کارآفرینان تغییرات کوچکی را به اشتراک می گذارند که آنها را به حداکثر می رساند استراتژی های بازاریابی
کارآفرینان تغییرات کوچکی را به اشتراک می گذارند که آنها را به حداکثر می رساند
استراتژی های بازاریابی
انواع نکاتی برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی دیجیتال. اما همیشه نیازی به تغییرات عمده برای بهبود نتایج ندارید. گاهی اوقات، چند تغییر کوچک می تواند تفاوت عمده ای ایجاد کند. نکات اعضای جامعه کسب و کارهای کوچک آنلاین را برای به حداکثر رساندن استراتژی بازاریابی خود بخوانید.
بهبود تحویل ایمیل
بازاریابی ایمیلی تنها زمانی می تواند از کسب و کار شما پشتیبانی کند که ایمیل های شما به صندوق ورودی مناسب برسد. اگر با قابلیت تحویل ایمیل مشکل دارید، نکات در این پست TargetBay توسط آجیتا ویکتور ممکن است کمک کند. همچنین میتوانید نظرات اعضای انجمن کسبوکارهای کوچک آنلاین را مشاهده کنید اینجا.
دستیابی به نتایج بلند مدت با محتوای همیشه سبز
بازاریابی محتوا می تواند به سرعت نتایج را برای بسیاری از کسب و کارها ارائه دهد. اما اگر میخواهید این نتایج ماندگار شوند، به محتوایی نیاز دارید که همیشه مرتبط باشد. در این پست بازاریاب انیشتین، جاش بارنی در مفهوم محتوای همیشه سبز و نحوه کارکرد آن برای مشاغل.
تفاوت بین SEO و دیجیتال را بررسی کنید بازاریابی
روش های زیادی برای بازاریابی آنلاین یک کسب و کار وجود دارد – از جمله SEO. درک مفاهیم مختلف ممکن است به کسب و کار شما کمک کند تا ترکیب مناسبی از استراتژی ها را برای به حداکثر رساندن نتایج پیدا کند. ایو اندرسون کاوش می کند تفاوت بین این عبارات در این پست Lion Blogger.
به طور مستمر یاد بگیرید که در دنیای کسب و کار در حال تغییر سریع بمانید
موفق ترین صاحبان کسب و کار هرگز از یادگیری دست نمی کشند – به خصوص از دنیای تجارت همیشه در حال تغییر است خوشبختانه، گزینه های زیادی برای فرصت های یادگیری مداوم در تجارت وجود دارد. بیشتر بیاموزید در این پست Noobpreneur توسط ایوان ویجایا.
درباره YouTube Shorts بیاموزید
بسیاری از کسب و کارها در حال حاضر از YouTube به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی دیجیتال خود استفاده می کنند. اما جدای از ویدیوهای استاندارد، این پلتفرم Shorts را نیز ارائه میکند، قالبی جدید برای اشتراکگذاری محتوا. اگر هنوز با این گزینه آشنا نیستید، بررسی کنید این راهنما از ماس کلمنت در وبلاگ نیل شافر. سپس برای نظرات بیشتر اعضا از انجمن BizSugar دیدن کنید.
با استفاده از محرکهای روانی، تبدیلهای خود را افزایش دهید
درک اساسی از روانشناسی می تواند در واقع به کسب و کار شما کمک کند تا فروش بیشتری داشته باشد. به طور خاص، دانستن اینکه چه چیزی باعث رفتار خرید می شود ممکن است نرخ تبدیل شما را به طور چشمگیری بهبود بخشد. بیشتر بخوانید در این پست Ranktracker توسط ماریا فینتانیدو.
رشد کسب و کار را از طریق تجارب مشتری ستاره دار هدایت کنید
قرار دادن تجربه مشتری در مرکز تمام تصمیمات خود ممکن است به فروش بیشتر و بهبود وفاداری شما نیز کمک کند. بنابراین، چگونه می توانید رویکرد خود را تغییر دهید تا تجربیات واقعاً درخشانی برای مشتریان ایجاد کنید؟ این پست Ideamotive توسط Michal Pruciak برای نکات را بخوانید.
یک نام تجاری فراموش نشدنی بسازید
عناصر برندسازی که برای کسب و کار خود انتخاب میکنید نیز میتوانند به طرز چشمگیری بر دیدگاههای مشتریان تأثیر بگذارند. شغلت. بنابراین، چگونه می توانید یک برند فراموش نشدنی ایجاد کنید؟ این پست Crowdspring توسط راس کیمباروفسکی شامل چندین نکته و استراتژی است.< /p>
از یادگیری ماشینی برای کسب و کار خود حداکثر استفاده را ببرید
یادگیری ماشینی یکی از محبوب ترین کلمات در حال حاضر در دنیای فناوری است. اما در واقع چیزی است که می تواند در حال حاضر به سود کسب و کارها باشد. اگر علاقه مند به استفاده از این فناوری برای رشد سرمایه گذاری خود هستید، این پست Process Street توسط Ben Mulholland را برای بینشها.
بهترین زمان برای ارسال حلقههای IG برای به حداکثر رساندن بازدید و تعامل پیدا کنید
قرارهای اینستاگرام میتوانند تعداد زیادی بازدید و تعامل با حضور شما در رسانه های اجتماعی اما زمانی که این محتوا را ارسال می کنید می تواند تفاوت زیادی ایجاد کند. بیاموزید بهترین شیوههای زمانبندی قرقرههای خود را در این پست Inspire to Thrive توسط لیزا سیکارد. سپس، به انجمن BizSugar بروید تا ببینید چه اعضایی هستند گفتن.
اگر می خواهید محتوای کسب و کار کوچک مورد علاقه خود را پیشنهاد دهید تا برای جمع بندی انجمن آتی در نظر گرفته شود، لطفا نکات اخبار خود را به این آدرس ارسال کنید: sbtips@gmail.com.
تصویر: Envato Elements