عمومی

یک پروژه اشتیاق را با شغل تمام وقت خود متعادل کنید پیروی از این 4 نکته

یک پروژه اشتیاق را با شغل تمام وقت خود متعادل کنید
پیروی از این ۴ نکته

جای تعجب نیست که از هر سه آمریکایی، یک نفر جنبه دارد. شلوغی. بسیاری از ما مشاغل خود را داریم — که ممکن است واقعاً از آنها لذت ببریم — اما پروژه های اشتیاق آن چیزی است که واقعاً به ما انگیزه و رضایت می دهد.

در واقع، شرکتی که من یکی از بنیانگذارانش بودم، Masthead Media، به عنوان پروژه اشتیاق خودم شروع به کار کرد. پس از پرورش آن در شب، آخر هفته ها و در ساعات ناهار با شریک تجاری، جولی، در نهایت به شغل تمام وقت من تبدیل شد.

کارآفرین در من عاشق شنیدن داستان‌هایی درباره بنیانگذاران دیگر است — و من با مشتری همکاری می‌کردم مال ما، فهمیدم که او با پروژه های پرشور نیز غریبه نیست.

تیفانی همیلتون یک شرکت مأموریت محور به نام ویکتور ویر با پسر نوجوانش، آیزایا. این شرکت یک برند پوشاک فعال الهام‌بخش است که از ایزایا الهام گرفته شده است – که دارای اوتیسم با عملکرد بالا است که او را در بزرگسالی در معرض خطر بیکاری بالا قرار می‌دهد.

آنها با هم، این شرکت را ایجاد کردند تا آینده او را تضمین کنند، فرصت های اقتصادی برای افراد دارای توانایی های متفاوت مانند او ایجاد کنند، و الهام بخش پیروزی بر موانع باشند. این شرکت که در روز جهانی آگاهی از اوتیسم راه اندازی شد، اخیراً جایزه کارآفرین جوان سال اتاق بازرگانی دی سی را دریافت کرد.

من با توجه به شتاب هیجان انگیز کسب و کار جدیدش فکر کردم چگونه همیلتون (همچنین یک مادر مجرد) می تواند آن را کنار بگذارید – به خصوص به این دلیل که او یک شغل تمام وقت سخت در یک شرکت بزرگ نرم افزار مبتنی بر ابر دارد.

هنگامی که من و او صحبت می‌کردیم، برخی از اسرار او برای ایجاد تعادل بین کار، خانواده و کسب‌وکارش را یاد گرفتم – و به تنهایی به این موضوع فکر کردم.

هم افزایی بین ۹-to-5 و پروژه اشتیاق خود بیابید 

این غیرمعمول نیست که فکر کنید راه اندازی یک کسب و کار جانبی می تواند باشد. در تضاد با شغل تمام وقت شما – اما لازم نیست که اینطور باشد.

اغلب مهارت هایی که در طول حرفه خود به دست آورده اید به شما در ایجاد کسب و کار کمک می کند. اما حتی بیشتر از آن، این شلوغی جانبی می تواند نحوه نشان دادن شما در نقش ۹ به ۵ را نیز بهبود بخشد.

” همیلتون گفت: هر کاری که برای ایجاد آگاهی از برند [برای ویکتور ویر] انجام می‌دهم، کاربرد مهارت‌های بازاریابی من است. او اضافه می‌کند که اداره کسب‌وکار خودش به او کمک کرده تا به یک بازاریاب قوی‌تر تبدیل شود، که به نوبه خود، “به بازاریابی کسب‌وکار جانبی من کمک زیادی می‌کند.”

Dedicate زمان ثابتی برای کار بر روی کسب‌وکار مسدود می‌شود

از آنجایی که من و شریکم در حال از بین بردن Masthead Media بودیم، یک روز در هفته زود از خواب بیدار می شدیم و چند ساعت را به ساختن یک طرح تجاری اختصاص می دادیم. کار در این محدودیت‌های زمانی ما را بر روی اهداف فوری و بلندمدت متمرکز نگه می‌دارد – و ما را از آنچه در تمام مدت دنیا می‌توانستیم کارآمدتر کرد.

همیلتون به طور مشابه زمان کار بر روی Victor Wear را مسدود می کند. او گفت: «اغلب نمی‌توانم بیش از چند ساعت – حتی اگر همین – را به این تجارت اختصاص دهم. اما این تکه های کوچک زمان، دستاوردهای بزرگی را به همراه دارد.»

برای اینکه بیشترین استفاده را از زمان خود ببرید، همیلتون توصیه می کند اولویت های واضحی را تعیین کنید. “برای نحوه استفاده از زمان خود هدفی داشته باشید، مانند ارسال یک ایمیل مهم، تماس با یک تأثیرگذار برای یک فرصت همکاری، یا ایجاد یک پست اجتماعی.”

از منابع رایگان استفاده کنید 

زمانی که بیشتر ساعات کاری شما به شما اختصاص دارد از ۹ تا ۵، یافتن زمان و انرژی برای یادگیری مهارت‌های جدید، می‌تواند سخت باشد، شبکه خود را رشد دهید یا حتی فرصت های تجاری جدیدی پیدا کنید.

اما منابع زیادی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند — و بسیاری از آنها رایگان هستند !

“امتیاز و SBA منابع شگفت انگیزی بوده اند. “همه خدمات مربیگری آنها رایگان است و مربیان فوق العاده هستند! من با یک مربی که برای رالف لورن، تامی باهاما، و سایر برندهای اصلی لباس کار می کرد و می توانست هر یکشنبه جلسات مربیگری داشته باشد، جفت شدم، بنابراین منافاتی نداشتم. با برنامه کاری من.”

او افزود: “مردم سخاوتمند زیادی در جامعه تجاری وجود دارند که مایلند وقت خود را به کمک اختصاص دهند. کارآفرینان موفق می شوند. از مزیت ها استفاده کنید! و قطعاً از منابع بسیاری برای کسب و کارهای کوچک و متعلق به اقلیت ها استفاده کنید.”

برای حمایت به جامعه خود تکیه کنید

در زمانی که Masthead Media هنوز پروژه اشتیاق من بود، برای حمایت به شدت به خانواده و دوستان متکی بودم. وب سایت و کارت ویزیت ما توسط اقوام طراحی شده است، دوستان ما را به افرادی در شبکه خود متصل کردند که مشتری شدند. یکی از روسای سابق صنعت انتشارات من یکی از بنیانگذاران من شد – و او همچنین به اداره تجارت کمک کرد، من را با انگیزه نگه داشت و مرا مسئول دانست (و هنوز هم تا به امروز این کار را انجام می دهد!).

همیلتون در مورد مزایای در جریان نگه داشتن شبکه شما در مورد همه چیزهایی که می خواهید، احساس مشابهی داشت. در حال کار بر روی آن هستید.

“به آنها بگویید با کسب و کار خود چه می کنید: از آنها بخواهید شما را دنبال کنند همیلتون گفت، برای خدمات درخواست ارجاع دهید، بررسی محصول را بخواهید و نیازهای خود را به آنها اطلاع دهید.” “من به همکاران کارفرمای خود در مورد کسب و کارم اطلاع دادم و آنها به طرز باورنکردنی حمایت کردند. یکی از مدیران برای کل تیم ۱۵ نفره ما تی شرت سفارش داد!”

مهم نیست که چه نوع پروژه علاقه مندی را دنبال کنید – ایجاد یک غیرانتفاعی، مشاغل آزاد، راه اندازی نام تجاری DTC خود – نیازی نیست که به طور تمام وقت اجازه دهید کار در راه است

یافتن تعادل بین یک پروژه اشتیاق و یک پروژه ۹-به-۵ تماماً این است که به شما متمایل شوید. تخصص، تعامل با جامعه خود (و همکاران!)، و اختصاص مداوم زمان به کسب و کارتان – حتی اگر این زمان فقط یک ساعت در روز باشد.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

<.>

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی