عمومی

چگونه قانون 2 در 3 می تواند شما را به یک فرد صبحگاهی تبدیل کند؟ کمتر از یک هفته

چگونه قانون ۲ در ۳ می تواند شما را به یک فرد صبحگاهی تبدیل کند؟
کمتر از یک هفته

من می‌دانم که چیزهای کمی وجود دارد که افراد را به اندازه صبح‌بودن بودن از هم جدا می‌کند شما را سازنده تر می کند. بیایید برای یک دقیقه فرض کنیم که شما با اوایل-زود-برخاستن-و-کارها- انجام-. حتی اگر اینطور باشد، احتمال زیادی وجود دارد که تمایل طبیعی شما این باشد که قبل از طلوع خورشید از رختخواب خارج نشوید. این قابل درک است، دلیلی وجود دارد که آن را یک تمایل “طبیعی” می دانند.

با این وجود، اگر می خواهید مولدتر باشید و صبح های خود را بگذرانید روز خود را آغاز کنید، تبدیل شدن به یک فرد صبح ارزش واقعی دارد. من مطمئن هستم که بیشتر ما می توانیم راهی برای گذراندن آن زمان پیدا کنیم.

خوشبختانه، تبدیل شدن به یک فرد صبحگاهی آنقدرها هم سخت نیست – غیر از قسمتی که باید از خواب بیدار شوید و از تخت بلند شو متأسفانه، این بخش برای اکثر مردم مشکل اصلی است.

اما من یک قانون دارم و اگر آن را دنبال کنید، در کمتر از یک هفته می توانید یک فرد صبحگاهی شوید. قانون به سادگی این است: دو زنگ ساعت را در صبح با فاصله سه دقیقه تنظیم کنید. من آن را قانون دو در سه می نامم.

در عرض یک دقیقه توضیح خواهم داد که چرا این کار می کند، اما ابتدا چند نکته مهم را که باید بدانید. زنگ دوم باید برای هر زمانی که واقعاً برای بلند شدن نیاز دارید تنظیم شود. دیگر نیازی به تنظیم تعداد انگشت شماری آلارم در طول یک ساعت نیست. هر بار که زنگ خطر را می شنوید و می دانید که واقعاً لازم نیست بلند شوید، این کار را نخواهید کرد. در عوض، فقط دو زنگ هشدار تنظیم کنید و سپس بلند شوید.

همچنین، زدن به تعویق را متوقف کنید. این فقط کار نمی کند. هر کسی که فکر می‌کرد یک چرت زدن نه دقیقه‌ای – که می‌توانید برای همیشه ضربه بزنید – به شما کمک می‌کند از رختخواب بلند شوید، اشتباه کرده است. شما فقط دراز کشیده اید و از صدای زنگ خود آزار می دهید، اما در واقع بلند نمی شوید.

در نهایت، اگر از تلفن هوشمند خود استفاده می کنید (که بیشتر مردم از آن استفاده می کنند)، دو زنگ هشدار را با صداهای متفاوت تنظیم کنید. با گذشت زمان، مغز ما به صدای زنگ هشدار عادت می‌کند و در نهایت به نقطه‌ای می‌رسیم که می‌توانیم آن را بیشتر به عنوان یک رفلکس خاموش کنیم.

دلیل اینکه قانون دو در سه کار می کند این است که شما مغز خود را شرطی می کنید تا در یک زمان خاص از خواب برخیزد. از هر زمان که خودت بیدار شوی اولین زنگ هشدار به شکستن خواب عمیق شما کمک می کند. در آن زمان قرار نیست بیدار شوید، اما وقتی سه دقیقه بعد زنگ دوم به صدا درآمد، دیگر به خواب نخواهید رفت و بلند شدن بسیار آسان تر خواهد بود.

به همین دلیل است که زنگ دوم خود را برای زمانی تنظیم می کنید که تصمیم گرفته اید بیدار شوید. اون قسمت مهمه قبل از اینکه بخواهید بلند شوید آن را تنظیم نکنید. نکته کلیدی این است که مغز شما می داند که وقتی زنگ هشدار به صدا در می آید واقعاً باید بلند شوید.

بدیهی است که چیزهای دیگری نیز وجود دارد که می تواند به شما کمک کند زودتر از خواب بیدار شوید، مانند عدم مصرف کافئین در اواخر روز. در واقع، کلید زود بیدار شدن از شب قبل شروع می شود. به اندازه کافی زود بخوابید که بتوانید هفت تا نه ساعت بخوابید اولین قدم است.

همچنین، ایجاد یک روتین شبانه که به بدن شما کمک می کند تا آرام شود، می تواند کمک کند. سپس، تنظیم دو زنگ هشدار، که دومی زمانی است که تصمیم گرفته اید از خواب بیدار شوید، می تواند به آموزش مجدد چرخه خواب شما کمک کند. یک هفته آن را امتحان کنید، ممکن است تعجب کنید که چقدر می توانید صبح ها بازدهی داشته باشید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، آنها هستند. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی