عمومیمقالات

بالای ذهن: اینگونه است که خود را دوباره اختراع کنید

بالای ذهن: اینگونه است که خود را دوباره اختراع کنید

اختراع مجدد خود می تواند دشوار باشد. فکر این که به تنهایی شروع کنید می تواند طاقت فرسا باشد. بنابراین از چند کارآفرین، مدیر عامل، بنیان‌گذاران کسب‌وکار و نویسندگان خواستیم بهترین توصیه‌های خود را برای اختراع مجدد خود و ایجاد تغییرات در زندگی‌تان به اشتراک بگذارند. این چیزی است که آنها باید بگویند:

۱٫ اگر می خواهید خود را دوباره اختراع کنید، فقط به دنبال آن بروید.

اختراع مجدد خود گاهی اوقات می تواند یک حرکت آگاهانه باشد، یا ممکن است چیزی باشد که به طور تصادفی به آن برخورد می کنید. بهترین توصیه ای که می توانم بکنم استفاده از این فرصت است. بزرگترین تفاوت بین افرادی که «انجام می‌دهند» و کسانی که «نمی‌کنند» مربوط به به سادگی این کار را انجام دهید.

کریس وان، مدیر عامل و بنیانگذار سس

۲٫ شجاع باش و به خودت ایمان داشته باش..

وقتی مردم می خواهند خود را دوباره اختراع کنند یا به جلو حرکت کنند، قبل از هر چیز باید شجاع باشند و بدانند که می توانند این کار را انجام دهند. اگر آن‌ها سخت کار کنند، شبکه‌سازی شوند، تلاش کنند و به چشم‌انداز خود ایمان داشته باشند، می‌توان محورها و ایده ها را زنده کنید. وقتی مردم به من می گویند “نمی دانم چگونه این کار را انجام می دهم” (که همیشه اتفاق می افتد)، به آنها می گویم که هرکسی که بخواهد می تواند این کار را انجام دهد. فقط متعهد شوید و شیرجه بزنید.

کاترین مریت، مدیر عامل و بنیانگذار بازاریابی اسپول

۳٫ اختراع مجدد خود می تواند ترسناک باشد، اما ارزشش را دارد.

من فکر می‌کنم مهم است که اختراع مجدد، چه شخصی و چه حرفه‌ای، ترسناک باشد. اغلب مردم فکر می کنند که یک شبه اتفاق می افتد. بگذارید به شما بگویم، این اتفاق در بسیاری از شب های بی خوابی رخ می دهد. اکثر مردم سطحی از ترس از ناشناخته و پا گذاشتن به خارج از منطقه امن آنها. من معتقدم صادق بودن با خودتان در مورد نقاط قوت، ضعف و آنچه واقعاً به آن علاقه دارید، کلیدهای ایجاد تغییرات بزرگ در زندگی.

کری اوبراین، بنیانگذار، طراح و مدیر عامل کماندو

۴٫ اطراف خود را با افراد مناسب احاطه کنید.

این موضوع بسیار به با افرادی که انتخاب می کنید مربوط می شود. الف> خود را احاطه کنید. اشتباه نیست که با افرادی که دوست دارند یاد بگیرند، به اشتراک بگذارند و بسازند وقت می گذرانم. آنها به چیزی کمتر از عالی راضی نیستند. آنها سازماندهی شده، با ذهن باز هستند و برای هر کاری که انجام می دهند استانداردهای بالایی دارند. بنابراین به دنبال همتایان باشید که مشکلات را حل می کنند، از طریق چالش ها مثبت بمانید و ریسک کنید.

هدر مک‌گوف فرنتزن، مالک مربیگری هدر فرنتزن

۵٫ دریابید که هنگام اختراع مجدد خود چه چیزی واقعاً شما را خوشحال می کند.

خوشبختی خود را دنبال کنید! به آنچه در شغل فعلی شما کار نمی کند فکر کنید و به همه چیزهایی فکر کنید که برای شما ایده آل هستند. یک لیست تهیه کنید و با آن زندگی کنید. به زودی شروع به کشف این خواهید کرد که چگونه از چیزهایی که واقعاً شما را هیجان زده می کند، درآمد کسب کنید.

کریس یانگ، نویسنده

این مقاله در اکتبر ۲۰۱۵ منتشر شده و به روز شده است. عکس از Makistock/Shutterstock

SUCCESS Staff 150x150 - بالای ذهن: اینگونه است که خود را دوباره اختراع کنید

موفقیت راهنمای شما برای پیشرفت شخصی و حرفه ای از طریق الهام، انگیزه و آموزش است.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی