عمومی

آخرین مهلت 2023 برای مالیات چه زمانی است؟ هر آنچه شما نیاز دارید بدانید

آخرین مهلت ۲۰۲۳ برای مالیات چه زمانی است؟ هر آنچه شما نیاز دارید
بدانید

مهلت مالیات در ایالات متحده به سرعت نزدیک می شود. با توجه به اینکه فصل مالیاتی ۲۰۲۳ نزدیک است، مهم است که بدانید چه زمانی و چگونه باید اظهارنامه خود را ثبت کنید.

این مقاله ارائه می دهد. مروری بر تاریخ‌ها و الزامات کلیدی مرتبط با ثبت مالیات در سال ۲۰۲۳، بنابراین می‌توانید برای مهلت مالیات‌ها کاملاً آماده باشید.

همچنین نکاتی را برای آسان‌تر کردن و بدون استرس کردن تشکیل پرونده برجسته خواهیم کرد. درک مهلت ۲۰۲۳ برای مالیات می تواند تضمین کند که شما زمان کافی برای برنامه ریزی از قبل دارید و هیچ مهلت یا فرصت مهمی را برای پس انداز پول از دست ندهید. بیایید شروع کنیم!

<
  • چه زمانی مهلت تشکیل پرونده برای مالیات در سال ۲۰۲۳ است؟< /li>
  • هر مهلت مالیاتی در سال ۲۰۲۳ که باید درباره آن بدانید
    • ۱۶ ژانویه ۲۰۲۳ – سه ماهه چهارم ۲۰ ۲۲ موعد پرداخت مالیات تخمینی
    • ژانویه ۲۰۲۳ – ۲۰۲۲ Tax Season Starts
    • ۳۱ ژانویه ۲۰۲۳ – کارفرمایان باید فرم های W-2 را برای کارمندان ارسال کنند
    • ۲۰۲۳ ژانویه، ۱۰۹۹ فرم خاص ارسال شده است
    • ۱۵ فوریه ۲۰۲۳ – بازپس گیری معافیت از کسر مالیات
    • ۱۵ مارس ۲۰۲۳ برای برخی از انواع مشاغل
    • ۱۸ آوریل، ۲ ۰۲۳ – روز مالیات و مهلت‌های ارسال اظهارنامه مالیات بر درآمد فدرال و درخواست تمدید
    • ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۳ – سررسید سه ماهه سوم ۲۰۲۳ و مهلت تخمینی پرداخت مالیات برای برخی از نوع بازرگانی مشاغل
    • ۱۶ اکتبر ۲۰۲۳ – مهلت ارسال اظهارنامه مالیاتی ۲۰۲۲ تمدید شد
    • کارهایی که باید قبل از مهلت مالیاتی انجام دهید
    • منابع تشکیل پرونده مالیاتی
    • چه اتفاقی می افتد اگر مهلت مالیاتی را از دست دادید؟
    • اگر مهلت تشکیل پرونده مالیاتی را از دست بدهید و بازپرداخت بدهی دارید، چه اتفاقی می‌افتد؟
    • اگر بیش از آنچه می توانم بدهی بدهم چه می شود؟ آیا مالیات های فدرال و ایالتی تاریخ سررسید یکسانی دارند؟
    • مالیات بر درآمد ایالتی در سال ۲۰۲۳ چه زمانی پرداخت می شود؟
    • مهلت تمدید مالیاتی برای سال مالیاتی ۲۰۲۲ چقدر است؟
    • چه زمانی شروع می شود فصل مالیات الکترونیک شروع می شود؟
    • روز مالیات چه زمانی است؟


مهلت تشکیل پرونده برای مالیات در سال ۲۰۲۳ چه زمانی است؟

مهلت ثبت نام برای مالیات در سال ۲۰۲۳، ۱۸ آوریل است. این آخرین روزی است که می‌توانید مدارک خود را ارسال کنید و پرداخت‌ها را انجام دهید یا از IRS درخواست تمدید کنید.

توجه داشته باشید که این تاریخ برای مالیات‌های فدرال و ایالتی اعمال می‌شود، بنابراین اگر در چندین حوزه قضایی ثبت نام کنید. ، مطمئن شوید که همه مهلت های فردی آنها را نیز دوباره بررسی کنید.

svg%3E - آخرین مهلت 2023 برای مالیات چه زمانی است؟ هر آنچه شما نیاز دارید
بدانید

هر مهلت مالیاتی در سال ۲۰۲۳ که باید درباره

بدانید

همه مالیات دهندگان باید از مهلت های مالیاتی مهم آگاه باشند تا بتوانند از هرگونه جریمه یا جریمه دیرکرد اجتناب کنند.

بیایید نگاهی بیندازیم در تمام تاریخ‌های اصلی که باید در تقویم خود دایره می‌کردید تا مطمئن شوید که فصل مالیاتی را پشت سر می‌گذارید:

۱۶ ژانویه ۲۰۲۳ – سه ماهه چهارم ۲۰۲۲ پرداخت مالیات برآورد شده

<برای هر شخصی که خوداشتغال دارد یا درآمد دیگری بدون کسر مالیات دارد، و پرداخت‌های مالیاتی تخمینی سه ماهه را انجام می‌دهد، این آخرین سررسید پرداخت برای سال مالیاتی 2022 است.

ژانویه ۲۰۲۳ – شروع فصل مالیاتی ۲۰۲۲

سرویس درآمد داخلی ( IRS) به طور رسمی اظهارنامه های مالیاتی فدرال را برای سال ۲۰۲۲ می پذیرد و پردازش می کند.

۳۲ تا ۲۰ ژانویه، ۳۱ تا ۲۰ ژانویه کارفرمایان باید فرم های W-2 را برای کارمندان ارسال کنند

سازمان امور مالیاتی دستور می دهد که همه کارفرمایان باید حداکثر تا تاریخ ۳۱ ژانویه ۲۰۱۸ یک W-2 را برای کارکنان ارسال کنند. سال بعد پس از پایان سال مالیاتی. به طور کلی انتظار می رود که کارفرمایان W-2 را تا این تاریخ ارسال کنند، اما کارمندان ممکن است لزوماً آنها را در یا قبل از این روز دریافت نکنند.

۳۱ ژانویه ۲۰۲۳ – ۱۰۹۹ فرم خاص ارسال شد

۱۰۹۹ فرم، از جمله ۱۰۹۹-۱۰۹۹ NEC و ۱۰۹۹-K، برای گزارش پرداخت‌هایی استفاده می‌شود که معمولاً از سوی یک کارفرما انجام نمی‌شود، مانند پرداخت‌هایی که توسط پیمانکاران مستقل، کارگران شرکت‌های بزرگ یا افراد خوداشتغال دریافت می‌شود و همچنین درآمد حاصل از بهره، جوایز، اجاره، سود سهام. ، و حق امتیاز.

۱۵ فوریه، ۲۰۲۳ – معافیت از کسر مالیات را پس بگیرید

اگر در سال قبل با پر کردن فرم W-4 معافیت از کسر مالیات کارفرما را در چک حقوق خود درخواست کرده باشید. ، باید فرم را قبل از این تاریخ دوباره پر کنید. اگر انتظار دارید امسال هیچ گونه تعهد مالیاتی نداشته باشید و در سال قبل هیچ تعهدی نداشته باشید، می‌توانید این درخواست را ارسال کنید.

۱۵ مارس ۲۰۲۳ – مالیات های معوق برای برخی از انواع کسب و کار

شرکت ها، شرکت های LLC چند عضوه، و شرکت های S باید فرم ۱۰۶۵ را ارسال کنند یا ۱۱۲۰S تا ۱۵ مارس ۲۰۲۳ اگر کسب و کار آنها بر اساس یک سال تقویمی باشد. در صورت استفاده از یک سال مالی، اظهارنامه مالیاتی باید تا پانزدهم سومین ماه پس از پایان سال مالیاتی آنها ارائه شود.

۳ آوریل ۲۰۲۳ – اگر در سال ۲۰۲۲ ۷۲ ساله شده باشید، حداقل توزیع مورد نیاز است

Tax2001-Federal-Day2023-April. و درخواست تمدید

پرونده مالیات معمولاً در ۱۵ آوریل سالانه انجام می شود lly، اما اگر در تعطیلات آخر هفته یا تعطیلات باشد، می توان آن را به تعویق انداخت. امسال، مهلت مالیات فدرال ۱۸ آوریل است.

عدم ارائه اظهارنامه مالیاتی در تاریخ مقرر می‌تواند جریمه و هزینه‌های اضافی را در پی داشته باشد. اگر نیاز به تمدید دارید، فرم ۴۸۶۸ را تا این تاریخ ارسال کنید. همچنین این آخرین مهلتی است که افراد می‌توانند در سال ۲۰۲۲ کمک‌های IRA و HSA را انجام دهند.

تخمین بزنید که احتمالاً امسال چقدر درآمد دارید و مالیات‌های متعلق را محاسبه کنید با فرم IRS 1040-ES. C-Corporations باید فرم ۱۱۲۰ را تا ۱۸ آوریل ۲۰۲۳ ارسال کنند، اگر یک سال تقویمی را دنبال کنند.

پرداخت هایی که توسط IRS به عنوان “مالیات برآورد شده سه ماهه” برچسب گذاری شده اند، لزوماً با سه ماهه سال یا معادل سه ماه مالیات. در عوض، آنها سهم مساوی از بدهی مالیاتی مورد انتظار شما را دارند که در دوره های نامنظم پرداخت می شود.

اولین پرداخت ۳ ماه و نیم پس از سال، پرداخت دوم ۵ ماه و نیم بعد و سومین پرداخت است. ۸ ماه و نیم بعد، و پرداخت نهایی ۱۲ ماه و نیم بعد از سال.

این آخرین روز برای پرداخت مالیات تخمینی برای سوم است. سه ماهه و همچنین مهلت شرکت های S و شراکت های توسعه یافته برای ثبت اظهارنامه.

۱۶ اکتبر ۲۰۲۳ – مهلت ارسال اظهارنامه مالیاتی ۲۰۲۲ تمدید شد

اگر درخواست تمدید مالیات در تاریخ پرداخت کرده اید برای ثبت اظهارنامه در همین روز است. اظهارنامه تمدید شده C-Corporation نیز باید تا این مهلت ثبت شود.

۳۱ دسامبر ۲۰۲۳ – ۲۰۲۳ حداقل توزیع های مورد نیاز برای همه افراد بالای ۷۳ سال ضروری است که حداقل توزیع های مورد نیاز (RMD) خود را تا پایان سال ۲۰۲۳ دریافت کنید. حتی اگر در سال ۲۰۲۲ ۷۲ ساله شده اید و اولین RMD خود را برای امسال در ۱ آوریل ۲۰۲۳ مصرف کرده اید، هنوز باید RMD 2023 خود را تا پایان انجام دهید. از سال. این مهلت در صورتی اعمال می‌شود که در غیر این صورت موظف به گرفتن RMD برای سال ۲۰۲۳ نیز هستید.

پرداخت مالیات تخمینی سه ماهه نهایی برای سال ۲۰۲۳ باید انجام شود. اگر تصمیم بگیرید که کل مبلغ مالیات خود را از سال قبل بپردازید، تمام مالیات های پرداخت نشده باقیمانده باید تا آوریل ۲۰۲۴ هنگام ارائه اظهارنامه مالیاتی فردی ۲۰۲۳ پرداخت شود.

کارهایی که باید قبل از مهلت مالیاتی انجام شود

با نزدیک شدن به مهلت مالیاتی، چند نکته کلیدی وجود دارد شما می توانید برای آماده سازی و اطمینان از فرآیند تشکیل پرونده بدون استرس انجام دهید. در اینجا ۵ کاری وجود دارد که باید قبل از مهلت مالیاتی انجام دهید:

  • جمع آوری اسناد و سوابق خود را. تمام اسناد مورد نیاز، از جمله فرم های W-2، ۱۰۹۹s، رسیدها و سایر سوابق مربوطه را جمع آوری کنید. داشتن همه چیز در یک مکان، آماده‌سازی اظهارنامه را آسان‌تر می‌کند.
  • کد مالیاتی را برای تغییرات مرور کنید. ممکن است از آخرین باری که ثبت کرده‌اید، تغییراتی در کد مالیاتی ایجاد شده باشد، بنابراین بررسی هر گونه به‌روزرسانی که می‌تواند بر بازگشت شما تأثیر بگذارد مهم است.
  • وضعیت پرونده درست را انتخاب کنید. وضعیت‌های بایگانی متفاوتی در دسترس هستند، بنابراین مطمئن شوید که بهترین حالت را انتخاب کنید. وضعیت شما این می تواند بر بدهی مالیاتی و مبلغ بازپرداخت شما تأثیر بگذارد.
  • کسورات و اعتبارات خود را محاسبه کنید. کسورات و اعتبارات زیادی وجود دارد که می تواند صورت حساب مالیاتی شما را کاهش دهد. برای محاسبه اینکه واجد شرایط کدامیک هستید، وقت بگذارید تا بتوانید پس انداز خود را به حداکثر برسانید.
  • برای بازپرداخت سریعتر به صورت الکترونیکی پرونده کنید. تشکیل پرونده الکترونیکی سریعترین راه برای بازپرداخت است. ، بنابراین اگر منتظر بازپرداخت وجه از IRS هستید، حتماً از این گزینه استفاده کنید.

منابع بایگانی مالیاتی

پرونده مالیاتی می تواند یک کار دلهره آور باشد، به خصوص زمانی که با قوانین و مقررات تغییر می کند. خوشبختانه، منابع متنوعی برای کمک به ساده‌تر شدن و کم استرس‌تر کردن فرآیند وجود دارد. بیایید نگاهی به برخی از منابع تشکیل پرونده مالیاتی بیندازیم که به شما کمک می‌کنند تا در مورد مالیات‌های خود مطلع و مجهز بمانید…

خدمات تهیه مالیات

اگر در مورد توانایی خود در ارائه مالیات به تنهایی مطمئن نیستید، ممکن است بخواهید از آن استفاده کنید خدمات حرفه ای آماده سازی مالیات این خدمات کارکنانی آگاه و با تجربه را ارائه می‌کنند تا به شما در درک پیچیدگی‌های تشکیل پرونده مالیاتی کمک کنند و مطمئن شوید که بازگشت شما به دقت انجام می‌شود. بهترین خدمات تهیه مالیات برای سال ۲۰۲۳ را اینجا ببینید .

اطلاعات کسر استاندارد ۲۰۲۲

دریافت کسر استاندارد می تواند راهی عالی برای کاهش درآمد مشمول مالیات شما باشد. برای اطمینان از دریافت بهترین معامله ممکن، مهم است که قوانین و مقررات جاری در مورد کسر استاندارد را درک کنید. می‌توانید از این راهنما به‌عنوان منبعی با ارزش برای یادگیری هر آنچه در مورد کسر استاندارد ۲۰۲۲٫

مشاوره مالیاتی رایگان

<اگر در مورد جنبه های خاصی از تشکیل پرونده مالیاتی مطمئن نیستید، مشاوره رایگان اغلب از حسابداران رسمی یا سایر متخصصان واجد شرایط در دسترس است. همچنین برنامه هایی با حمایت IRS وجود دارد که مشاوره مالیاتی رایگان ارائه می دهند. جستجوی منابع معتبر اطلاعاتی مانند این مهم است به پرونده مالیاتی بروید تا بتوانید تصمیمات درستی بگیرید.

براکت های مالیات بر درآمد

آشنایی با براکت‌های مالیات بر درآمد فعلی می تواند ابزار ارزشمندی در هنگام ثبت مالیات شما باشد. مهم است که از این براکت ها آگاه باشید تا بتوانید بدهی مالیاتی خود را به طور دقیق محاسبه کنید و مطمئن شوید که بهترین معامله ممکن را دریافت می کنید.

بهترین نرم افزار مالیاتی برای مشاغل آزاد

تحقیق بهترین نرم افزار مالیاتی برای افراد خوداشتغال راه بسیار خوبی است. تا مطمئن شوید که بیشترین بهره را از فرآیند تشکیل پرونده خود می برید. برنامه‌های نرم‌افزاری مختلف، ویژگی‌ها و ابزارهای مختلفی را ارائه می‌دهند تا به شما کمک کنند پس‌انداز مالیاتی خود را به حداکثر برسانید. بهترین نرم افزار مالیاتی برای افراد خوداشتغال را بررسی کنید.

نحوه ثبت مالیات خوداشتغالی

تسلیم مالیات خوداشتغالی می تواند فرآیند پیچیده ای باشد. درک قوانین و مقررات بسیار مهم است تا بتوانید نحوه ثبت مالیات های خوداشتغالی به طور دقیق و به موقع. حتماً درباره نحوه ثبت مالیات به عنوان یک فرد خوداشتغال تحقیق کنید تا بتوانید از کسورات و اعتبارات خود حداکثر استفاده را ببرید.

کسورات دفتر خانه

برای کسانی که اغلب در خانه کار می کنند، کسرهای مختلفی وجود دارد. درک نحوه محاسبه صحیح این کسرها بسیار مهم است تا بتوانید پس انداز خود را به حداکثر برسانید. در اینجا راهنمای مشاوره مالیاتی لحظه آخری برای کسورات دفتر خانه وجود دارد.

مقالات، نکات و منابع مالیات مشاغل کوچک

کوچک مالیات کسب و کار می تواند بسیار زیاد باشد، اما خوشبختانه منابع مختلفی وجود دارد که به شما کمک می کند کار را به درستی انجام دهید. این مقاله‌ها، نکات و منابع را بررسی کنید تا ثبت مالیات کسب‌وکارهای کوچک را آسان‌تر کنید. محتوا به طور مرتب به روز می شود تا با آخرین پیشرفت ها در قوانین و مقررات مالیاتی همراه باشد.

فایل رایگان IRS

با فایل رایگان IRS، می توانید به راحتی و با خیال راحت اظهارنامه مالیات بر درآمد فردی فدرال خود را با کمک نرم افزار تهیه مالیات هدایت شده تهیه و ثبت کنید. این فرآیند کاملاً رایگان، راحت و ایمن است و لازم نیست نگران هزینه‌های پنهان باشید.

اگر مهلت مالیاتی را از دست بدهید چه اتفاقی می افتد؟

اگر < a href="https://smallbiztrends.com/2017/04/miss-the-tax-deadline.html">مهلت مالیاتی را از دست بدهید، ممکن است مشمول جریمه ها و هزینه های بهره باشید. IRS همچنین ممکن است برای پرداخت بدهی مالیاتی پرداخت نشده، دستمزد شما را تخصیص دهد یا دارایی شما را مصادره کند. برای جلوگیری از این عواقب، مهم است که اظهارنامه خود را ثبت کنید و هرچه سریع‌تر پرداخت‌های لازم را انجام دهید.

اگر شما چه اتفاقی می‌افتد. مهلت ثبت نام مالیات را از دست بدهید و بازپرداخت بدهکار هستید؟

اگر به شما بازپرداخت بدهکار است، هیچ جریمه ای برای ارائه اظهارنامه مالیاتی فدرال وجود ندارد دیر با این حال، در صورتی که موفق به ثبت و بدهی مالیاتی نشدید، باید در اسرع وقت اظهارنامه ارسال کنید و تا آنجا که ممکن است مالیات بدهی را بپردازید تا جریمه ها و سود کاهش یابد. IRS پس از دریافت اظهارنامه مالیاتی شما، اظهارنامه شما را پردازش کرده و بازپرداخت مالیات شما را ارسال خواهد کرد.

سریعترین راه برای ارسال اظهارنامه مالیاتی من چیست؟

پرونده الکترونیکی سریع ترین و مطمئن ترین راه برای دریافت بازپرداخت شما است. پردازش بازده الکترونیکی فقط ۲۴ ساعت طول می کشد، در حالی که برای برگشت کاغذی هفته ها طول می کشد. حتی اگر اظهارنامه کاغذی ارسال کنید، همچنان می‌توانید واریز مستقیم را به عنوان روش بازپرداخت خود انتخاب کنید.

What happens to my tax deadlines if I live in an area impacted by a natural disaster?

The IRS may grant you extra time to file tax returns and make payments if you live in an area affected by a natural disaster, such as a hurricane or earthquake. For more information, visit the IRS website or contact your local IRS office.

What if I made a mistake and need to re-file my taxes?

To make changes to your existing tax return, use Form 1040-X (Amended U.S. Individual Income Tax Return) and follow the instructions included. It may be necessary to amend your return if you previously reported the wrong filing status, dependents, total income, deductions, or credits. Be sure to double-check all information on your amended form before submitting it to ensure accuracy.

When are the state income taxes due in 2023?

The deadline to file your federal income taxes is Tuesday, April 18, 2023, and most states usually have their tax deadlines following the same calendar. so it’s likely that your state income tax return will also be due on this date, but it’s important to check with your state government website for specific filing requirements.

What is the tax extension deadline for the 2022 tax year?

April 18, 2023 is the deadline to submit Form 4868 and request an extension on your federal taxes. If you are unable to file by this date, filing for an extension will give you until October 16, 2023 to complete and submit your tax return.

When can you file taxes for 2022 in 2023?

The IRS will typically start accepting tax returns at the end of January, with an official announcement coming sometime in the middle of the month. For example, the IRS began accepting 2021 tax filings on January 24, 2022, after announcing they would be doing so on January 10.

When does the tax season start?

Tax season usually begins during the last week of January each year. It’s important to file your taxes with the IRS during this time and claim any applicable credits or refunds you’re due. If you need more time, an extension may be requested with no penalty by filing Form 4868 by tax day at the latest.

When is tax day?

Tax Day for the 2022 tax year falls on Tuesday, April 18th, 2023. This deadline applies to any individual or small business seeking to file their taxes with the IRS. If you need an extension, make sure to file Form 4868 no later than tax day. Failing to do so will result in hefty fines and penalties by the IRS.

Image: Envato Elements


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی