عمومی

تعیین حداقل دستمزد ۲۰ دلاری کالیفرنیا برای افزایش فست فود قیمت

تعیین حداقل دستمزد ۲۰ دلاری کالیفرنیا برای افزایش فست فود
قیمت

به دلیل قانون جدیدی که از اول آوریل اجرایی شد، اکثر کارگران فست فود در کالیفرنیا اکنون حداقل ۲۰ دلار در ساعت دستمزد دریافت خواهند کرد.

هدف این قانون است. در ارائه امنیت مالی بیشتر به کارمندان در طول تاریخ صنعت فست فود کم دستمزد با این حال، هشدارهایی داده شده است که این اقدام باعث افزایش هزینه فست فود در ایالتی می شود که از قبل به دلیل هزینه های بالای زندگی شناخته شده است.

این قانون در سال ۲۰۲۳ توسط دموکرات ها به منظور تصدیق پایین بودن آن به تصویب رسید. در تجارت رستوران فست فود، که بیش از ۵۰۰۰۰۰ نفر در سراسر کالیفرنیا مشغول به کار هستند، پرداخت کنید. این قانون در مورد رستوران‌هایی اعمال می‌شود که سرویس میز محدود یا بدون خدمات ارائه می‌دهند و بخشی از یک زنجیره ملی با حداقل ۶۰ مرکز در سراسر کشور هستند.

پرداخت کنید. ۲۰ دلار در ساعت به طور قابل توجهی بالاتر از حداقل دستمزد کل ایالت ۱۶ دلار در ساعت است. این همچنین بیش از دو برابر حداقل دستمزد فعلی فدرال ۷٫۲۵ دلار در ساعت است.

اما قانون جدید انتقاد برخی از شرکت‌های فست فود را برانگیخته است که ادعا می‌کنند مجبور خواهند شد هزینه محصولات را افزایش دهند. مصرف کنندگان برای تامین هزینه های اضافی. تعدادی از کسب‌وکارها به دنبال یافتن راه‌هایی برای اجتناب از پرداخت دستمزد بالاتر بوده‌اند.

الکس جانسون مالک ۱۰ رستوران Auntie Anne’s Pretzels and Cinnabon در منطقه خلیج سانفرانسیسکو است. صاحب رستوران فست فود می گوید افزایش دستمزد کارگرانش به ساعتی ۲۰ دلار برای او حدود ۴۷۰ هزار دلار در سال هزینه دارد. او می‌گوید برای تامین هزینه‌های اضافی، باید قیمت‌ها را از ۵ تا ۱۵ درصد افزایش دهد. علاوه بر این، او دیگر در کالیفرنیا استخدام نمی‌کند یا مکان‌های جدیدی را انتخاب نمی‌کند.

«سعی می‌کنم کارمندانم را درست انجام دهم. من تا جایی که بتوانم به آنها پول می دهم. جانسون به ایندیپندنت گفت. من باید فروش و حتی تعطیل کردن کسب و کارم را در نظر بگیرم. وقتی تمام هزینه‌های دیگری که در حال افزایش هستند را در نظر بگیرید، حاشیه سود بسیار ناچیز شده است.»

افزایش حداقل دستمزد چالش‌هایی را که کسب‌وکارها در تلاش برای مراقبت از کارگران برای کمک به آنها هستند، برجسته می‌کند. نیروی کار نسبتاً حقوق بگیر، قانع کننده و وفادار ایجاد می کند، در حالی که قیمت ها را در قیمت های معقول برای مصرف کنندگان نگه می دارد زیرا هزینه های زندگی همچنان در حال افزایش است.

تصویر: Envato Elements


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی