عمومی

برای مهاجرت به خارج از کشور آماده می شوید؟ ابتدا این را بخوانید

برای مهاجرت به خارج از کشور آماده می شوید؟ ابتدا این را بخوانید

تصمیم گرفته‌اید که #زندگی ساحلی یا #بازنشستگی یا فقط #زندگی خارج از شبکه را داشته باشید؟ قبل از نقل مکان، در اینجا چیزی است که باید در مورد همه چیز از اخذ اقامت در خارج از کشور گرفته تا مراقبت های بهداشتی، مالیات، ویزا و هزینه ها بدانید.

مراقبت های بهداشتی

۱٫ ممکن است بیمه درمانی ایالات متحده شما را پوشش ندهد.

به محض اینکه به خارج از کشور نقل مکان کنید، شما مسئول هستید النا جونز، کارشناس امور مالی شخصی در FinanceJar. بر اساس گزینه های طرح شما، بیمه پزشکی خصوصی ایالات متحده ممکن است فقط حداقل پوشش را برای شرایط فوری در خارج از کشور ارائه دهد. آنا سسدیان، یکی از بنیانگذاران می‌گوید هزینه‌های پزشکی در خارج از کشور نیز توسط Medicare یا Medicaid پوشش داده نمی‌شود. StartAbroad، یک شرکت متخصص جابجایی مستقر در کاستاریکا.

۲٫ همچنین ممکن است فوراً در کشور جدید خود واجد شرایط پوشش نباشید.

در حالی که بسیاری از کشورها دارای خدمات بهداشتی عمومی رایگان هستند که توسط دولت ارائه می‌شود، انتظار نداشته باشید که به محض ورود به شما کمک کند. هنگامی که مقیم قانونی شدید، می توانید برای مراقبت های بهداشتی ملی در کشور جدید خود ثبت نام کنید. سوسدیان می‌گوید در برخی کشورها، از جمله پرتغال و کاستاریکا، شما به تامین اجتماعی پرداخت می‌کنید و مراقبت‌های بهداشتی رایگان یا ارزان را در محل خدمات دریافت می‌کنید.

۳٫ شما می توانید (یا ممکن است لازم باشد) بیمه بین المللی بخرید.

ساده‌ترین – اگرچه احتمالاً گران‌ترین – مسیر خرید بیمه سلامت بین‌المللی از شرکت‌هایی مانند Cigna، GeoBlue یا Aetna است. شما معمولاً می‌توانید پوشش مشابهی با هر بیمه‌ای که در ایالات متحده دریافت می‌کنید دریافت کنید، اما باید مراقب نحوه برخورد آن‌ها با شرایط قبلی باشید – پس حتماً متن دقیق را بخوانید.

سوسدیان می‌گوید: «تا زمانی که سیستم بهداشتی کشور جدید خود را پیدا نکنید، مکان خوبی برای شروع است. “بسیاری از مهاجران می خواهند مراقبت های بهداشتی ملی را با بیمه خصوصی نیز تکمیل کنند: در بیشتر کشورها، این به شما امکان می دهد به بیمارستان ها و کلینیک های خصوصی با زمان انتظار کوتاه تر برای انجام عمل، کارکنان انگلیسی زبان بیشتر و امکانات مدرن تر دسترسی داشته باشید.” /p>

کیمبرلی مک کاولی، یک وبلاگ نویس مسافرتی ساکن استانبول، بیمه خصوصی خریداری کرد که هنگام بازگشت برای بازدیدهای کوتاه به ایالات متحده، او را نیز پوشش می دهد. او همچنین برای واجد شرایط بودن برای ویزای ترکیه باید بیمه می شد. خیلی به کشور بستگی دارد، بنابراین مهم است که الزامات و توصیه‌های مقصد خود را بررسی کنید.

مالیات 

۱٫ تا زمانی که تابعیت خود را رها نکنید، باید مالیات ایالات متحده را ثبت کنید.

ایالات متحده یکی از تنها دو کشور در جهان است که بر اساس شهروندی مالیات می گیرد. ترجمه: اگر شهروند هستید، حتی اگر در کشور زندگی نمی کنید باید مالیات بدهید. سسدیان می‌گوید: «باید بایگانی کنید، اما لزوماً مجبور نیستید چیزی بپردازید.

۲٫ با این حال، تا زمانی که سقف مشخصی نداشته باشید، بر درآمد خارجی مشمول مالیات نمی شوید.

حذف درآمد کسب شده خارجی و اعتبار مالیات خارجی می تواند در اینجا به شما کمک کند. اگر در خارج از ایالات متحده درآمد کسب می کنید، نیازی به پرداخت مالیات بر درآمد ۱۱۲۰۰۰ دلاری ندارید.

۳٫ ممکن است بتوانید مالیات های خارجی را کسر کنید.

اگر به کشور دیگری مالیات می‌پردازید، اغلب می‌توانید آن مالیات‌ها را از صورت‌حساب مالیاتی خود در ایالات متحده کسر کنید. کمک خواستن؟ بسیاری از کشورها مشاوران مالی آموزش دیده در آمریکا با شرایط و تجربه قابل مقایسه با CPAهای آمریکایی، جونز می گوید. آنها با پیش نیازهای بعدی برای افشای اجزای حساب های بانکی خارج از کشور و همچنین سایر قوانین مالیاتی در ایالات متحده آشنا هستند.

باز کردن حساب بانکی

۱٫ ابتدا فرم های مناسب را بایگانی کنید.

نکته شماره ۱ که باید قبل از افتتاح حساب بانکی در خارج از کشور بدانید، گزارش بانک های خارجی و حساب های مالی (FBAR). این یک فرم سالانه است که توسط IRS برای هر کسی که دارایی در خارج از کشور بیش از ۱۰۰۰۰ دلار دارد، مورد نیاز است. مشکل بزرگی نیست – مگر اینکه پرونده را ثبت نکنید. سسدیان می گوید، پس از آن، جریمه می تواند تا ۱۰۰۰۰۰ دلار باشد. اگر پول بیشتری در خارج از کشور دارید (بیش از ۵۰۰۰۰ دلار)، باید در مورد FATCA بدانید، که مالیات دهندگان آمریکایی که دارایی های مالی خارجی دارند را ملزم می کند این موارد را گزارش کنند، طبق IRS.

۲٫ در مورد حقوق خود تحقیق کنید.

قبل از افتتاح حساب بانکی، در مورد حقوق خود تحقیق کنید. برخی از بانک‌ها این حق را برای خود محفوظ می‌دارند که اگر از قوانین آن‌ها پیروی نمی‌کنید یا فکر می‌کنند مشکلی وجود دارد، حساب شما را ببندند. درک بانک و مقررات آن بسیار مهم است.

۳٫ دریابید که آیا به اقامت یا اقامت نیاز دارید.

بعضی کشورها به شما اجازه نمی‌دهند بدون مجوز اقامت حساب بانکی باز کنید. دیگران حداقل به یک آدرس نیاز دارند. در این صورت، می‌توانید تحقیق کنید که کدام بانک‌های آمریکایی در کشور جدید شما شعبه دارند تا به هیچ وجه نیازی به افتتاح حساب جدید نداشته باشید.

دریافت ویزا

مک کاولی می گوید که دریافت ویزا به طور گسترده به کشور بستگی دارد. مک‌کاولی می‌گوید برای مثال، ترکیه در حال حاضر به راحتی ویزا را ارائه نمی‌کند، اما این امر به‌صورت موجی پیش می‌رود. سیمونا کسول، استراتژیست تجاری و مربی زنان بالای ۴۰ سال مستقر در پلایا دل کارمن، می گوید از سوی دیگر، در صورتی که ماهانه وجوه بازنشستگی کافی داشته باشید یا دارایی هایی که توانایی مالی شما را اثبات می کند، دریافت ویزا در مکزیک بسیار آسان است. مکزیک. پاناما، بلیز و نیوزلند دیگر کشورهایی هستند که در آنها نسبتا آسان است. استفانی وولمر، یک بازاریاب آزاد که در حال حاضر در خارج از کشور در آلمان زندگی می کند، می گوید (او قبلاً در کره جنوبی و تدریس زبان انگلیسی در کره جنوبی زندگی می کرد). وولمر می گوید، برای مثال، فیلیپین از شما می خواهد که حداقل ۲۰۰۰۰ دلار در حساب بانکی خود داشته باشید تا در آنجا زندگی کنید. اگر نگران دریافت ویزا هستید، قبل از مهاجرت با یک وکیل مهاجرت صحبت کنید.

سایر ملاحظات

۱٫ برای حرکت پس انداز کنید.

هزینه های جابجایی جمع می شود. اطمینان حاصل کنید که آنچه را که برای مواردی مانند درخواست های ویزا و اقامت و سپرده های مسکن نیاز دارید کنار بگذارید، که می تواند در کشورهای مختلف بسیار متفاوت باشد.

۲٫ تحقیق کن

فرهنگ، زبان، سایر ملزومات مانند حمل و نقل (یا گواهینامه رانندگی می گیرید؟) و حتی محصولات را مطالعه کنید. مک کاولی می گوید که وسایل الکترونیکی آمریکایی خود را با خود آورده است، زیرا در استانبول به سختی می توان آنها را پیدا کرد. او همچنین کفش های خود را از ایالات متحده آورده است، زیرا اندازه کفش های زنانه در ترکیه کوچکتر است.

مک‌کاولی می‌گوید: «وبلاگرهای مسافرتی منابع بسیار خوبی هستند، به‌خصوص اگر در کشوری باشید که در آن وبلاگ می‌نویسند، زیرا این زندگی روزمره آنهاست. “آنها می توانند به سوالات زیادی برای شما پاسخ دهند.”

۳٫ آن را به صورت آزمایشی اجرا کنید.

قبل از اینکه تصمیمات دائمی بگیرید، مطمئن شوید که حداقل یک ماه در کشور جدید زندگی می کنید. Ksoll پیشنهاد می کند یک آپارتمان اجاره کنید و مانند یک محلی زندگی کنید تا به خودتان این تجربه را بدهید و ببینید که چگونه آن را دوست دارید.

سفر مبارک!

عکس توسط simona pilolla 2/Shutterstock

EComm Leaderboard 728 x 90 - برای مهاجرت به خارج از کشور آماده می شوید؟ ابتدا این را بخوانید

دانیل براف یک مترجم آزاد در شیکاگو است. داستان های او در نیویورک تایمز، وال استریت ژورنال، تجارت کرین در شیکاگو و موارد دیگر ظاهر شده است. او با شوهر، دو دختر، دو گربه و یک سگ زندگی می کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی