عمومی

ایلان ماسک فقط در مورد رکود اقتصادی ایالات متحده هشدار نمی دهد – او از آن استفاده می کند “استراتژی PPP” ساده برای آب و هوا

ایلان ماسک فقط در مورد رکود اقتصادی ایالات متحده هشدار نمی دهد – او از آن استفاده می کند
“استراتژی PPP” ساده برای آب و هوا

الون ماسک قاطعانه بر این موضوع تاکید کرده است که رکود اقتصادی اجتناب ناپذیر است — و مانند بسیاری دیگر از بیل گیتس به جیمی Dimon پیشنهاد کرده اند. در حالی که دیگران چرخ‌های خود را می‌چرخانند، ماسک و دیگر افراد برجسته‌اش در حال آماده‌سازی برای آنچه در آینده است می‌شوند. با انجام این کار، آنها کشش مورد نیاز خود را به دست می‌آورند که از طوفان اقتصادی پیش رو به آن دست می‌یابند و از طرف مقابل خارج می‌شوند.

درخشش طرح ضد رکود آنها یک استراتژی فوق العاده ساده است که می توانید (و باید) آن را اعمال کنید. به تمام جنبه های کسب و کار شما هسته اصلی استراتژی موفقیت پنج کلمه ای نابغه وارن بافت– و برای بهره مندی از آن نیازی به مشاوران داغ یا سرمایه گذاری میلیون دلاری نیست.

این «استراتژی PPP» است: پیش‌بینی، آماده‌سازی، و پشتکار.

۱٫ پیش بینی کنید: همیشه چندین حرکت را به جلو داشته باشید 

رکودها بخشی از چرخه های بازار هستند. بنابراین مهم نیست که چه زمانی خواهد بود – و نادیده گرفتن نوشته های روی دیوار به طور فزاینده ای دشوار می شود. بین سقوط شدید بازار، تورم بی سابقه و کمبود نیروی کار، نشانه ها همه در یک جهت است.

آنچه اقتصاددانان می دانند این است که رکودها بسیار شبیه آتشفشان ها هستند: مشکلات بسیار قبل از فوران در زیر سطح ایجاد می شود. طبق نرخ ارز، شش شاخص کلیدی وجود دارد که رکود در راه است. کسانی که آنچه را که قرار بود پیش‌بینی کردند، کسانی هستند که می‌توانند به درستی برای آن آماده شوند و طوری زندگی کنند که گویی از قبل از رسیدن به اینجا آمده است. و این درست است، خواه یک سقوط اقتصادی باشد یا پیگیری موفقیت آمیز یک سرمایه گذاری جدید.

توانایی پیش‌بینی و پیش‌بینی چالش‌ها در یک بازار، نحوه ساخت اوبر یک تجارت ۱۱ میلیون دلاری با استراتژی بازاریابی ۰ دلاری . یا، چگونه نتفلیکس Blockbuster را کشت. کسانی که به جای آنچه هست به آنچه که خواهد بود فکر می کنند، موفق می شوند – و می مانند.

۲٫ آماده شوید: برای آنچه در پیش است آماده شوید  

این کافی نیست که بدانید احتمالاً با چه چیزی روبرو خواهید شد. همچنین باید از آن اطلاعات برای آماده شدن برای آن استفاده کرد. و در حالت ایده‌آل، نه فقط برای این که اتفاق بیفتد آماده شوید، بلکه طوری عمل کنید که انگار در حال وقوع است.

برای مثال، ایلان ماسک اخیراً تصلا قبل از تماس با کارخانه‌های شرکت “کوره های پول.” این در نتیجه تولید را در کارخانه خود در شانگهای متوقف کرد، که ممکن است در تصمیم گیری برای به سفارشات Cybertruck در خارج از ایالات متحده پایان دهد. 

در مورد آماده شدن برای رکود، در اینجا چند اصل کلیدی وجود دارد که باید رعایت شود:  

  • مکث کردن خطرات بزرگ  
  • کاهش هزینه‌های اضافی 
  • کاهش سربار پرهزینه 
  • از بدهی های با بهره بالا (و به طور کلی بهره، تا حد امکان) اجتناب کنید 

این مورد برای مشاغل روزمره نیز صادق است. خطوط هوایی Southwest مثال جالبی از آنچه اتفاق می‌افتد زمانی که یک کسب‌وکار تسلط کاملی بر پیش‌بینی‌های بازار داشته باشد، اما آمادگی لازم را ندارد، ارائه می‌دهد. در بحبوحه همه‌گیری، Southwest کاری را انجام داد که هیچ شرکت هواپیمایی دیگری انجام نمی‌داد – آن را گسترش داد. ایده پشت برنامه گسترش آن عالی بود. با این حال، به طرز بدی شکست خورد و کم اطمینان ترین شرکت هواپیمایی آمریکا در عرض چند ماه، زیرا به اندازه کافی برای آن آماده نشده است.

۳٫ استقامت کنید: پیش بروید 

بقای اقتصادی تنها از طریق واکنش‌های خوب به دست نمی‌آید، بلکه برنامه‌ریزی و اجرای خوب به دست می‌آید. نتیجه نهایی به طور کلی توانایی استقامت است. بنابراین پس از عبور از طوفان، استراتژی «PPP» را تکرار کنید تا جلوتر بمانید یا حتی جلوتر بروید.

اگر کسب و کار خود را به گونه‌ای شروع کنید که گویی یک رکود در حال وقوع است، اثرات آن را احساس نخواهید کرد. عمیقا زمانی که ضربه می زند. در نتیجه، شرکت شما نه تنها طوفان را پشت سر می گذارد، بلکه از رقبای خود که به جای محافظت از خود در برابر آن واکنش نشان داده اند، پیشی می گیرد. این درسی برای کاهش ریسک و یک عنصر کلیدی در پی ریزی پایه های موفقیت است.

در نهایت، این ایده این است که حکایت حل مشکلات نیست، بلکه برای پیشگیری از مشکلات– و این قابل اجراست. با رکود اقتصادی مواجه هستید یا کسب و کاری را اداره می‌کنید.

نظرات ستون نویسان Inc.com که در اینجا بیان شده متعلق به خودشان هستند، نه ستون نویسان Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی