عمومی

3 ویژگی متمایز که بازاریابی رشد را از آن جدا می کند بازاریابی سنتی

۳ ویژگی متمایز که بازاریابی رشد را از آن جدا می کند
بازاریابی سنتی

صاحبان کسب و کار و بازاریابان سنت پیشروی از مرزهای نوآوری دارند. آنها همچنین به دلیل اندیشیدن راه‌های جدید و ناشناخته برای آگاهی محصول و رشد را هدایت می کند. قرار دادن محصولات با ایده Otto Schnering، بنیانگذار شرکت Curtiss Candy، برای نمایش آب نبات Butterfinger در فیلم شرلی تمپل آغاز شد. و مفاهیمی مانند بازاریابی چریکی، تبلیغات بومی و محتوای دیجیتال به عنوان راه‌های جدیدی برای جلب توجه مصرف‌کننده ظاهر شده‌اند.

ذکاوت پیشگامان گذشته به نفع رهبران کسب و کار امروزی است که می توانند استراتژی های تبلیغاتی و تبلیغاتی را به روش های مختلف اجرا کنند. تبلیغ یک نام تجاری و محصولات آن یک امر چند وجهی است، زیرا بازاریابان فراتر از ایجاد آگاهی و کسب سرنخ نگاه می کنند. این هدف همان چیزی است که به بازاریابی رشد دامن می‌زند، رویکردی مبتنی بر داده و تمام قیف که به‌طور جدایی ناپذیری با بازاریابی دیجیتال.

هنوز در حالی که هزینه تبلیغات دیجیتال با  ۱۶٫۲ درصد در فوریه ۲۰۲۲، بازاریابی سنتی هنوز زنده و زنده است. بازاریابان گزینه های به ظاهر نامحدودی دارند که می توانند از آنها برای دستیابی به اهداف خود استفاده کنند. با این حال، خطوط بین آنچه که یک استراتژی بازاریابی را سنتی در مقابل رشد محور می کند، به طور فزاینده ای مبهم است. در حالی که ممکن است بین این دو رویکرد سردرگمی وجود داشته باشد، سه تمایز وجود دارد که باید به آنها توجه کرد.

۱٫ تاب آوری

تاب آوری می تواند پیش بینی کننده موفقیت باشد. در تجارت، شما یک ایده، استراتژی یا محصولی می خواهید که در آزمون زمان مقاومت کند. با این حال، خوب است که رویکردی داشته باشید که سازگار باشد و بتوانید در حین پیشروی آن را شکل دهید.

معمولاً می‌توانید انعطاف‌پذیری یک شرکت را با ظرفیت آن در مدیریت استرس اندازه‌گیری کنید. و راه‌هایی برای تقویت انعطاف‌پذیری کسب‌وکار با ایجاد افزونگی و یادگیری از آزمایش وجود دارد. استراتژی های بازاریابی سنتی و رشد، ظرفیت های متفاوتی برای جذب عوامل استرس زا و غیرمنتظره دارند.

با بازاریابی رشد، می توانید روش های خود را در حین اجرای آنها تنظیم کنید. این استراتژی ها بر اساس ایده آزمون و خطا ساخته شده اند. همانطور که برای یافتن آنچه کار می کند آزمایش می کنید، می توانید تغییراتی در زمان واقعی ایجاد کنید تا نیازها و ترجیحات مخاطب در حال تحول را برآورده کنید.

از آنجایی که کمپین های بازاریابی سنتی از قبل برای دوره های طولانی تری تنظیم می شوند، ممکن است انعطاف پذیری زیادی نداشته باشید. هنگامی که تبلیغات خود را تولید و برنامه ریزی کردید، آنها در حال اجرا هستند. تغییرات در استراتژی ممکن است هفته ها یا ماه ها طول بکشد.

۲٫ تمرکز کامل قیف

هدف بازاریابی سنتی ایجاد آگاهی و جذب سرنخ است. شما روی بالای قیف تمرکز کرده اید و به فروش و خدمات مشتری اجازه می دهید بقیه کار را انجام دهند. تبلیغات تلویزیونی و رادیویی و حتی وبینارها و پست های وبلاگ بر روی جذب مشتری جدید متمرکز هستند. و پیام و محتوا معمولاً در یک محصول یا خدمات به صفر می رسد.

بازاریابی رشد به بررسی و آدرس آن می پردازد. کل قیف فروش هر استراتژی رشد در مورد مشتری است، از آگاهی و کسب تا حفظ و ارجاع. هدف بازاریابان رشد به جای فروش یک محصول، ایجاد و فروش یک تجربه شخصی شده است. این در مورد یافتن راه‌های مختلف برای ترغیب مشتریان به بازگشت کالاهای بیشتر است — همگی در حالی که دیگران را با خود همراه می‌کنید.

روش های بازاریابی مرسوم و رشد هر دو جایگاه خود را دارند. شما می توانید آنها را به طور همزمان اجرا کنید. اما نکته کلیدی این است که هدف هر رویکرد را با مخاطبان، اهداف و ساختار شرکت خود هماهنگ کنید.

۳٫ روش شناسی

استراتژی های بازاریابی نیاز به تصمیم گیری دارند. یا قرار است کمپین جدیدی راه اندازی کنید یا پیام های فعلی خود را حفظ کنید. یا از تمرکز بر قیمت پایین محصول خود به صحبت در مورد ارزش افزایش یافته ای که به مشتری ارائه می دهد تغییر دهید. رشد و استراتژی های بازاریابی سنتی بر متدولوژی های متمایز تکیه می کنند تا به رهبران کمک کنند تا به این نوع نتیجه گیری ها برسند.

رویکردهای سنتی یا بازاریابی انبوه اغلب بر اساس نظرات حرفه‌ای یا حتی احساس درونی هستند. این یک رویکرد تصمیم‌گیری است که بسیاری از بازاریابان در سال ۲۰۲۰ به آن روی آوردند. -بازاریابی مبتنی بر داده‌های بزرگ-بازنشانی-در-n-the-next-normal”> از هر پنج مصرف‌کننده یک برند خود را بین ماه مارس و آگوست تغییر دادند، رهبران کسب‌وکار اطلاعات بی‌درنگ مورد نیاز برای تشکیل را نداشتند. نتایج حاصل از داده ها بنابراین آنها بر استراتژی‌ها و تصمیم‌های تبلیغاتی متعارفی تکیه می‌کردند که مبتنی بر داده‌ها نبودند. بازاریابان با حرکت‌هایی که به نظر می‌رسید درست پیش می‌رفتند و باید منتظر بمانند و ببینند.

بازاریابی رشد، در کنتراست، به اطلاعات به روز بستگی دارد و تولید می کند. شما می توانید دو نسخه از یک صفحه فرود ایجاد کنید و نتایج آزمایش خود را مشاهده کنید. همانطور که افراد از صفحه بازدید می کنند و با آن ارتباط برقرار می کنند، بلافاصله متوجه می شوید که آیا تفاوت های طراحی و کپی خاص باعث ایجاد تبدیل می شود یا خیر. سپس با نسخه برنده مجدداً آزمایش می کنید تا ببینید آیا نرخ تبدیل حفظ می شود یا خیر. روش‌شناسی بازاریابی رشد با این نوع تصمیم‌های مبتنی بر داده مشخص می‌شود.

استراتژی‌های بازاریابی سنتی و رشد را انجام نمی‌دهند. نباید متقابل باشد. شما می توانید هر دو را با موفقیت اجرا کنید تا زمانی که توانایی های هر رویکرد را بدانید. و با این دانش، می‌توانید فرصت‌های خلاقانه برای ارتقای مزیت‌های منحصر به فرد برند خود را گسترش دهید.       

نظرات بیان شده در اینجا توسط Inc.com ستون نویسان خودشان هستند، نه ستون نویسان Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی