عمومی

کمک های مالی مشاغل کوچک در دسترس کسانی که تحت تأثیر قرار گرفته اند ساخت و ساز، آب و هوای سخت

کمک های مالی مشاغل کوچک در دسترس کسانی که تحت تأثیر قرار گرفته اند
ساخت و ساز، آب و هوای سخت

کمک های مالی برای کسب و کارهای کوچک می تواند به ویژه برای کارآفرینانی مفید باشد که چالش های اصلی را پشت سر می گذارند. مسائلی مانند پروژه های ساختمانی، آب و هوای سخت، و خرابکاری همگی می توانند باعث تعطیلی کسب و کار یا ضرر قابل توجهی شوند. بسیاری از جوامع هزینه را برای بهبود نتایج ارائه می دهند. درباره برخی از گزینه‌های فعلی برای کسب‌وکارهایی که با چالش‌ها روبرو هستند یا برنامه‌ریزی پروژه‌های جدید را در زیر بخوانید.

برنامه کمک مالی کسب‌وکارهای کوچک فونیکس

فنیکس، آریزونا، هنوز ارائه کمک های مالی به مشاغل محلی که تحت تأثیر پروژه های ساخت و ساز ریل سبک شهر قرار گرفته اند. برنامه کمک مالی کسب و کارهای کوچک اکنون در چهارمین و آخرین سال خود است. در ابتدا، Valley Metro و شهر Phoenix در سال ۲۰۲۱ برای ارائه بیش از ۲۰۰ کمک بلاعوض، با مجموع ۱ میلیون دلار بودجه، شریک شدند. این برنامه برای کسب و کارهایی که در امتداد راهرو ساخت‌وساز ساوث سنترال Extension/Downtown Hub هستند که ۱۵ کارمند یا کمتر و درآمد سالانه کمتر از ۷۵۰۰۰۰ دلار دارند، باز است. مشاغل واجد شرایط می توانند بین ۴۵۰۰ تا ۹۰۰۰ دلار درخواست دهند. این برنامه در پایان سال ۲۰۲۴ به پایان می رسد.

کمک هزینه های آب و هوای سخت شهرستان لوگان

تحقیقات اتاق بازرگانی اوهایو بنیاد در حال کار بر روی برنامه ای است که به کسب و کارهای کوچک در شهرستان لوگان که تحت تاثیر گردبادهای اخیر و آب و هوای سخت قرار گرفته اند کمک های مالی ارائه می کند. کسب و کارهای واجد شرایطی که پس از رویدادهای آب و هوایی ۱۴ مارس به کمک نیاز دارند، می توانند برای پوشش هزینه های مختلف مورد نیاز برای از سرگیری فعالیت های تجاری، برای کمک هزینه تا سقف ۵۰۰۰ دلار درخواست دهند. این بنیاد همچنین از افراد و حامیان مالی شرکت‌هایی که می‌خواهند از برنامه کمک مالی حمایت کنند، کمک‌های مالی می‌پذیرد.

کمک هزینه تعمیر ویترین فروشگاه Las Cruces

??Las Cruces، نیومکزیکو، ارائه کمک های مالی ۲۵۰۰ دلاری برای کمک به کسب و کارها در تعمیر آسیب های ویترین فروشگاه. کمک هزینه تعمیر فروشگاه در اصل سال گذشته راه اندازی شد و در مجموع ۴۰۰۰۰۰ دلار از بودجه قانون طرح نجات فدرال آمریکا را ارائه کرد. برای واجد شرایط بودن، کسب و کارها باید گزارش پلیس و مدرکی مبنی بر خسارات وارده از اول ژانویه ۲۰۲۱ ارائه کنند. همچنین کسب و کارها نباید بیش از ۴۰ کارمند تمام وقت معادل داشته باشند. بیش از نیمی از بودجه اصلی هنوز در دسترس است، بنابراین مشاغلی که پروژه های تعمیر دارند تشویق می شوند که درخواست دهند. آخرین مهلت استفاده از بودجه ARPA 2026 است.

برنامه های کمک هزینه پروژه های بزرگ و کوچک Calumet

مرجع توسعه مرکز شهر در Calumet، میشیگان راه اندازی یک برنامه جدید به نام برنامه کمک های مالی پروژه های بزرگ: تقویت توسعه جامعه. هدف این برنامه حمایت از پروژه های بهبود کسب و کار با حداقل ارزش ۱۰۰۰۰۰ دلار است. کسب و کارهای واجد شرایط می توانند برای کمک به هزینه کلی بین ۵۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ دلار برای کمک های مالی درخواست دهند. بهبودهای واجد شرایط می تواند شامل بهبودهای داخلی و خارجی، تعمیرات پیاده رو و موارد دیگر باشد. بودجه سالانه تخصیص داده می‌شود و درخواست‌ها به صورت متوالی پذیرفته می‌شوند.

DDA همچنین در حال راه‌اندازی برنامه‌ای است که از پروژه‌های تجاری کوچکتر پشتیبانی می‌کند. . برنامه کمک هزینه پروژه های کوچک: توانمندسازی رشد کسب و کار بین ۲۵۰ تا ۲۵۰۰ دلار به مشاغل واجد شرایط در منطقه ارائه می کند. بودجه را می توان برای پروژه های کوچکتر مانند تابلوسازی و بهبود زیباسازی استفاده کرد. صاحبان مشاغل باید ۵۰ درصد تطابق را ارائه دهند.

Grants Red Letter Wisconsin

The Red Letter Grant، یک سازمان غیرانتفاعی در ویسکانسین که حمایت از کارآفرینان زن، در حال حاضر ۲۰۰۰ دلار کمک مالی به چهار کسب و کار کوچک ارائه می کند. . این برنامه همچنین اخیراً گسترش یافته و شامل کارآفرینانی از شهرستان های بارون، برنت، پولک، پرایس، راسک، سایر، تیلور و واشبرن می شود. علاوه بر کمک هزینه نقدی، دریافت‌کنندگان به شبکه حمایتی از زنان حرفه‌ای نیز دسترسی پیدا می‌کنند و در معرض سرمایه‌گذاری‌های جدید خود قرار می‌گیرند. ۱۵ آوریل آخرین مهلت درخواست است.

کمک هزینه های کسب و کار کوچک شهرستان هنکاک

شهرستان هنکاک، می سی سی پی اخیرا اعلام کرد یک برنامه کمک مالی ۷۵۰۰۰ دلاری برای حمایت از صاحبان مشاغل محلی کسب و کارهای واجد شرایط می توانند برای کمک هزینه تا سقف ۵۰۰۰ دلار درخواست دهند که می توانند از آن برای بازاریابی، تدارکات یا بازسازی استفاده کنند. این برنامه کمک مالی در ابتدا چند سال پیش برای حمایت از زنان و صاحبان مشاغل اقلیت در این منطقه راه اندازی شد. اما امسال، برنامه‌های کاربردی برای تمام مشاغل کوچکی که شرایط لازم را دارند، باز است. ۱۵ آوریل آخرین مهلت درخواست است.

تصویر: Envato Elements


بیشتر در: کمک هزینه های کسب و کار کوچک
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی