عمومی

5 راه برای نفرین کردن در محل کار

۵ راه برای نفرین کردن در محل کار

آیا در محل کار فحش می دهید؟ منظورم این نیست که “قسم می خورم که این را تا ساعت ۵ به شما می رسانم.” بیشتر شبیه “این B.S است.” یا یک بمب افکن یا بمب افکن گاه به گاه. آمریکایی ها در محل کارشان از بیشتر از آنها از فحاشی استفاده می کنند. قبل از همه گیری انجام داد. شاید تمام آن ماه‌ها نشستن با لباس خواب موانع درونی ما را در برابر توهین به مقدسات سوزاند. یا عامیانه خام در محل کار، و اکثر مقامات می گویند، “نه. این غیرحرفه ای است.” یک مطالعه از سال ۲۰۱۸ نشان داد افرادی که از زبان تند استفاده می‌کنند کمتر باهوش، کمتر قابل اعتماد و از لحاظ عاطفی بالغ کمتر دیده می‌شوند. حتی قبل از این، برخی از شرکت ها، مانند گلدمن ساکس، فحاشی را به طور کلی در اسناد شرکت غیرقانونی می دانستند. صنعتی از ارائه‌دهندگان نرم‌افزار ایجاد شده است که با پرداخت هزینه‌ای ناچیز انگشت مخالفت دیجیتالی را تکان می‌دهند. به کسی که جرأت دارد یک بمب افکنی یا شلیک پرتاب کند.

اما از قضا، این امر بسیار غیرحرفه ای است. از زبان آبی که باعث می شود برخی افراد آن را بپذیرند. جن مک کیب، شریک مشاور در Armanino، یک شرکت حسابداری منطقه ای مستقر در کالیفرنیا، وال استریت ژورنال اخیرarticle این احساس را منعکس می کند که بمب اف گاه به گاه ممکن است روکش شرکت را شکسته و رفاقت ایجاد کند. مک کیب احساس می‌کند که وقتی فردی در یک رشته ایمیل از کلمه فحش استفاده می‌کند، دیگران کمتر ترسی از بیان واضح خود دارند.

در حالی که مطالعات قدیمی‌تر انجام می‌شود. فحش دهندگان به عنوان احمق برچسب خورده اند، مطالعات تحقیقاتی اخیر در واقع نشان می دهد که افرادی که از فحاشی استفاده می کنند بیشتر هوشمند و صادق. یکی از محققین دریافت که فحش دادن باعث می شود ، به ویژه در شرایط استرس زا. یکی دیگر از مطالعه تأیید می‌کند که اجازه دادن به افراد برای فحش دادن در محل کار ممکن است به آن‌ها امکان دهد بخار خود را رها کنند و بهره‌وری بیشتری داشته باشند. در واقع، اگر به خودتان اجازه دهید هرازگاهی فحش بدهید، ممکن است شما را خوشحال‌تر کند. می‌نویسد آرتور سی بروکس، استاد مدرسه کندی هاروارد و مدرسه بازرگانی هاروارد.

حتی افرادی که به خود اجازه می دهند در محل کار فحش دهند، برای زبان خود محدودیت هایی قائل می شوند. در اینجا چند پیشنهاد آنها وجود دارد:

۱٫ سعی کنید اولین نفری نباشید که از فحاشی استفاده می کند.

اگر با خوانندگان خود احساس راحتی نکنید، از اولین کسی نباشید که زبان مشکوک را به کار می برد. همانطور که گلن گو، مدیر عامل سابق که اکنون مربی مدیران عامل است، می گوید: “اگر یکی از مشتریان مدیر عامل من از فحاشی استفاده کند، ممکن است همچنین از آن استفاده کنید. اما من هرگز اولین کسی نیستم که از آن استفاده می کنم. فقط زمانی از آن استفاده خواهم کرد که فرهنگ آن مدیر عامل از آن پشتیبانی کند.”

۲٫ مخاطبان خود را بشناسید.

میلیون‌ها نفر از مردم خود را تربیت می‌کنند تا از زبان ناروا خودداری کنند. به کسی که گوش هایش را می سوزاند مهربان نگاه نمی کنند. اگر احتمال کمی وجود دارد که زبان نژادپرستانه شما ممکن است خواننده شما را آزار دهد، آن را تمیز نگه دارید.

۳٫ توجه داشته باشید که تهمت زدن با فحاشی ممکن است پرهزینه باشد.

یکی از دلایل اصلی استفاده افراد از فحاشی ناراحتی آنهاست. از قضا، لحظه عصبانیت ممکن است زمان نامناسبی برای اجازه دادن به ناسزاها باشد. افراط در یک جنجال پر از انفجار ممکن است به اقتدار شما آسیب برساند و روحیه شما را کاهش دهد. (آیا دوست دارید سوگند یاد کنید؟) کارشناس مدیریت جفری جیمز.

۴٫ راه‌های مؤثرتری برای هواگیری پیدا کنید.

اگر در حال جوشیدن هستید، نام خود را در خط “به” یک ایمیل و انفجار دور. پس از تخلیه، ایمیل را حذف کنید یا برای خودتان بفرستید تا خیالتان راحت شود که آن را برای شخصی که در هنگام نوشتن به او فکر می کردید ارسال نکرده اید. جایگزین دیگر این است که خودتان را به قدم زدن در اطراف بلوک ببرید تا اجازه دهید احساساتتان قبل از شروع به زبان ساده، سرد شود،

۵٫ استراتژیک باشید

ذخیره کلمات ناسزا برای لحظات استثنایی چیزی است که تاثیر خود را حفظ می کند. اگر مدام قسم بخوری، خشن به نظر می‌رسی. اسلحه های خود را برای لحظاتی ذخیره کنید که تأثیر مثبتی بگذارند. استفاده از کلماتی مانند “bullsh*t” و “f**k it” ممکن است برخی افراد را راحت کند. فحش دادن نیز می تواند باعث تحریک عمل شود. انداختن بمب اف در لحظه مناسب مانند کاراته است که از موانع عبور می کند.

پس، این به چه معناست. شما؟ آیا می توانید اجازه دهید در محل کار زنجیره ایمیل بعدی پرواز کنید؟ اگر می‌خواهید از نمای رسمی بودن عبور کنید و اگر — و فقط اگر — مطمئن باشید که زبان شما توهین‌آمیز نخواهد بود، یک کلمه چهار حرفی ممکن است با هدف شما مطابقت دارد.

اما، اگر در سازمانی مانند یک سازمان دولتی، شرکت خدماتی یا مالی کار می کنید. موسسه، اسکاتولوژی خود را نجات دهید. در ماشین یا زیر دوش فریاد بزنید. در محل کار، آرامش خود را حفظ کنید و ادامه دهید.

نظرات ستون نویسان Inc.com که در اینجا بیان شده متعلق به خودشان هستند، نه ستون نویسان Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی