عمومی

14 اشتباه اصلی بازاریابی دیجیتال که باید از آنها اجتناب کنید

۱۴ اشتباه اصلی بازاریابی دیجیتال که باید از آنها اجتناب کنید

آیا فکر می کنید می توانید بازاریابی دیجیتال را در چشم انداز کسب و کار امروز دور بزنید؟ Saastatistics

svg%3E - 14 اشتباه اصلی بازاریابی دیجیتال که باید از آنها اجتناب کنید

تأثیر اشتباهات بازاریابی دیجیتال

استراتژی های دیجیتال مارکتینگ اشتباه می تواند شما را از دستیابی به مخاطبان هدف باز دارد. در هدف گذاری خود اشتباه کنید و می توانید پول نقد با ارزش بازاریابی را هدر دهید. اگر اطلاعات نادرست منتشر کنید، ممکن است اعتبار برند شما آسیب ببیند.

برخی از تاکتیک های تبلیغاتی گمراه کننده حتی می تواند منجر به عواقب قانونی شود. یک برنامه بازاریابی جامد بسیار مهم است.

svg%3E - 14 اشتباه اصلی بازاریابی دیجیتال که باید از آنها اجتناب کنید

اشتباهات بازاریابی دیجیتالی که باید از آنها اجتناب کنید

از اشتباهات زیر دوری کنید.

۱٫ تعریف نکردن اهداف بازاریابی دیجیتال واضح

بدون اهداف خاص، تلاش‌های بازاریابی دیجیتال شما ممکن است فاقد جهت و کارایی باشد. از شاخص های کلیدی عملکرد برای اندازه گیری پیشرفت استفاده کنید. به عنوان مثال، هدف ملموسی مانند دستیابی به ۱۰۰۰۰۰ بازدید از وب سایت در مدت شش ماه را هدف قرار دهید. نکات سئو و بازاریابی دیجیتال را کاوش کنید برای اطلاعات بیشتر.

مشخص بودن کمک می کند. شاخص های کلیدی عملکرد می توانند به شما در پیگیری پیشرفت خود کمک کنند. به عنوان مثال، یک هدف می تواند به دست آوردن ۱۰۰۰۰۰ بازدید از وب سایت در ۶ ماه باشد.

svg%3E - 14 اشتباه اصلی بازاریابی دیجیتال که باید از آنها اجتناب کنید

۲٫ نادیده گرفتن مخاطب هدف در استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال

یکی از اشتباهات رایج کمپین‌های بازاریابی این است که مخاطبان گسترده‌ای را بدون تحقیق مناسب فرض کنیم. تصور نکنید که محصول یا خدمات شما برای همه جذاب خواهد بود. جمع‌آوری داده‌ها در مورد جمعیت‌شناسی و ترجیحات آنها می‌تواند به جلوگیری از هدر رفتن منابع کمک کند.

۳٫ نادیده گرفتن قدرت بهینه سازی موتورهای جستجو در بازاریابی دیجیتال

SEO برای بازاریابی آنلاین بسیار مهم است. این امر دید وب سایت را در اینترنت بهبود می بخشد و به احتمال زیاد ترافیک عبارات و کلمات کلیدی مرتبط را جذب می کند.

از SEO غافل شوید و ترافیک ارگانیک بالقوه را از دست خواهید داد. رتبه‌بندی شما می‌تواند پایین‌تر از رقبای شما باشد و به اعتبار شما آسیب برساند. نادیده گرفتن عواملی مانند محتوای با کیفیت، سرعت سایت و بهینه سازی موبایل می تواند نرخ پرش را افزایش دهد و به فروش آسیب برساند. این یکی از اشتباهات رایج بازاریابی دیجیتال است.

svg%3E - 14 اشتباه اصلی بازاریابی دیجیتال که باید از آنها اجتناب کنید

۴٫ نادیده گرفتن استفاده از تجزیه و تحلیل در بازاریابی دیجیتال

Analytics می تواند به اصلاح و بهبود استراتژی های بازاریابی دیجیتال کمک کند. مهم است که از این جنبه حیاتی غافل نشوید زیرا:

  • تحلیل‌ها برای تصمیم‌گیری آگاهانه بر اساس جمعیت‌شناسی مخاطب، عملکرد کمپین، و رفتار کاربر ضروری هستند.
  • تحلیل‌ها بینش‌هایی در مورد ارائه می‌دهند. نحوه رفتار کاربران با پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، تبلیغات و وب‌سایت‌ها.
  • Analytics معیارهای عملکرد کمپین مانند پرش، تبدیل، و نرخ کلیک را اندازه‌گیری می‌کند.

۵٫ پیام‌رسانی ناسازگار با نام تجاری در بسترهای دیجیتال

حفظ پیام‌های نام تجاری ثابت برای یک استراتژی بازاریابی دیجیتال قوی ضروری است. فضای دیجیتال شلوغ است و پیام‌رسانی مداوم شما را از رقبا جدا می‌کند.

  • پیام‌رسانی مداوم اعتماد را از نظر وعده‌ها، کیفیت و ارزش تقویت می‌کند.
  •  این ارتباط قوی‌تری ایجاد می‌کند. با بازار هدف خود و بهبود تعامل با مشتری.

پیام‌رسانی مداوم به شما کمک می‌کند هویت نام تجاری خود را ایجاد کنید و کمپین‌های بازاریابی دیجیتال قوی ایجاد کنید.

svg%3E - 14 اشتباه اصلی بازاریابی دیجیتال که باید از آنها اجتناب کنید

۶٫ دست کم گرفتن ارزش بازاریابی محتوا

نادیده گرفتن بازاریابی محتوا اشتباه بزرگی است. با یک برنامه بازاریابی محتوا، مطالب جذاب تری برای بازار هدف شما وجود دارد که آموزنده و تعاملی است، که می تواند حضور آنلاین شما را افزایش دهد.

بازاریابی محتوا، برند شما را به عنوان یک رهبر در این زمینه قرار می دهد. عدم استفاده از آن به طور موثر تلاش های سئوی شما را مختل می کند و به رتبه بندی شما آسیب می رساند.

۷٫ عدم استفاده مؤثر از پلتفرم های رسانه های اجتماعی

هنگامی که بازاریابان دیجیتال از رسانه های اجتماعی کم استفاده می کنند یا از آنها سوء استفاده می کنند، عواقبی به دنبال دارد. مدیریت ضعیف این تعاملات می تواند درک منفی از برند شما ایجاد کند. نتیجه از دست دادن فرصت‌ها برای تعامل با مخاطبان و از دست دادن فرصت‌ها برای به دست آوردن اطلاعات با ارزش اطلاعات است.

پاسخ دادن سریع به نظرات و پیام‌ها کمک می‌کند.

svg%3E - 14 اشتباه اصلی بازاریابی دیجیتال که باید از آنها اجتناب کنید

۸٫ نادیده گرفتن بازاریابی ایمیلی به عنوان یک ابزار قدرتمند

بازاریابی ایمیلی بسیار مهم است زیرا با مخاطبان شما درگیر می شود. تقسیم بندی لیست ایمیل خود بر اساس ترجیحات و رفتار کاربر به شما امکان می دهد محتوای مناسب ارسال کنید.

۹٫ عدم موفقیت در بهینه سازی برای کاربران تلفن همراه

بهینه سازی موبایل یک ضرورت در چشم انداز دیجیتال امروزی است. موتورهای جستجو وب سایت های سازگار با موبایل را در اولویت قرار می دهند و کاربران انتظار دارند از این دستگاه ها به محتوای دیجیتال دسترسی داشته باشند. Google حتی از فهرست‌سازی اول موبایل برای اولویت‌بندی نسخه‌های تلفن همراه استفاده می‌کند.

پیاده‌سازی طراحی وب واکنش‌گرا به معنای شامل اصولی است که به‌طور خودکار با دستگاه مورد استفاده برای دسترسی به آن سازگار می‌شوند. تلفن همراه را در هزینه‌های بازاریابی دیجیتال جهانی خود بگنجانید.

svg%3E - 14 اشتباه اصلی بازاریابی دیجیتال که باید از آنها اجتناب کنید

۱۰٫ نادیده گرفتن محتوای ویدیویی در بازاریابی دیجیتال

محتوای ویدیویی با انتقال مؤثر اطلاعات و جذب مخاطبان، باعث ایجاد تعامل می‌شود. این نوع داستان سرایی را فراهم می کند که تجربه های به یاد ماندنی برند را ایجاد می کند. شرکت‌هایی که از توصیه‌های مشتریان راضی استفاده می‌کنند، نتایج عالی کسب می‌کنند.

غفلت از استفاده از محتوای ویدیویی به معنای از دست دادن فرصت‌ها برای برقراری ارتباط عاطفی با بازار هدف است.

۱۱٫ عدم انطباق با روندهای جدید بازاریابی دیجیتال

به روز ماندن با آخرین فن آوری ها و روندها به یک کسب و کار کوچک کمک می کند تا خود را با تغییر رفتارهای مشتری سازگار کند. شبکه‌سازی، شرکت در وبینارها و مطالعه نشریات صنعت به شما امکان می‌دهد در لبه‌های برتر بمانید.

svg%3E - 14 اشتباه اصلی بازاریابی دیجیتال که باید از آنها اجتناب کنید

۱۲٫ نادیده گرفتن بازخورد و تعامل مشتری

بازخورد و تعامل مشتری باید هنگام ایجاد استراتژی های دیجیتال موفق مورد توجه قرار گیرد. به همین دلیل است که باید از این اشتباه بازاریابی دیجیتال اجتناب کنید.

  • جمع‌آوری اطلاعات از طریق بازخورد و مشارکت به یک کسب‌وکار کوچک کمک می‌کند تا انتظارات، اولویت‌ها و نقاط دردناک بازار هدف را درک کند.
  • به طور فعال. تعامل با مشتریان وفاداری و اعتماد را تقویت می کند.

۱۳٫ سرمایه گذاری ناکافی در بازاریابی دیجیتال

عدم کنار گذاشتن پول کافی برای یک استراتژی بازاریابی آنلاین مناسب عواقبی دارد.

  • کمپین ها نیاز به تجزیه و تحلیل داده ها و شخصی سازی دارند. شما باید پول مناسبی را برای دستیابی به مخاطب هدف مناسب اختصاص دهید.
  •  این نوع بازاریابی دارای الگوریتم‌هایی دائماً در حال تغییر است. اگر پول مناسبی را سرمایه گذاری نکنید، نمی توانید آزمایش کنید و به سرعت با استراتژی های جدید سازگار شوید.

svg%3E - 14 اشتباه اصلی بازاریابی دیجیتال که باید از آنها اجتناب کنید

۱۴٫ انتظار نتایج فوری از تلاش های بازاریابی دیجیتال

انتظار نتایج فوری اشتباه دیگری است. یک استراتژی بازاریابی نیاز به کسب اعتبار با الگوریتم‌هایی دارد که موتورهای جستجو را کنترل می‌کنند. ارائه ارزش ثابت در طول زمان باعث ایجاد اعتبار شما می شود. محتوای موتور جستجوی باکیفیت و بهینه‌شده برای فهرست‌بندی و کسب اعتبار به زمان نیاز دارد.

svg%3E - 14 اشتباه اصلی بازاریابی دیجیتال که باید از آنها اجتناب کنید

بهترین شیوه ها برای یک استراتژی بازاریابی دیجیتال موفق

<در اینجا چند مورد از بهترین شیوه‌ها و استراتژی‌های کلیدی وجود دارد که برای موفقیت به آن‌ها نیاز دارید.

تحقیق بازار

این به شما کمک می‌کند تا مخاطبان مورد نظر خود و ترجیحات، رفتارها و آنها را درک کنید. نیاز دارد.

ایجاد بودجه

یک بودجه کارآمد باید شامل پول تخصیص داده شده برای منابع و کانال های مختلف می شود.

محتوا

محتوا باید با کیفیت و جذاب باشد. همچنین به یک استراتژی نیاز دارید که فرمت‌های مختلف مانند اینفوگرافیک، ویدیو و وبلاگ را پوشش دهد.

Analytics

مراقبت از معیارها به شما کمک می‌کند عملکرد کمپین را اندازه‌گیری کنید و تصمیم‌های مبتنی بر داده‌ها بگیرید. درباره رفتار مخاطبان.

برای اطلاعات دقیق‌تر و آمارهای مربوط به بازاریابی دیجیتال، آمار بازاریابی دیجیتال. علاوه بر این، همکاری با آژانس‌های بازاریابی دیجیتال را برای متخصص در نظر بگیرید. هدایت و اجرای استراتژی.

< th class="column-1">جنبه بازاریابی دیجیتال

< tr class="row-3 odd" readability="8">

< td class="column-2">ترویج کسب و کار خود در پلتفرم های رسانه های اجتماعی.

توضیح استراتژی پیاده سازی مزایا
بهینه سازی وب سایت اطمینان از کاربرپسند بودن وب سایت و بهینه سازی SEO. به طور منظم محتوا را به روز کنید، از پاسخگویی تلفن همراه اطمینان حاصل کنید و بهترین شیوه های SEO را اجرا کنید. دیدن آنلاین و تجربه کاربر را بهبود می بخشد.
بازاریابی محتوا ایجاد و به اشتراک گذاری محتوای ارزشمند برای جذب و حفظ مشتریان. یک تقویم محتوایی با وبلاگ ها، ویدئوها و اینفوگرافیک های مرتبط با مخاطبان خود ایجاد کنید. کسب و کار شما را به عنوان ایجاد می کند. رهبر فکری است و ترافیک ارگانیک را جذب می کند.
بازاریابی رسانه های اجتماعی پلتفرم هایی را انتخاب کنید که در آن مخاطبان هدف شما بیشتر فعال هستند. به طور منظم محتوای جذاب پست کنید. آگاهی از برند و تعامل با مشتری را افزایش می دهد.
بازاریابی ایمیل ارسال ایمیل های هدفمند به لیست مشترکین شما. بخش بندی کنید فهرست، ارسال خبرنامه و تبلیغات شخصی‌شده. روشی مستقیم برای برقراری ارتباط با مشتریان و ارتقای وفاداری.
تبلیغات آنلاین استفاده از تبلیغات پولی در موتورهای جستجو و رسانه های اجتماعی. کمپین های تبلیغاتی هدفمند را با فراخوانی برای اقدام واضح تنظیم کنید. دسترسی را افزایش می دهد و ترافیک هدفمند را به سرعت جذب می کند.
بهینه سازی موتور جستجو (SEO) بهینه سازی محتوای آنلاین شما برای رتبه بالاتر در نتایج موتورهای جستجو. تحقیق کلمات کلیدی، ایجاد محتوای با کیفیت، و ایجاد بک لینک. موارد بیشتری را به همراه دارد. ترافیک ارگانیک به وب سایت شما.
Google برای کسب و کار من مدیریت فهرست کسب و کار خود در Google. نمایه Google My Business خود را با اطلاعات و تصاویر دقیق ادعا و بهینه کنید. سئوی محلی را بهبود می بخشد و حضوری معتبر در Google ارائه می دهد.
تحلیل و نظارت ردیابی عملکرد تلاش‌های بازاریابی دیجیتال شما. از ابزارهایی مانند Google Analytics برای نظارت بر ترافیک استفاده کنید، تعامل، و نرخ تبدیل. اطلاعاتی برای تصمیمات مبتنی بر داده و اصلاح استراتژی ارائه می دهد.
بررسی و بازخورد مشتریان استفاده از نظرات مشتریان برای بازاریابی. بررسی های آنلاین را تشویق کنید و به آنها پاسخ دهید. از بازخورد مثبت در مطالب بازاریابی خود استفاده کنید. اعتماد ایجاد می کند و اثبات اجتماعی ارائه می کند.
مشارکت تأثیرگذار همکاری با اینفلوئنسرها برای تبلیغ برند خود. با اینفلوئنسرهایی که با نام تجاری شما طنین انداز می شوند و مخاطبانی درگیر دارند شریک شوید. دسترسی شما را افزایش می دهد و به تلاش های بازاریابی شما اعتبار می بخشد.

svg%3E - 14 اشتباه اصلی بازاریابی دیجیتال که باید از آنها اجتناب کنید

سؤالات متداول: اشتباهات بازاریابی دیجیتال

در اینجا چند پاسخ برای سوالات متداول.

کدامیک از اشتباهات بازاریابی دیجیتال معمولی راحت‌ترین رفع آنهاست؟

تعریف مجدد کلمات کلیدی خود را تغییر دهید یا دوباره تعریف کنید. اطلاعات جمعیتی شما راه حل های سریع و ساده ترین مشکلات اشتباه بازاریابی دیجیتال برای رفع است.

چرا باید بسیاری از بازاریابان دیجیتال شکست می خورند؟ به علاوه ، آنها مخاطب هدف خود را درک نمی کنند. بررسی فصلنامه استراتژی های بازاریابی دیجیتال است. >


بیشتر در: نکات بازاریابی
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی