عمومی

آگوست یک نمایشگاه 31 روزه برای سیاه پوستان است شرکت ها

آگوست یک نمایشگاه ۳۱ روزه برای سیاه پوستان است
شرکت ها

در آتلانتا در ۱۷ آگوست، روز تولد مارکوس گاروی، ژورنال نوآوری سیاه شاید بیشترین استفاده را کرد. اعلامیه مهم صنعت سیاه در قرن گذشته، پرده برداری از DynaKrypt متعلق به شرکت مدلسازی ریاضی (MMI)، یک راه حل رمزگذاری در سطح کوانتومی با ۱۳٫۵ میلیون بیت حفاظت، که توسط استادی در یک دانشگاه تاریخی سیاه پوست توسعه یافته است. ما نشان دادیم که MMI جایزه Roy L. Clay Sr. Technology Pinnacle Award را در طی ارائه Innovation&Equity23 ما در ۱۵ ژانویه دریافت خواهد کرد.

کلی ۹۳ ساله یکی از اعضای تالار مشاهیر شورای مهندسی سیلیکون ولی است که در سال ۱۹۵۸ برنامه نویسی ابررایانه ها را برای کمیسیون انرژی اتمی آغاز کرد و در سال ۱۹۶۵ تحقیق و توسعه کامپیوتر را برای هیولت پاکارد آغاز کرد.

در ۱ آگوست، اولین روز از نوزدهمین مجله سالانه نوآوری سیاه، ماه ملی کسب و کار سیاه پوست، ما همچنین به انتخاب مت فریزر اشاره کردیم. ، مدیر ارشد فناوری شهر نیویورک، به عنوان برنده قله رسی. فریزر در بروکلین، نیویورک بزرگ شد و مرکز عملیات مشترک امنیتی را در آنجا به عنوان خط مقدم در دفاع سایبری آمریکا افتتاح کرد.

در ۵۰ سالی که روزنامه‌نگار بودم، آموختم که این نوآوران منحصر به فرد نیستند. به عنوان مثال، برادر بزرگتر من ۵۰ سال برنامه نویس کامپیوتر بوده است.

این یک تراژدی بود برای برادر کوچکتر و اوتیستیک من در سال ۲۰۰۴ که رویداد یک ماهه را به پیش برد، یک مداخله روانی-اجتماعی برای نشان دادن نقش اساسی رهبران تجاری آفریقایی-آمریکایی در دموکراسی آمریکا و اقتصاد آن. او در بازداشت پلیس جان خود را از دست داد زیرا به طور خودکار در طول تماس با آمبولانس به عنوان یک تهدید دیده می شد. من به تازگی Loaded Dice: the State of Black Business، نسخه اول را تکمیل کرده بودم که آگوست، ماه تولد او را برای ۳۱ Ways 31 Days انتخاب کردیم، تلاشی ساختاریافته برای مردم برای بازدید از یک تجارت سیاه پوست در صنعت متفاوت هر روز. هدف دستیابی به آنچه در Our10 Plan: استراتژی اقتصادی آفریقایی-آمریکایی ۱۱ سال بعد، پس از ماه‌ها نشست، توسعه یافت. با مؤسسات بزرگ سیاه پوست.

فردریک داگلاس نوشت که “آزادی ما به مالکیت کسب و کار ما گره خورده است.” همکار او آیزاک مایرز به شدت احساس می کرد که کارگران بارانداز سیاه بالتیمور را پس از تصویب اصلاحیه سیزدهم به تعاونی سازماندهی کرد که کارخانه کشتی سازی را که در آن کار می کردند کنترل می کرد. که اصلاحیه چهاردهم را برای اجرای قراردادها برای آزادگانی که کشاورز و صاحب مشاغل شدند، ایجاد کرد.

اصلاحیه چهاردهم. خیلی بیشتر انجام داد این امر همچنین ایمان و اعتبار کامل ایالات متحده را پشت بدهی عمومی خود، کفی که بازارهای مالی ما بر آن استوار است، به همراه داشت. این به خاطر تاجران سیاه پوست اتفاق افتاد.

اما در سال ۲۰۲۰، دویست و چهل و چهارمین سال کشور، تنها ۱٫۷ درصد قراردادهای فدرال به شرکت های کوچک آفریقایی-آمریکایی تعلق گرفت. ۰٫۷ درصد تحقیق و توسعه صرف کالج ها و دانشگاه های سیاه پوست می شود. ۰٫۱ درصد از وام های تجاری به بنگاه های سیاه تعلق می گیرد. و در سال گذشته، اشتغال آفریقایی-آمریکایی ها در بیشتر صنایع اصلی به جز مشاغل کم دستمزد که در معرض خطر بیماری همه گیر هستند، کاهش یافت.

داده های موجود در ۱۸ گزارش بعدی ما از وضعیت کسب و کار سیاه، مسیر دستیابی به “سرزمین موعود” را که دکتر مارتین لوتر کینگ جونیور در سخنرانی پایانی خود پیش بینی کرده بود، نشان می دهد. در سخنان آغازین خود به اتاق سیاه ایالات متحده در ماه ژوئیه، خاطرنشان کردم که حمایت ما از نظر اقتصادی بهترین سال را از نظر اقتصادی برای آمریکایی های آفریقایی تبار در سال ۲۰۲۱ ایجاد کرده است. دو سال پیش، ما متوجه شدیم که طبق اداره تجارت کوچک ایالات متحده، تنها یک- هزارم وام های برنامه محافظت از چک به شرکت های سیاه تعلق گرفت. تغییر در قوانین این مبلغ را از ۵۵۰ میلیون دلار به ۱۶ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۱ افزایش داد. HBCU ها در حالی که بالاترین قیمت قبلی ۲۲۰ میلیون دلار بود، ۶ میلیارد دلار به دست آوردند.

مشارکت‌های ما با اعضای گروه ملی سیاه‌پوستان قانون‌گذاران ایالتی که در سال ۲۰۱۵ طرح Our10 را به آن‌ها ارائه کردم، بسیار مؤثر بوده است. سناتور جیمز سندرز، رئیس کمیته بانک‌های سنای ایالت نیویورک؛ و استیون برادفورد، رئیس انجمن سیاهپوستان قانونگذاری کالیفرنیا، رونمایی از گزارش امسال ما را در ۱۵ مه آغاز کردند، پایین اما نه خارج: وضعیت تجارت سیاه، ویرایش نوزدهم. بردفورد به بازگشت ساحل بروس در نزدیکی لس آنجلس به خانواده بلک که در ابتدا مالک آن بودند و اولین کارگروه جبران خسارت اشاره کرد. کتی هوچول، فرماندار نیویورک نیز روحیه همکاری را در مذاکرات بودجه خود با رهبری سیاه پوست این ایالت به ارمغان آورده است.

Down But Not Out دارای سریع‌ترین رشد بخش صنعتی آفریقایی-آمریکایی، مشروبات الکلی است که اکنون شامل ۳۰۰ آبجوساز، تقطیر و شربت‌فروش است. توماس تی. توماس، برنده سه امتیاز برتر Wine Enthusiast، بر روی جلد این گزارش نشان داده شده است.

ما همچنین BlackBio100، فهرستی از متخصصان علوم زیستی سیاه پوست، از جمله M&B Sciences، یک رهبر اپیدمیولوژی زمین فضایی و کارآزمایی بالینی که به تازگی Clara Health را در سانفرانسیسکو خریداری کرده است، شناسایی کنید. برنامه‌های دقیق ایالتی و محلی ما به علوم زیستی به عنوان لنگر صنعتی برای احیای جوامع اشاره می‌کند. به عنوان رئیس مرکز توسعه اقتصادی بروکلین در براونزویل، متراکم ترین مرکز مسکن عمومی در جهان، B’ville Hub به عنوان موتوری که تحقیقات Downstate Medical و Medgar Evers College را بر روی شرکت هایی مانند Global Blood Therapeutics، که فایزر به تازگی برای داروی سلول داسی خود خریداری کرده است، تقویت می کند.

حفظ تاریخی نیز برای تجدید جوامع آفریقایی-آمریکایی حیاتی است. من در دهه ۱۹۸۰ رئیس کمیته ریچموند، منطقه تاریخی جکسون وارد ویرجینیا بودم، که اکنون هنوز به عنوان یک منطقه تجاری سیاهپوستان در حال رونق است. در سال ۲۰۱۷، من و ریک ماس ۶۰۰۰ سایت کالیفرنیا را تکمیل کردیم. مسیر آزادی آفریقایی-آمریکایی نگهبان میراث درخشان آفریقایی-آمریکایی ها در ایالت طلایی باشد.

بازدید این آخر هفته از موفق ترین جامعه آفریقایی-آمریکایی تاریخ، آژورست، نینوا و تپه هاربر ساگ در لانگ آیلند، نیویورک، شامل تمام عناصری بود که کینگ پیش بینی کرده بود. محوطه‌ای با ۱۲۰ قطعه که توسط یک معمار زن سیاه‌پوست در سال ۱۹۴۷ ساخته شد، هفتاد و پنجمین سالگرد خود را با خانه‌های ساحلی خانواده‌های ارل گریوز، جانی کوکران و ران براون در کنار ساحل خصوصی جشن گرفت. این نزدیکی یک کلیسای ۱۸۳۹ است که ایستگاه راه آهن زیرزمینی بود. کلیسا، گورستان و محله‌ها در فهرست ملی مکان‌های تاریخی هستند.

با این حال، وقتی بیرون رفتیم. برای راه‌اندازی درایو سرمایه مرکزی بروکلین EDC، متوجه شدیم که این محله‌های مرفه مانند ما در براونزویل با اعیان‌گرایی روبرو هستند. پاسخ ما این است که صنایع را با مشاغلی مانند مدل سازی ریاضی بکارید. Figgers Communications، تلفن هوشمند کمیاب که در داخل کشور ساخته شده است، توسط یک نابغه ۳۲ ساله در مدل چهارم خود ساخته شده است. علوم M&B; و HireUS، یک شرکت استخدام که توسط یکی از برندگان اخیر Roy Clay Pinnacle و Black Titan Investments ایجاد شده است.

همانطور که من صحبت با اتاق های سیاه و انجمن های تجاری در سراسر کشور در ماه اوت، من به ۹۰ آژانس فدرال اشاره کرده ام که اولین برنامه های اقدام سهام خود را ارائه کرده اند. من همچنین به طرح اعتباری کسب‌وکارهای کوچک دولتی و برنامه مشارکت توسعه تولید هلینگز مؤسسه ملی استاندارد و فناوری اشاره کرده‌ام، که این لنگرهای صنعتی را برای رفع نیازهای محلی و فوری و همچنین بهبود زنجیره‌های تامین و کاهش تورم ایجاد می‌کند.

اختتامیه ماه شامل نمایشگاه #DrinkBlack ما در اوکلند برای آبجوسازان، تقطیرکنندگان و شراب خواران سیاه پوست در ۲۷ اوت و پیش نمایش ۳۱ اوت از مجمع تجارت و سرمایه گذاری آفریقا کارائیب از بریج تاون، باربادوس، اولین رویداد مشترک بین اتحادیه آفریقا و جامعه کارائیب.

تمام راه بازگشت به پل کافی، خصوصی جنگ انقلابی و بعداً کشتی‌ساز، تجارت با این قاره و جزایر به عنوان تکامل طبیعی تجارت آفریقایی-آمریکایی تلقی می‌شد. در طول نوزدهمین سالانه مجله نوآوری سیاه، ماه ملی کسب و کار سیاه پوست، ما با تحقق بخشیدن به وحشیانه ترین رویاهای آنها به خرد آنها احترام می گذاریم.

پست اسکریپت

تقلید صادقانه ترین شکل چاپلوسی است، اما همانطور که FBI در کیفرخواستی در فلوریدا اشاره کرد، آفریقایی-آمریکایی ها مورد هدف قرار می گیرند. اطلاعات نادرست، اغلب از منابع اطلاعاتی خارجی. از سال ۲۰۰۴، ما فقط یک منبع رسمی و مجموعه فعالیت داشته ایم. فقط نوزدهمین مجله سالانه نوآوری سیاه، ماه ملی کسب و کار سیاه، منبع معتبر و قابل اعتماد کامل ترین اطلاعات در مورد آفریقایی-آمریکایی ها در اقتصاد است. طی دو سال گذشته، پست‌های آنلاینی را دیده‌ایم که نهادها ادعا می‌کنند «جشن» می‌کنند که باید نشانه‌ای برای مصرف‌کنندگان باشد که نشان دهنده ما نیست. ماموریت ما پیاده سازی بر اساس داده های علمی است. برخی از این مدعیان نیز میلیاردها دلار به دلیل تبعیض جریمه شده اند، توسط کارمندان سیاه پوست و دولت های محلی شکایت کرده اند و بخشی از شهادت ما به کمیته فرعی ضد انحصار قضایی مجلس نمایندگان و کمیته فرعی خدمات مالی مجلس در مورد عدالت بوده اند. ما به حمایت مالی شرکتی اجازه نمی‌دهیم، بنابراین چنین پیشنهادهایی را با کمال میل قبول کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی