عمومی

استخدام جدید من مخفیانه برای دومین بار تمام وقت کار می کرد کار

استخدام جدید من مخفیانه برای دومین بار تمام وقت کار می کرد
کار

Alison Green، ستون نویس Inc.com به سؤالات مربوط به محل کار و مسائل مدیریت پاسخ می دهد – همه چیز از نحوه برخورد با یک رئیس ریزمدیریت نحوه صحبت کردن با فردی در تیم خود درباره بوی بدن.

شرکت من فردی را استخدام کرد تا در ژانویه به عنوان نماینده توسعه فروش شروع به کار کند. در آن زمان، او به من گفت که حدود یک ساعت و نیم دورتر زندگی می‌کند، اما به زودی به محل کارش نزدیک‌تر می‌شود.

چند هفته بعد، او با من تماس گرفت و به من گفت که در حال عبور از مشکلات خانوادگی است. همسرش به بیماری جدی مبتلا شده بود و نمی‌توانست به تنهایی دو فرزند خردسالشان را تماشا کند تا اگر اتفاقی برای او بیفتد. او به من گفت که یک ساعت و نیم دوری از خانواده اش برایش کارساز نیست. من شخص اول خانواده هستم، بنابراین یک راه حل موقت برای او کار کردم تا از خانه کار کند. او سپس به من گفت که انجام کار برایش سخت است زیرا از بچه ها مراقبت می کند. ما برنامه‌ای برای او تنظیم کردیم که برخی از کارهایش را بعد از خوابیدن بچه‌هایش و هنگام چرت زدن انجام دهد.

هر هفته. ، او در انجام تمام کارهایش شکست می خورد و با بهانه های خانوادگی از جمله اینکه همسرش در بیمارستان بستری است، می آمد. چند ماه بعد، به او گفتم این کار نمی‌کند، زیرا او قادر به مدیریت هر دو موقعیت نبود و باید در کنار خانواده‌اش باشد. او سپس به سمت PTO رفت. در تمام طول این مدت، او مدام به من می‌گفت که این موقتی است و به محض بهبودی همسرش، او برمی‌گردد.

در نهایت ، توافق کردیم که او دیگر نمی تواند اینجا کار کند و از خانواده اش مراقبت کند و اخطار داد. به زودی پس از آن، در صفحه لینکدین او متوجه شدم که او از ژانویه امسال شرکت دیگری را به عنوان کارفرمای خود ثبت کرده است. من گیج شده بودم و فکر می‌کردم شاید او قبلاً شغلی را در جایی که زندگی می‌کرد پیدا کرده است و تاریخ شروع خود را برای از بین بردن شکاف در استخدام از بین برده است، زیرا او اصلاً سازمان من را فهرست نکرده است. کنجکاو بودم، بنابراین با بخش منابع انسانی شرکت جدید او تماس گرفتم و آنها تاریخ شروع اواسط ژانویه را تأیید کردند.

من کف پوش شده بود در تمام مدتی که او برای ما کار می کرد و ما در تلاش بودیم تا او را بپذیریم، او کار تمام وقت دیگر در همان ساعات. شرکت من چه راهکاری (در صورت وجود) برای بازپرداخت حقوق او دارد؟

شما به احتمال زیاد نمی توانید حقوق او را جبران کنید؟ حقوق. کارکردن همزمان دو شغل خلاف قانون نیست و کارمند بد بودن خلاف قانون نیست.

شما سعی کردید با کسی که به شما می گفت در شرایط شخصی دشواری است مهربان و مهربان باشید و او از آن استفاده کرد. اما احتمالاً این پولی نیست که بتوانید آن را بازیابی کنید، و تلاش‌های شما برای بازگرداندن آن ممکن است بسیار بیشتر از ارزش آن هزینه داشته باشد.

البته، اگر کنجکاو هستید، به هر حال صحبت کردن با یک وکیل ضرری ندارد! اما مطمئن شوید که پول خوب را بعد از بدی نمی اندازید، به خصوص اگر این فقط اصل چیزی است که شما را هدایت می کند.

من کنجکاو هستم که بدانم چگونه این همه اتفاق افتاد! آیا او هر دو کار را در یک نقطه انجام می داد و قصد داشت یکی از آنها را به محض اینکه به کاری که بیشتر دوست داشت راضی شد، کنار بگذارد؟ آیا نقطه‌ای وجود داشت که او واقعاً فکر می‌کرد می‌تواند هر دو را همزمان انجام دهد؟ یا این چیزی بیش از یک کلاهبرداری در تمام مدت نبود — او دو پیشنهاد شغلی دریافت کرد و فکر کرد که ممکن است هر دو را بپذیرد و تا زمانی که بتواند برای هر دو دستمزد دریافت کند؟ آیا شرکت ثالثی وجود دارد که او هنوز در آن “کار می کند”؟

وضعیت به خصوص تاسف بار است، زیرا دفعه بعد یک شرکت جدید کارمند در وضعیت بدی قرار دارد و به امکانات ویژه ای نیاز دارد تا به آنها کمک کند تا از پس آن برآیند، این وضعیت در ذهن شما خواهد بود – و ممکن است به خاطر کاری که این مرد انجام داده است، لطف کمتری به آن شخص ببخشید.

از آنجایی که کار از راه دور بسیار رایج تر از گذشته است، کارفرمایان شاهد این موارد بیشتر هستند. اگر می‌توانید به عقب برگردید و دوباره این کار را انجام دهید، به شما توصیه می‌کنم که در مورد کمبود کامل کاری که می‌بینید، زودتر با کارمند صحبت کنید. خوب است از سستی مردم بکاهید وقتی در موقعیت‌های سختی قرار می‌گیرند، اما به خصوص با کارمند جدیدی که هنوز به خوبی او را نمی‌شناسید، وقتی اصلاً کاری نمی‌بینید محتاط خواهم بود. این بدان معنا نیست که فرد باید ۱۰۰ درصد باشد — انسان ها همیشه نمی توانند این کار را انجام دهند و مردم با بحران های واقعی روبرو هستند که شما باید با آنها کنار بیایید — اما زمانی که یک کارمند جدید اصلاً چیز زیادی به شما نمی دهد. ، این نشانه ای است که شما باید مجدداً آنچه را که ممکن است اتفاق بیفتد بررسی کنید.

می خواهید سؤالی را ارسال کنید مال خودت؟ آن را به alison@askamanager.org ارسال کنید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی