عمومی

دلتا وای فای رایگان داخلی را اعلام کرد

دلتا وای فای رایگان داخلی را اعلام کرد

دلتا به زودی به اولین شرکت هواپیمایی بزرگ ایالات متحده تبدیل خواهد شد که WiFi رایگان را برای همه در اکثر هواپیماهای خط اصلی داخلی معرفی می کند.



Delta WiFi رایگان Onboard را اعلام کرد

با مشارکت T-Mobile، عرضه اولیه دلتا باید تا اوایل فوریه کامل شود. در دسترس بودن کامل هواپیماهای بین المللی و منطقه ای باید تا پایان سال ۲۰۲۴ تکمیل شود.

جستجوی بهترین ها در -اتصال با پرواز

Wi-Fi در حین پرواز به ویژه برای صاحبان مشاغلی که باید با آنها در ارتباط باشند مفید خواهد بود. کارمندان یا شرکای تجاری غیرقابل تماس بودن برای ساعت ها در یک زمان در طول پرواز، برای بسیاری از صاحبان کسب و کار، به ویژه آنهایی که کشتی تنگ را اداره می کنند، دقیقاً یک مشکل بهینه نیست.

به عنوان تیم هایی که در آن شرکت دارند، Wi-Fi جدید نیز باید قابل اعتماد باشد. ایرلاین های دلتا به شدت در حال آزمایش اتصال در حین پرواز در کنار مهندسان از Viasat که یک ارائه دهنده خدمات اینترنت ماهواره ای است. بخشی از فرآیند یادگیری نحوه راه‌اندازی اتصال در حین پرواز برای اطمینان از قابل استفاده بودن آن بوده است و مرحله بعدی فرآیند افزایش قابل توجه ظرفیت آن است.

میزان مقیاس‌بندی کلید اجرای موفقیت آمیز ویژگی Wi-Fi رایگان در همه پروازها تا پایان سال آینده خواهد بود.

تغییر “تمام تجربه داخل هواپیما”

مدیر عامل T-Mobile، Mike Sievert، توضیح داد: «مشتریان T-Mobile در حال حاضر Wi-Fi رایگان در طول پرواز دریافت می کنند و اکنون ما با دلتا همکاری می کنیم تا این تجربه را برای همه مشتریان – صرف نظر از ارائه دهنده بی سیم آنها – به ارمغان بیاوریم. هر کسی که با دلتا پرواز می کند می تواند از دسترسی آنلاین از برخاست تا تاچ داون لذت ببرد.”

اد باستین، مدیر عامل دلتا افزود: “ما فقط Wi- رایگان نمی خواستیم Fi برای ارائه خدمات سطح پایه – ما می‌خواستیم برای کل تجربه درون‌برد متحول‌کننده باشد. ضروری است که همه مشتریان داخل هواپیما بتوانند از محتوای مورد علاقه خود همانطور که در خانه لذت می برند لذت ببرند، و ما این سیستم را از طریق آزمایش های دقیقی برای این امکان پذیرفته ایم.»

Delta پیشنهادهای انحصاری جدیدی را ارائه می کند

Delta همچنین مرکز اختصاصی Delta Sync را اعلام کرد برای ارتقاء بیشتر تجربه اتصال در پرواز. این شامل پیشنهادات انحصاری، دسترسی و سرگرمی از مارک‌های محبوب است.

 

آخرین سرفصل‌ها را از Small Business Trends دریافت کنید. ما را در اخبار Google دنبال کنید.


منبع :
حتما بخوانید : ژن رهبری
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی