عمومی

کارشناسان نحوه یافتن مکان شیرین برای رسانه های اجتماعی را به اشتراک می گذارند بازار یابی

کارشناسان نحوه یافتن مکان شیرین برای رسانه های اجتماعی را به اشتراک می گذارند
بازار یابی

استراتژی رسانه های اجتماعی هر شرکتی محتمل است تا کمی متفاوت به نظر برسند برخی ممکن است بر روی یک پلت فرم خاص تمرکز کنند، در حالی که برخی دیگر منابع خود را در اطراف پخش می کنند. همچنین انواع مختلفی از پست‌ها و اهداف وجود دارد که می‌توانید برای استفاده حداکثری از تلاش‌های خود اولویت‌بندی کنید. در زیر، نکات اعضای جامعه کسب و کار کوچک آنلاین را بخوانید تا به شما کمک کند ترکیب ایده آل خود را پیدا کنید.



کسب و کار خود را در اینستاگرام تبلیغ کنید

محتوای رسانه های اجتماعی خود را در دسترس تر کنید

رسانه های اجتماعی می توانند به شما کمک کنند تا به طیف وسیعی از افراد دسترسی پیدا کنید. . اما افراد دارای معلولیت های خاص ممکن است دسترسی یکسانی به پست های سنتی نداشته باشند. بیاموزید چگونه می توانید محتوای خود را در دسترس تر کنید تا بتوانید در این پست بررسی کننده رسانه های اجتماعی توسط آنا سوننبرگ به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنید.

دریافت کنید. مخاطبان شما درگیر شده اند

درگیری بخش بزرگی از موفقیت در رسانه های اجتماعی است. بنابراین چگونه می توانید مخاطبان را با محتوای خود درگیر نگه دارید؟ Elechi Emekobum نکاتی را در این به اشتراک می گذارد پست طلا و اعضای BizSugar به اشتراک گذاشتند< /a> افکار خود را در اینجا.

بهترین ابزارهای اتوماسیون بازاریابی را پیدا کنید

به‌طور خودکار وظایف بازاریابی، از جمله پست کردن در رسانه‌های اجتماعی، می‌تواند در زمان تیم شما صرفه‌جویی کند و استراتژی شما را مؤثرتر کند. اما بهترین ابزار برای کسب و کارهای کوچک شما چیست؟ لیستی از گزینه‌های موجود در این پست توسط نیل پاتل را بررسی کنید.

این ویژگی جدید WhatsApp را بررسی کنید

WhatsApp فرصتی منحصر به فرد برای مشاغل فراهم می کند تا مستقیماً با مشتریان یا دنبال کنندگان بالقوه چت کنند. و این برنامه اخیراً آزمایش ویژگی جدیدی را آغاز کرده است که ممکن است مورد علاقه باشد. خواندن در مورد آن در این پست Social Media Today توسط اندرو هاچینسون.

< span class="ezoic-ad ezoic-at-0 medrectangle-4 medrectangle-4340 adtester-container adtester-container-340" data-ez-name="smallbiztrends_com-medrectangle-4">

افزایش بازدیدها در نکات برجسته اینستاگرام شما

هایلایت اینستاگرام راه ساده ای را برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات یا محتوای سرگرم کننده با دنبال کنندگان ارائه می دهد. اما این محتوا اساساً به جای پخش مداوم به نمایه شما پین می شود. اگر می‌خواهید بازدیدهای این موارد برجسته را افزایش دهید، نکات دریافت کنید در این Inspire برای رشد پست توسط لیزا سیکارد. سپس می توانید نظرات اعضای BizSugar را بخوانید اینجا.

راه های کم هزینه برای تبلیغ کسب و کار کوچک خود بیابید

رسانه های اجتماعی تنها یک راه موثر برای تبلیغ آنلاین یک کسب و کار کوچک است. ابزارها و پلتفرم های مختلفی وجود دارند که تنها با سرمایه گذاری اندک نتایج جدی را ارائه می دهند. این پست بازاریابی DIY توسط ایوانا تیلور شامل فهرست گسترده ای است.< /p>

بیاموزید چگونه الگوریتم توییتر بر کاربران و تبلیغ کنندگان تأثیر می گذارد

بیشتر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی بزرگ از الگوریتمی برای تعیین اینکه کدام محتوا به کاربران مختلف نمایش داده می‌شود، استفاده می‌کنند. درک نحوه عملکرد این الگوریتم ها می تواند به شما در ایجاد استراتژی کمک کند. این پست مجله موتور جستجو توسط کریستی هاینز ویژگی‌ها توضیحی درباره اینکه چگونه الگوریتم توییتر بر کاربران و تبلیغ‌کنندگان تأثیر می‌گذارد.

ترس خود را از همکاری محتوا غلبه کنید

همکاری با برندهای دیگر در رسانه های اجتماعی و سایر کانال های محتوا می تواند به طور بالقوه دسترسی شما را افزایش دهد. اما بسیاری از کسب و کارها برای امتحان این استراتژی مردد هستند. در این پست موسسه بازاریابی محتوا، رابرت رز کاوش می‌کند چگونه می‌توانید بهترین کار را انجام دهید. بر موانع غلبه کنید و از فرصت‌های همکاری استفاده کنید.

اگر می‌خواهید محتوای کسب‌وکار کوچک مورد علاقه خود را پیشنهاد دهید تا برای برنامه‌های آینده در نظر گرفته شود. جمع بندی انجمن، لطفا نکات اخبار خود را به: sbtips@gmail.com ارسال کنید.

تصویر: $


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی