عمومی

بر اساس آنچه برای مردانی که ریش می گذارند چه اتفاقی می افتد علوم پایه

بر اساس آنچه برای مردانی که ریش می گذارند چه اتفاقی می افتد
علوم پایه

شاید شما مثل من. (با عرض پوزش، همیشه آسان نیست. خوب، گاهی اوقات اینطور است. اما من پرت می شوم.)

منظورم این است که شاید شما یک مردی که اساساً تمام عمرش را تراشیده بود.

و شاید شما به هر حال، در مراحل اولیه بیماری همه گیر، زمانی که شما از اکثر نقاط جهان منزوی بودید، تصمیم گرفتید: هو، بیایید ببینیم اگر اصلاح را متوقف کنم چه اتفاقی می افتد.

اکنون که جهان در حال بازگشت به دفتر کار است (حداقل نیمه وقت)، شما سعی می کنید بفهمید علم در مورد تأثیراتی که ظاهر جدید شما ایجاد می کند، چه می گوید.

این چیزی است که از حدود مارس ۲۰۲۰ برای من اتفاق افتاد. تا آوریل، از مرحله خارش فراتر رفته بودم. در روز یادبود، آن را کامل در گریزلی آدامز بود. در اواخر تابستان، به آرایشگرم رفتم و گفتم: هی، چطور به من کمک می کنی این موضوع را بفهمم؟

من دوست دارم که چگونه به نتیجه رسیده است. من باید در بالای آن بمانم، زیرا متوجه شده ام که احتمالاً بهترین ظاهر برای من — همان چیزی که با آن احساس راحتی و اعتماد به نفس بیشتری می کنم — زمانی است که سعی می کنم با حفظ حالت دائمی زمان را متوقف کنم. رشد تقریباً ۱۰ تا ۱۴ روزه.

نه، “کسی که دیشب دیر وارد شد و فرصتی نداشت تراشیدن؛” نه، “تلاش برای تقلید از تام هنکس در Castaway“، بلکه در عوض: “ریش کوتاه، دو هفته، ممکن است تصمیم به اصلاح داشته باشد، مطمئن نیستم.”

اکنون، نمی‌دانم این یک تصادف محض است یا دلسردی، اما معلوم شد که رشد ۱۰ روزه دقیقاً همان جایی است که علم می‌گوید اکثر مردان باید سعی کنند نظم داشته باشند. برای ارسال مثبت ترین پیام ها، از نظر آماری، برای افراد اطرافشان.

بیایید با مطالعه ای از دانشگاه کوئینزلند در استرالیا، که در آن محققان تلاش کردند تا درجه تغییر را تعیین کنند. طول موهای صورت ممکن است درک مردان را در چشم زنان دگرجنسگرا تغییر دهد.

محققان واکنش زنان به عکس مردان را جمع آوری کردند. ریش هایش چهار تا شد دسته ها: تراشیده شده، کلش سبک (رشد ۵ روزه)، کلش سنگین (رشد ۱۰ روزه)، و ریش پرپشت (حدود یک ماه رشد).

این مطالعه واقعاً پاسخ‌های زنان را بر اساس نوع روابط عاشقانه که به دنبال آن بودند، تقسیم کرد.

اما به طور خلاصه، مردانی با کاه سبک و کلش سنگین در دسته “فقط به دنبال کمی سرگرمی” بهترین عملکرد را داشتند. مردانی با ته ریش‌های پر و ته ریش‌های پر برای زنانی که به دنبال یک رابطه طولانی‌مدت بودند، جذاب‌تر بودند.

مردانی با صورت‌های تراشیده شده. در همه موارد در انتهای خط بودند.

طبق گزارش، یک مطالعه دیگر در برزیل نتایج تقریباً مشابهی را در مورد مردان همجنسگرا نشان داد. یک جدید گزارش یورک تایمز؛ در هر صورت، آنها بیشتر جذب مردانی می‌شدند که موهای صورتشان بیشتر بود.

اکنون، من با خوشحالی ازدواج کرده‌ام، بنابراین تا زمانی که همسرم با ریش خونسرد است، فکر می‌کنم می‌توانم آن جعبه را علامت زده در نظر بگیرم. اما، من همچنین بسیار علاقه مند بودم که یاد بگیرم مردم در محیط های اجتماعی و تجاری چگونه مردان ریش دار را درک می کنند، به خصوص اگر تحقیقات علمی برای حمایت از آن وجود داشته باشد.

شاید جالب ترین مطالعه در اینجا باشد. با این حال گروه دیگری از استرالیایی ها محققان (حتما یک چیز باشد) از ۲۲۷ نفر خواستند که به عکس های مردان با ریش و بدون ریش و با حالات چهره ای که به معنای خوشحالی یا عصبانیت هستند نگاه کنند.

به‌طور کلی، شرکت‌کنندگان در مطالعه، مردان خشمگین و ریش‌دار را سریع‌تر شناسایی کردند و به این نتیجه رسیدند که مردانی که ریش دارند، بدون توجه به عوامل یا عبارات دیگر، هاله‌ای از جدیت و پرخاشگری را از خود بروز می‌دهند.

اما، شگفت‌انگیز این بود که در یک مطالعه بعدی روی ۴۵۰ نفر، که در آن از آنها خواسته شد به عکس‌های مشابه امتیاز دهند. تهاجمی، مردانه، و/یا طرفدار اجتماعی، آنها مردان شاد و ریشو را در هر سه دسته بالاتر ارزیابی کردند – از جمله “محرمانه”.

یک نظریه: حضور صرف ریش نشان دهنده پرخاشگری و مردانگی است، بنابراین تغییر بیان در نتیجه یک لبخند یا علامت دیگری از شادی منجر به واکنش بزرگ‌تر طرف مقابل نسبت به جامعه‌گرایی می‌شود.

ببینید، دلایل زیادی برای ریش گذاشتن مردان وجود دارد: مطمئناً همه گیرها. اما، شاید فرهنگ یا مذهب شما آنها را تشویق یا حتی ایجاب کند. شاید شما فقط بخواهید ببینید چگونه به نظر می رسد.

شاید به تازگی از نیویورک یانکیز خرید و فروش می شود، و شما می خواهید اجازه دهید عجایب شما کمی پرواز کند.

بدیهی است که من قصد ندارم به شما بگویم که آیا ریش برای شما ایده خوبی است یا خیر. اما، اگر بتوانید یکی را رشد دهید، شاید دانستن اینکه علم چه می‌گوید بر ادراک دیگران از شما تأثیر می‌گذارد، بر انتخاب شما تأثیر بگذارد.

اوه، و آن را تمیز نگه دارید. من فکر نمی‌کنم برای اینکه بدانیم ریشی که در آن غذا گیر کرده است، در لیست هیچ‌کس رتبه بالایی ندارد، نیازی به تحقیقات علمی داشته باشیم.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی