عمومی

چگونه می توان تجربه بهتری برای مشتری ایجاد کرد که افزایش می یابد تبدیل ها

چگونه می توان تجربه بهتری برای مشتری ایجاد کرد که افزایش می یابد
تبدیل ها

با کوچک شدن بازار جهانی و ارتباط به پیشرفت خود ادامه می‌دهند، رقابت در حال افزایش است.

کسب و کارها نمی توانند بر رسیدن به مخاطبان هدف آنها و آن را یک روز می نامند. آنها همچنین باید آنها را به دست آورند — فرآیندی که با یک تجربه مشتری (CX).

در اینجا یک چند نکته برای اطمینان از اینکه شرکت شما به روشی مؤثر به CX نزدیک می شود که به شما کمک می کند توانایی خود را برای تبدیل سرنخ های واجد شرایط به تبدیل بهینه کنید.

۱٫ یک تأثیر اولیه متفکرانه ایجاد کنید

کلمه کلیدی در اینجا “متفکرانه” است.

چگونه نام تجاری خود را به مشتریان جدید معرفی می کنید؟ چه چیزی در مورد برداشت اولیه شما از همان ابتدا با آنها صحبت می کند؟

روانشناسی امروز به اهمیت ایجاد یک تأثیر مثبت در هاله اثر. این مفهومی است که اگر کسی ویژگی‌های مثبتی را در چیزی درک کند، همچنان ویژگی‌های مشابهی را در بقیه آن شخص، مکان، چیز … یا تجارت مشاهده می‌کند.

مطمئن شوید که روی ایجاد یک برداشت اولیه سرمایه گذاری کرده اید که بر ویژگی ها، فعالیت ها، محصولات و خدمات مثبت و منحصر به فرد تمرکز می کند. برتری دارد.

۲٫ راه اندازی CX برای طول عمر

یک تجربه زودگذر در تنظیم انتظارات اولیه مفید است. اگر چیزی جز احساسات منفی به دنبال آن نباشد، در نهایت همه چیز به سمت جنوب پیش می رود.

در عوض، به دنبال آن باشید. راه هایی برای سرمایه گذاری در بلندمدت CX که می تواند این حس های مثبت را تقویت کند. برخلاف تمرکز بیشتر در یک تعامل اولیه، تلاش‌های طولانی مدت تجربه مشتری اغلب ظریف هستند.

اگر CX نادیده گرفته شود. با گذشت زمان، ممکن است فرصت های رشد مشتری را از دست بدهید. پلتفرم IdP Okta گزارش می دهد که ۳۷% مشتریانی که در طول تراکنش از آنها خواسته می شود حساب ایجاد کنند، فرآیند پرداخت را ترک می کنند. مواردی مانند سایت‌های بدون رمز عبور و قابلیت‌های ورود به سیستم اجتماعی، راحتی را با هم ارتباط برقرار می‌کنند و تجربه را ساده می‌کنند.

اگر سایت شما اطلاعات حساس را مدیریت می‌کند. ، همچنین می توانید چیزی مانند احراز هویت چند عاملی یا حتی بیومتریک را پیاده سازی کنید. این بی سر و صدا این پیام را ارسال می کند که شما مراقب ایمنی جمعی مشتریان خود هستید.

۳٫ با یکپارچگی دنبال کنید

تجربه مشتری سفری است که از اولین تماس شروع می شود و درست به نقطه پایان می رسد. از خرید.

هنگامی که یک لید را تبدیل کردید، توپ را رها نکنید و به سراغ بعدی بروید . پیگیری و پشتیبانی با کیفیت ارائه دهید.

HubSpot به طور خلاصه به این مفهوم می پردازد. پلتفرم CRM اشاره می کند که خدمات مشتری برای موفقیت کسب و کار ضروری است زیرا از مشتریان فعلی شما ارزش بیشتری می گیرد.

خدمات خوب به مشتریان وفاداری به برند را افزایش می دهد. کسب و کار تکراری نیز از نظر آماری ارزان تر از به دست آوردن مشتریان جدید است.

مشتریان گذشته می توانند به اندازه مشتریان جدید مهم باشند. اغلب آنها حتی ارزشمندتر هستند. با آنها اینگونه رفتار کنید، و ممکن است متوجه شوید که در آینده تبدیل‌های خود را از طریق آنها افزایش می‌دهید.

تجربه مشتری بخش مهمی از تجارت مدرن است. Good CX به یک شرکت اجازه می دهد تا تعهد خود را برای رسیدگی به مشکلات مشتری یا مشتری B2B از اولین لحظه تماس نشان دهد. همچنین نشان می‌دهد که تا زمانی که رابطه ادامه دارد، به همان مراقبت و توجه دائمی ادامه خواهید داد.

بنابراین امروز یک نگاه دقیق و جامع به CX خود بیندازید. نقاط قوتش کجاست؟ چه چیزی کم است؟ روی اولی تاکید کنید و دومی را به نام تجربه بهتر مشتری و در نتیجه افزایش تبدیل در آینده مطرح کنید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی