عمومی

با این تحقیقات کلمات کلیدی، تولید محتوا را بهبود بخشیدنکات

با این تحقیقات کلمات کلیدی، تولید محتوا را بهبود بخشید
نکات

تخمین زده می‌شود که حدود ۹۳% از تمام تجربیات آنلاین با موتور جستجو شروع می شود. اگر می‌خواهید به صورت آنلاین پیدا شوید، این به شما بستگی دارد که مطمئن شوید کسب و کارتان رتبه خوبی دارد.

وقتی یک استراتژی SEO را توسعه می‌دهید، اولین قدم تحقیق در مورد کلمات کلیدی است. با این حال، نحوه انجام این کار برای صفحه اصلی خود منحصر به کاری است که برای پادکست ها یا پست های وبلاگ. همچنین، تولید محتوا و تحقیق کلمات کلیدی باید به گونه ای انجام شود که رابطه همزیستی داشته باشند.

همانطور که شروع به تحقیق در مورد مختلف می کنید. کلمات کلیدی را بشناسید و بدانید که مشتریان بالقوه چگونه شما را جستجو می کنند، می توانید محتوای خود را طوری برنامه ریزی کرده و بسازید که با هدف جستجوگران و نیازهای آنها صحبت کند. چند نکته برای کمک به شما در این فرآیند را می‌توانید در اینجا بیابید.

فهرستی از کلمات کلیدی را طوفان فکری کنید

شما باید فرآیند را با طوفان مغزی فهرست کلمات کلیدی خود شروع کنید. از این گذشته، هیچکس بهتر از شما یا آنچه به مشتریان خود ارائه می دهید، کسب و کار شما را نمی شناسد. به همین دلیل، احتمالاً درک خوبی از عباراتی که آنها برای یافتن شما استفاده می کنند دارید.

مطمئن شوید که موضع Google را درک کرده اید. در استفاده از کلمات کلیدی نیز امروزه گوگل می‌خواهد مطمئن شود که نتایج جستجوی آن با هدف جستجوگر مطابقت دارد. شما باید نتیجه نهایی جستجو برای محصولات یا خدمات خود را به دقت در نظر بگیرید. برای دستیابی به بهترین نتایج، دانستن هدف کاربر و اطمینان از اینکه این موضوع را در هنگام انتخاب کلمات کلیدی در نظر می گیرید، ضروری است. استفاده از کلیدواژه های طولانی برای اطمینان از ملاقات کاربر ضروری است. intent.

استفاده از پیشنهاد خودکار

یک راه خوب دیگر برای شروع محتوا تحقیق کلمه کلیدی از گوگل استفاده می کند. تکمیل خودکار یک راه عالی برای توسعه تقویم محتوا و توسعه یک استراتژی کلی جستجوی ارگانیک است. این امکان وجود دارد که عبارات دم بلندی را که مخاطبان شما اغلب آنها را جستجو می‌کنند، کشف کنید.

می‌توانید از برخی از کلیدواژه‌های گسترده‌تری که پیدا می‌کنید استفاده کنید. کسب و کار خود را ببینید و ببینید چه چیزی در پیشنهاد خودکار نشان داده می شود.

مشاهده کنید که رقابت چه می کند

در حالی که باید در مورد استراتژی مورد استفاده خود فکر کنید، همچنین ایده خوبی است که ببینید کلمات کلیدی رقابت چیست. بیش از چند ابزار وجود دارد که می توانید برای تحقیق در مورد آنچه که رقیب انجام می دهد استفاده کنید. این یک راه عالی برای دیدن آنچه برای آنها مفید است و سپس بهبود آن برای سایت خود است.

از مشتریان فعلی خود بپرسید

شما تا کنون زمان زیادی را صرف تحقیق در مورد کلمات کلیدی کرده اید. قدم بعدی این است که بفهمید مشتریان شما چه فکری می کنند. در بسیاری از موارد، آن‌ها ایده‌هایی درباره ویژگی‌های منحصربه‌فرد کسب‌وکار شما خواهند داشت، که به شما کمک می‌کند محتوای جدیدی ایجاد کنید که ممکن است فکرش را هم نمی‌کردید که خودتان بسازید.

بهبود سرنخ‌ها. با تحقیق صحیح کلمات کلیدی

وقتی نوبت به تحقیق در مورد کلمات کلیدی می رسد، مراحلی وجود دارد که می توانید برای انتخاب کلمات کلیدی که محتوای شما را بهبود می بخشد، بردارید. و باعث جذب سرنخ های بیشتری شود. نکات اینجا یک نقطه شروع عالی است و به شما کمک می کند تا تبدیل های بیشتری را در سایت خود مشاهده کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی