عمومی

دلتا به تازگی یک تغییر بی سابقه را اعلام کرده است، و این سخت است باور کنید هیچ هواپیمایی قبلاً این کار را نکرده است

دلتا به تازگی یک تغییر بی سابقه را اعلام کرده است، و این سخت است
باور کنید هیچ هواپیمایی قبلاً این کار را نکرده است

تصور کنید سرکار حاضر شوید اما نیم ساعت اولی را که در آنجا هستید حقوق نگیرید. هنوز هم از شما انتظار می رود که کار کنید – در واقع، تصور کنید که ۳۰ دقیقه اول استرس زاترین بخش کار شما است – فقط دستمزد دریافت نمی کنید. احتمالاً شغل دیگری پیدا خواهید کرد.

یا شاید مهماندار هواپیما باشید.

اگر شما هم مثل من هستید، احتمالاً نمی‌دانستید که مهمانداران تا زمانی که درهای هواپیما بسته نشود، دستمزد دریافت نکنند. در یک پرواز بین‌المللی، وقتی زمان ورود و جلسه توجیهی را در نظر می‌گیرید، انتظار می‌رود خدمه پرواز یک ساعت و نیم قبل از حرکت پرواز حاضر شوند. هیچ یک از آن زمان پرداخت نمی شود.

تمام زمانی را که صرف کمک به افراد برای پیدا کردن صندلی‌هایشان، جمع کردن چمدان‌ها در محفظه‌های بالای سر و رسیدگی به هر چیز دیگری می‌کنند صرف می‌کنند. ۱۰۰ نفر یا بیشتر روی یک لوله فلزی بلند – هیچکدام از آنها پولی پرداخت نمی شود. خوب، تا به حال.

این هفته، دلتا گفت که شروع به پرداخت ۵۰ درصد از نرخ ساعتی مهمانداران هواپیما برای زمان سوار شدن به هواپیما. همچنین اعلام کرد که زمان سوار شدن به پروازهای داخلی را از ۳۵ دقیقه به ۴۰ دقیقه افزایش می دهد. این امر پس از آن صورت می‌گیرد که دلتا قبلاً اعلام کرده بود که به کارمندان ۴ درصد افزایش، از ۱ می مهماندار هواپیما. باورم سخت است که هیچ شرکت هواپیمایی قبلاً این کار را انجام نداده باشد. منظورم این است که به نوعی منطقی است که اگر انتظار دارید کسی حاضر شود و کارش را انجام دهد، باید برای آن کار به او پول بدهید. به خصوص وقتی در نظر بگیرید که کار بخش مهمی از یک صنعت ضروری است.

در طول همه‌گیری، در حالی که میلیون‌ها نفر می‌دانستند چگونه از راه دور کار کنند، خدمه پرواز و خلبانان کارگران ضروری در نظر گرفته شدند این بدان معنی بود که آنها مجبور بودند سر کار بیایند، حتی وقتی دیگران تشویق شدند در خانه بمانند.

همچنین، فراموش نکنیم که سر کار آمدن به معنای برخورد با دستورات ماسک، مسافران سرکش، تأخیر، کمبود نیروی انسانی، و تمام اضطراب ناشی از گذراندن چند ساعت با ۱۰۰ غریبه، که هر یک از آنها ممکن است حامل یک نفر باشد. ویروس مسری همچنین به این معنی بود که در زمانی که حتی پولی دریافت نمی‌کردید، با همه آن‌ها برخورد کنید.

البته، دلیل خیر خطوط هوایی قبلاً این کار را انجام داده است این است که در مقطعی، آنها این سیستم عجیب و غریب را از نحوه پرداخت حقوق مهمانداران خود ایجاد کردند و همه با آن همراهی کردند. سیستم مشابهی برای خلبانان وجود دارد.

یک مهماندار دلتا در پروازی به من گفت: “وقتش فرا رسیده است.” دوشنبه. اما آنها فقط این کار را انجام می دهند زیرا فکر می کنند که این اتحادیه را متوقف می کند.

این یک نکته جالب را مطرح می کند. مهمانداران دلتا، بر خلاف سایر خطوط هوایی بزرگ، اتحادیه نیستند. این به رغم تلاش‌های مکرر در طول سال‌ها توسط کارمندان برای اتحادیه تشکیل دهید. آخرین باری که برای رای گیری مطرح شد، این تلاش تنها با چند صد رای از بیش از ۲۰۰۰۰ مهماندار هواپیما شکست خورد. حتی خلبانان دلتا اعضای انجمن خلبانان خطوط هوایی هستند.

اما خدمه پرواز اتحادیه نیستند – و دلتا مایل است برای حفظ آن به همین شکل در حالی که این شرکت می‌گوید این تغییر به تلاش برای تشکیل اتحادیه مربوط نیست، سخت است فکر کنیم که حداقل ارتباطی وجود نداشته باشد. دلتا به سختی با تلاش های قبلی برای اتحاد خدمه پرواز خود مبارزه کرده است.

“دلتا سابقه طولانی در مراقبت از مردم ما دارد و همانطور که مدیرعامل گفت، این کار شایسته ای است افزایش دستمزد پایه برای افراد ما که همچنان در مراقبت ایمن از مشتریان خود با تجربه سفری که ما را متمایز می‌کند برتری می‌کنند، سخنگوی خط هوایی به CNBC گفت.

یک مهماندار دیگر که با او صحبت کردم فکر نمی کرد این تغییر همتایان آنها را متقاعد کند که علیه اتحادیه رای دهند. گفتند: وقتش رسیده است. “بسیاری از ما دیگر به آنها اعتماد نداریم که کار درست را انجام دهند.”

این احساس در یک بیانیه اتحادیه:

مدیریت دلتا عصر امروز اعلام کرد که هزینه سوار شدن به مهمانداران پرداخت می شود. به نظر می رسد آنها گرما را احساس می کنند. ادامه بده! هر پیشرفتی که اکنون اضافه می‌کنند، زمانی که ما به اتحادیه خود رای می‌دهیم، قفل می‌شود، زیرا آنها نمی‌توانند تلافی کنند و آن را از بین ببرند.

مطمئنم می‌توانید متوجه شوید که چرا این یک مشکل است. اعتماد با ارزش‌ترین دارایی شماست، و اگر افرادتان به شما برای انجام کار درست اعتماد ندارند – یا اگر فکر می‌کنند ممکن است نظرتان را تغییر دهید، این کار را اشتباه انجام می‌دهید. این بدان معناست که شما باید کارهایی را انجام دهید.

پرداخت به کارکنان برای مدت زمانی که انتظار دارید آنها در محل کار حاضر شوند کاملاً ضروری است. کار درست اینکه هیچ شرکت هواپیمایی بزرگ دیگری تاکنون این کار را انجام نداده است، این واقعیت را تغییر نمی‌دهد. اگر کار درست را به دلیل درست انجام دهید، شایسته این هستید که تصمیم درست بگیرید.

البته، اگر کار درست را به دلیل اشتباه انجام دهید–اگر این کار را به این دلیل انجام دهید که سعی در مبارزه دارید به عنوان مثال، خارج از اتحادیه–شما برای انجام کار درست اعتبار کسب می کنید، اما برای قسمت دیگر نیز هزینه های زیادی را متحمل خواهید شد.

این به این دلیل است که به نظر نمی رسد شما این کار را برای مراقبت از مردم خود انجام می دهید. به نظر می رسد شما فقط سعی می کنید به اندازه کافی آنها را راضی کنید تا آنها را از انجام کاری که نمی خواهید انجام دهند بازدارید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی