عمومیمقالات

5 روشی که زنان می توانند از یکدیگر در محل کار حمایت کنند

۵ روشی که زنان می توانند از یکدیگر در محل کار حمایت کنند

همه ما این روایت را درباره زنان سالخورده شنیده‌ایم که از زنان زیر دستشان حمایت نمی‌کنند. (البته، چیزی که کمتر در مورد آن می شنویم، نبردهایی است که آن زنان ارشد شرکت کرده اند و تلفاتی که آنها متحمل شده اند.) ما در مورد “آزاردهنده ها”، آزاردهنده های کم حرف و “تضعیف کننده” زنان جوان در محل کار می دانیم.

برخی از زنان ممکن است به فرض این مقاله اعتراض کنند. آنها ممکن است بگویند که به عنوان یک فرد شناسایی می شوند یا کارفرمای آنها جنسیت را نمی بیند. آنها ممکن است بگویند هرگز جنسیت گرایی را تجربه نکرده اند. خوب، این فقط تا زمانی درست است که اینطور نباشد.

شبکه‌های زنان بیش از داشتن سیستمی برای زمانی که اوضاع بد می‌شود (مانند «تشکیل پرونده با منابع انسانی و استخدام وکیل») چیزهایی را می‌دانند، از جمله اینکه چگونه می‌توانید به عنوان یک زن در محل کار خود به بهترین شکل حرکت کنید. به عنوان مثال، افراد در دفتر شما چگونه با مرخصی زایمان برخورد کرده اند؟ آیا همکاران مردی وجود دارند که برای کار با یک به یک امن نیستند؟ آیا مشتریانی وجود دارند که هنگام ارائه یک ایده در شنیدن تخصص یک زن با مشکل مواجه شوند؟ بهترین راه‌ها برای مدیریت این مسائل و سایر موارد چیست؟

خوشبختانه، زنان حرفه ای امروز بخشی از یک گروه جمعیتی قابل توجه، به اندازه کافی مهم است که مجموعه ای از توصیه ها وجود دارد به آنها کمک کنید تا در دنیای گاه غیر دوستانه سیاست اداری حرکت کنند. و در حالی که برخی از این توصیه ها بر اساس سطح شغلی فرد متفاوت است—نحوه مذاکره به عنوان یک زن، نحوه لباس پوشیدن و غیره – اگر زنان واقعاً مایل به تغییر فرهنگ محل کار هستند، بدون توجه به این موضوع باید از یکدیگر حمایت کنند. موقعیت آنها.

نکاتی برای زنان حامی زنان در محل کار

بنابراین، یک زن جوان جاه طلب که می خواهد از همسالان خود حمایت کند، چه کاری انجام می دهد؟

۱٫ شبکه به سمت بالا، پایین و جانبی.

تمرکز تلاش‌های شبکه‌سازی روی افرادی که در موقعیت‌های بالاتر از شما قرار دارند می‌تواند آسان باشد. به هر حال، آیا اینها افرادی نیستند که می توانند بیشترین ابزار و منابع را در اختیار شما قرار دهند؟ با این حال، دو مشکل بزرگ در این مورد وجود دارد. ابتدا بسیاری از پست های برتر در محل کار هنوز در اختیار مردان است. در حالی که بسیار مهم است که با مردان در دفتر کارتان دوستانه و دوستانه باشید، به همان اندازه مهم است که توسعه شبکه زنان دیگر را شروع کنید.

دوم، اگر ما به سمت دنیای مترقی تر حرکت می کنیم، زنانی که در سطح شما و پایین تر از آنها در محل کار هستند، روزی آینده سازمان شما خواهند بود. این به نفع شماست که آنها شکوفا شوید و با آنها رفاقت کنید. اگر زنان به طور کلی خوب عمل می کنند، احتمال اینکه شما خوب عمل کنید را افزایش می دهد. حتی می‌توانید تعهد خود را برای حمایت از مشاغل دیگر زنان به وضوح بیان کنید، چیزی که جسیکا بنت نویسنده آن را باشگاه مبارزه فمینیستی. این گروهی از زنان است که گرد هم می آیند تا استراتژی هایی برای پیشرفت شغلی و مبارزه با تبعیض جنسی در محل کار.

۲٫ توجه را به کارهای خانگی دفتر جلب کنید.

چه کسی قهوه می گیرد و ساندویچ سفارش می دهد؟ کدام کارمند کارت و کیک تولد را سازماندهی می کند؟ چه کسی برای هدیه پول جمع می کند؟ این وظایف همه کار است. اما این نیروی کار است که به احتمال زیاد پاداش یا ارتقای شغلی برای شخصی که آنها را متعهد می کند به دست نمی آورد. به عنوان یک بررسی تجاری هاروارد مقاله آنها را توصیف می کند، این وظایف عبارتند از “کارهای خانه اداری، و زنان به هر دو تمایل دارند الف> بیشتر برای این کارها داوطلب شوید و فشار بیشتری برای انجام آن دریافت کنید. راه حل مشکل؟ داوطلبی را از آن خارج کنید و آن را به نوبت کاری تبدیل کنید. اگر بتوانید سیستمی را برای تعیین این وظایف به صورت چرخشی پیاده سازی کنید، نسل های بعدی زنان برای همیشه سپاسگزار خواهند بود.

۳٫ زنان حامی زنان در دام شایعات نمی افتند.

انسانها عاشق شایعات هستند. این بخشی از نحوه پیوند ما است—ایجاد یک گروه داخلی که به طور لحظه ای در مقابل یک خارجی قرار می گیرد. اگر شما یک زن در یک دفتر عمدتاً مرد هستید، فکر خوبی است که با مردان دفتر درگیر این نوع شایعات درباره زنان دیگر شوید. این می تواند باعث شود که شما احساس کنید “یکی از بچه ها” هستید.

و در حالی که درست است که زنان می‌توانند تند و تیز باشند، مراقب زبان رمزی مانند «دشوار»، «ملکه درام»، «احساسی»، «مطلوب» و غیره باشید که ممکن است نشان دهد که چیز دیگری در حال انجام است. بر. برای مثال، اگر مردان جوانی که با آنها کار می کنید، مدام یک زن سالخورده را می کشند، ممکن است نگران تعصب آنها نسبت به زنان در نقش های رهبری. شاید باید به جای آن به دنبال دوستی با او باشید.

۴٫ تقویت سیگنال.

به اندازه کافی در جلسات محل کار بنشینید و تغییرات در یک پدیده فراگیر آشکار می شود. یک زن شروع به توضیح دادن چیزی می کند و یک مرد قبل از اینکه حرفش را تمام کند درباره او صحبت می کند. یا، موذیانه تر، نکته یا پیشنهادی را مطرح می کند، آن را نادیده می گیرد، و ۱۰ دقیقه بعد مردی همان پیشنهاد را مطرح می کند – که سپس مورد بررسی قرار می گیرد. مطمئناً این امر باعث ایجاد ناامیدی می شود، اما همچنین تمایل مضرتری را برای مردان به گرفتن اعتبار برای کار زنان ایجاد می کند.

خوشبختانه، ما مدلی برای مبارزه با این موضوع داریم. در سال ۲۰۱۶، The واشنگتن پست در مورد استراتژی گزارش شده توسط کارکنان زن در دوران دولت اوباما. حتی در کاخ سفید، فرهنگ ملاقات با زنان غیردوستانه باقی ماند. زنان با توسعه راهبرد زیر برای حمایت از زنان دیگر پاسخ دادند: «وقتی زنی نکته کلیدی را بیان می‌کرد، زنان دیگر آن را تکرار می‌کردند و به نویسنده آن اعتبار می‌دادند. این امر مردان حاضر در اتاق را وادار کرد تا مشارکت را بشناسند – و آنها را از شانس ادعای ایده به عنوان ایده خود محروم کرد.”

۵٫ زنان حامی زنان در محل کار یکدیگر را تقویت می کنند.

هنگام پیشرفت شغلی شما، این فرصت را خواهید داشت که به ایجاد زنانی که پشت سر شما می آیند کمک کنید. متأسفانه، مردم هنوز هم می توانند تعصبات ضمنی علیه اعضای گروه هویتی خود داشته باشند. وقتی به اتاق‌هایی می‌روید که در آن تصمیم‌گیری می‌شود، مراقب باشید فقط افرادی را انتخاب کنید که «نقش را به نظر می‌رسند». حتی ممکن است در نظر داشته باشید که به دنبال زنان جدید در شرکت خود برای ناهار به صورت هفتگی باشید. به این ترتیب، نام و پروژه‌های آن‌ها زمانی که نوبت به معرفی افراد برای فرصت‌ها یا جوایز خاص می‌رسد، بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد.

فرهنگ‌ها چه برای خوب و چه بد، تمایل دارند خود را تکرار کنند. تغییر فرهنگ با و برای زنان اطراف شما می تواند محل کار شما را به جایی تبدیل کند که زنان در آن شکوفا شوند، نه اینکه فقط زنده بمانند.

این مقاله در مارس ۲۰۲۰ منتشر شده است و به روز شده است. عکس از PeopleImages.com – Yuri A/Shutterstock

Katherine Fusco 150x150 - 5 روشی که زنان می توانند از یکدیگر در محل کار حمایت کنند

کاترین فوسکو استادیار دانشگاه نوادا در رنو است که در آنجا فیلم، تئوری و ادبیات آمریکایی تدریس می‌کند. او نویسنده فیلم صامت و ادبیات طبیعت گرای ایالات متحده: زمان، روایت و مدرنیته (راتلج) و کلی رایشارت (دانشگاه ایلینوی) است. در حال حاضر، کاترین در حال کار بر روی کتابی در مورد ستاره بودن و مسائل مربوط به هویت در دهه های ۱۹۲۰ و ۱۹۳۰ است. کاترین در The Atlantic، Dilettante Army، Harpers Bazaar، Headspace، OZY و Salmagundi ظاهر شده است. می توانید وبلاگ او را در مورد مادری و خلاقیت در CreateLikeAMother.blog پیدا کنید.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی