چگونه یک نام تجاری پیدا کنیم: ضروری راهنما
چگونه یک نام تجاری پیدا کنیم: ضروری
راهنما
انتخاب نام کسب و کار مناسب برای سرمایه گذاری خود یک گام اساسی در سفر کارآفرینی است که به طور قابل توجهی بر روند چگونگی ایجاد نام تجاری تأثیر می گذارد. این تصمیم مهم نه تنها هویت برند شما را مشخص میکند، بلکه بر درک و یادآوری مشتری نیز تأثیر میگذارد.
در این راهنمای جامع، هنر نامگذاری کسبوکار شما، بحث درباره استراتژیهای خلاقانه برای طوفان فکری نامهای کسبوکار و برجستهسازی را بررسی خواهیم کرد. اهمیت این فرآیند همچنین منابعی را برای جستجوی کمک حرفهای برای ایجاد یک نام تجاری عالی کشف خواهید کرد و در مورد مشکلات احتمالی که باید در طول فرآیند نامگذاری اجتناب کنید، آشنا خواهید شد.
واژه ساز درونی خود را آزاد کنید و بیاموزید که چگونه یک نام تجاری بیابید که با مخاطب هدف شما طنین انداز شود و راه را برای موفقیت بلندمدت سرمایه گذاری شما هموار کند.
چرا نام های تجاری بسیار مهم هستند
چه صاحب یک فروشگاه آنلاین باشید یا یک شرکت تجاری، اهمیت یک نام تجاری خوب فراتر از یک برچسب صرف است. ; جوهر نام تجاری شما را در بر می گیرد و به عنوان یک ابزار بازاریابی قدرتمند عمل می کند.
یک نام تجاری موثر، تاثیر ماندگاری ایجاد می کند، اعتماد و اعتماد را القا می کند. اعتبار در ذهن مشتریان بالقوه این یک عامل کلیدی در متمایز کردن شرکت شما از رقبا است و تضمین می کند ارزش پیشنهادی منحصر به فرد شما در یک بازار شلوغ برجسته شود. علاوه بر این، یک نام خوش ساخت میتواند احساسات مناسب را برانگیزد، وفاداری مشتری را افزایش دهد و ارجاعات دهان به دهان را تقویت کند.
در نهایت، بهترین نام پایه و اساس هویت یک برند منسجم را میسازد که بر همه چیز از طراحی لوگو گرفته تا کمپینهای تبلیغاتی تأثیر میگذارد. به همین دلیل است که بخش بزرگی از هر چک لیست راه اندازی کسب و کار را تشکیل می دهد.
در چشم انداز کسب و کار پرشتاب امروزی، یک نام به یاد ماندنی و معنادار در تثبیت حضور شما و شکل دادن به مسیر داستان موفقیت کارآفرینی شما ضروری است.
نام کسب و کار چیست؟< /h2>
اهمیت نام تجاری را نباید دست کم گرفت، زیرا به عنوان نماینده رسمی نام تجاری شما عمل می کند. هنگام شروع یک کسب و کار جدید، با ملاحظات متعددی روبرو هستید، از لجستیک مانند بسته بندی، حمل و نقل و توزیع گرفته تا تصمیمات بازاریابی حیاتی.
اما، در میان همه این عوامل مهم، عدم وجود یک مقام مناسب نام تجاری می تواند هر چیز دیگری را بی اهمیت جلوه دهد. یک مثال قابل توجه جف بزوس، بنیانگذار آمازون است.
در سال ۱۹۹۴، بزوس در ابتدا به این فکر کرد که نام شرکت خود را “Cadabra” بگذارد و از عبارت جادویی “Abracadabra” الهام گرفت. با این حال، به دلیل ارتباط نادرست با وکیل خود، که آن را به اشتباه به عنوان “جسد” که به یک جسد بی جان اشاره می کند، بزوس به سرعت تصمیم گرفت نام را به “Amazon” تغییر دهد.
از دست ندهید. بحث ویدیویی روشنگر توسط جاناتان بل، موسس و رئیس آژانس WANT Branding، در مورد موضوع دستههای نام تجاری . بل، کارشناس برندسازی با سه دهه فعالیت حرفه ای، در بیش از ۲۰۰۰ پروژه در سراسر جهان مشارکت داشته است و به غول های صنعتی مانند اپل، گوگل، مرسدس بنز، کوکاکولا و جانسون و جانسون کمک کرده است تا استراتژی های برند خود را شکل دهند.
<درک او از برندسازی که از تجربیاتش با برندهای مشهور متعدد استخراج شده است، ویدیوی او را به مکملی معنادار برای دیدگاه های ارائه شده در این مقاله تبدیل می کند.
کسب و کار کوچک خود را چگونه نام گذاری می کنید؟
یادگیری نحوه ایجاد نام تجاری معمولاً با درون نگری و تحقیق آغاز می شود. در اینجا چند مرحله کلی برای راهنمایی شما در ایجاد نام مناسب برای ایده کسب و کار جدید آورده شده است:
نام تجاری خود را تعریف کنید
قبل از طرح طوفان فکری برای نام تجاری بالقوه، مهم است که درک روشنی از نام تجاری شما با تعریف ارزش ها، ماموریت و مخاطبان هدف برند خود شروع کنید. نقاط فروش منحصر به فرد محصولات یا خدمات خود و احساساتی را که می خواهید برند شما برانگیزد در نظر بگیرید. این درک اساسی به هدایت فرآیند تولید نام شما کمک می کند.
Brainstorm
کلمات کلیدی نقشی حیاتی در به تصویر کشیدن ماهیت کسب و کار شما دارند. بنابراین شما می خواهید لیستی از کلمات کلیدی و عبارات مربوط به برند، محصولات، خدمات یا صنعت خود را ایجاد کنید. از تداعی کلمات و نقشه ذهنی برای گسترش ایده های خود استفاده کنید. انواع نام های مختلف مانند توصیفی، مخفف، اختراعی یا تداعی کننده را در نظر بگیرید. همچنین به مزایایی که ارائه می کنید و مشکلاتی که حل می کنید فکر کنید. هم اصطلاحات عمومی و هم کلمات خاص را که با مخاطب هدف شما طنین انداز می شود، در نظر بگیرید. برای مثال، اگر در حال باز کردن یک نانوایی هستید، کلمات کلیدی مانند «خوشمزه»، «تازه پخته شده» و «صنعتی» میتواند در فهرست شما باشد.
آن را ساده نگه دارید
نامی را هدف بگیرید که تلفظ، املا و به خاطر سپردن آن آسان باشد. نام های کوتاه تر به یاد ماندنی تر هستند و خطر تلفظ اشتباه یا غلط املایی را کاهش می دهند. اگر مشتریان نام شرکت شما را به خاطر نداشته باشند، نمی توانند کسب و کار شما را به خانواده و دوستان خود ارجاع دهند.
همچنین، آیا املای نام برای کاربران آسان است؟ این عصر دیجیتال است، بنابراین نام شرکت شما باید مناسب موتورهای جستجو باشد. از نامهای پیچیده یا طولانی که میتواند موتورهای جستجو را سردرگم کند یا یافتن آنلاین کسبوکار شما را برای کاربران دشوار کند، خودداری کنید.
انواع نام های تجاری را در نظر بگیرید
انواع مختلفی از نام های تجاری وجود دارد که می توانید در نظر بگیرید، هر کدام مزایای خاص خود را دارند در اینجا چند نوع رایج وجود دارد:
- توصیفی: این نامها به وضوح آنچه را که کسبوکار شما انجام میدهد یا ارائه میدهد، نشان میدهد. آنها ساده و قابل درک هستند، اما ممکن است منحصر به فرد نباشند. به عنوان مثال، «اثاثیه خانه دنج» فوراً ماهیت کسب و کار را نشان میدهد.
- تداعیکننده: نامهای برانگیزاننده احساسات را برمیانگیزد یا حسی از تصویر ایجاد میکند. آنها اغلب به یاد ماندنی تر هستند و می توانند به ایجاد شخصیت برند قوی کمک کنند. به عنوان مثال، «بهشت سعادتمند» حس آرامش و آسایش را ایجاد می کند.
- اختراع شده:اسامی اختراع شده منحصر به فرد هستند و معنای خاصی ندارند. آنها فرصتی را برای ایجاد هویت برند متمایز از ابتدا فراهم می کنند. مثلاً «گوگل» و «کداک» است.
- ترکیب: نامهای تجاری مرکب دو یا چند کلمه را ترکیب میکنند تا یک کلمه جدید را تشکیل دهند. این نوع نام میتواند جذاب و خاطرهانگیز باشد، مانند «Snapchat» یا «YouTube».
از این فهرست استفاده کنید تا بفهمید کدام نوع نام تجاری با هویت و هدف برند شما مطابقت دارد. مخاطب.
نام برند خود را تست کنید و اصلاح کنید
به دنبال بازخورد دوستان، سایر اعضای خانواده یا مشتریان بالقوه باشید. اطمینان حاصل کنید که نام برند با مخاطب هدف شما طنین انداز می شود و از هرگونه معانی منفی یا تعبیر نادرست فرهنگی جلوگیری می کند.
وقتی فهرست کوتاهی از نام های تجاری بالقوه را تهیه کردید. ، آنها را با مخاطبان هدف، دوستان و خانواده خود آزمایش کنید. به دنبال بازخورد در مورد وضوح نام، به یاد ماندنی بودن و جذابیت کلی نام تجاری باشید. برای جمع آوری بازخورد جامع تر، نظرسنجی ها یا گروه های متمرکز را در نظر بگیرید. بر اساس ورودی دریافتی، فهرست خود را اصلاح کنید و آن را به چند انتخاب برتر محدود کنید.
به یاد داشته باشید، نام تجاری یک سرمایه گذاری بلندمدت است، بنابراین عاقلانه انتخاب کنید. نامی را هدف قرار دهید که با مخاطب هدف شما طنین انداز شود، شخصیت برند شما را منعکس کند و شما را از رقبا متمایز کند. با دنبال کردن این مراحل و فکر کردن به نام تجاری خود، به خوبی در راه ایجاد یک حضور قوی و به یاد ماندنی برند خواهید بود.
در دسترس بودن نام کسب و کار را بررسی کنید
جستجوی کاملی انجام دهید تا مطمئن شوید که نام کسب و کار قبلاً استفاده نشده است یا دارای علامت تجاری نیست. در دسترس بودن نام دامنه و رسانه های اجتماعی را برای سازگاری در بین پلتفرم ها تأیید کنید.
علاوه بر این، زمانی که دامنه کسب و کار خود را انتخاب می کنید، جستجوهای ناوبری را در نظر بگیرید. این جستجوها ترافیکی هستند که وقتی افراد شرکت شما را به صورت آنلاین جستجو می کنند به دست می آورید. همچنین این دلیلی است که باید سعی کنید و از آن بهعنوان URL خود استفاده کنید.
البته، اما اگر نام کسبوکار شما بهعنوان .com در دسترس نیست، چند جایگزین عالی وجود دارد که میتوانید استفاده کنید. همچنین، اگر نام دامنه انتخاب شده باشد، اغلب میتوانید فعل اضافه کنید نام تا کار کند.
دریافت دامنه های مرتبط را در نظر بگیرید
در حالی که همیشه ایده خوبی است که یک دامنه برتر مانند .com را به عنوان انتخاب اصلی خود برای نام تجاری انتخاب کنید، همچنین ایده خوبی است که دامنه های مرتبط مانند .org و .net که نام تجاری منحصر به فرد شما را نشان می دهد. به این ترتیب، رقیب آنها را ربوده و روی کتهای شما سوار نمیشود.
ملاحظات قانونی >
با یک کارشناس حقوقی مشورت کنید تا تأیید کنید که نام کسب و کار انتخابی شما با مقررات محلی مطابقت دارد و حفاظت از علامت تجاری لازم را تضمین کنید. به هر حال، اگر هیچ گونه حفاظتی در اختیار نداشته باشید، چه چیزی مانع از شبیه سازی وب سایت شما می شود؟
همچنین می توانید یک جستجوی علامت تجاری انجام دهید تا مطمئن شوید که نام تجاری احتمالی شما قبلاً علامت تجاری نیست یا توسط شرکت دیگری استفاده نمی شود. . این مرحله برای جلوگیری از تضادهای قانونی و محافظت از هویت برندتان بسیار مهم است.
از پایگاههای اطلاعاتی علامت تجاری آنلاین استفاده کنید، با متخصصان حقوقی مشورت کنید و برای تحقیق و راهنمایی جامع، یک وکیل علامت تجاری استخدام کنید. وقت گذاشتن برای انجام جستجوی کامل علامت تجاری می تواند شما را از سردردهای قانونی احتمالی در این مسیر نجات دهد.
صبور باشید
پیدا کردن نام شرکت مناسب برای فروشگاه فیزیکی یا تجارت الکترونیک شما ممکن است زمان بر باشد، بنابراین در این فرآیند عجله نکنید.
باید باشید. برای اصلاح ایده های خود باز باشید و اجازه دهید آب خلاق شما جاری شود. به یاد داشته باشید، سفر به نام خود و یافتن نام تجاری مناسب برای هر کارآفرینی منحصر به فرد است.
با پیروی از این دستورالعمل های کلی و اعتماد به غریزه خود، به خوبی در انتخاب نامی موفق خواهید بود. واقعاً نشاندهنده برند شماست و زمینه موفقیت را فراهم میکند.
چگونه یک نام تجاری پیدا کنیم
در اینجا نگاهی گذرا به نحوه نامگذاری کسب و کارتان آورده شده است. جدول زیر مراحل و اقدامات اصلی را به شما نشان می دهد. این کار دیدن همه چیز را به یکباره آسانتر میکند.
مرحله | توصیه | اقدام |
---|---|---|
۱ | نام را با هویت برند خود تراز کنید | لیستی از صفت ها و عبارات کلیدی که شخصیت برند شما را توصیف می کند تهیه کنید و از آنها به عنوان الهام بخش نام های بالقوه استفاده کنید |
۲ | ساده و به یاد ماندنی نگه دارید | اسامی احتمالی را با گفتن آنها امتحان کنید با صدای بلند، و گزینه هایی را که تلفظ یا املای آنها دشوار است حذف کنید |
۳ | همه کاره باشید | نام های بالقوه خود را مرور کنید و نام هایی را که ممکن است رشد یا سازگاری ایده کسب و کار بعدی شما را محدود کند کنار بگذارید |
۴ | از استفاده از اصطلاحات مرسوم یا مرسوم خودداری کنید buzzwords | لیست نامهای احتمالی خود را مرور کنید و نامهایی را که به شدت به روندها یا مدها وابسته هستند حذف کنید |
۵ | انواع نام را در نظر بگیرید | تحقیق و ارزیابی کنید انواع نام های مختلف، سپس نام های احتمالی خود را بر اساس آن دسته بندی کنید |
۶ | تحلیل رقابتی انجام دهید، به استراتژی های نام گذاری موفق در صنعت خود اشاره کنید و این بینش ها را در فرآیند طوفان فکری خود بگنجانید. | |
۷ | به دنبال بازخورد باشید دیگران | لیست کوتاه خود از نام های بالقوه خود را با گروه متنوعی از افراد به اشتراک بگذارید و بازخورد آنها را در مورد وضوح، به یاد ماندنی و تأثیر احساسی جمع آوری کنید |
۸ | اطمینان از در دسترس بودن نام | جستجوهای کاملی را برای کسب و کارهای موجود، علائم تجاری، نام دامنه ها و نمایه های رسانه های اجتماعی انجام دهید تا مطمئن شوید نام مورد نظر شما در دسترس است |
۹ | وقت خود را صرف کنید | زمان کافی را اختصاص دهید برای طوفان فکری، ارزیابی و اصلاح فهرست اسامی احتمالی خود، اطمینان حاصل کنید که در انتخاب نهایی خود مطمئن هستید |
۱۰ | با یک متخصص مشورت کنید | مشاوران یا آژانس های نامگذاری معتبر را تحقیق کنید و از آنها کمک بگیرید. برای اصلاح ایدههای خود یا توسعه گزینههای نامگذاری جدید |
در مرحله بعد، بیایید مراحل ارائه ایدههای نام تجاری جذاب و مراحل اقدام ساده را به دقت بررسی کنیم. صاحب کسبوکار میتواند هر توصیهای را بپذیرد. هر مرحله باید به صاحبان کسبوکار جدید کمک کند تا فهرستی از ایدههای نام تجاری عالی ارائه دهند و در نهایت نام کسبوکار جدید خود را انتخاب کنند.
نام را با هویت برند خود هماهنگ کنید.
یک نام تجاری موفق باید ارزش های اصلی، ماموریت و پیشنهاد فروش منحصر به فرد برند شما را منعکس کند.
کارآفرینان باید احساسات و تداعیهایی را که میخواهند مشتریانشان هنگام مواجهه با نام تجاری خود تجربه کنند، در نظر بگیرند. این شبیه به روشی است که هنگام ممکن است روانشناسی رنگ ها را در نظر بگیرید. یک لوگو ایجاد کنید.
مرحله اقدام: > فهرستی از صفت ها و عبارات کلیدی که شخصیت برند شما را توصیف می کند، تهیه کنید و از آنها به عنوان الهام بخش برای نام های بالقوه استفاده کنید.
Keep ساده و به یاد ماندنی است.
یک نام تجاری ساده و با تلفظ آسان، احتمال مخاطبان هدف کسب و کارهای کوچک آن را به خاطر بسپارند و نام تجاری خود را به دیگران توصیه کنند.
از نامهای بیش از حد پیچیده یا طولانی خودداری کنید. که ممکن است منجر به سردرگمی شود.
مرحله اقدام: تست نامهای احتمالی را با بلند گفتن آنها حذف کنید و گزینههایی را که تلفظ یا املای آنها دشوار است حذف کنید.
همه کاره باشید.
یک نام همه کاره امکان رشد و گسترش کسب و کار شما را در آینده فراهم می کند. از نامهایی که پیشنهادات یا دسترسی جغرافیایی شما را محدود میکنند، اجتناب کنید، زیرا ممکن است مانع موفقیت بلندمدت شوند.
مرحله اقدام: نامهای احتمالی خود را مرور کنید و نامهایی را که ممکن است رشد یا سازگاری را محدود میکند کنار بگذارید. ایده کسب و کار بعدی شما.
از استفاده از اصطلاحات یا کلمات رایج مرسوم خودداری کنید.
اگرچه ممکن است وسوسه انگیز باشد که روندهای فعلی یا کلمات کلیدی را در کسب و کار خود بگنجانید. نام، انجام این کار ممکن است باعث شود که نام تجاری شما با محو شدن روندها قدیمی شده باشد.
به جای آن، نامی جاودانه داشته باشید که مرتبط باقی بماند.
مرحله اقدام: فهرست نامهای احتمالی خود را مرور کنید و نامهایی را که به شدت به روندها یا مدها وابسته هستند حذف کنید.
انواع نام را در نظر بگیرید.
نامهای کسبوکار میتوانند توصیفی، مخفف، اختراعی یا خاطرهانگیز باشند.
هر نوع مزایا و معایب خود را دارد، بنابراین در نظر بگیرید که کدام یک با هویت و اهداف برند شما مطابقت دارد. برای مثال، ایدههای کسبوکار خلاق ممکن است به دنبال نامهای منحصربهفرد باشند، در حالی که ارائهدهنده خدمات مالی ممکن است آن را حرفهای نگه دارد. .
همچنین، نامهای جذاب اغلب مورد توجه قرار میگیرند. برای مثال، نامهایی مانند Yahoo و Zappos جذابیتهای جذابی دارند.
مرحله اقدام: دستهبندی کسبوکار خود را ایجاد کنید. انواع نامهای مختلف را تحقیق و ارزیابی کنید، سپس نامهای احتمالی خود را بر اساس آن دستهبندی کنید.
رقابت و صنعت پژوهشی.
تجزیه و تحلیل رقبا و صنعت شما میتواند بینشهای ارزشمندی در مورد نامگذاری روندها و بهترین شیوهها ارائه دهد. به دنبال شکاف ها یا فرصت هایی برای ایجاد نامی باشید که در بازار برجسته شود. به عنوان مثال، میتوانید به راحتی از نوار جستجو در موتور جستجویی مانند Google استفاده کنید تا بهطور خاص به دنبال چگونگی دستیابی به یک نام رستوران برنده یا ایده های نام کامیون غذا.
مرحله اقدام: یک تجزیه و تحلیل رقابتی انجام دهید و به استراتژیهای نامگذاری موفق در صنعت خود اشاره کنید. و این اطلاعات بینش را در فرآیند طوفان فکری خود بگنجانید.
بازخورد دیگران را جستجو کنید.
جمعآوری نظرات از دوستان، خانواده یا مشتریان بالقوه میتواند به اصلاح انتخابهای نام شما و شناسایی مشکلات احتمالی یا تصورات اشتباه کمک کند.
مرحله اقدام: فهرست کوتاه بالقوه خود را به اشتراک بگذارید نامهایی را با گروههای متنوعی از افراد انتخاب کنید و بازخورد آنها را در مورد وضوح، به یاد ماندنی بودن و تأثیر احساسی جمعآوری کنید.
از در دسترس بودن نام اطمینان حاصل کنید.
گسترش نکته: ضروری است بررسی کنید که نام انتخابی شما از قبل در حال استفاده، علامت تجاری یا دارای دامنه و شبکه اجتماعی در دسترس نیست کنترل می کند.
مرحله اقدام: برای اطمینان از در دسترس بودن نام دلخواه شما، جستجوهای کاملی را برای مشاغل موجود، علائم تجاری، نام دامنه ها و نمایه های رسانه های اجتماعی انجام دهید.
وقت خود را صرف کنید.< span class="ez-toc-section-end"/>
پیدا کردن نام تجاری عالی ممکن است به صبر و پشتکار نیاز داشته باشد. در این فرآیند عجله نکنید و به نامی که به نظر درست نمی رسد بسنده نکنید.
مرحله اقدام: زمان کافی را به طوفان فکری، ارزیابی و اصلاح فهرست پتانسیل های خود اختصاص دهید. نامها، اطمینان حاصل کنید که در انتخاب نهایی خود مطمئن هستید.
با یک متخصص مشورت کنید.
اگر برای یافتن نام مناسب مشکل دارید، به دنبال کمک یک مشاور یا آژانس نامگذاری باشید.
حرفهایها میتوانند بینش و تخصص ارزشمندی برای راهنمایی شما در فرآیند نامگذاری ارائه کنند.< span id="ezoic-pub-ad-placeholder-672" class="ezoic-adpicker-ad"/>
گام اقدام: درباره مشاوران یا آژانسهای نامگذاری معتبر تحقیق کنید، و برای اصلاح ایدههای خود یا ایجاد گزینههای نامگذاری جدید، از آنها کمک بگیرید. ۱٫
برای انتخاب نام تجاری حماسی، این ویدیوی آکادمی Brandmaster را ببینید: چگونه یک نام تجاری پیدا کنیم (ایده ها، مثال ها و استراتژی های نام تجاری).
نحوه ثبت نام کسب و کار
اگر میخواهید کسبوکار جدیدی را راهاندازی کنید و احساس میکنید تحت تأثیر فرآیند ثبت نام هستید، در اینجا جدول مقایسه ساده شده که مراحل اساسی را مشخص می کند. این به شما کمک می کند تا در یک نگاه ببینید چه کاری باید انجام دهید تا نام کسب و کار خود را ثبت کنید.
گام | توضیح | عمل | ||
---|---|---|---|---|
۱٫ یک ساختار کسب و کار انتخاب کنید | ساختار کسب و کار شما بر ثبت، مالیات و مسئولیت تاثیر می گذارد. | تصمیم بگیرید که آیا کسب و کار شما یک مالکیت انحصاری، مشارکت، LLC، یا شرکتی. | ||
۲٫ الزامات تحقیق در ایالت | ایالت شما قوانین نامگذاری و مراحل ثبت نام خاصی دارد. | با وب سایت SOS ایالت خود یا یک وکیل محلی مشورت کنید. برای درک این قوانین. | ||
۳٫ در دسترس بودن نام را بررسی کنید | شما نمی توانید از نام کسب و کاری استفاده کنید که از قبل در حال استفاده است. | نام دلخواه خود را در سایت خود جستجو کنید. پایگاه داده ثبت کسب و کار ایالت همچنین، در دسترس بودن نام دامنه و دستههای رسانه اجتماعی را تأیید کنید. | ||
۴٫ یک نام تجاری ساختگی (در صورت وجود) ثبت کنید | اگر از نامی متفاوت از نام قانونی خود استفاده می کنید، باید آن را ثبت کنید. | |||
۵٫ نهاد تجاری خود را ثبت کنید (در صورت وجود) | نهادهای تجاری رسمی باید در SOS ایالت ثبت نام کنند. | این موضوع مرتبط است. اگر در حال تشکیل یک LLC، شرکت یا سایر نهادهای رسمی هستید. مقالات مورد نیاز را ارسال کنید و هزینه بایگانی بپردازید. | ||
۶٫ برای EIN درخواست دهید | بیشتر کسب و کارها برای اهداف مالیاتی به EIN نیاز دارند. | برای دریافت EIN به صورت آنلاین در وب سایت IRS درخواست دهید. . | ||
۷٫ برای مالیات های ایالتی و محلی ثبت نام کنید | شاید لازم باشد برای مالیات های کسب و کار خاصی ثبت نام کنید. | شرایط مالیاتی ایالت خود را تحقیق کنید. در صورت نیاز برای مالیات بر فروش، مالیات کارفرما یا سایر مالیاتهای تجاری ثبت نام کنید. | ||
۸ . مجوزها و مجوزهای لازم را دریافت کنید | صنایع و مکان های مختلف الزامات صدور مجوز متفاوتی دارند. | شرایط فدرال، ایالتی و محلی را بررسی کنید. . مجوزها یا مجوزهای لازم را بدست آورید. پرونده یک علامت تجاری (اختیاری) | تشکیل یک علامت تجاری می تواند از نام تجاری شما در سراسر کشور محافظت کند. یک وکیل و شامل هزینه تشکیل پرونده است. ثبت نام خود را به روز نگه دارید | حفظ ثبت نام خود به کارهای مداوم نیاز دارد. مجوزها طبق قوانین دولت و محلی شما. در حالی که الزامات و فرآیندهای خاص ممکن است از نظر حالت متفاوت باشد ، این راهنمای گام به گام روش کلی برای ثبت نام تجاری در ایالات متحده را تشریح می کند: >
یک ساختار تجاریرا انتخاب کنید ساختار حقوقی تجارت شما ، مانند مالکیت تنها ، مشارکت ، شرکت با مسئولیت محدود (LLC) یا شرکت. ساختاری که شما انتخاب می کنید روی فرآیند ثبت نام ، مالیات و مسئولیت تأثیر می گذارد و از دارایی های شخصی شما محافظت می کند. class = “ez-toc-section-end”/> به وب سایت وزیر امور خارجه ایالت (SOS) مراجعه کنید یا با یک وکیل محلی مشورت کنید تا الزامات ثبت نام خاص را برای نامگذاری قوانین و رویه های قابل استفاده در ساختار تجاری خود درک کنید و موقعیت مکانی. check_name_availability “/> در دسترس بودن نام را بررسی کنید برای اطمینان از نام شرکت مورد نظر خود ، یک جستجوی نام را در پایگاه داده رجیستری تجارت ایالت خود انجام دهید. یا خیلی شبیه به یک نام تجاری موجود است. از این گذشته ، شما نمی خواهید شرکت شما به عنوان یکی از رقبای خود نام خود را داشته باشد. class = “ez-toc بخش” id = “Register_a_fictuity_business_name_if_applable”/> یک نام تجاری ساختگی را ثبت کنید (در صورت وجود) اگر هستید فعالیت به عنوان یک مالکیت یا مشارکت تنها و برنامه ریزی برای استفاده از نامی متفاوت از نام قانونی خود ، ممکن است لازم باشد “انجام کار به عنوان” را ثبت کنید ( dba ) یا نام تجاری ساختگی. -AutoInsert-ad Ezoic-incontent_9 “/> این روند به طور معمول شامل تشکیل درخواست به منشی شهرستان یا آژانس دولتی شما ، پرداخت هزینه و انتشار اخطار در یک روزنامه محلی است. class = “ez-toc بخش” id = “Register_your_Business_Entity_if_applicable”/> نهاد تجاری خود را ثبت کنید (در صورت امکان) تشکیل LLC ، شرکت یا یک نهاد تجاری رسمی دیگر ، شما باید در SOS ایالت خود ثبت نام کنید. برای یک شرکت) و پرداخت هزینه تشکیل پرونده. -toc-end-end “/> EIN را از خدمات درآمد داخلی (IRS) برای اهداف مالیاتی بدست آورید. این برای اکثر ساختارهای تجاری ضروری است ، به جز اختصاصی اختصاصی بدون کارمند. “class =” ezoic-adpicker-ad “/> ثبت نام برای مالیات های ایالتی و محلیبرای جزئیات خاص و مراحل ثبت نام به وب سایت مالیات ایالت خود مراجعه کنید. همچنین ممکن است شما نیاز به اگر حرکت یا گسترش دهید ، ثبت نام کنید. . بسته به صنعت و موقعیت مکانی خود ، ممکن است به مجوزها یا مجوزهای مختلفی برای عملکرد قانونی نیاز داشته باشید. > تحقیق فدرال ، ایالتی و محلی برای اطمینان از مطابقت با کلیه مقررات. (اختیاری) اگر می خواهید از نام تجاری خود در سراسر کشور محافظت کنید ، پرونده را برای یک علامت تجاری با دفتر ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده در نظر بگیرید (USPTO ). “/> ثبت نام خود را به روز نگه دارید ثبت نام شرکت خود را با ثبت گزارش های سالانه و تجدید مجوزها و مجوزها مطابق آنچه لازم است حفظ کنید قوانین ایالتی و محلی شما. مکان نگهدارنده -۶۴۴ “class =” ezoic-adpicker-ad “/>
بسیار توصیه می شود که با یک وکیل محلی یا حسابدار مشورت کنید برای اطمینان از رعایت کلیه قوانین و مقررات قابل اجرا. toc-stection-end “/> هنگام انتخاب نام تجاری ، در هم تنیده خلاقیت با احتیاط قانونی ضروری است. این نام فقط یک برچسب نیست ؛ این یک سنگ بنای هویت و موجودیت حقوقی برند شما است. در اینجا آنچه شما باید در مورد ملاحظات حقوقی و علائم تجاری در این فرآیند بدانید: STROVE> جستجوی علائم تجاری و انطباق : انجام یک جستجوی علامت تجاری برای اطمینان از اینکه نام انتخاب شده شما به علائم تجاری موجود نقض نمی کند ، بسیار مهم است. این مرحله بسیار حیاتی است زیرا نقض می تواند منجر به اختلافات حقوقی پرهزینه شود و به طور بالقوه نیاز به تجدید نظر دارد. برای انجام یک جستجو ، از پایگاه داده های تجاری آنلاین مانند USPTO استفاده کنید. توجه به این نکته حائز اهمیت است که حتی نام های ثبت نشده در حال استفاده می توانند خطرات قانونی را ایجاد کنند اگر بتوانند باعث سردرگمی در بین مصرف کنندگان شوند. محافظت از نام ، آرم و سایر عناصر برندسازی. این قوانین ارضی هستند ، به این معنی که یک نام می تواند در یک منطقه در دسترس باشد اما در دیگری محافظت می شود. درک دامنه جغرافیایی تجارت شما در این زمینه ضروری است ، به خصوص اگر قصد دارید دسترسی به بازار خود را گسترش دهید. متمایز است نه عمومی یا صرفاً توصیفی توصیه می شود. نام های عمومی یا توصیفی از حقوقی محدودی برخوردار هستند و اغلب در زمینه قانون مارک تجاری ضعیف تلقی می شوند. برعکس ، نام های مبتکر ، دلخواه یا خیالی از حقوقی قوی تری برخوردار هستند و برند شما را از نظر قانونی تر دفاع می کنند. -toc بخش “id =” the_15_best_business_name_generator_options “/> 15 بهترین گزینه تولید کننده نام تجاری در اینجا نگاهی به ۱۵ ژنراتور برتر نام تجاری می اندازیم: : یک ژنراتور نام با قدرت AI که نامهای کوتاه ، جذاب و قابل مارک ایجاد می کند ، با نام های موجود برای دامنه ها کامل است. Strong> : یک رابط ساده برای تولید ایده های نام تجاری بر اساس کلمات کلیدی و صنعت شما ارائه می دهد. “rel =” noopener noreferrer “> name4brands : نام های تجاری تصادفی ایجاد می کند و به شما امکان می دهد نام را بر اساس معیارهای خاص مانند طول کلمه و زبان سفارشی کنید . > : این ژنراتور نام ایده های نام تجاری ، پیشنهادات نام دامنه را ارائه می دهد و در دسترس بودن دامنه را بررسی می کند. لیستی از نام های نام تجاری دامنه ها ، از جمله دامنه های حق بیمه و ایده های نام تجاری منحصر به فرد. > Domainwheel : ایده های نام تجاری و پیشنهادات نام دامنه موجود را با تمرکز بر خلاقیت و کلمه پخش ارائه می دهد. پاسخ برخی از سؤالات متداول در مورد ارائه یک تجارت ارائه داد. نام. نام های تجاری جذاب به یاد ماندنی و منحصر به فرد هستند و غالباً یک واکنش عاطفی مثبت از طرف مشتریان برانگیخته می شوند. آنها می توانند خلاق باشند ، از WordPlay استفاده کنند ، یا ارتباط محکمی با هویت برند داشته باشند. اینها برخی از نمادین ترین مارک های در حال حاضر هستند: /strong> ترکیبی از “اینترنت” و “تلنگرها” ، حاکی از خدماتی است که فیلم ها را بصورت آنلاین ارائه می دهد. دستگاه کوچکی که به کاربران کمک می کند تا متناسب بماند. > etsy: نامی بازیگوش و اختراع شده که خلاقیت و کاردستی را برانگیخته است. ، “با تأکید بر ماهیت سرگرم کننده و قابل دسترسی پلت فرم بازاریابی ایمیل آنها. قدرت نامهای تجاری جذاب و خلاق ، که می تواند به طور مؤثر توجه را به خود جلب کند و تأثیر ماندگار بر مشتریان بگذارد. در نامگذاری یک تجارت؟ نام تجاری. در اینجا چند نکته در مورد چه چیزی را در نام تجاری خود درج نمی کنید : class = “ezoic-autoinsert-ad ezoic-incontent_16″/>
|