکت شما می‌تواند هزینه‌ها را کاهش دهد تا تراز سرمایه خود را بدون به خطر انداختن رشد بلندمدت افزایش دهد؟

در اینجا دو نکته وجود دارد. اول، این سوالات ممکن است برای هر صنعت و شرکتی به یک اندازه مهم نباشد. علاوه بر این، رهبرانی که اشتهای زیادی برای ریاضی ندارند، باید برای پاسخ به آنها با یک متخصص در زمینه استراتژی و امور مالی همکاری کنند.

اگر اکنون می‌توانید به سؤال چهارم پاسخ دهید، شرکت شما زمانی که زمستان سرمایه فعلی به پایان می‌رسد وجود خواهد داشت – و سه سؤال حیاتی اول که در اینجا توضیح دادم بسیار مهم‌تر می‌شوند.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی