عمومی

چرا یک رهبر دلسوز به نتیجه می رسد؟

چرا یک رهبر دلسوز به نتیجه می رسد؟

چگونه می‌توانید درباره رهبری خوب قضاوت کنید ? در تجارت، بازگشت سرمایه (ROI) اغلب برای اندازه گیری موفقیت استفاده می شود. وقتی یک کارمند را ارزیابی می کنید، دستاوردهای فردی او را می سنجید. وقتی موفقیت یک بخش را در نظر می گیرید، به سوددهی نگاه می کنید. اما بازده بازگشت سرمایه خوب برای یک رهبر؟

از آنجایی که ROI برابر با نتایج است، منطقی است که رهبری مؤثر را بر اساس نتایج تیم قضاوت کنیم: آیا به اهداف خود دست یافتیم؟ آیا اسکادران تپه را گرفت؟ آیا حمله توپ را جابجا کرد؟ اینها اندازه گیری های مهمی هستند، و من موافقم که اصرار برای نتایج هدف اصلی رهبری است، اما هرگز نباید روش اصلی باشد.

منظور من از آن این است: بسیاری از رهبران آنقدر روی نتایج تمرکز می کنند که به محرک تبدیل می شوند. آنها به اعضای تیم خود به عنوان دندانه هایی در ماشین پیشرفت نگاه می کنند و با آنها رفتار می کنند. آنها ممکن است با چنین رهبری به موفقیت هایی دست یابند، اما این کار کوتاه مدت است. موفقیت طولانی مدت نیازمند همکاری مداوم بین یک رهبر و تیم آنها.

رهبری یک سازمان به همان اندازه که مربوط به سیستم است، به روح نیز مربوط می شود. رهبری مؤثر منبع خود را در درک می‌یابد.

هرب کلهر، یکی از بنیانگذاران شرکت هواپیمایی ساوث وست، چگونگی به دست آوردن این نوع همکاری مداوم را توضیح داد: “رهبری یک سازمان به همان اندازه که به سیستم‌ها مربوط می‌شود، به روح نیز مربوط می‌شود. رهبری مؤثر منبع خود را در درک می‌یابد. تا زمانی که یک رهبر از انسانیت آگاهی نداشته باشد، نسبت به امیدها و آرزوهای کسانی که رهبری می کند، و توانایی تجزیه و تحلیل نیروهای عاطفی که محرک رفتار هستند، حساسیت نداشته باشد، بدون توجه به اینکه چند بار انگیزه های دیگر داده می شود، قادر به تولید و موفقیت نخواهد بود. “

به کلماتی فکر کنید که کلهر برای تعریف رهبری مؤثر به کار می برد: فهم، آگاهی، حساسیت، روح. من معتقدم که کلهر می‌گوید که اولین قدم در مسیر رسیدن به نتایج، ترحم. این منجر به همکاری می شود که باعث تقویت رابطه می شود. و هنگامی که دنبال کنندگان احساس کنند که یک رابطه با رهبر خود، آنها با کمال میل بهترین کار خود را ارائه می دهند که طبیعتاً نتیجه می دهد.

شفقت > همکاری > رابطه > نتایج

اگر شفقت اولین قدم است، چگونه آن را توسعه می دهید؟ اگر راننده هستید، چیزی که می‌خواهم به شما توصیه کنم ممکن است خارج از منطقه راحتی شما. اما به دلیل بازده طولانی مدت بسیار زیاد، ارزش سرمایه گذاری زمان و انرژی را دارد. قبل از اینکه مردم با رهبر خود همکاری کنند، به دنبال پاسخ به این سؤالات هستند: آیا به من اهمیت می‌دهی؟ میشه به من کمک کنید؟ آیا می توانم به شما اعتماد کنم؟

۱٫ آیا به من اهمیت می دهی؟

دنده های دستگاه را به خاطر دارید؟ باشه. فراموشش کن. این تصویر ذهنی اشتباهی است. یک سازمان از افراد فردی با نیازها، امیدها و آرزوها تشکیل شده است. برای پاسخ صحیح به این سوال، یک رهبر باید برای افراد بیشتر از پروژه ها ارزش قائل باشد. . انتخاب کنید که مردم را به عنوان انسان ببینید تا منابع. این شامل شناخت اعضای تیم شما، یادگیری هرچه بیشتر در مورد آنها و تلاش برای درک اینکه چه چیزی آنها را تحریک می کند.

مقداری را که می آورند بیان کنید. حال بچه هایشان را بپرسید. به پاسخ آنها علاقه مند باشید. به آنها بگویید چرا به آنها اعتقاد دارید. وقتی هدف خود را تعیین می کنید که برای مردم به همان اندازه که هستند ارزش قائل شوید – نه برای کارهایی که می توانند برای شما انجام دهند – این در اعمال شما نشان داده می شود.

۲٫ آیا می توانید به من کمک کنید؟

ممکن است این امر خلاف واقع به نظر برسد. از این گذشته، برای رسیدن به ماموریت تیم به دنبال کنندگان خود نیاز دارید که به شما کمک کنند. زیگ زیگلار، کارشناس انگیزشی فقید، گفت: “شما می توانید هر آنچه را که می خواهید در زندگی داشته باشید، اگر فقط به دیگران کمک کنید به آنچه می خواهند برسند.” خیلی ساده، مردم برای مدت طولانی در یک رابطه یک طرفه همکاری نخواهند کرد. به آنها کمک کنید تا به خودتان کمک کنند.

بعد از ارزش گذاری اعضای تیم، وظیفه بعدی شما این است که بفهمید چگونه می توانید به آنها ارزش بیافزایید. هر فرد به چه چیزی نیاز دارد یا می خواهد که شما توانایی ارائه آن را دارید؟ چگونه می توانید امروز تغییر مثبتی در زندگی آنها ایجاد کنید؟ وقتی غیر خودخواهانه به کسی هدیه می دهید، در عوض وفاداری و حمایت او را دریافت می کنید.

۳٫ آیا می توانم به شما اعتماد کنم؟

شفقت زمانی توسط پیروان تشخیص داده می شود که رهبر در نشان دادن آن ثابت قدم باشد. این سوال از طریق اقداماتی که به طور منظم انجام می دهید پاسخ داده می شود. ایجاد اعتماد زمان می برد—زمانی که صرف عمل به وعده هایتان می شود، کارهای شما را با کلمات شما تطبیق می دهد، و به طور مداوم برای تیم شما ارزش قائل می شود و به آن ارزش می افزاید.

رشد و حفظ اعتماد مستلزم تعمد و تعهد است. و اگرچه ایجاد اعتماد زمان می برد، اما می توان آن را در یک لحظه از بین برد. برای ادامه پاسخ بله به این سوال، ثبات کلیدی است.

نتایج برای یک رهبر مهم هستند. طبیعی است که به مقصدی دور نگاه کنیم و باور کنیم که سفر به سمت آن یک خط مستقیم است. اما ROI برای آن انتخاب محدود و موقت است. بهترین مسیر برای دستیابی به نتایج با شفقت شروع می شود که منجر به همکاری و تقویت روابط کاری قوی، پس از آن به بهترین نتایج می رسید.

اگر پاسخ بله را به سه سوال بالا برای دنبال کنندگان خود انتخاب کنید، ارزش وقت و تلاش را دارد. سفر شما به سمت نتایج آغاز خواهد شد، و اگر ثابت قدم باشید، با تیمی به آنها دست خواهید یافت که به خوبی کار می کنند و واقعاً انگیزه دارند تا با هم موفقیت را دنبال کنند.

این مقاله در اصل در آوریل ۲۰۱۷ ظاهر شد مجله SUCCESS و به روز شده است. عکس توسط Shutterstock

5959c846eee4b718c488b6b24923f4e8?s=100&d=mp&r=g - چرا یک رهبر دلسوز به نتیجه می رسد؟

جان سی. ماکسول، یک کارشناس، سخنران و نویسنده معتبر بین‌المللی که بیش از ۱۸ میلیون کتاب فروخته است، به عنوان سفیر SUCCESS معرفی شد. دکتر ماکسول بنیانگذار EQUIP است، یک سازمان غیرانتفاعی که بیش از ۵ میلیون رهبر را در ۱۲۶ کشور در سراسر جهان آموزش داده است. یک نیویورک تایمز، وال استریت ژورنال و BusinessWeek؛ نویسنده پرفروش، مکسول سه کتاب نوشته است که بیش از یک میلیون نسخه فروخته است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی