عمومی

چگونه این شرکت کشاورزی عمودی وارد یک طاقچه شد بازار

چگونه این شرکت کشاورزی عمودی وارد یک طاقچه شد
بازار

زمانی که هیروکی کوگا در سال ۲۰۱۸ در تلاش بود و نتوانست توت فرنگی های خود را به رستوران ها بفروشد، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت Oshii تصمیم گرفت. یک استراتژی رقابتی که از آغاز تجارت برای کارآفرینان بی‌شماری موفقیت به ارمغان آورده است: تا زمانی که بتوانید آن را جعل کنید.

البته، کوگا توت فرنگی توت معمولی نبود. این بومی توکیو در کشوری بزرگ شده بود که بهترین میوه خود را در مقوله لوکس–در ژاپن، یک توت فرنگی خوب، بسیار شبیه یک شراب خوب، می تواند هزاران دلار فروخته شود. کوگا که چنین معادلی در ایالات متحده پیدا نکرد، تصمیم گرفت یک توضیحات بازار، و با یکی از بنیانگذاران برندن سامرویل برای راه اندازی Oishii در سال ۲۰۱۶ همکاری کردند.

برای تقلید از شرایط رشد آلپ ژاپن در تمام طول سال، آنها یک مزرعه عمودی سرپوشیده به مساحت ۱۰۰۰ فوت مربع در شهر جرسی، نیوجرسی ساختند. این مکان دسترسی استراتژیک به رستوران‌های دارای ۷۰ ستاره میشلین شهر نیویورک را فراهم می‌کرد. به هر حال، بنیانگذاران استدلال کردند که چه کسی توت Omakase 6 دلاری آنها را می خرد؟ کوگا می‌گوید: «این صنعتی است که نام خود را از چیزهای ظریف‌تر در عرضه کمیاب می‌شناسد.

تنها مشکل؟ Oishii نمی توانست در یک منو قرار بگیرد. ایمیل های سرد بی پاسخ ماندند و وقتی کوگا و سامرویل شروع به زدن درها کردند، حتی یک میزبان آنها را به آشپزخانه راه نداد. یعنی تا این که یک روز میزبانی پرسید: «آیا سرآشپز انتظار دارد شما را ببیند؟» و بنیانگذاران با صدای بلند گفتند: “بله.”

ده ثانیه بعد، آنها اولین سرآشپز خود را مطرح کردند: “لحظه او مرا می بیند، می گوید: “این پسر کیست؟” کوگا می گوید. اما در آن زمان، توت فرنگی های قرمز روشن و مشخصاً معطر اویشی روی میز قرار داشتند و خودشان را می ریختند. به محض اینکه آشپز طعم شیرینی را چشید، فروخته شد. کوگا می‌گوید: «اینکه من یک قرار ملاقات داشته باشم یا نه واقعاً در آن مرحله مهم نبود.

هم بنیانگذاران تصمیم گرفتند. برای جلسات جعلی با هر سرآشپزی که در لیست آنها قرار دارد. چند ماه از این استراتژی باعث شد که Oishii در منوی ۱۵ غذای چشیدن غذای ۱۵ غذای سرآشپز مشهور سزار رامیرز در معرض دید عموم قرار بگیرد. کوگا به یاد می‌آورد که «دیوانه شد»: عروس‌ها آنها را برای منوی عروسی می‌خواستند، افراد مشهور را برای تولد.

تبلیغات به Oishii کمک کرد تا مجموع بودجه خود را به ۵۵ میلیون دلار افزایش دهد، تولید را به دو مزرعه دیگر گسترش دهد و قیمت ها را کاهش دهد. این روزها، می‌توانید هشت عدد از انواع توت‌های Oishii Omakase را در Whole Foods به قیمت ۱۵ دلار بخرید.

از شماره آوریل ۲۰۲۳ Inc. > مجله

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی