عمومی

چگونه از طرح های جسورانه – و برون سپاری استراتژیک – برای لرزش استفاده کردم همه چیز در Barware

چگونه از طرح های جسورانه – و برون سپاری استراتژیک – برای لرزش استفاده کردم
همه چیز در Barware

وقتی مت رولنز بطری چای شیشه ای را که در سال ۲۰۱۶ از آمازون سفارش داده بود دریافت کرد، آنقدر از کیفیت آن ناامید شد که تصمیم گرفت خودش بهتر بسازد رولنز، مدیر سابق یک آژانس تبلیغاتی کوچک، هرگز یک محصول فیزیکی طراحی نکرده بود. اما او همیشه می خواست کسب و کار خود را راه اندازی کند. به زودی او هر دو کار را انجام خواهد داد.

در سال ۲۰۱۷، رولنز، ۳۶ ساله، با تولیدکنندگانی در چین کار می‌کرد، شرکت ساکرامنتو را تاسیس کرد. a href=”https://www.inc.com/profile/dragon-glassware”>شیشه افزار اژدها. اگرچه او شروع به ساخت بطری چای خود کرد (دو جداره، برای دم‌نوش‌های گرم یا سرد)، اما فکر می‌کرد که با شیشه چه کار دیگری می‌توان کرد. سپس او شکافی را در بازار ظروف نوشیدنی ویژه مشاهده کرد: هیچ کس ظروف جسورانه و مدرنی را که در قفسه‌های فروشگاه‌ها متمایز باشد، نمی‌سازد.

رولن، که در طراحی گرافیک، چندین شکل را ترسیم کرد که در هیچ جای دیگری ندیده بود. او می گوید: «من می خواستم چیزی بسازم که هنری، هندسی و منحصر به فرد به نظر برسد. من متوجه نشدم که می‌توانیم این همه کار جالب را با شیشه انجام دهیم – انحناها و اشکال مختلف. نظرات قوی مشتریان از محصولات اولیه دراگون، رولنز را برانگیخت تا از آن بازبین‌ها بپرسد که چه می‌خواهند. “من شروع به طراحی محصولات از آنچه در جامعه یاد می گرفتم برای نشان دادن طعم و ظاهر نوشیدنی های مختلف کردم.”

از همان ابتدا، او یک عملیات بسیار ناب را اداره می‌کرد و طراحی گرافیک، تبلیغات و رسانه‌های اجتماعی را به تعدادی از کارگران قراردادی برون سپاری می‌کرد. انجام توسط آمازون، واحد برون سپاری غول تجارت الکترونیک، برداشت، بسته بندی و حمل و نقل را انجام می دهد. و رولنز هنوز ۱۰۰ درصد سهام شرکت را در اختیار دارد. درآمد سالانه در سال ۲۰۲۱ به بیش از ۳٫۸ میلیون دلار رسید.

هواداران او در بازاریابی نیز کمک کرده‌اند. در مارس ۲۰۲۰، رولنز یکی از عینک‌های مارتینی دراگون را در صحنه‌ای از سریال علمی تخیلی Westworld HBO دید. روز بعد، او در مورد این محصول در صفحه Westworld Reddit پست گذاشت که منجر به افزایش فروش شد – و چرخش های ستاره ای بیشتر. بارور Dragon از آن زمان در Late Night With Seth Meyers و Star Trek: Picard ظاهر شد. دراگون حتی در سال ۲۰۲۱ پس از اینکه رولنز Mattel را برای صدور مجوز قرارداد، یک سری ظروف صورتی با تم باربی عرضه کرد.

“آنجا وجود دارد. رولنز می‌گوید همه انواع محصولات دارای مجوز در پوشاک و کفش، زیبایی و آرایش هستند، اما هیچ‌کس واقعاً بارور را انجام نمی‌دهد. شاید شکاف دیگری در بازار وجود داشته باشد؟ ما به آن می نوشیم. –گراهام وینفری

کاوش بیشتر در ۵۰۰۰ شرکتgif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - چگونه از طرح های جسورانه - و برون سپاری استراتژیک - برای لرزش استفاده کردم
همه چیز در Barware” class=”sc-fznyAO kbGjxZ icon-container” alt=”چگونه از طرح های جسورانه – و برون سپاری استراتژیک – برای لرزش استفاده کردم
همه چیز در Barware”>مستطیل

از شماره سپتامبر ۲۰۲۲ مجله Inc.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی