عمومی

چگونه استراتژی NFT خود را در زمستان کریپتو تغییر دهید

چگونه استراتژی NFT خود را در زمستان کریپتو تغییر دهید

آشفتگی کلان اقتصادی و ژئوپلیتیکی کنونی در داغترین “غیرقابل تعویض” آینده.

NFT هستند در کنار کریپتو. با توجه به market tracker NonFungible. حجم بازار NFT در ماه می از ۷٫۲ میلیارد دلار به بیش از  ۴ میلیارد دلار کاهش یافت. ماه قبل. در ۱۸ ژوئن، بیت کوین به کمتر از ۲۰۰۰۰ دلار رسید اولین بار از سال ۲۰۲۰. اتریوم و سولانا، توکن‌هایی که بیشتر با NFT استفاده می‌شوند، امسال به ترتیب حدود ۷۱ درصد و ۷۹ درصد کاهش یافته‌اند.

با وجود سقوط، علاقه همچنان بالاست. در چهارمین کنفرانس سالانه NFT.NYC، که هفته گذشته در شهر نیویورک برگزار شد، بیش از ۱۵۰۰۰ شرکت کننده را جذب کرد. . «در NFT.NYC، حلقه‌هایی که من در آن هستم درباره قیمت‌ها صحبت نمی‌کنند،» %D8%AA%D9%88%D8%A6%DB%8C%D8%AA%20%DA%A9%D8%B1%D8%AF%C2%A0%DA%A9%D8%B1%DB%8C%D8%B3%20%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%AA%DB%8C%D9%86%D9%88%D8%8C%20%D8%B4%D8%B1%DB%8C%DA%A9%20%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA%20%D8%B3%D8%B1%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%87%20%DA%AF%D8%B0%D8%A7%D8%B1%DB%8C%20%D8%AE%D8%B7%D8%B1%D9%BE%D8%B0%DB%8C%D8%B1%20Color%20Capital.%20%D8%A2%D9%86%D9%87%D8%A7″>

اما ممکن است منطقی باشد که استراتژی خود را در این زمستان رمزنگاری تغییر دهید. «اگر منابع جریان نقدی ندارید، و [کارآفرینی هستید که] می‌خواهد یک کسب‌وکار NFT راه‌اندازی کند، زمان خوبی نیست زیرا می‌تواند بسیار فشرده جریان نقدی باشد، و در حال حاضر افزایش آن بسیار سخت است. پول اگر از صفر شروع کنید، “الکس مایکول، که در حال برنامه ریزی برای راه اندازی NFT مبتنی بر جامعه است Divergents Key, tells Inc. اما فکر می‌کنم زمان بسیار خوبی است تا شاهد بقای پروژه‌های واقعی و لغو پروژه‌های تقلبی باشیم، زیرا آنها به سادگی نمی‌توانند در این زمستان ارز دیجیتال زنده بمانند.

“توصیه من این است که یک انجمن بسازید و فراتر از آنچه که معمولاً با NFT انجام می دهید ارائه دهید.” Micol. به این ترتیب می‌توانید به ایجاد اشتیاق ادامه دهید. به عنوان مثال، West Palm Beach، شرکت سرمایه‌گذاری چند مرحله‌ای Velvet Sea Ventures در فلوریدا، به جامعه هنری SUPERF3ST کمک می‌کند تا یک جشنواره موسیقی برای جامعه رو به رشد NFT و Crypto در طول NFT.NYC امسال راه‌اندازی کند. مایک لزرو، یکی از بنیان‌گذاران و شریک مدیریت Velvet Sea Ventures، می‌گوید: هدف ایجاد یک مشارکت موفق NFT برای تقویت شناخت نام تجاری در سرتاسر عناوین است.

۲٫ آموزش ببینید

زمان استراحت خود را هدر ندهید. گری واینرچوک، پیشگام و کارآفرین NFT، سال گذشته به Inc. گفت: در حالی که منتظر آرام شدن بازار NFT هستید، «چشم‌اندازهای مختلف زیادی دریافت کنید». Vaynerchuk به سازندگان توصیه می‌کند از Twitter و Discord برای پیوند با جامعه استفاده کنند. “به ۲۰ تا ۵۰ Discords در مورد پروژه ها یا ژانرهای مختلف بپیوندید. تا ۵۰ ساعت از تکالیف، می توانید شروع به درک جایی کنید که می خواهید حرکت کنید.” او می افزاید: «لطفاً تا آن زمان به هیچ چیز سخت نروید.»

۳٫ انجمن خود را نزدیک نگه دارید

حتی زمانی که زمان تنگ است، می توانید مخاطبان بالقوه خود را با یک برنامه وفاداری مشتری. برای مثال، اگر خرده‌فروشی دارید، می‌توانید برنامه‌تان را طوری تنظیم کنید که هر بار که مشتری از کسب‌وکارتان بازدید می‌کند، کد NFT وفاداری را اسکن می‌کند تا امتیاز وفاداری به دست آورد. در آستانه‌های خاص، می‌توانید پاداش‌ها، تخفیف‌ها یا توکن‌های زنجیره بلوکی را که می‌توان در فروشگاه استفاده کرد، فشار دهید. این را استراتژی احاطه خود در نظر بگیرید؛ تا زمانی که زمان خود را تا آب شدن زمستان صبر می‌کنید، مردم را در جریان نگه می‌دارد.

در نهایت، Micol اضافه می‌کند، مهم است که به فراتر از آن نگاه کنید. ۲۰۲۲٫ “زمانی که بازار تثبیت شود یا افراد کافی از NFT خود را پشتیبانی کنند، زمان راه اندازی سودآور خواهد بود. تا آن زمان صبور باشید و از حالت انجماد خارج شوید.”

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی