عمومی

5 درس مهم زندگی که نمی دانستید می توانید از آنها بیاموزید روز کاری

۵ درس مهم زندگی که نمی دانستید می توانید از آنها بیاموزید
روز کاری

شاید قبلاً به آن فکر نکرده باشید، اما روزی کم کاری است.

مهم درس های زندگی به طور مداوم خود را در موقعیت های روزمره در تجارت شما نشان می دهند. از خدمات مشتری به تولید، عملیات، چیزهای زیادی برای یادگیری وجود دارد.

توجه به کشف این آموخته های ارزشمند چیست؟ شما باید هوشیار بمانید و تجربیات روزانه خود را به دل بگیرید.

در زیر پنج درس مهم زندگی را خواهید دید که می توانید از یک روز معمولی در محل کار بیاموزید.

۱٫ ابزارهای مناسب کار سریع را انجام می دهند

آیا تا به حال از ابزار خراب استفاده کرده اید؟ ممکن است کسل کننده، فرسوده، قدیمی، تاریخ مصرف گذشته یا قدیمی بوده باشد، اما مطمئناً خسته کننده و استفاده از آن دشوار است. و به محض اینکه آن مورد را جایگزین کردید، کار شما روان و بدون استرس شد.

شاید وقت آن رسیده است که چاپگر خراب، منگنه گیر کرده یا وسایل روشنایی نامعتبر را جایگزین کنید. شاید ارزش آن را داشته باشد که به دنبال یک برنامه کاربردی، فضای اداری یا انبار جدید باشید. مطمئن شوید که ابزار مناسب را در اختیار دارید تا بتوانید بهترین کار خود را انجام دهید.

۲٫ زمان آرام به پیشرفت اجازه می دهد

دانه های خفته در مزرعه منتظر هوای گرم تری هستند تا بتوانند جوانه بزنند و رشد کنند. به طور مشابه، زمان بی‌صدا یا بی‌صدا به ما این امکان را می‌دهد که این کار را در کارمان انجام دهیم. به خودتان فضای کافی برای فکر کردن و رشد بدهید.

ادامه دهید و از زمان آن قرارها و جلسات لغو شده نهایت استفاده را ببرید. زمان کافی را برای مرور، اندیشیدن و رویاپردازی در نظر بگیرید. مهمتر از همه، شما باید هم قدردانی کنید و هم برای استراحت یا توقف در کسب و کار خود برنامه ریزی کنید. آنها فقط طبیعی هستند. بنابراین باید از این زمان های کندتر نهایت استفاده را ببرید.

۳٫ ارزان گران می شود

در حالی که ما تمایل داریم ارزانی را با پول مرتبط کنیم، ارزانی می تواند فراتر از اندازه گیری مالی باشد. همچنین می تواند به معنای ارزانی با چیزهای دیگری باشد که در زندگی با آنها سروکار داریم، مانند زمان، توجه، صداقت و فداکاری.

به دقت در نظر بگیرید که در کجا ممکن است رویکرد، تجربه یا ارائه خود و کسب و کارتان را ارزان کنید. کجای کارتان کوچک بازی می کنید یا جلوی چیزها را می گیرید؟ چگونه می توانید در اعمال خود گسترده تر و فراوان تر باشید؟

۴٫ مهربانی مهم است

احتمالاً این ضرب المثل را شنیده اید، آنچه را که به دنیا عرضه کرده اید، پس می گیرید. بنابراین ایده خوبی است که نسبت به سایر افراد، از جمله خودتان، همکاران، همکاران، مشتریان و مشتریان، متفکر و مهربان باشید.

مهربانی یک سنت هم هزینه ندارد. علاوه بر این، این هدیه ای است که به راحتی می توانید هر روز با جهان به اشتراک بگذارید. تنها چیزی که لازم است نیت شماست. تمام تلاش خود را بکنید تا با مهربانی و آرامش به موقعیت ها برخورد کنید. اگر به طور اتفاقی با یک موقعیت استرس زا مواجه شدید، عقب نشینی کنید و استراحت کنید.

۵٫ شما فقط امروز را دریافت می کنید

لحظه حال همیشه محل قدرت است. علاوه بر این، این لحظه ای از زمان است که قبلاً وجود نداشته است و هرگز دوباره تکرار نخواهد شد. به همین دلیل بسیار مهم است که از فرصت بزرگی که در حال حاضر در دست دارید استفاده کنید.

بله، شرایط مشابهی ممکن است در آینده ظاهر شود، اما هرگز موقعیت‌ها، شرایط، چالش‌ها یا تجربیات مشابهی وجود نخواهد داشت. به آنچه امروز تجربه می کنید از امروز نهایت استفاده را ببرید. نیازی به انتظار نیست کاری که امروز انجام می دهید مهمتر از آن چیزی است که فکر می کنید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی