Tribe Urban Entertainment به کارآموزان کمک می کند
تجربه در رسانه
در سال ۲۰۰۸، پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه گرینویچ در لندن، مایکل بولیون، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت رسانه ای و سرگرمی متعلق به سیاهان سرگرمی شهری قبیله، خودش را پیدا کرد از جستجوی شغل خود ناامید شده است.
«بیش از ۱۸ ماه [من] دنبال کار بودم. و موضوع تکراری با همه کسانی که با آنها صحبت کردم این بود: “آیا تجربه ای دارید؟”” او به یاد می آورد. “فرایند فکری من این بود که منتظر بمانم – من در چند سال گذشته در دانشگاه بودم و در حال تحصیل بودم تا بتوانم برای کار به اینجا بیایم. و من برای کار به اینجا آمده ام و شما به من می گویید آیا تجربه ای دارید؟ قرار نیست [من] این تجربه را به دست بیاورم زیرا در حال مطالعه بوده ام. بنابراین من واقعاً از دانشگاهها سرخورده شدم.
Bullion از بهترین چیزها استفاده کرد و به عنوان یک رهبر جامعه و رئیس Thurrock TRUST قبل از یک دوره کوتاه در سیاست. پس از این، او مهارتهای موجود خود را به کار گرفت—و مهارتهای جدیدی به دست آورد—برای ساختن و راه اندازی خانه رسانه ای خود، Tribe Urban Entertainment، در سال ۲۰۱۸، تحقق یک رویای مادام العمر او. این شرکت شامل Tribe Urban Radio با شنوندگان در بیش از ۲۰ کشور در سراسر جهان است، و Tribe Urban Studios، یک “مرکز تولید و تولید محتوا” مستقر در لندن.
بولیون میگوید: «وقتی [Tribe Urban] را راهاندازی کردم، با خودم فکر کردم که میخواهم کاری انجام دهم که قومیتهای اقلیت را تشویق کند تا بتوانند به بالاترین کیفیت امکانات با قیمت مقرون به صرفه دسترسی داشته باشند. ، “[اما همچنین] بتوانیم به جوانان این توانایی را بدهیم که تجهیزات و امکانات مناسب را داشته باشند تا بتوانند پیشرفت خود را به بالاترین سطح ممکن برسانند.”
برنامه کارآموزی Tribe Urban
توانمندسازی و حمایت از جوانان بخشی از DNA Tribe Urban از ابتدا بوده است. در تلاشی برای آسانتر کردن کار برای فارغالتحصیلان رسانهای امروزی، این شرکت رسانهای اخیراً یک برنامه شش ماهه کارآموزی با مشارکت دانشگاه Bullion’s alma mater ، دانشگاه گرینویچ.
Bullion میگوید: «حمایت از نسل بعدی خلاقان بخشی از بیانیه مأموریت ما است. “و در این مورد، می دانید، این ها نسل بعدی خلاقان هستند، افرادی که از دانشگاه خارج می شوند.”
برنامههای تکراری پرچمدار این برنامه در ژانویه برای هشت نفر آغاز شد دانشجویان سال اول و دوم از دانشکده هنرها و علوم لیبرال دانشگاه گرینویچ . دانش آموزان منتخب در نقش هایی از پخش و ایجاد محتوا تجربه خواهند داشت. به تولید رادیو و ویدئو
بولیون خاطرنشان میکند: «هشت نفر انتخابشده بهترین تناسب ممکن برای فرهنگ کسبوکار بودند، و همچنین میل شدیدی داشتند که نه تنها یاد بگیرند، بلکه به کسب و کار ارزش بیافزایند.
کارآموزان Tribe Urban تجربه عملی کسب می کنند
کارآموزی Tribe Urban از آن دسته از بهترین ها نیست و قهوه میل کنید، بلکه از کارآموزان می خواهد که دست خود را کثیف کنند.
“ما آنها را آموزش میدهیم، طنابها را به آنها نشان میدهیم، به آنها نشان میدهیم که چگونه کارها را انجام دهند، اما پس از آن نقطهای در زمان وجود دارد که دست های آنها را نگیریم، و می گوییم، اینها موارد قابل تحویل شما هستند – آنها را تحویل دهید، شمش می گوید.
اعلام حضورهای منظم بخشی از برنامه خواهد بود تا مطمئن شود دانش آموزان بیشترین بهره را از آن می برند. “و از این طریق می دانیم که به دنبال مناطقی هستیم که ممکن است آنها با مشکل مواجه شوند تا بتوانیم [آنها] را اصلاح کنیم، تا آنها بتوانند به توسعه خود ادامه دهند.”
کارآموزان مجری رادیو، برنامه Tribe Urban را اجرا خواهند کرد، Top30. یک هفته معمولی شامل کارهای پشت صحنه است که از تحقیق و تنظیم یک برنامه نمایشی (به موقع) تا برقراری ارتباط با هنرمندان و ایجاد محتوای رسانه های اجتماعی را شامل می شود.
«کارهای زیادی وجود دارد که به دور از تحویل واقعی نمایش اتفاق میافتد،» بولیون اشاره میکند. کارآموزان هر جمعه پس از شروع نمایش در آوریل ارائه خواهند شد.
بولیون توضیح میدهد که
سازندگان محتوا مقالاتی را برای وبسایت Tribe Urban مینویسند و در عین حال درباره سبک نوشتن و اینکه «محتوا از منظر خانه رسانه، از دیدگاه ایستگاه رادیویی چگونه باید باشد» یاد میگیرند.
برای تهیهکنندگان رادیو، نقش و مسئولیت اصلی این است که اطمینان حاصل کنند که نمایشها برای مخاطبان کلیدی Tribe Urban و جمعیتشناسی تنظیم میشوند. کارهای روزمره آنها به طور کلی شامل تولید و تحقیق ایده ها برای نمایش و ارائه آن ایده ها به تیم است. تامین منابع بالقوه مشارکت کنندگان و مصاحبه شوندگان برای نمایش رادیویی؛ انتخاب موسیقی مناسب برای برنامه، مخاطب و ایستگاه؛ ترتیب جلسات توجیهی پیش تولید؛ مدیریت تدارکات جمع آوری افراد، منابع و تجهیزات در مکان مناسب و در زمان مناسب؛ مدیریت ارائه دهندگان و پاسخ به بازخورد مخاطبان، از جمله وظایف بالقوه دیگر.
توانمندسازی و حمایت از جوانان
“یکی از کارهایی که ما علاقه مند به انجام آن هستیم این است که مطمئن شویم نه تنها آنها را آموزش می دهیم، بلکه از ایده های آنها نیز استفاده می کنیم و می توانیم آنها را توانمند کنیم و به آنها نشان دهیم که این فقط یک مورد نیست- شمش توضیح میدهد. “وقتی وارد یک محیط کاری میشوید، باید ایدههای خود را به کار بگیرید، زیرا گاهی اوقات شرکت واقعاً برای [انجام این کار] بیشتر از آنچه که برای ارائه آمدهاید به شما دستمزد میدهد.”
اگر همه چیز با این اجرای آزمایشی برنامه کارآموزی خوب پیش برود، Tribe Urban قصد دارد سالانه با دانشجویان حدود ۱۰ دانشگاه کار کند.
“ما قطعاً قصد داریم با دانشگاه راونزبورن لندن صحبت کنیم، زیرا آنها نیز خیلی از ما دور نیستند. به طور کلی، ما می خواهیم هر دانشگاهی را که در شعاع ۵۰ تا ۶۰ مایلی ما قرار دارد، بگذرانیم. این تا حدی به این دلیل است که دو طرف کار با یکدیگر را آسانتر میکنند، اما همچنین به این دلیل است که Tribe Urban میخواهد یک جامعه همکار یا به قول بولیون «خانواده» ایجاد کند، بنابراین دانشجویان از دانشگاههای مختلف میتوانند با یکدیگر همکاری کنند.
آنچه دیگران می توانند از برنامه کارآموزی Tribe Urban بیاموزند
بولیون میگوید: «یکی از چیزهایی که این برنامه میتواند به سایر کسبوکارها [درباره انجام کارآموزی مؤثر» بیاموزد، این است که بتوانند به وضوح نوع پرسنل مناسبی را برای فرهنگ کسبوکار که در تلاش برای ایجاد آن هستند، شناسایی کنند. «یکی از چالشهایی که ما با آن روبهرو بودهایم این است که تناسب مناسب افراد برای کار در کسبوکار و داشتن همان فرهنگ تجاری را داشته باشیم. بهعنوان یک کارفرمای فرصتهای برابر، تا زمانی که واقعاً با شما شروع به کار نکنند، نمیدانیم چه شکلی هستند. شما شروع به دیدن شخصیت ها می کنید.”
پرداخت به هر یک از کارآموزان دستمزد زندگی لندن (۱۱٫۹۵ پوند، معادل ۱۴٫۹۳ دلار آمریکا) همچنین چند درس برای یادگیری به سایر مشاغل ارائه می دهد.
بولیون میگوید: «هزینه زندگی در بالاترین حد خود قرار دارد، و ما احساس میکنیم که علیرغم اینکه این دوره کارآموزی است، درست است که مردم همچنان نیاز به کسب درآمد داشته باشند. “و اگر حداقل به غذا و سفر آنها رسیدگی میکند، حداقل چند چیز کمتر است که آنها باید نگران تامین مالی باشند.”
برای کارآموزان، تجربه دنیای واقعی و درسهای آموخته شده در این راه، تجربه ارزشمندی را به آنها ارائه میدهد که میتوانند از آن برای تضمین فرصتهای کاری آینده استفاده کنند.
بولیون میگوید: «از دیدگاه ما، ما احساس میکنیم که وقتی افراد به مدت شش ماه اینجا کار کردهاند، میتوانند [پس از فارغالتحصیلی] مستقیماً به صنعت بروند و بگویند «بله، من این تجربه را دارم». “این فقط به آنها اجازه می دهد تا از درب عبور کنند.”
عکس از تانیا گوردون; با حسن نیت از Tribe Urban
جان پلوکووا بیش از یک دهه است که درباره معماری، طراحی و دکوراسیون داخلی می نویسد. خطوط فرعی او عبارتند از نیویورک تایمز، Conde Nast Traveller (بریتانیا)، Wallpaper و WSJ. Come Together (gestalten)، اولین کتاب طراحی او، در نوامبر ۲۰۲۱ به صورت بین المللی منتشر شد.
در Wildfires — و ایلان ماسک