9 بهترین گزینه بازار آنلاین برای کسب و کار شما
۹ بهترین گزینه بازار آنلاین برای کسب و کار شما
همانطور که صنعت تجارت الکترونیک به رشد خود ادامه میدهد، بسیاری از بازارهای آنلاین به وجود آمده اند تا کسب و کارها را برای یافتن مشتریان آسان تر کنند. با راه های بسیار زیادی برای فروش آنلاین، فرصتی واقعی برای کسب و کارها وجود دارد تا پایگاه مشتریان وفادار خود را توسعه دهند و تجارت خود را گسترش دهند. ما در این مقاله به برخی از بازارهای تجارت الکترونیک پیشرو خواهیم پرداخت و چگونه صاحبان فروشگاه های آنلاین می توانند فروش خود را در بازارهای جهانی شروع کنند.
یک بازار آنلاین چیست؟
یک بازار آنلاین بازار به گونه ای طراحی شده است که به فروشندگان مکانی متمرکز برای فروش آنلاین بدهد. کاربران میتوانند دستههای مختلف محصولات و فروشندگان را در یک مکان مرور کنند و به آنها این امکان را میدهند که به سرعت آنچه را که به دنبال آن هستند بیابند. اکثر کاربران در ابتدا از گوگل یا وبسایتهای خردهفروشی استفاده نمیکنند، اما در عوض به بازارها متکی هستند. بازار ممکن است به یک نوع خاص از دسته محصول اختصاص داده شود (مثلاً کالاهای دست ساز)، یا می توانند دسته وسیعی از محصولات را از خرده فروشان بفروشند.
مزایای فروش در یک بازار آنلاین چیست؟
برای آنلاین فروشندگانی که به دنبال گسترش تجارت آنلاین خود هستند، فروش در یک بازار تجارت الکترونیک مزایای زیادی دارد، مانند:
- پایه مشتریان گسترده: شما می توانید با کار با یک پلتفرم آنلاین به مخاطبان بسیار بیشتری دست یابید
- اعتماد: مشتریان ممکن است به خرید مستقیم از یک وب سایت اعتماد نداشته باشند، اما فروش محصولات در یک بازار آنلاین به ایجاد اعتماد کمک می کند
- بازاریابی دیجیتال قدرتمند: < /strong>بازارهای آنلاین دارای پهنای باند و منابع بیشتری برای سرمایه گذاری در بازاریابی دیجیتال هستند که به کاربران امکان می دهد محصولات شما را پیدا کنند. پلتفرم تجارت الکترونیک یکی از بهترین کانالهای بازاریابی دیجیتال برای محصولات شماست.
- ابزارهای فروش پیشرفته: بسیاری از پلتفرمها ابزارهای قدرتمند مختلفی را برای خدمات به مشتری، تحقق و تدارکات ارائه میدهند. حمل و نقل را برای خریداران و فروشندگان فعال آسانتر کنید.
- فروش بیشتر: تنوع کانالهای فروش به شما فرصتهای بیشتری برای سودآوری میدهد و در عین حال اطمینان حاصل میکند که جریانهای درآمدی متعددی خواهید داشت.
- دسترسی به مخاطب و جمعیت شناسی
- مقیاس اهمیت: ۹/۱۰
- دلیل: بازارهایی با طیف وسیع و متنوع مخاطب برای به حداکثر رساندن دید و پایگاه مشتریان بالقوه بسیار مهم هستند.
- هزینه ها و ساختار کمیسیون< /strong>
- مقیاس اهمیت: ۸/۱۰
- دلیل: ساختارهای رقابتی و شفاف کارمزد برای اطمینان از اینکه کسبوکارها میتوانند سودآوری خود را حفظ کنند، مهم هستند.
- سهولت استفاده و ابزارهای فروشنده
- مقیاس اهمیت: ۸/۱۰
- منظور: رابطهای کاربرپسند و ابزارهای فروشنده موثر فرآیند فروش را ساده میکنند و افزایش کارایی.
- پردازش پرداخت و امنیت
- مقیاس اهمیت: ۹/۱۰
- منظور: سیستم های پردازش پرداخت امن و قابل اعتماد برای اعتماد و ایمنی فروشندگان و خریداران ضروری است.
- مقیاس اهمیت: ۷/۱۰
- دلیل: توانایی ادغام با سیستم های تجاری موجود (مانند مدیریت موجودی یا نرم افزار CRM) برای ثبات عملیاتی ارزشمند است.
- پشتیبانی مشتری و خدمات فروشنده
- مقیاس اهمیت: ۷/۱۰
- دلیل: پشتیبانی مشتری در دسترس و خدمات فروشنده اختصاصی برای حل مشکلات و بهینه سازی تجربه فروش مهم هستند.
- فرصت های بازاریابی و تبلیغاتی
- مقیاس اهمیت: ۷/۱۰
- منظور: بازارهایی که ابزارهای بازاریابی و تبلیغاتی ارائه میدهند میتوانند به کسبوکارها کمک کنند دیده شدن محصول و فروش خود را افزایش دهند.
- بررسی ها و مدیریت شهرت
- مقیاس اهمیت: ۷/۱۰
- منطق: توانایی کسب و کارها برای مدیریت نظرات و حفظ شهرت خوب برای موفقیت بلندمدت بسیار مهم است.
- دسترسی به تلفن همراه
- مقیاس اهمیت: ۶/۱۰
- منظور: یک پلتفرم سازگار با موبایل امکان مدیریت راحت فهرستها و فروشها را در حال حرکت فراهم میکند.
- مقیاسپذیری و رشد مقیاس بالقوه
- اهمیت: ۷/۱۰
- منطقی: بازارهایی که از مقیاس پذیری و رشد پشتیبانی می کنند، به کسب و کارها اجازه می دهند تا دسترسی و ارائه محصول خود را به طور موثر گسترش دهند.
معیارهای انتخاب بهترین گزینه های بازار آنلاین – روش ما
در هدایت کسب و کارها به سمت مناسب ترین بازارهای آنلاین برای به حداکثر رساندن آنها فروش و رسیدن، ما از معیارهای زیر استفاده می کنیم. هر کدام در مقیاسی از ۱ تا ۱۰ رتبهبندی میشوند که ۱۰ نشاندهنده بالاترین سطح اهمیت و ۱ پایینترین سطح اهمیت است.
با اعمال این معیارها، ما هدف هدایت کسبوکارها به سمت بازارهای آنلاین است که نه تنها دستیابی به یک پایگاه مشتری گسترده را تسهیل میکند، بلکه یک محیط حمایتی و کارآمد برای فروش محصولات یا خدمات آنها ارائه میدهد.
برترین بازارهای آنلاین برای فروش صنایع دستی و اقلام دست ساز
اگر اقلام و صنایع دستی خود را ایجاد میکنید، پلتفرمهای زیادی وجود دارد که میتوانید فروش آنلاین را شروع کنید. رفتن به بازارهای آنلاین مستقر تضمین می کند که منابع مورد نیاز را در اختیار دارید، زیرا این پلتفرم ها برای فروشندگان شخص ثالث طراحی شده اند. در اینجا برخی از سایت های آنلاین برای فروش محصولات خود آورده شده است:
۱٫ Facebook Marketplace
اگر به دنبال یک بازار آنلاین محبوب هستید که بتوانید با مشتریان محلی ارتباط برقرار کنید، Facebook Marketplace یک پلت فرم تجارت الکترونیک ارزشمند است. شما می توانید اقلام را بدون هزینه لیست پست کنید و محصولات خود را برای مشتریان داخلی و بین المللی تبلیغ کنید. دسترسی بسیار زیاد است و استفاده از رابط کاربری برای هر کسی که دانش اولیه از فیس بوک دارد آسان است.
۲٫ Etsy
Etsy یک بازار آنلاین پیشرو برای کالاهای دست ساز، صنایع دستی، و اقلام قدیمی است. اگرچه برای اقلام فهرستشده هزینههایی در بازار وجود دارد، این پلتفرم سهم بازار جهانی گستردهای دارد که به بسیاری از فروشندگان Etsy کمک کرده تا با فروش اقلام موفق شوند. همچنین فرصتهای تبلیغاتی و ابزارهای فروشنده وجود دارد که به شما کمک میکند تا کسب و کار خود را در طول زمان افزایش دهید.
۳٫ eBay
eBay بزرگترین بازار آنلاین و یکی از برترین پلتفرم های تجارت الکترونیک موجود است، با دسترسی و محبوبیت گسترده جهانی در بسیاری از گروه های پر سود. مشتریان می توانند قیمت ها را مقایسه کنند و برای اقلام دست ساز و دیگر خرید کنند، به همین دلیل است که این پلتفرم کاربران بسیاری را به خود جذب می کند. مرکز فروش eBay همچنین ابزارهای زیادی را در اختیار فروشندگان قرار می دهد تا فهرست محصولات خود را مدیریت کرده و به سرعت به فروش برسانند.
۴٫ بازار آمازون
بازار آمازون است بزرگترین بازار تجارت الکترونیک و یکی از برترین سایت های فروش آنلاین. در بازار آمازون، فروشندگان می توانند محصولات ساخته شده توسط خود و همچنین اقلامی مانند لوازم الکترونیکی، کتاب و سایر محصولات را بفروشند. هزاران ابزار فروشنده و فرصتهای تبلیغاتی وجود دارد که به شما کمک میکند تا به سرعت مقیاس کنید.
بیشتر از بهترین بازارهای آنلاین برای مشاغل کوچک
< span class="ezoic-autoinsert-video ezoic-longest_content"/>
اگر به دنبال راه اندازی یک تجارت الکترونیکی هستید که لزوماً به کالاهای دست ساز متکی نیست، بازارهای دیگری را می توان در نظر گرفت. برای مثال، گزینههایی وجود دارد که برای خرید عمدهفروشی و فروشگاههای آنلاین که مشتریان میتوانند از آنها خرید کنند، ارائه میشوند.
۵٫ Newegg
برای لوازم الکترونیکی مصرفی، قطعات رایانه شخصی و سایر کالاهای فنی، Newegg یکی از بهترین گزینه ها در بازارهای آنلاین است. Newegg برنامههای بازاریابی و بازرگانی را در دسترس دارد تا به فروشندگان کمک کند ترافیک را به سمت محصولات خود هدایت کنند و بیشتر بفروشند.
۶٫ JD Worldwide
JD Worldwide فروشنده شخص ثالث را فعال می کند برای اتصال به مشتریان در سطح جهانی، از جمله دستیابی به بازارهای با پتانسیل بالا، از جمله مشتریان چینی. علاوه بر این، مارکها و تامینکنندگان میتوانند از JD Worldwide برای فروش برون مرزی استفاده کنند و گزینههای بیشتری را برای مشتریانی که آنلاین خرید میکنند ارائه کنند.
۷٫ Walmart Marketplace
Walmart اخیراً با Walmart Marketplace وارد دنیای پلتفرمهای فروش آنلاین شده است. ، که به فروشندگان اجازه می دهد محصولات خود را به مشتریان Walmart بفروشند. این یکی از سایتهای تجارت الکترونیکی است که سریعترین رشد را دارد، با ابزارهای زیادی برای کمک به فروشندگان برای افزایش فروش.
۸٫ Bluecart
اگر به دنبال گزینه هایی برای عمده فروشی هستید، Bluecart یکی از شرکت های پیشرو در تجارت الکترونیک با بازار عمده فروشی سریع در حال رشد است. این برای محصولات غذایی و نوشیدنی مفید است و شاید کمی بیشتر از سایر گزینه های بازار آنلاین باشد.
۹٫ Faire
Faire یکی دیگر از سایت های تجارت الکترونیک است که گزینه های عمده فروشی برای کالاهای دست ساز و صنایع دستی را ارائه می دهد. برای کسبوکارهایی که میخواهند کسبوکار خود را خارج از فروش در وبسایت خود گسترش دهند و به سهامداران دیگر گسترش دهند، Faire شرکتها و مارکهای تجارت الکترونیک را برای معاملات عمده فروشی انحصاری گرد هم میآورد.
بازار | توضیح |
---|---|
یک بازار آنلاین محبوب برای ارتباط با مشتریان محلی و بین المللی. بدون هزینه لیست، و شما می توانید محصولات خود را به راحتی تبلیغ کنید. | |
Etsyسکوی پیشرو برای کالاهای دست ساز، صنایع دستی، و اقلام قدیمی. در حالی که هزینه های فهرست وجود دارد، Etsy بازار جهانی گسترده ای را برای فروشندگان ارائه می دهد. | |
eBay. | بزرگترین بازار آنلاین با طیف وسیعی از محصولات. ایده آل برای مقایسه قیمت و ارائه ابزارهای مختلف برای فروشندگان. |
Amazon Marketplace | بزرگترین بازار تجارت الکترونیک که در آن فروشندگان می توانند محصولات خود را فهرست کنند، از جمله لوازم الکترونیکی، کتاب و موارد دیگر. |
Newegg | انتخابی عالی برای لوازم الکترونیکی مصرفی، قطعات رایانه شخصی، و کالاهای فنی. برنامه های بازاریابی را برای کمک به فروشندگان برای افزایش دید محصول ارائه می دهد. |
JD در سراسر جهان | به فروشندگان شخص ثالث اجازه می دهد تا با یک پایگاه مشتری جهانی از جمله مصرف کنندگان چینی ارتباط برقرار کنند. از فروش برون مرزی پشتیبانی می کند. |
Walmart Marketplace | پلتفرم آنلاین به سرعت در حال رشد Walmart برای فروشندگان برای دسترسی به مشتریان Walmart. ابزارهایی برای افزایش فروش و دیده شدن ارائه می دهد. |
Bluecart | یک شرکت تجارت الکترونیک در حال رشد با تمرکز بر بازارهای عمده فروشی، به ویژه محصولات غذایی و آشامیدنی. منحصر به فرد و جذاب در ارائه خود. |
Faire | یک سایت تجارت الکترونیک که گزینه های عمده فروشی کالاهای دست ساز و صنایع دستی را ارائه می دهد. مشارکت با سایر سهامداران را برای معاملات انحصاری تسهیل می کند. |
پیمایش در چشم انداز رقابتی بازارهای آنلاین< /h2>
هنگامی که وارد دنیای بازارهای آنلاین می شوید، درک این موضوع ضروری است که رقابت می تواند شدید باشد. برای متمایز شدن و موفقیت، در اینجا چند استراتژی کلیدی وجود دارد که باید به خاطر داشته باشید:
- تمایز محصول: راه هایی را بیابید که محصولات خود را منحصر به فرد کنید، چه از طریق طراحی، کیفیت، یا نام تجاری.
- استراتژی قیمت گذاری: در مورد قیمت گذاری رقبا تحقیق کنید و قیمت های رقابتی و در عین حال سودآور را برای محصولات خود تعیین کنید.
- خدمات مشتری: > ارائه خدمات استثنایی به مشتریان برای ایجاد اعتماد و تشویق نظرات مثبت.
- فهرست های بهینه شده: از تصاویر با کیفیت بالا، توضیحات دقیق و کلمات کلیدی مرتبط برای بهبود دیده شدن لیست های خود استفاده کنید.< /li>
- کارایی حمل و نقل: گزینه های حمل و نقل سریع و قابل اعتماد را برای بهبود تجربه مشتری ارائه دهید.
- بازاریابی و تبلیغات: از گزینه های تبلیغاتی در بازار استفاده کنید. و رسانه های اجتماعی برای تبلیغ محصولات خود.
- نظارت و انطباق: به طور مداوم داده های فروش خود را تجزیه و تحلیل کنید و استراتژی های خود را بر اساس عملکرد تنظیم کنید.
چه چیزی برای فروش آنلاین بهتر است: Amazon، Etsy، یا eBay؟
اگر میخواهید بین فروش در آمازون، Etsy یا eBay تصمیم بگیرید، ضروری است در نظر داشته باشید که مشتریان در هر پلتفرم به دنبال چه چیزی هستند. . آمازون بیشترین مخاطب را دارد و برای فروشگاه تجارت الکترونیکی خود هزینه ای را از فروشندگان دریافت نمی کند. بسیاری از ابزارهای فروش عالی نیز برای کمک به فروشندگان در مدیریت فهرستها در دسترس هستند.
eBay را میتوان به دو روش استفاده کرد: افزودن موارد به عنوان کاربران حراج آنلاین که میتوانند با بالاترین قیمت پیشنهادی که محصولات را خریداری میکنند یا با تعیین قیمت فروش پیشنهاد دهند. به عنوان یک گزینه خرید در حال حاضر (به عنوان مثال، بدون مناقصه). هزینه ها برای فهرست بندی اقلام بسته به اینکه به عنوان یک کالای حراج تنظیم شده باشد یا مستقیماً خریداری شده است متفاوت است. یکی از جذابیتهای اصلی برای eBay به عنوان یک فروشنده این است که فهرست گستردهای از دستههای محصولات برای فروشندگان و پایگاه کاربر گستردهای دارد.
Etsy عمدتاً برای فروش کالاهای دست ساز و صنایع دستی استفاده میشود و کمی بیشتر است. طاقچه نسبتا. با این حال، Etsy برای محصولات فهرست شده کارمزد کمی برای فهرست و هزینه تراکنش محصولات فروخته شده را دریافت می کند. در نتیجه، Etsy مخاطبان اختصاصی را جذب میکند و یکی از سایتهای اصلی است که هنگام جستجوی کاربران در خرید Google ظاهر میشود.
بهترین بازار برای فروش آنلاین چیست؟
بازارهای زیادی در دسترس هستند محصولات خود را برای خرید آنلاین در دسترس قرار دهید. آمازون یک بازار جهانی با بزرگترین پایگاه مشتری در مقایسه با سایر پلتفرمها، با عملکرد عالی در موتورهای جستجو است که آن را به بهترین پلتفرم برای فروش اقلام در آن تبدیل میکند.
تصویر: Envato Elements