عمومی

چگونه فرهنگ شرکت خود را در 10 ثانیه بسازید زمان

چگونه فرهنگ شرکت خود را در ۱۰ ثانیه بسازید
زمان

وقتی نوبت به فرهنگ شرکت، بسیاری از صاحبان کسب و کار، به ویژه آنهایی که مدت زیادی در تجارت نبوده اند، فرهنگ شرکت به عنوان یک مشکل شرکت بزرگ. ممکن است عباراتی مانند “ما همه اینجا خانواده هستیم” را بشنوید که انگار برای رد این ایده که شرکت شما و آنهایی که به کار می‌گیرید، دست ناگفته‌ای دارند که تصمیمات آنها را در زمانی که شما در اطراف نیستید هدایت می‌کند. اما چه باور داشته باشید یا نه، شرکت شما دارای فرهنگ است. و این به شما بستگی دارد که به شکل دادن آن فرهنگ به شکلی کمک کنید که نه تنها برای اعضای تیم شما مفید باشد، بلکه رشد و توسعه کسب و کار شما را به عنوان یک کل نیز به همراه خواهد داشت.

فرهنگ شرکت از چه چیزی تشکیل شده است

قبل از اینکه در مورد چگونگی ایجاد فرهنگ شرکت خود صحبت کنم، مهم است که در مورد اینکه واقعاً فرهنگ شرکت چیست، روشن شوید. فرهنگ شما با سوالاتی که مردم می پرسند یا نمی پرسند، نحوه رفتار یا عدم رفتار شما نشان داده می شود. شاید شما سابقه داشته باشید که همیشه در هنگام مکالمات دشوار خیلی خوب رفتار کنید. شاید شما واقعاً در انجام کاری که می گویید خوب باشید. شاید سابقه ای داشته باشید که با اعضای جدید تیم با کمی شانه سرد رفتار کنید تا زمانی که ارزش خود را ثابت کنند؟ شاید تیم شما در جشن گرفتن پیروزی های درون شرکت شگفت انگیز باشد. هر چه که باشد، خوب یا بد، بخشی از چیزی است که باعث موفقیت (یا شکست) کسب و کار شما می شود.

۱۰۰۰ ضربه

فرهنگ های شرکتی یک شبه ساخته نمی شوند. این چیزی نیست که شما در کتابچه راهنمای کارمندان خود بنویسید و انتظار داشته باشید همه آن را بپذیرند. فرهنگ با انباشت آهسته رفتارهای کوچک کوچک، رویدادها، داستان ها، ضربه های چکش ساخته می شود. چه ضربه هایی می تواند در کسب و کار شما تفاوت ایجاد کند؟ آیا داستان های موفقیت و شکست را برای یادگیری با هم به عنوان یک تیم به اشتراک می گذارید؟ با مثال راهنمایی می کنید؟ آیا پیروزی ها را جشن می گیرید؟ آیا به اعضای تیم قدرت می دهید تا موفقیت خود را کسب کنند؟ آیا کارکنان را برای رشد مربی می کنید؟ هر چیزی که فکر می کنید در طول زمان تغییری در شرکت شما ایجاد می کند، آن را یادداشت کنید. و به راه هایی فکر کنید که بتوانید هر روز ضربه های کوچکی انجام دهید. زیرا با گذشت زمان، آن ضربه ها تفاوت ایجاد می کند. حالا یک قدم جلوتر بروید. اگر تیم مدیریت شما همین کار را می کرد چه می شد؟ ناگهان ضربه های کوچک شما …. به علاوه ضربه های تیم اجرایی شما شروع به تبدیل شدن به چیزی بسیار بزرگتر می کنند.

این را به یک عادت تبدیل کنید

بزرگترین شاخص موفقیت در ایجاد و شکل دادن به فرهنگ شرکت به عادت مربوط می شود. ما همه سرمان شلوغ است و هزار چیز در ظرفمان است. ارائه فهرستی از ایده‌هایی که فکر می‌کنیم برای فرهنگ ما مهم هستند بسیار آسان است، اما این که کار کردن هر روز روی آن را به یک عادت تبدیل کنیم، بسیار مهم‌تر است. اگر باید آن را در لیست کارهای خود قرار دهید. یک یادآوری روی گوشی خود تنظیم کنید. یک صفحه گسترده یا مجله ای ایجاد کنید که روزانه در آن می نویسید. و به آن متعهد شوید. بعد از یک ماه تبدیل به عادت می شود. بعد از یک سال، زمانی را به یاد نمی آورید که ضربه های روزانه یا هفتگی چکش را انجام نداده باشید و جادو در آنجا اتفاق می افتد.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی