عمومی

تیلور سوئیفت به قولی 5 ساله به یک طرفدار عمل کرد و این یک کلاس کارشناسی ارشد در زندگی با نام تجاری شما است

تیلور سوئیفت به قولی ۵ ساله به یک طرفدار عمل کرد و
این یک کلاس کارشناسی ارشد در زندگی با نام تجاری شما است

احتمالاً از قبل می دانستید که تیلور سویفت در تور است. می دانید، توری که آنقدر تقاضا داشت که Ticketmaster در حین پیش فروش کاملاً از هم پاشید و باعث شد میلیون ها “سوئیفتی”، همانطور که طرفدارانش شناخته می شوند، از زمانی که نتوانستند بلیط تهیه کنند، عصبانی شوند.< /p>

اگر چیزی در مورد تیلور سویفت می دانید، احتمالاً او به شدت از طرفداران وفادار خود محافظت می کند . سوئیفت به خاطر تلاش برای خوشحال کردن طرفدارانش مشهور است، بنابراین می توانید تصور کنید که اولین تور او در بیش از چهار سال یک تماشایی خواهد بود.

خب، تور Eras آخر هفته گذشته در گلندیل، آریزونا افتتاح شد و طرفدارانی که به اندازه کافی خوش شانس بودند که بلیت تهیه کنند، پول خود را دریافت کردند. ارزش. سوئیفت ۴۴ آهنگ را اجرا کرد بیش از سه ساعت در طول نمایش افتتاحیه.

اما برای یک طرفدار، نمایش فوق العاده خاص بود. پنج سال پیش، ایزابل مک کیون هشت ساله بلیط تور شهرت سوئیفت را داشت، اما در یک تصادف دچار سوختگی شدید شد و نتوانست شرکت کند. سوئیفت متوجه شد که چه اتفاقی افتاده است، مک کیون را در بخش سوختگی در بیمارستان کودکان آریزونا ملاقات کرد و او را با یک قول ترک کرد. سوئیفت در یادداشتی نوشت:

“ایزابلا، امیدوارم به زودی حالتان بهتر شود.” “خیلی مفتخرم که به موسیقی من گوش دادی. تو فوق العاده ای و من نمی توانم منتظر حضور تو در یک برنامه باشم. قوی بمان، زرق و برق دار. عشق، تیلور.”

این یادداشت به تنهایی برای بسیاری از طرفداران برجسته بود. با این حال، هفته گذشته سوئیفت با چهار بلیط برای افتتاحیه آخر هفته خود به وعده خود عمل کرد.

“نه تنها این واقعیت است که من می توانم بروم و این بلیط ها را به من هدیه داده ام، آنها از تیلور هستند. سوئیفت و تیمش و آنها من را به یاد آوردند، و به من فکر کردند که این بلیط ها را به من بدهم، “مک کیون گفت.

این واقعاً نکته است. تیلور سوئیفت برای اهدای چهار بلیط برای یک کنسرت بسیار کم نیاز دارد. انتظار می رود تور او در حال حاضر پردرآمدترین تور تاریخ باشد و دادن آن بلیط ها اساساً هیچ هزینه ای برای او ندارد.

از سوی دیگر، بازده بسیار زیادی دارد – به خصوص برای طرفداران او. در این مورد، فقط به این دلیل نیست که او باید نمایش را ببیند. بله، آن قسمت خوب است، اما چیزی که واقعاً اهمیت دارد این است که سوئیفت به اندازه کافی متفکر بود که مک کان را به یاد آورد و به قول پنج سال پیش خود عمل کرد.

تعداد کمی از افراد در پرورش محبت طرفداران خود به اندازه سوئیفت هستند که — در بدترین شرایط همه گیر — -یک آلبوم غافلگیرکننده برای طرفدارانش گذاشت. در حالی که بسیاری از ما در تلاش بودیم بفهمیم که چگونه تماس‌های زوم را انجام دهیم و از کجا دستمال توالت بخریم، سوئیفت مخفیانه یک آلبوم کامل را در طول قرنطینه ضبط کرد.

نه تنها این، این واقعیت که خود نمایش سه ساعت طول کشید، گواهی بر این است که سوئیفت می‌خواهد دقیقاً همان چیزی را که طرفدارانش می‌خواهند ارائه دهد. به خصوص پس از شکست در تلاش برای تهیه بلیط در وهله اول.

اما مهمتر از آن این است که سویفت به قول خود عمل کرد. هیچ چیز قدرتمندتر از به یاد ماندن نیست – از این که احساس کنید به اندازه کافی برای شما ارزش قائل هستند که یک نفر تمام تلاش خود را برای توجه به شما انجام داده است.

این یادآوری است که تلاش اندکی که برای به خاطر سپردن وعده‌های شما لازم است، حتی وعده‌های پنج سال پیش، بسیار مفید است. . وقتی به شدت از طرفداران خود محافظت می کنید، و قصد دارید بهترین تجربه را برای آنها فراهم کنید، آنها به شدت به شما وفادار می شوند. این شاید ارزشمندترین درس از همه باشد.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی