ios – Serial Queue sync method interrupting UIView animation on Main


I am having an issue where I have a progress bar animation running on main being interrupted by sync calls to my Serial Queue.

Previously I did not use this queue as a serial queue, and only as an asynchronous queue — however this lead to issues when handling entering background/foreground transitions and I had to treat the queue as synchronous and call only sync instead of async on it.

Now, flow wise the queue keeps my application working flawlessly — except for the UIView animation now stutters (sometimes for over a second) depending on the load of each sync call to my serial queue.

Is there anyway to allow sync calls to my serial queue without causing these stutters in my UIView animation? I’ve tried dynamically calling a new animation in each sync block to my serial queue, but that doesn’t fix the issue.



لینک منبع

۵ مرحله بخش بندی فهرست مشترکان ایمیل مارکتینگ


مبارکا باشد! بالاخره به هر زحمتی که بود توانستید فهرست بزرگی از مخاطبان هدف خود تهیه کنید. اما حالا چه باید کرد؟ اگر به دنبال جلب توجه کاربرانی هستید که اینباکس شان میدان رقابت کسب و کارهای مختلف است، بعید است که ارسال انبوه ایمیل با محتوای عام بتواند کاری را از پیش ببرد. اما چگونه می توانید مشتریان را با مخاطب قرار دادن آنها به صورت انفرادی درگیر کنید؟ البته که به کمک تهیه و توسعه یک استراتژی صحیح و منطقی برای بخش بندی مشترکان فهرست ایمیل مارکتینگ تان!

بخش بندی یا Segmentation ایمیل یکی از بهترین روشها برای ایجاد رابطه با مخاطب و افزایش نرخ تبدیل است. از این طریق می توانید به کمک محتوای شخصی سازی شده و مرتبط با مخاطب هدف به شکل هوشمندانه تری با وی تعامل داشته باشید. اگرچه که شاید داده های برنامه ایمیل مارکتینگ شما و روشهای متنوعی که برای بخش بندی می توانید از آنها استفاده کنید گیج کننده و طاقت فرسا باشد، اما توجه و پیروی از مراحل زیر می تواند به ساده سازی این فرآیند کمک کند:

 

  1. محور اطلاعات را مشخص کنید

اولین مرحله برنامه ریزی برای بخش بندی فهرست مشترکان تان این است که ببینید که کدام ترکیب از اطلاعات درباره مشتریان شما می تواند تاثیر بیشتری روی رفتار خرید آنها داشته باشد. شما می توانید مواردی مانند ویژگی های جمعیتی (سن، جنسیت، درآمد)، میزان فعالیت (ایمیل های شما را پیوسته باز می کنند، غیرفعال هستند یا به تازگی اشتراک خود را فعال کرده اند)، و رفتار (اخیرا خرید کرده، سبد خرید خود را رها کرده، پس از مشاهده محصول آن نسبت به خرید آن اقدام نکرده اند) را مد نظر قرار بدهید و بررسی کنید که کدام اعمال و ویژگیهای مشتری می توانند رفتار وی را بهتر پیش بینی کنند.

 

  1. چه اطلاعاتی را در اختیار دارید و هنوز نیازمند چه اطلاعاتی هستید

پس از شناسایی داده هایی که بیشترین اهمیت را دارند، باید ببینید که کدام بخش از اطلاعات مورد نیاز را در اختیار دارید و کدام بخش ها هنوز حلقه مفقوده به شمار می روند. برای پیداکردن این حلقه های مفقوده چند گزینه در پیش رو دارید. شما می توانید:

  • استنباط کنید: برخی اطلاعات را بر اساس رفتار مشتری می توان استنباط کرد. به عنوان مثال، اگر یک کاربر مرتباً روی سوهان ناخن کلیک می کند و ۹۷ درصد خریداران سوهان ناخن خانم هستند، می توان اینطور برداشت کرد که این کاربر مونث است.
  • بپرسید: شما می توانید با ارسال یک پیام برای کاربر به همراه یک فراخوان به عمل خاص برای بروزرسانی تنظیمات یا شرکت در یک نظرسنجی، مستقیماً اطلاعات مورد نیاز را از مشترکان خود دریافت کنید. به منظور تشویق کاربران به انجام عمل مورد نظر می توانید از یک مشوق مانند یک کد تخفیف ۱۰ درصدی استفاده کنید.
  • برونسپاری: شما می توانید به شخص یا شرکت ثالثی رجوع کنید و کسب اطلاعات مورد نیاز را به آنها بسپارید تا تصویر کامل تری را از مخاطبان تان در اختیار شما قرار بدهند.

  1. شخصیت یا پرسونا (persona) تعریف کنید

پس از آنکه اطلاعات لازم را به دست آوردید وقت آن فرا می رسد تا برای گروه های مختلف مخاطبان خود شخصیت یا پرسونا درست کنید. این کار به شما کمک می کند تا درک بهتری از گروه های مختلف مخاطبان خود به دست بیاورید و شخصی سازی های دقیق تری را انجام بدهید. پرسوناها بسته به کسب و کار و حوزه فعالیت آن متفاوت هستند، بنابراین روی اطلاعاتی تمرکز کنید که برای برند شما اهمیت دارد. با خلق و توسعه پرسونا بهتر می توانید مشتریان را با محتوا، پیام و زمان بندی مناسبی که به مذاق شان خوش می آید هدف قرار دهید.

 

  1. تولید محتوا

پس از تأیید گروه های مورد نظر، مرحله بعدی تولید محتوای مناسب برای هر یک از آن گروه ها است. اگر بخش بندی خود را به نحو احسن انجام بدهید، اما محتوای خاصی که متناسب با هر گروه باشد را در اختیار نداشته باشید، تلاش های شما به ثمر نخواهد نشست.

 

  1. امتحان و مرور کنید

و بالاخره لازم است که به طور پیوسته روی نتایج کار نظارت داشته باشید و مرتباً امتحان و آزمایش کنید. تعیین پرسونا و تولید محتوایی که به دل پرسوناهای مختلف می نشیند غالباً به آزمون و خطا نیاز دارد. استراتژی های محتوایی خلاقانه مختلف را به بوته آزمون بگذارید. با سنجش نتایج از همان ابتدا قادر خواهید بود که روی شاخص ها نظارت داشته باشید و روند کار را پیگیری کنید. به علاوه باید به این نکته نیز توجه داشت باشید که بخش بندی ایمیل کار مداومی است که تا وقتی که از ایمیل مارکتینگ کمک می گیرید و مخصوصاً همینطور که اطلاعات بیشتری راجع به مخاطب خود کسب می کنید باید انجام شود.

 

با طی کردن این مراحل ساده و بخش بندی مشترکان فهرست ایمیل مارکتینگ خود می توانید شاهد تاثیرات بسیار مثبتی بر کمپین ایمیل مارکتینگ خود باشید. به خاطر داشته باشید که بخش بندی باید بخشی از استراتژی همه افرادی باشد که به دنبال بهره برداری از قدرت ایمیل مارکتینگ هستند و با در نظر گرفتن پتانسیلی که بخش بندی فراهم می کند، هیچ چیز غیرممکن نیست!

 



لینک منبع

غیبت در ال کلاسیکو در صورت اخراج در آخرین بازی تیم در جام باشگاه‌های جهان

طرفداری – طبق قوانین فیفا، اگر بازیکنی در آخرین بازی تیمش در جام باشگاه‌های جهان اخراج شود، محرومیتش را در بازی رسمی بعدی تیمش خواهد گذراند. 

به گزارش مارکا، طبق تصویری که در ادامه از قوانین ارسالی فیفا برای کمیته داوران و باشگاه‌های حاضر در جام باشگاه‌های جهان ارسال شده، حالا خطر از دست دادن ال کلاسیکو همه بازیکنان رئال مادرید را تهدید می‌کند. داستان از این قرار است که اگر بازیکنی در جام باشگاه‌های جهان در آخرین بازی تیمش اخراج شود، محرومیت ناشی از این کارت قرمز را در بازی بعدی رسمی تیمش خواهد گذراند. از آنجا که پیش بینی می‌شود رئال مادرید با شکست الجزیره راهی فینال شود، اگر بازیکنی از این تیم در فینال اخراج شود، بازی بعدی تیمش که ال کلاسیکو باشد را از دست خواهد داد.

فیفا - جام باشگاه‌های جهان

این یعنی اگر بازیکنی از رئال مادرید در نیمه نهایی اخراج شود، مشکلی برای حضور در ال کلاسیکو نخواهد داشت. گفتنی است گری کیهیل نیز در سال ۲۰۱۲ به چنین تنبیهی مبتلا شد. او در فینال جام باشگاه‌های جهان سال ۲۰۱۲ برابر کورینتیانس اخراج و مجبور شد یک جلسه محرومیتش را در بازی لیگ کاپ برابر لیدز بگذراند. حالا بازیکنان رئال مادرید و به خصوص سرخیو راموس باید حواسشان را بیشتر جمع کنند. 



منبع لینک by [author_name]

صحبت های جالب روازاده درخصوص جنین های بدون قلب

صحبت های جالب روازاده درخصوص جنین های بدون قلب

در حال بارگذاری


حسین روازاده،پزشک عمومی و فعال در حوزه طب سنتی است که نظرات خاصی دارد. او به دلیل نظراتش در زمینهٔ پزشکی و تغذیه، مورد چالش و نقد نشریات علمی و نیز پزشکان طب سنتی قرار گرفته است…

شما از یک مرورگر منسوخ شده استفاده می کنید.

کاربر گرامی ؛ برای مشاهده بهتر این سایت و کارایی بهتر امکانات آن می توانید یکی از مرورگر های زیر را دانلود و نصب نمایید.

توصیه می شود برای استفاده و مشاهده وب سایت ها از این مرورگرها استفاده نمایید.



منبع لینک by [author_name]

واکنش جالب کونته به قرعه چلسی

ورزش سه: آنتونیو کونته، سرمربی چلسی اذعان داشت حالا نباید بازیکنان این تیم افکار خود را معطوف به دیدار برابر بارسا کنند.

 بارسا و چلسی قرار است در اوایل اسفند یکدیگر را در لیگ قهرمانان ملاقات کنند اما کونته معتقد است تیمش باید روی لیگ برتر تمرکز کند.

 

کونته گفت: “بازی های گذشته بارسا و چلسی مربوط به گذشته بوده و حالا داستان متفاوتی پیش روی ماست. این دیدار فرصت مناسبی برای بازیکنان چلسی است تا ارزش های خود را نشان دهند اما به هر حال هر کدام از بازیکنان ما باید در مسیر درستی قدم بردارند.

واکنش جالب کونته به قرعه چلسی - بارسا

قرعه ما بارسلونا بوده و واکنش ما باید مثبت باشد. در لیگ قهرمانان شما باید برای رویارویی با همه چیز آماده باشید و حالا در این مقطع ما باید آماده بازی با بارسلونا شویم.

 

اگر در هر ۲ دیدار با ۱۲۰ درصد توان بازی کنیم می توانیم به صعود امیدوار باشیم. در حال حاضر اولویت ما لیگ برتر است اما هرگاه زمان بازی برابر بارسا رسید به آن فکر خواهیم کرد.

 

ما باید بسیار واقع بین باشیم و بدانیم این لیگ بسیار خطرناک است. ما باید بازی به بازی پیش برویم و در هر دیدار ۱۲۰ درصد از توانمان را بگذاریم یا اینکه با شگفتی های ناخوشایندی در پایان فصل مواجه شویم.”



منبع لینک by [author_name]

اسنپدراگون ۸۴۵ برای استفاده واقعیت ترکیبی توسط کوالکام بهینه‌سازی می‌شود


اسنپدراگون ۸۴۵ که اخیرا توسط کوالکام معرفی شده، تنها وظیفه تامین قدرت گوشی‌های پرچم‌دار سال آینده را برعهده نخواهد داشت. این چیپست دارای قابلیت‌هایی بوده که آن را برای استفاده در دستگاه‌های واقعیت ترکیبی مناسب می‌کند. پردازنده گرافیکی آدرنو ۶۳۰ از قابلیت تشخیص برخورد با دیوار برخوردار بوده که در هنگام استفاده از واقعیت مجازی بسیار مهم است. علاوه‌بر موارد ذکر شده، این پردازنده جدید نسبت به اسنپدارگون ۸۳۵، ۳۰ درصد انرژی کمتری مصرف می‌کند. اسنپدارگون ۸۴۵ از نسل سوم پلتفرم هوش مصنوعی کوالکام بهره می‌برد که قادر به شناسایی صحنه‌ها و اشیا در هنگام حرکت است.

کوالکام اعلام کرده که در حال همکاری با NetEase بوده تا این تراشه جدید را برای کار با موتور بازی‌سازی Messiah بهینه کند. از این موتور برای ساخت بازی‌های موبایل استفاده می‌شود. این توسعه‌دهنده اعلام کرده که همکاری با کوالکام باعث خواهد شد کاربران تجربه بهتری از انجام بازی داشته باشند.

هم‌اکنون دو شرکت کوالکام و نتفلیکس قادر به استفاده از گرافیک Khronos Vulkan برای کاهش بارهای محاسباتی GPU و اضافه شدن آن به پردازنده اصلی هستند. در نتیجه این امر، فشار بر روی پردازنده گرافیکی کم شده و مصرف انرژی و همچنین امکان افزایش دمای آن کاهش می‌یابد.

NetEase از SDK واقعیت مجازی کوالکام برای توسعه اولین بازی واقعیت مجازی خود بهره می‌برد که قادر به کار با تکنولوژی اسنپدراگون شرکت کوالکام است. این بازی که Twilight Pioneers نام دارد، برای عرضه در سال ۲۰۱۸ همراه با پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ درنظر گرفته شده است.



لینک منبع

شگفتی دنیای فیزیک با کشف ماده جدیدی به نام اکسیتونیوم (Excitonium)


اکسیتونیوم (Excitonium) نام ماده شگفت‌انگیز و جدیدی است که شواهد وجود آن پس از نیم‌قرن کار تئوری، به تازگی توسط دانشمندان کشف شده است.

فیزیکدانان دانشگاه ایلینوی (University of Illinois) آمریکا به تازگی از کشف این شکل از ماده که شامل ذرات کوچک‌تری به نام اکسیتون (Exciton) است، خبر دادند؛ البته چیزی در حدود ۵۰ سال پیش تئوری‌های مربوط به وجود ماده اکسیتونیوم ارائه شده بود، اما تا پیش از دستاورد محققان این دانشگاه، تجهیزات و وسایل لازم برای اثبات نظریه‌ها وجود نداشت.

جزئیات کشف ماده جدید اکسیتونیوم

پیش از هر چیز لازم به ذکر است که قوانین فیزیک در سطح کوانتوم، با آنچه که با نام فیزیک کلاسیک شناخته می‌شود، متفاوت هستند؛ با این حال شکلی از ماده به نام «چگالش بوز-اینشتین» وجود دارد که به نوعی واسطه‌ی میان این دو زیرشاخه فیزیک بوده و از کنار هم قرار گرفتن و پیوستگی شبه‌ذرات (Quasiparticle) تشکیل می‌شوند.

این پیوستگی ذرات بوزون نام گرفته است و اکسیتون‌ها هم بوزون موجود در مواد نیمه‌رسانا هستند که با جابه‌جایی الکترون در لایه والانس این مواد به وجود می‌آیند. همانند سایر بوزون‌ها، دانشمندان معتقد بودند که اکسیتون‌ها هم می‌توانند در سیستمی با کمترین میزان انرژی که با نام حالت پایه (Ground state) شناخته می‌شود، وجود داشته باشند؛ اما همانطور که اشاره شد، این نظریه تا قبل از این، در حد حدس و گمان بود. به همین ترتیب اسم حالت پایه این بوزون اکسیتونیوم انتخاب شد.

پیتر آبامونت (Peter Abbamonte)، نویسنده اصلی مقاله چاپ‌شده در این رابطه می‌گوید که از زمان معرفی مفهوم اکسیتونیوم در دهه ۶۰ میلادی توسط فیزیکدانی به نام برت هالپرین (Bert Halperin)، دانشمندان بسیاری در تلاش برای اثبات وجود این ماده شگفت‌انگیز بودند و بحث‌های زیادی هم در مورد ماهیت اکسیتونیوم مطرح شد؛ اما تلاش‌های فراوان دانشمندان هر مرتبه با شکست مواجه می‌شد.

شگفتی دنیای فیزیک با کشف ماده جدیدی به نام اکسیتونیوم (Excitonium)

تیم پژوهشی کشف ماده اکسیتونیوم

تیم آبامونت به کمک تکنیک جدید M-EELS،‌ موفق به کشف این فرم از ماده شدند؛ در روش ذکرشده با استفاده از تجهیزات مخصوص، برانگیختگی جمعی اکسیتون‌ها بدون در نظر گرفتن مومنتومشان اندازه‌گیری می‌شد. به این ترتیب، پژوهشگران نوعی از کریستال حالت گذار به نام ۱T-TiSe2 را در دمای ۸۳- درجه سلسیوس بررسی کردند و با وارد شدن کریستال به حالتی جدید، وجود ماده اکسیتونیوم را اثبات کردند.

شگفتی دنیای فیزیک با کشف ماده جدیدی به نام اکسیتونیوم (Excitonium)

رابطه بین مومنتوم و انرژی اکسیتونیوم

در حالی که هنوز تعیین کاربردهای تکنولوژیکی برای این ماده کار مشکلی است، بسیاری از متخصصان معتقدند که دستاورد بزرگ تیم آبامونت پتانسیل این را دارد که دانسته‌های محدود دانشمندان در مورد فیزیک کوانتوم را به میزان زیادی گسترش دهد.

مقاله این پژوهش در ژورنال “Science” به چاپ رسیده است.



لینک منبع

بدون تمرین به مصاف پرسپولیس رفتیم/ از مسئولان انتظار بیشتری داریم – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان


به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی اسدی پس از شکست دو بر صفر تیم صنعت نفت برابر پرسپولیس تهران در ورزشگاه آزادی گفت: شروع خوبی داشتیم و حتی می توانستیم به گل هم دست پیدا کنیم اما در این چند روز تمرکز خود را به دلیل مشکلات از دست داده بودیم و رفته رفته بازی را به حریف واگذار کردیم.

وی گفت: به دلیل مسائلی که به وجود آمده بود ۴ روز تمرین نکرده بودیم و به یکباره مقابل حریفی قرار گرفتیم که قهرمان نیم فصل شده بود، از آمادگی بالایی برخوردار بود و همین مسئله باعث شد چون از آمادگی کامل بدور بودیم برابر حریف، شکست را پذیرا شویم.

کاپیتان نفت آبادان در ادامه خاطرنشان کرد: از مسئولان انتظار بیشتری داریم. ما در نیم فصل اول عملکرد قابل قبولی داشتیم و تیم های بزرگی را شکست دادیم. بنابراین انتظار داریم آنها هم نگاه ویژه ای به ما داشته باشند تا بتوانیم نیم فصل دوم را با موفقیت شروع کنیم.

اسدی در ادامه گفت: مطمئنا باشگاه برای نیم فصل بدنبال جذب چند بازیکن خوب است تا بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم اما از مسئولین انتظار داریم تا هر چه زودتر مشکلات سایر بازیکنان را حل کنند.



منبع لینک by [author_name]

شیائومی می ۷ و می ۷ پلاس در ماه مارس معرفی می شوند – دیجی رو


شیائومی می 7 و می 7 پلاس در ماه مارس معرفی می شوند

با نزدیک شدن به آغاز سال ۲۰۱۸ شایعاتی در مورد پرچمداران کمپانی‌های مختلف که در این سال معرفی خواهند شد، منتشر می‌شود. یکی از کمپانی‌های چینی که در چند سال اخیر محبوبیت زیادی بین کاربران پیدا کرده، شیائومی است. سال گذشته این کمپانی با عرضه پرچمدار خود با نام می ۶ توانست توجه بسیاری از کاربران را به این گوشی مجذب نماید. مشخصات سخت افزاری قدرتمند و قیمت مناسب از جمله عوامل موفقیت پرچمدار شیائومی بودند.

بر اساس خبری که امروز در وبسایت‌های چینی منتشر شد، شیائومی قصد دارد تا پرچمدار جدید خود را در دو نسخه با نام‌های می ۷ و می ۷ پلاس معرفی و عرضه نماید. تاریخ احتمالی رونمایی از این دو گوشی نیز ماه مارس عنوان شده است.

در شایعات آمده می ۷ به صفحه نمایش ۵٫۶۵ اینچی و می ۷ پلاس به صفحه نمایش ۶٫۰۱ اینچی مجهز خواهند بود. نسبت تصویر در هر دو گوشی ۱۸:۹ می‌باشد و این بدان معناست که پرچمداران جدید شیائومی حاشیه‌های نازکی در اطراف صفحه نمایش خود دارند. از دیگر مشخصات احتمالی این دو گوشی می‌توان به چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ و ۶ تا ۸ گیگابایت رم اشاره کردشیائومی می 6.

 

در خبرهای قبلی خواندیم که می ۷ به دوربین دوگانه جدیدی مجهز خواهد بود که برخی ویژگی‌های واقعیت افزوده را نیز پشتیبانی می‌نماید. هر دو لنز دوربین دوگانه این گوشی ساخت کمپانی سونی بوده و نسبت به نسل قبلی خود پیشرفت زیادی داشته است.

باید دید شیائومی امسال نیز همانند سال گذشته قیمت مناسبی برای پرچمدار خود انتخاب می‌کند یا همچون کمپانی‌های بزرگ سعی در افزایش قیمت پرچمداران خود دارد. به هر حال یکی از دلایل موفقیت و درخشش این کمپانی چینی در سال‌های اخیر عرضه محصولات مقرون به صرفه و با کیفیت بوده و بعید است مدیران آن سعی در تغییر استراتژی خود داشته باشند.می 7 پلاس

تلگرام دیجی رو

وحید کاوسی از نوجوانی علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی بود و در ابتدا کار خود را با وبلاگ نویسی آغاز کرد، تا اینکه از فروردین سال ۹۶ به دیجی‌ رو پیوست



لینک منبع