عمومی

چگونه این ترک دانشگاه یک شرکت پر رونق مراقبت از خانه را ایجاد کرد در طول کمبود نیروی کار در مراقبت های بهداشتی

چگونه این ترک دانشگاه یک شرکت پر رونق مراقبت از خانه را ایجاد کرد
در طول کمبود نیروی کار در مراقبت های بهداشتی

اوالنا “باربارا” فلورنوی از زمانی که کوچکترین پسرانش، دوقلوهای همسان جاشوا و کالب، از بین رفتند، خیلی خوشحال نشد. کالج در سال ۲۰۰۷ برای راه اندازی شرکت خود. اما او از رویاهای آنها حمایت کرد و به آنها اجازه داد تا به خانه برگردند تا زمانی که در خانه ۱۲۶ میلیارد دلاری موفق شدند مراقبت های بهداشتی با شرکت آنها، Primecare. سپس، دوقلوها از هم جدا شدند و جاشوا کسب و کار مراقبت در منزل خود را تأسیس کرد، BarbaraKares ، به نام مادرش. امروزه، شرکت Milledgeville، جورجیا، خدمات مراقبت های بهداشتی در منزل را به افراد مسن و مشتریان معلول در سراسر ایالت. اما ابتدا جاشوا، ۳۶ ساله، مجبور شد از کمبود روزافزون نیروی کار در این صنعت عبور کند. — همانطور که به ربکا دچینسکی گفته شد

در راه بازگشت به خانه از کالج پس از سال تحصیلی در ایالت کارولینای جنوبی، من و کالب از کنار یک وسیله نقلیه کتک خورده با برچسبی که روی آن نوشته شده بود، «دانش آموختگان کالج چارلستون» رد شدیم. به او گفتم: اگر دانشگاه را ادامه دهیم، آن ماشین را می‌رانیم. ما باید راه موفقیت خود را پیدا می کردیم. آن تابستان، ما در یک شرکت مراقبت در منزل کارآموزی کردیم. و تصمیم گرفتیم کسب و کار خود را در آن بازار راه اندازی کنیم. اسمش را گذاشتیم Primecare. حدود هفت سال طول کشید تا ۲ میلیون دلار درآمد داشته باشیم.

کالب در ابتدا مدیر عامل شرکت بود و در نهایت بزرگترین برادرمان را آورد. ، فارس، به تیم. فارس تغییر مدیریت را پیشنهاد کرد و یکی از دوستان خود را استخدام کرد. به عنوان مدیرعامل، در حالی که کالب به سمت عملیات تغییر کرد و من در نقش خود به عنوان رئیس بازاریابی باقی ماندم. من و مدیرعامل جدید کلیک نکردیم. من فکر می‌کردم که او کسب‌وکار را پایین می‌آورد، بنابراین گفتم که من می خواستم بیرون. من ۴۰ درصد علاقه خود را در این تجارت فروختم و با حدود ۲۰۰۰ دلاری که کنار گذاشته بودم، BarbaraKares را در سال ۲۰۱۷ راه اندازی کردم.

من تازه ازدواج کرده بودم و در راه بچه دار شدم. به طور مشخص به یاد دارم که برنامه ام را به مادرم گفتم، و او گفت: “شما الان خانواده دارید. مطمئنید که می خواهید از نو شروع کنید؟” به او گفتم که انجام دادم. امروز، او یکی از مشاوران من است – و بزرگترین الهام بخش من. او من و پنج خواهر و برادرم را به عنوان یک والد مجرد بزرگ کرد و ارزش سخت کوشی را به من القا کرد.

در ابتدا، وجود داشت. مقداری درام برادرانم می‌گفتند من مهارت‌های لازم برای مدیر عاملی خوب بودن را ندارم، اما این فقط به من انگیزه داد. من کسب و کار را در یک ملک اجاره ای که مالک آن بودم شروع کردم و برای ملاقات با مشتریان بالقوه با ماشینم رفت و آمد کردم. هزینه راه اندازی فقط ۱۵۰۰ دلار بود که بیشتر برای هزینه های مجوز دولتی بود. بقیه همه چیز در مورد ایجاد روابط بود.

در آن زمان، من درک خوبی از تجارت مراقبت در منزل در گرجستان داشتم. متوسط ​​دستمزد مراقبان ۸ دلار در ساعت بود، بنابراین من از ۱۰ دلار در ساعت شروع کردم تا کارها را به هم بزنم و استاندارد جدیدی تعیین کنم. حتی قبل از کووید، کمبود پرستار در حال افزایش بود، بنابراین یک انگیزه پولی بیشتر به من کمک کرد تا کارمندان خود را افزایش دهم. من این نام را از طریق تبلیغات فیس بوک ساختم، اما از زمان حضورم در Primecare با بیمارستان ها و مطب های پزشکان نیز تماس داشتم، بنابراین رفتم و دوباره خودم را معرفی کردم. من به آنها می گفتم: “این یک داستان طولانی است، و شما احتمالاً برادران من را به خوبی می شناسید – اما اگر بتوانید تجارتی را برای من و تجارتی را برای آنها بفرستید، عالی است.”

تنوع خدمات ما به موفقیت شرکت من در طول کووید کمک کرد. علاوه بر ارائه خدمات مراقبت‌های بهداشتی در منزل از طریق پرستارانی که مستقیماً استخدام کرده‌ایم، ما شروع به ارائه خدمات جدیدی از طریق برنامه مراقبت از خانواده ساختاریافته با بودجه Medicaid کردیم. اساساً به اعضای خانواده اجازه می دهد تا برای مراقبت از بستگان مسن یا معلول دستمزد دریافت کنند، اما آنها باید با یک ارائه دهنده معتبر مانند BarbaraKares کار کنند. ما از طریق Medicaid برای ارائه آموزش و راهنمایی پول دریافت می کنیم. در حال حاضر، حدود نیمی از کسب و کار ما از طریق آن برنامه انجام می‌شود.

برای مدتی، برادرانم را در مورد اینکه چقدر سریع هستم، مسخره می‌کردم. می توانم کسب و کار خود را بسازم، زیرا آنها فکر نمی کردند من بتوانم این کار را انجام دهم. من تقریباً در کنار دفتر آنها یک دفتر دارم، بنابراین همیشه همدیگر را می بینیم. به نوعی شبیه این است که چگونه می توانید مک دونالد و چیک فیل آ را داشته باشید. به نظر من رقابت می تواند چیز خوبی باشد. اگرچه برای مدتی با هم اختلاف نظر داشتیم، من و برادرانم از یکدیگر حمایت می کنیم. ما یاد گرفته ایم که چگونه ارتباط برقرار کنیم و به موفقیت یکدیگر افتخار می کنیم.

صنعت مراقبت در منزل قطعاً می تواند این کار را انجام دهد. با کسب و کارهای بیشتری مانند ما که هدفشان کمک به خانواده ها برای مراقبت از عزیزانشان است. من حتی یک کسب و کار مشاوره به نام Underdog Home Care راه اندازی کرده ام تا به سایر آژانس های مراقبت در منزل کمک کنم تا کسب و کار خود را به همان سرعتی که من باربارا کارس را رشد داده ام رشد دهند. امسال، ما در مسیر رسیدن به درآمد بین ۳٫۴ تا ۳٫۸ میلیون دلار هستیم. پیمایش در این صنعت آسان نبوده است و من خوش شانس بوده ام که از طریق این کار زندگی افراد زیادی را لمس کرده ام. اکنون می‌خواهم به دیگران کمک کنم کارهایی را که من انجام داده‌ام انجام دهند.

۵۰۰۰ شرکت بیشتر شرکت را کاوش کنیدgif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - چگونه این ترک دانشگاه یک شرکت پر رونق مراقبت از خانه را ایجاد کرد
در طول کمبود نیروی کار در مراقبت های بهداشتیمستطیل

از شماره سپتامبر ۲۰۲۲ مجله Inc.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی