عمومی

مطالعه جدید استنفورد: نیمی از کارگران نادیده می گیرند الزامات بازگشت تمام وقت به دفتر (و رئیسان این کار را نمی کنند بدانید در مورد آن چه باید بکنید)

مطالعه جدید استنفورد: نیمی از کارگران نادیده می گیرند
الزامات بازگشت تمام وقت به دفتر (و رئیسان این کار را نمی کنند
بدانید در مورد آن چه باید بکنید)

وقتی یادداشتی از ایلون ماسک درخواست از مدیران تسلا برای بازگشت به دفتر یا یافتن مکان دیگری برای کار، اوایل این ماه به بیرون درز کرد، سونامی از تفسیرها به سرعت دنبال شد (از جمله اینجا در Inc.com). بیشتر آن بر این سؤال متمرکز بود که آیا این سیاست احمقانه است یا درخشان.

یک نظرسنجی جدید از اساتید دانشگاه استنفورد و موسسه فنی مکزیک نشان می‌دهد که شاید کارشناسان بیشتری باید در این زمینه بررسی می‌کردند. در زاویه دیگری از داستان ماسک — و سایر روسا چه کاری باید انجام دهند — اگر بخش عظیمی از نیروی کار از پیروی از به الزامات اداری برگردید؟

پاسخ منفعل-تهاجمی کارگران به الزامات کاری حضوری 

کارمندان از تلاش های کارفرمایان شکایت کرده اند. تا ماه‌هاست آنها را به اصرار، فریاد زدن و صراحتا مجبور به بازگشت به دفتر کنند. اما وقتی فشار وارد می شود (همانطور که اخیراً در تسلا انجام شد) چه تعداد واقعاً مایلند تسلیم شوند و به کار حضوری بازگردند؟ نیک بلوم، متخصص کار از راه دور استنفورد و همکار قدیمی او خوزه ماریا باررو اخیراً نظرسنجی را برای یافتن این موضوع انجام داده اند.

نتایج باید به عنوان هشداری برای رهبرانی باشد که قصد دارند به سادگی تیم های خود را قوی کنند تا به کشور بازگردند. -کار شخصی وقتی بلوم و باررو از کارمندان پرسیدند که آیا در هفته گذشته از الزامات کار حضوری کارفرمایان خود پیروی کرده‌اند، باورنکردنی ۴۸٫۵ درصد از کسانی که روسایشان آنها را در پنج روز در هفته می‌خواهند پاسخ منفی دادند. در میان افرادی که فقط یک روز در هفته در مطب حضور داشتند، میزان انطباق به تدریج به ۸۴٫۲ درصد افزایش یافت.

این عدد آخر برای کارفرمایان خیلی بد به نظر نمی رسد، اما به عنوان بلوم نظر داد، “پیش از همه گیری، اگر فقط حدود ۸۰ درصد از کارمندان در هر روز وارد می شدند، با مشکل وحشتناکی مواجه می شدید.”

و دلایل دیگری وجود دارد که تندروهای حضوری مانند ماسک ممکن است نگران باشند اگر چیزی بین یک پنجم و نیم از کارگران به طور قاطع از بازگشت به برخی از سطوح داخلی امتناع کنند. کار شخص “افرادی را که به دلیل امتناع از آمدن به دفتر از دست خواهند داد، اکثراً افرادی هستند که ممکن است بخواهند آنها را حفظ کنند.” بلوم در توییتر اشاره کرد. “تحقیق به طور کلی نشان می دهد که هیبرید-WFH با عملکرد بالاتر مرتبط است.”

آن پدری نباش که ماشین را به دور زدن تهدید می کند.

همه اینها حاکی از آن است که کارفرمایان ناامید برای جمع کردن مردم به دفتر کار با یک معما روبرو هستند. دقیقاً مانند والدینی که تهدید می‌کنند وقتی بچه‌های صندلی عقب بد رفتار می‌کنند ماشین را برگردانند، اگر قرار باشد این ارقام جدید باور شود، عمل کردن به این تهدیدها برای همه بسیار دردناک خواهد بود.

احتمالاً به همین دلیل است که بلوم و باررو نیز دریافتند که در مواجهه با ناسازگاری کارکنان، بسیاری از رهبران انتخاب می کنند. به سادگی نادیده گرفتن عدم رعایت کارگران. بیش از ۴۲ درصد از کارفرمایان به سادگی کارمندان سرکش را نادیده می گیرند. درصدهای بسیار کمتری به اقدامات انضباطی مانند توبیخ شفاهی (۱۴ درصد)، بررسی عملکرد منفی (۱۰ درصد)، کاهش حقوق (۱۵ درصد) و تهدید به پایان کار (۱۲ درصد) متوسل می شوند.

والدین با تهدیدهای توخالی اعتبار خود را از دست می دهند. رهبران کسب و کار هم همینطور. اگر قصد بازگشت به کار حضوری تمام وقت را دارید، بهتر است به خط مشی و برنامه ای در دست داشته باشید برای برخورد با کارمندانی که به طور قاطع از رعایت آنها سر باز می زنند، زیرا این نظرسنجی نشان می دهد که احتمالاً با مقاومت شدید روبرو خواهید شد. مقاومت بسیار شدیدی که اگر به دنبال بهانه ای برای کاهش شدید تعداد کار نباشید، بعید است که بتوانید راه خود را از مشکل خلاص کنید.

از طرف بلوم، او به رؤسا توصیه می کند که انتظارات واقع بینانه تری داشته باشند. او در مورد LinkedIn نظر داد. بنگاه‌ها باید چیزی متوسط ​​را هدف قرار دهند و موفق شوند، نه اینکه هدفشان بازدهی پنج روزه باشد و شکست بخورند.»

عقل او را به دل بگیرید یا خود را برای نبردی تمام عیار با کارمندان آماده کنید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی