جذب مشتری و صیانت از اطلاعات او، وظیفه اصلی شرکت مخابرات ایران است

بدون دیدگاه


tm

جلسه کمیته عالی صدای مشتری شرکت مخابرات ایران ، با حضور دکترسراییان، مدیرعامل ،و ۲۵۰ نفر از اعضای این کمیته، به صورت ویدیو کنفرانس ، در ساختمان دکتر غفاریان برگزار شد.به گزارش فاوانیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، دکتر سراییان، به عنوان رییس کمیته عالی راهبردی صدای مشتری در این جلسه، هدف این کمیته را جذب مشتری و حفظ وصیانت از اطلاعات مشتری اعلام کرد و گفت: « دارایی شرکت ها و بنگاه های اقتصادی ، مشتریان و اطلاعات آن ها است. بنابراین رفتار و اطلاعات مشتری برای ما مهم است و براساس آن باید برای او سرویس و محصول و خدمات تعریف و ارایه کرد.»
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، اظهار داشت :« تمامی بخش های مخابرات باید بدانند که تمرکز همگی باید به این دونکته یعنی مشتری و اطلاعات او، ختم شود و اگر نتیجه فعالیت هایمان این نباشد، به هدف مطلوب نخواهیم رسید.»
وی افزود:« کمیته صدای مشتری باید توجه به شاخص های میزان ریزش مشتری، سهم بازار، تعداد شکایات ثبت شده در سامانه ۱۹۵ و همچنین توجه به کسب رتبه های ثبت شده در رگولاتوری را در دستور کار خود قرار دهد.»
دکتر سراییان، توجه به اصل مشتری مداری و جلب رضایت مشتریان و ارایه بهترین خدمات را از جهت گیری های اصلی شرکت دانست وگفت: « این کمیته، داشبوردهایی برای مشتریان طراحی کرده است که براساس آن ، مشتری می تواند از جزییات خدمات وسرویس هایی که مصرف کرده است، مطلع شود.»@www_tct_irمعاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران، نیز در این جلسه، ضمن ارایه گزارشی از وضعیت مشتریان حوزه ثابت در شرکت، کاهش میزان شکایات را در اولویت کاری این کمیته دانست و گفت :« بازنگری فرایند ۲۰۱۱۷ و خدمات پس از فروش تلفن ثابت ، بررسی مشتریان ثابت ، کاهش ریزش مشتریان اینترنت پرسرعت مخابرات، بررسی شکایات بازرسی ، بررسی خروجی های نظرسنجی و ارایه راهکار و تحلیل گزارش مراکز تماس از جمله فعالیت های این کمیته است .»
دکتر زارعیان اعلام کرد:« کمیته عالی صدای مشتری با هدف مدیریت تمامی کانال های ارتباطی مشتریان به منظور در یافت بازخوردها و نیازهای آنها، ایجاد بستر هوشمند و مدیریت متمرکز برای دریافت سریع درخواست های مشتریان ،تحلیل وبه کارگیری آن ها، مدیریت هدفمند در تحلیل اطلاعات ، حذف رویه های غیر ضروری و بهینه سازی و به روز ساختن رویه های جاری در شرکت مخابرات ایران تشکیل شده است.»
وی افزود:« این کمیته در نظر دارد با ایجاد سازوکارهای لازم ، به تسریع در سرویس دهی و پاسخ گویی به درخواست های مشتریان، پرداخته و باعث اطلاع رسانی مناسب به مشتریان شود.»
معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه ، این کمیته به عنوان جایگاه تصمیم گیرنده و پیشتاز در مسایل مشتریان است؛ اظهار داشت:« اعضای این کمیته درصدد هستند که با ایجاد ساز و کارهای لازم در ارایه خدمات مطلوب و جدید و ایجاد فرهنگ برخورد مناسب کارکنان با مشتریان، طرح بزرگ رضایت مندی ، وفاداری و درنهایت چسبندگی مشتری را در شرکت مخابرات ایران پیاده سازی کنند.»در ادامه مهندس خلیلی نیز گزارشی از کیفیت شبکه ارایه دادند.



لینک منبع

  • نویسنده
    A-brand
  • تعداد بازدید
    13 views
0دیدگاه فرستاده شده است.
شما هم دیدگاه خود را بنویسید