عمومی

مهربانی و کنجکاوی را مرکز رهبری خود قرار دهید سبک

مهربانی و کنجکاوی را مرکز رهبری خود قرار دهید
سبک

“Be مهربان. سؤال بپرسید. زبان تبعیض آمیز، حملات شخصی، تبلیغات و هرزنامه حذف خواهد شد.” این خط‌مشی نظرات Wirecutter، وب‌سایت بررسی محصول متعلق به شرکت نیویورک تایمز است.

تصور کنید سازمان شما به طور معمول مهربانی و کنجکاوی را انجام می دهد و پستی را ممنوع می کند، مانند سیاست نظرات Wirecutter. و نه فقط برای بازخورد مشتری، بلکه برای همه چیز — نحوه برخورد با کارکنان، نحوه تصمیم گیری، نحوه تعامل سازمان شما در داخل و با جهان. کسب‌وکارهای آماره اینگونه عمل می‌کنند و قدرت عشق را با سودآوری به کار می‌گیرند.

  • وقتی به این فکر می کنید که سازمان شما این نوع خط مشی Amare را برای همه چیز اتخاذ می کند، اولین چه چیزی به ذهن شما خطور می کند؟

  • چه چیزی ممکن است که اکنون غیرممکن است؟

  • چه مقاومتی در صورت وجود وجود دارد؟

۵ روش آماره برای آوردن مهربانی و کنجکاوی بیشتر به سازمان شما

  1. ابتدا شخصی شوید. خط مشی شخصی خود را بنویسید که بر نحوه رفتار شما با خودتان حاکم است. آن را واقعی و بدون قضاوت نگه دارید. حالا یکی بنویس که با تو مهربان تر است. به آن متعهد شوید. روزانه آن را مرور کنید.

  2. رفتارها را ردیابی کنید. یک کارت امتیازی ساده برای ردیابی زمانی که به پستی و طمع بله یا نه، و به مهربانی و شفقت بله یا نه می گویید، تهیه کنید. توجه کنید که چه موقعیت‌ها و باورهایی باعث این انتخاب‌ها می‌شوند.

  3. مراقب ۳ بزرگ باشید. خود و سازمانتان را بر اساس سه نگرش متضاد ارزیابی کنید: الف) ترس از آسیب پذیری، ب) بی ادبی، ج) تکبر. در فصل ۵ کتاب من، موج آماره: با به کار انداختن عشق، کسب و کار خود را ارتقاء دهید، در هر سه آزمون “آینه ای” خودارزیابی شرکت کنید.

  4. یک مانیفست ایجاد کنید. یک بیانیه عمومی از سیاست ها و اهداف خود در رابطه با مهربانی و کنجکاوی را مشخص کنید. با تیم خود مرور و اصلاح کنید. از این مانیفست راه آماره به عنوان الگویی برای شروع استفاده کنید .

  5. با یک تغییر شروع کنید. یک رفتار خاص و مکرر را انتخاب کنید تا با مهربانی و کنجکاوی بیشتر انجام دهید. به عکس العمل درونی خود و دیگران در هنگام انجام آن و عدم اعمال آن توجه کنید.

وقتی با مهربانی و کنجکاوی رهبری می کنید، جادو اتفاق می افتد. این اقدامات را در قلب نحوه عملکرد سازمان خود قرار دهید و شاهد معجزات باشید. با تصور دنیای کسب و کار که در آن این رویکرد معمول است، آن را حتی فراتر ببرید. این دنیایی است که امروز می توانید با عشق ورزیدن به ضرورت جدید در سازمانتان کمک کنید، یک عمل کوچک مهربانی در هر زمان.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی