عمومی

چگونه Faherty و A Second U Foundation برای ترکیب نیروها ورزش و رشد کسب و کار

چگونه Faherty و A Second U Foundation برای ترکیب نیروها
ورزش و رشد کسب و کار

الکس و مایک Faherty در سال ۲۰۱۸ بدون مقدار زیادی عرق، رتبه ۷۶۲ را در Inc. 5000 به دست نیاورد. نه، واقعاً – بنیانگذاران برند پوشاک قدیمی موج سواری که هر دو ورزشکار سابق کالج بودند، می گویند که راز موفقیت آنها ورزش. و منظور آنها فقط موج‌سواری نیست: در سال ۲۰۱۸، خانواده فاهرتی با هکتور گوادالوپ دوست شدند که پس از گذراندن ۱۰ سال در زندان، یک بنیاد غیرانتفاعی به نام A Second U را راه‌اندازی کرد که افراد سابقاً زندانی را برای مربیان شخصی آموزش می‌دهد و مربیگری تجاری را ارائه می‌دهد. . برادران به هیئت مدیره سازمان ملحق شدند و در آن سال شخصاً با مربیان A Second U شروع به کار کردند.

زمانی که بیماری همه گیر ورزشگاه ها را تعطیل کرد. ، گوادالوپ به سرعت کلاس های از راه دور راه اندازی کرد و فاهرتی ها این را فرصتی برای کارمندان خود دیدند تا با تنهایی و استرس ناشی از قرنطینه مبارزه کنند. تمرینات اختیاری شامل همه چیز از یوگا تا کاردیو است و بنیانگذاران می گویند که زمان جلسات تعریق را در طول روز کاری محدود می کنند تا کارکنان برای اولویت دادن به تناسب اندام احساس قدرت می کنند.

مزایای متعدد بوده است – و شگفت آور. برادران می‌گویند که آنها و کارمندانشان وزن کم کرده‌اند، قوی‌تر شده‌اند و حتی با همکارانی که هرگز آنها را ملاقات نمی‌کردند ارتباط برقرار کرده‌اند. در همین حال، کارمندان جدیدی که به یک نیروی کار از راه دور می پیوندند از دسترسی به مدیر عامل خود در “سالن ورزشی” سود می برند. الکس و مایک همچنین می گویند که ورزش و دوری از میز آنها آنها را آرام تر و شنوندگان و رهبران بهتری می کند. و الکس می افزاید: “این به من کمک می کند بهتر بخوابم، که موتور شماره یک بهره وری است.”

برادران هشدار می دهند که هر مدیر عاملی که به فکر اجرای چنین برنامه‌ای است، بهتر است خود را آماده کند. نه تنها کارمندان از کار کردن با مدیران عامل خود لذت می برند، بلکه مشارکت نیز نشانه ای از تعهد است. مایک می‌گوید: «این نشان می‌دهد که ما در مورد آن جدی هستیم، و ما این کار را فقط به این دلیل انجام نمی‌دهیم که منابع انسانی گفته است باید این کار را انجام دهیم.»

در ۵۰۰۰ شرکت بیشتر شرکت کنیدgif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - چگونه Faherty و A Second U Foundation برای ترکیب نیروها
ورزش و رشد کسب و کارمستطیل

از شماره سپتامبر ۲۰۲۲ Inc . مجله

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی