عمومی

چگونه یک اینفلوئنسر آمازون شویم؟

چگونه یک اینفلوئنسر آمازون شویم؟

اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است ما از شرکای وابسته خود درآمد کسب کنیم. بیشتر بیاموزید.

صنعت اینفلوئنسر مارکتینگ با ارزش < a href="https://www.statista.com/statistics/1092819/global-influencer-market-size/" target="_blank" rel="noopener noreferrer">۱۳٫۸ میلیارد دلار – پول کلانی در رسانه های اجتماعی و دلایل خوبی دارد. ۶۱ درصد از مصرف‌کنندگان به Matter Communications گفتند که احتمالاً به توصیه‌های یک تأثیرگذار رسانه‌های اجتماعی اعتماد می‌کنند، در مقایسه با تنها ۳۸ درصد که به توصیه‌های یک برند اعتماد دارند. در همین حال، آمازون بیش از ۸۰ میلیارد دلار فروش فقط برای فروشندگان شخص ثالث خود در سال ۲۰۲۰٫ تنها برای غول تجارت الکترونیک منطقی است که به چشم انداز بازاریابی تأثیرگذار بپیوندد.

کسب و کارهای بزرگ و کوچک عاقلانه هستند. برای استفاده از برنامه اینفلوئنسر آمازون برای تقویت تلاش های بازاریابی خود. چه یک تأثیرگذار آمازون در یک وب‌سایت تجاری باشید و چه برندی که به دنبال تأثیرگذار برای بازاریابی محصولات خود است، این راهنمای نهایی بازاریابی اینفلوئنسر آمازون است.

اینفلوئنسر آمازون چیست؟

اینفلوئنسر آمازون چیست؟ اینفلوئنسر چیست؟ اینفلوئنسر شخصی است که از پلتفرم رسانه اجتماعی خود برای بازاریابی برندها، محصولات و خدمات برای دنبال کنندگان خود استفاده می کند. آنها به جای انتشار یا پخش تبلیغات سنتی، محتوا تولید می کنند و با دنبال کنندگان خود درگیر می شوند و در عین حال به طور مستقیم یا غیرمستقیم مشتریان خود را تبلیغ می کنند.

یک اینفلوئنسر آمازون شخصی است که محصولات فروخته شده در آمازون را به دنبال کنندگان خود در فیس بوک، اینستاگرام، یوتیوب و تیک تاک تبلیغ می کند. اینفلوئنسرهای محبوب آمازون عبارتند از Felicia Day، Yesteryears بازیگری که از تأثیر رسانه های اجتماعی برای تبلیغ محصولات و کتاب های کودک استفاده می کند و بخشی از تالار مشاهیر برنامه اینفلوئنسر آمازون است و شخصیت یوتیوب جاستین براون که ویترین فروشگاه آمازون است OvertimeGarage ابزار ساخت و ساز و لوازم خارج از جاده را به بازار عرضه می کند. در حالی که اینفلوئنسرها خودشان محصولاتی را نمی فروشند، اما هر بار که یکی از دنبال کنندگان آنها بر اساس توصیه های آنها خریدی انجام می دهد، کمیسیون های کمی دریافت می کنند.

بازاریابی اینفلوئنسر آمازون چیست؟

با روند رو به رشد اینفلوئنسر مارکتینگ که اکنون سالانه میلیاردها فروش دارد، فقط برای آمازون منطقی بود که وارد بازی شود. چرا برندهایی که در آمازون می فروشند نباید از قدرت نفوذ رسانه های اجتماعی برای فروش محصولات بیشتر استفاده کنند؟< /p>

برنامه اینفلوئنسر تا حدودی مانند برنامه وابسته به آمازون، به کاربران آمازون اجازه می دهد تا محصولات و خدمات را در حالی که کمیسیون فروش دریافت می کنند، تبلیغ کنند. اما به جای قرار دادن تبلیغات برای محصولات، اینفلوئنسرهای آمازون دنبال کنندگان رسانه های اجتماعی خود را به ویترین فروشگاه های شخصی آمازون خود هدایت می کنند، جایی که مستقیماً محصولات و خدمات مورد علاقه خود را تبلیغ می کنند. هنگامی که مشتری یکی از آن اقلام را از فروشنده می‌خرد، اینفلوئنسر از فروش پورسانت دریافت می‌کند.

نحوه عملکرد برنامه اینفلوئنسر آمازون

اینفلوئنسرها می توانند از طریق برنامه اینفلوئنسر آمازون به روش های مختلف درآمد کسب کنند. آنها می توانند ویترینی ایجاد کنند که در آن محصولات را تبلیغ می کنند و URL را در پلتفرم های رسانه های اجتماعی خود به اشتراک می گذارند. آن‌ها همچنین می‌توانند پیوندهای وابسته را در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند، و آمازون حتی ممکن است ویترین فروشگاه خود را تبلیغ کند و نفوذ و دنبال‌کنندگان رسانه‌های اجتماعی خود را بیشتر کند.

بازار اینفلوئنسرها از جمله در آمازون به سرعت در حال رشد است. حداقل ۶ درصد از فروشندگان شخص ثالث آمازون اینفلوئنسرها را برای تبلیغ محصولات خود استخدام می کنند و ۳۲ درصد قصد دارند تجارت خود را از طریق قدرت رسانه های اجتماعی، بازاریابی تأثیرگذار و سایر تلاش ها رشد دهند. کسب‌وکارها می‌توانند از راه‌های زیر از تبدیل شدن به یک تأثیرگذار آمازون سود ببرند:

  • با توصیه محصولاتی که استفاده می‌کنید و دوست دارید، دنبال‌کنندگان مورد اعتماد شما به دنبال همان مارک‌ها خواهند بود. هنگامی که آنها اقلامی را که شما از ویترین فروشگاه آمازون خود توصیه کرده اید خریداری می کنند، برای هر محصول کمیسیون و از هر سرویس تبلیغ شده پاداش دریافت می کنید.
  • مصرف کنندگان به توصیه های رسانه های اجتماعی اعتماد کنید و اغلب برای امتحان ایده های جدید به پلتفرم ها مراجعه کنید. تبلیغ محصولاتی که استفاده می‌کنید و از آن لذت می‌برید، ارزش بیشتری را برای مخاطبان شما به ارمغان می‌آورد که وفاداری به برند شما را افزایش می‌دهد.
  • وقتی برندها با تأثیرگذاران موفق آمازون تماس می‌گیرند، اغلب کالاها و خدمات نمونه‌ای را در اختیار اینفلوئنسرها قرار می‌دهند تا آنها را امتحان کنند. یک توصیه محصول.
  • اگر آمازون ویترین فروشگاه شما را تبلیغ کند، نام تجاری شما فوراً در معرض دید میلیون ها دنبال کننده بالقوه در سراسر جهان قرار می گیرد.
  • برای کارآفرینان و صاحبان مشاغل کوچک معمول است که به دنبال موارد دیگر باشند. جریان های درآمدی برای حمایت از سرمایه گذاری اولیه خود. مارک‌های تأثیرگذار رسانه‌های اجتماعی می‌توانند با توصیه محصولات و خدمات در دیگر تلاش‌های رسانه‌های اجتماعی خود، جریان درآمد بیشتری به آن اضافه کنند.

شرایط لازم برای پیوستن به برنامه اینفلوئنسر آمازون

Amazon در مورد اینکه چه کسی یکی از اینفلوئنسرها می شود، مشخص است، اما فهرست دقیقی از الزامات ندارد. اینفلوئنسر آمازون می‌تواند هر شخص یا برندی باشد که دنبال کننده رسانه‌های اجتماعی معنی‌داری باشد و در یکی از پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مورد قبول حضور داشته باشد، که شرایط زیر را برآورده کند:

  • شما یک نمایه در فیس بوک، یوتیوب، اینستاگرام یا Tiktok دارید.
  • شما در ایالات متحده، بریتانیا، هند، کانادا، فرانسه، اسپانیا، ساکن یا فعالیت تجاری دارید، ایتالیا یا آلمان.
  • شما طرفداران قابل توجهی دارید. آمازون حداقل تعداد فالوور را مشخص نمی کند، اگرچه برخی حدس می زنند که این تعداد می تواند حدود ۲۰۰۰۰ باشد. با این حال، آمازون به شدت به اندازه یک دنبال کننده در رسانه های اجتماعی توجه نمی کند. این برنامه همچنین اگر اینفلوئنسرهای میکرو و حتی نانو اینفلوئنسرها را با تعامل کافی و ارزشمند به مخاطب نشان دهند، در نظر می‌گیرد.
  • هیچ محدودیتی برای دسته‌ها یا جایگاه‌هایی که به‌عنوان اینفلوئنسر آمازون پذیرفته می‌شوند وجود ندارد. آمازون به اندازه مخاطبان رسانه‌های اجتماعی و انواع تعاملات، و همچنین این که یک مخاطب به بهترین وجه چه جایگاهی دارد، توجه می‌کند، اما هیچ یک از این عوامل معیاری برای اعمال نیستند.
  • متقاضیان به یک تلاش محدود نمی‌شوند. اگر تاثیری در برنامه اینفلوئنسر آمازون پس از درخواست اولیه پذیرفته نشود، می‌توانند در آینده زمانی که مخاطبانشان افزایش یافته و تعامل افزایش یافته است، دوباره درخواست دهند.
  • اینفلوئنسرهای آمازون باید یک حساب کاربری آمازون برای تبلیغ محصولات داشته باشند.< /li>

Amazon Influencer vs. برنامه همکاران آمازون

برنامه وابسته آمازون ممکن است شبیه برنامه اینفلوئنسر آمازون باشد، اما آنها نهادهای جداگانه ای هستند. هرکسی می‌تواند برای عضویت در Amazon Associate ثبت‌نام کند و محصولات آمازون را با استفاده از پیوندهای منحصربه‌فرد تبلیغ کند، سپس از خریدهای واجد شرایط کمیسیون دریافت کند.

در حالی که فرض برنامه تأثیرگذار یکسان است، فقط برای هر کسی باز نیست. اینفلوئنسرهای آمازون باید بر اساس مخاطبان رسانه های اجتماعی معنادار و درگیر خود درخواست دهند و در برنامه پذیرفته شوند.

در حالی که وابستگان آمازون به سادگی پیوندهایی را به برخی از صفحات محصولات آمازون به اشتراک می گذارند، اینفلوئنسرهای آمازون ویترین فروشگاه خود را راه اندازی می کنند که در آن محصولات را توصیه می کنند. و خدماتی که شخصاً از آنها استفاده می‌کنند و از آن لذت می‌برند.

سپس به پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی خود می‌روند و دنبال‌کنندگان خود را به ویترین فروشگاه‌های آمازون راهنمایی می‌کنند، جایی که می‌توانند مارک‌های پیشنهادی را خریداری کنند. ممکن است یک دنبال‌کننده از ویترین فروشگاه دیدن کند تا فقط یک محصول توصیه‌شده را مشاهده کند تا مارک توصیه‌شده دیگری را در آنجا خریداری کند.

نحوه راه‌اندازی یک حساب نفوذی آمازون

اولین گام در ایجاد آمازون حساب اینفلوئنسر برای راه اندازی یک حساب کاربری آمازون است. آمازون برنامه‌های همه نوع اینفلوئنسرها را می‌پذیرد، مشروط بر اینکه حساب کاربری یوتیوب، اینستاگرام، فیس‌بوک یا TikTok داشته باشند. فقط روی گزینه “ثبت نام” از Amazon کلیک کنید صفحه اینفلوئنسر برای شروع. برای درخواست تبدیل شدن به اینفلوئنسر آمازون:

  1. اگر قبلاً یک نمایه آمازون موجود ندارید، از شما خواسته می شود تا با ارائه نام، آدرس ایمیل، آدرس پستی و یک رمز عبور.
  2. سپس، برای درخواست به عنوان اینفلوئنسر، از شما جزئیات رسانه های اجتماعی، یک عکس و یک بیوگرافی ۳۵۰ کاراکتری خواسته می شود.
  3. در صورت پذیرش، وقت آن است که ویترین فروشگاه خود را راه اندازی کنید، جایی که می توانید محصولات و خدمات را به دنبال کنندگان خود و سایر مشتریان آمازون توصیه کنید. در اینجا یک نشان‌واره و تصویر بنر سفارشی اضافه می‌کنید تا نشان‌دهنده نام تجاری خود و شخصی‌سازی صفحه مقصد آمازون خود باشد.
  4. پس از ایجاد ویترین، شروع به اضافه کردن توصیه‌های محصول به تعداد دلخواه خود کنید.
  5. فالوورهای شبکه‌های اجتماعی خود را با توصیه به مشاهده مستقیم آن یا با نمایش محصولات و خدماتی که در آنجا فروخته می‌شوند به ویترین فروشگاه آمازون خود بفرستید.
  6. قبل از اینکه بتوانند آن را امتحان کنند. اینفلوئنسرها باید هر گونه کمیسیون یا جایزه را پرداخت کنند، اینفلوئنسرها باید اطلاعات پرداخت و مالیات خود را ارائه کنند.

svg%3E - چگونه یک اینفلوئنسر آمازون شویم؟

کسب و کار من به عنوان یک اینفلوئنسر برای آمازون چقدر می تواند درآمد کسب کند؟

اینفلوئنسرهای آمازون معمولاً هر کدام از چند دلار تا ۱۵۰۰ دلار درآمد دارند. ماه، و آنها می توانند به محض کسب حداقل ۱۰ دلار شروع به دریافت پرداخت کنند. نرخ‌های کمیسیون بسته به توصیه‌های محصول آن‌ها بسیار متفاوت است.

برای مثال، وقتی دنبال‌کنندگان آن‌ها از خط مد برند خصوصی آمازون خرید می‌کنند، اینفلوئنسرها می‌توانند تا ۱۰ درصد پورسانت دریافت کنند، در حالی که ممکن است فقط ۱ درصد برای آن‌ها درآمد کسب کنند. توصیه برخی از محصولات و خواربار بازی‌های ویدیویی.

وقتی هزاران دنبال‌کننده بر اساس توصیه‌های اینفلوئنسرها از ویترین بازدید می‌کنند، کمیسیون‌های کمتری نیز می‌تواند اضافه شود. به عنوان مثال، اگر یک کسب و کار اینفلوئنسر کرم پوست مورد علاقه خود را به ۱۰۰۰۰ فالوور اینستاگرام خود تبلیغ کند، ممکن است ۳ درصد پورسانت دریافت کند. اگر فقط ۱٪ از این دنبال کنندگان، محصول ۹۹ دلاری را از ویترین فروشگاه آمازون اینفلوئنسر خریداری کنند، کسب و کار فقط با تبلیغ آن از یک پست اینستاگرام، ۲۹۷ دلار به دست آورده است.

سایر کمیسیون ها و نرخ های جایزه در برنامه اینفلوئنسر آمازون عبارتند از:< /p>

  • Amazon Games – ۲۰%
  • زیبایی لوکس، فروشگاه های لوکس Beauty، Amazon Explore – ۱۰%
  • موسیقی دیجیتال، موسیقی فیزیکی، دست ساز، ویدئوهای دیجیتال – ۵%
  • کتاب های فیزیکی، آشپزخانه، خودرو – ۴٫۵%
  • دستگاه های آمازون فایر، دستگاه های آمازون کیندل، مد، پوشاک، دستگاه های Cloud Cam، دستگاه های آمازون اکو، ساعت، جواهرات، کفش، چمدان، کیف دستی، لوازم جانبی – ۴%
  • اسباب بازی، مبلمان، کالاهای خانگی، بهبود خانه، چمن و باغ، حیوانات خانگی، زیبایی، آلات موسیقی، لوازم اداری، فضای باز، ابزار، ورزش، محصولات کودک – ۳%
  • کامپیوترها و قطعات، DVD، Blu-Ray – ۲٫۵%
  • تلویزیون، بازی های ویدئویی دیجیتال – ۲%
  • Amazon Fresh، بازی های ویدئویی فیزیکی و کنسول، مواد غذایی، بهداشت و مراقبت شخصی – ۱%
  • نمونه آزمایشی رایگان Prime Video – $۲٫۵۰
  • Amazon Baby Registry ایجاد – ۳ دلار
  • رزرو خدمات خانه آمازون – ۳ دلار
  • ثبت نام تجاری آمازون – ۱۵ دلار
  • آزمایش رایگان آمازون پرایم – ۳ دلار
  • عروسی آمازون ایجاد رجیستری – $۳

چگونه درآمد خود را به‌عنوان اینفلوئنسر آمازون به حداکثر برسانید

کلید موفقیت به‌عنوان اینفلوئنسر آمازون لزوما داشتن بیشترین مخاطب نیست (اگرچه به درد نمیخوره). نکات زیر به حداکثر رساندن درآمد شما به عنوان اینفلوئنسر آمازون کمک می کند:

  • فالوورهای متعهد به همان اندازه طرفداران متعدد مهم هستند، و اکثر اینفلوئنسرها متوجه می شوند که راز داشتن مخاطب درگیر در یک جایگاه خاص است. کاربران رسانه‌های اجتماعی بیشتر به اینفلوئنسرها روی می‌آورند تا درباره یک موضوع خاص توصیه کنند. به عنوان مثال، یک اینفلوئنسر مد در تبلیغ یک ژاکت نسبت به کسی که معمولاً محتوای مربوط به ساخت و ساز را تولید می کند، موفقیت بهتری خواهد داشت. به همین ترتیب، یک تأثیرگذار رسانه‌های اجتماعی که محتوایش حول محور سفر می‌چرخد، احتمالاً دنبال‌کنندگانش را بیشتر به چمدان‌ها نسبت به بازی‌های ویدیویی می‌بالد.
  • فالوورها همچنین به محصولات و خدماتی علاقه‌مند هستند که اینفلوئنسرها شخصاً از آنها استفاده می‌کنند و از آنها لذت می‌برند. اگر محصولی را توصیه می کنید که تجربه ای در مورد آن ندارید، چرا فالوورها باید از توصیه شما استفاده کنند؟ در واقع، اینفلوئنسرها اغلب زمانی بیشترین موفقیت را پیدا می‌کنند که محتوایی را ارسال می‌کنند که استفاده خودشان از محصول یا خدمات را نشان می‌دهد.
  • اگرچه آمازون از کاربر می‌خواهد که یک حساب YouTube، Instagram، Tiktok یا فیس‌بوک داشته باشد، اینفلوئنسرها. لازم نیست خود را به یک یا حتی فقط به آن چهار پلتفرم محدود کنند. اینفلوئنسرهای آمازون اگر نفوذ رسانه های اجتماعی خود را متنوع کنند و محصولات و ویترین فروشگاه آمازون خود را از چندین پلتفرم رسانه اجتماعی، از جمله سایر پلتفرم های فراتر از چهار موردی که آمازون در برنامه ها در نظر می گیرد، تبلیغ کنند، بیشترین موفقیت را خواهند داشت. فقط به این دلیل که نمی‌توانید برای مثال با استفاده از پلتفرم توییتر یا وبلاگ خود واجد شرایط اینفلوئنسر آمازون باشید، به این معنی نیست که نمی‌توانید ویترین فروشگاه خود را در آنجا تبلیغ کنید.
  • تعامل کلید نفوذ رسانه های اجتماعی است. مطمئن شوید که به طور منظم محتوای مرتبط را در پلتفرم های رسانه های اجتماعی خود ایجاد و ارسال می کنید و فراموش نکنید که در نظرات با دنبال کنندگان تعامل داشته باشید. به یک سخنگوی تبلیغاتی تبدیل نشوید. مطمئن شوید که محتوای ارزشمند زیادی برای دنبال کردن کاربران رسانه‌های اجتماعی ارائه می‌کنید، سپس تبلیغات اینفلوئنسرهای آمازون خود را در هم می‌آمیزند.
  • پست‌های ارزشمند رسانه‌های اجتماعی و تولید محتوا را برای محصولاتی که دنبال‌کنندگان شما نمی‌خواهند خرج نکنید. آمازون به اینفلوئنسرهای خود داشبورد حسابی ارائه می دهد که در آن می توانند از برگه گزارش برای ردیابی داده هایی مانند موارد سفارش داده شده، درآمدها، کلیک ها و نرخ تبدیل استفاده کنند. پیشرفت خود را ردیابی کنید تا بتوانید بر روی انواع توصیه هایی تمرکز کنید که مخاطبان شما با بهترین ها ارتباط برقرار می کنند.

< /tr>

راهبردهای کلیدی توضیح
درگیر شدن با مخاطب در طاقچه رویکردی متمرکز برای ایجاد محتوا حیاتی است. با مخاطب خاصی که به موضوع انتخابی خود علاقه مند هستند تعامل داشته باشید و اثربخشی توصیه های خود را افزایش دهید.
تجربه شخصی مهم است محصولات و خدماتی را که شخصاً استفاده می کنید و از آنها لذت می برید تبلیغ کنید. اصالت باعث ایجاد اعتماد با پیروان شما می شود و توصیه های شما را قانع کننده تر می کند.
رسانه های اجتماعی را متنوع کنید. پلتفرم‌ها در حالی که آمازون به پلتفرم‌های خاصی مانند یوتیوب یا اینستاگرام نیاز دارد، حضور خود در رسانه‌های اجتماعی را برای دسترسی گسترده‌تر متنوع کنید. فراتر از پلتفرم های مورد نیاز گسترش دهید تا نفوذ خود را به حداکثر برسانید و ویترین فروشگاه آمازون خود را به طور مؤثر تبلیغ کنید.
تعامل و تعامل را تقویت کنید به طور مداوم محتوای مرتبط را در پلتفرم ها ایجاد و به اشتراک بگذارید. با دنبال‌کنندگان از طریق نظرات و تعاملات تعامل برقرار کنید، به جای یک موضع صرفاً تبلیغاتی، یک ارتباط واقعی حفظ کنید.
اطلاعات آماری مبتنی بر داده از داشبورد حساب آمازون برای به دست آوردن اطلاعاتی در مورد معیارهای عملکرد مانند سفارش‌ها، درآمدها، کلیک‌ها و نرخ تبدیل استفاده کنید. این داده‌ها را تجزیه و تحلیل کنید تا رویکرد خود را اصلاح کنید و توصیه‌های خود را با اولویت‌های مخاطبان خود تنظیم کنید.

مزایای استفاده از اینفلوئنسر آمازون برای کسب‌وکار من چیست؟

چرا باید تجارت شما با اینفلوئنسرهای آمازون شریک شود؟ برای شروع، فروش خالص آمازون تنها در سه ماهه آخر سال ۲۰۲۰ بیش از ۱۲۵ میلیارد دلار بوده است – و همچنان در حال افزایش است. چه کسی می تواند از بازاری به این بزرگی اجتناب کند؟

svg%3E - چگونه یک اینفلوئنسر آمازون شویم؟

افزایش آگاهی از برند

با برنامه اینفلوئنسر آمازون، برای تبلیغ به هزاران دنبال کننده نیاز ندارید. برند شما در شبکه های اجتماعی شراکت با یک تأثیرگذار در جایگاه شما این نوید را می دهد که محصولات شما برای مخاطبان رسانه اجتماعی درگیر به نمایش درآیند.

افزایش فروش

افزایش آگاهی از برند منجر به افزایش آگاهی محصول و در نتیجه افزایش فروش می شود. همانطور که اعداد و ارقام برای تأثیرگذارانی که محصولات را تبلیغ می کنند جمع می شود، زمانی که حتی درصد کمی از دنبال کنندگان زیادی به مشتری تبدیل می شوند، فروش افزایش می یابد.

SEO بهتر

همکاری با آمازون برنامه اینفلوئنسر مزیت ثانویه سئوی بهتر را فراهم می کند. در حالی که پیوندهای وابسته به احتمال زیاد به عنوان بدون دنبال کردن برچسب گذاری می شوند، پیوندهایی که به طور ارگانیک در محتوای اینفلوئنسر گنجانده شده اند ممکن است نباشند، که باعث افزایش اعتبار وب سایت می شود. علاوه بر این، ترافیک و تعامل عوامل مهم رتبه‌بندی باقی می‌مانند، که هر دو با توصیه‌های اینفلوئنسر تقویت می‌شوند.

Amazon بزرگترین برنامه وابسته در جهان است

تجار و تأثیرگذاران می‌خواهند با برنامه‌ای شریک شوند. می تواند اعتماد کند، و آمازون در حال حاضر با موفقیت میزبان بزرگترین برنامه وابسته در جهان است. این شرکت همچنین بزرگترین شرکت تجارت الکترونیک جهان است. کسب‌وکارها می‌توانند مطمئن باشند که محصولاتشان دیده می‌شود، و اینفلوئنسرها می‌توانند به دریافت پرداخت‌هایشان تکیه کنند.

انواع اینفلوئنسرهای آمازون چیست؟

همانطور که شبکه‌های اجتماعی گوناگونی وجود دارد. کانال های رسانه ای، انواع مختلفی از اینفلوئنسرها وجود دارد. هر اینفلوئنسر آمازون دنبال کننده اینستاگرام نخواهد بود، همانطور که هر شخصیت یوتیوب نیز میزبان وبلاگ نخواهد بود. مارک‌های دارای جایگاه‌های مختلف بهترین موفقیت را با انواع خاصی از اینفلوئنسرهای آمازون خواهند یافت، از جمله:

اینفلوئنسرهای زنده آمازون

امیدوارید یک سخنگوی زنده برند شما را تضمین کند؟ اینفلوئنسرهای Amazon Live مانند نمایندگان فروش زنده هستند. تا محصولات خود را به صورت زنده از داخل فروشگاه آنلاین به مشتریان نشان دهید. پلتفرم پخش زنده آمازون به اینفلوئنسرها اجازه می‌دهد پخش‌های زنده را میزبانی کنند که در آن محصولات موجود در ویترین فروشگاه‌های آمازون خود را توصیه می‌کنند.

اینفلوئنسرهای فروشگاه آمازون

ویترین فروشگاه آمازون اینفلوئنسرها را از سایر همکاران آمازون متمایز می‌کند. آنها به جای اینکه فقط پیوندی به صفحه محصول فروشنده به اشتراک بگذارند، محصولاتی را که دوست دارند در ویترین فروشگاه خود به اشتراک می گذارند و دنبال کنندگان را به صفحه تأثیرگذار خود در آمازون هدایت می کنند، جایی که مشتریان می توانند محصولات را از فروشندگان خریداری کنند.

svg%3E - چگونه یک اینفلوئنسر آمازون شویم؟

انتشار اینفلوئنسرهای آمازون

اینفلوئنسرها صرفاً محصولاتی را که می توانند به صورت فیزیکی در هر کانال رسانه اجتماعی به نمایش بگذارند، تبلیغ نمی کنند. تأثیرگذاری بر انتشار، که معمولاً در میان جمعیت اینستاگرام به عنوان Bookstagramming شناخته می‌شود، روشی رو به افزایش برای بازاریابی کتاب و سایر نشریات چاپی است. برخی از اینفلوئنسرها نسخه‌هایی از کتاب‌ها را می‌پذیرند که سپس آن‌ها را می‌خوانند و برای مخاطبان کتاب دوست خود مرور می‌کنند. با توجه به خاستگاه فروش کتاب آمازون، تأثیرگذاری بر انتشارات تنها ترکیبی عالی برای برنامه نفوذ آمازون.

اینفلوئنسرهای شبکه های اجتماعی آمازون

صرف نظر از اینکه از چه پلتفرم های دیگری برای تأثیرگذاری بر مخاطبان خود استفاده می کنند، همه شرکت کنندگان برنامه اینفلوئنسر آمازون باید رسانه های اجتماعی باشند. اینفلوئنسرها، زیرا برای پیوستن به این پلتفرم، فالوورهای فیسبوک، اینستاگرام، یوتیوب یا TikTok لازم است.

اینفلوئنسرهای رسانه‌های اجتماعی محتوا را برای ارسال در کانال‌های خود ایجاد می‌کنند و سپس با خوانندگان، دنبال‌کنندگان، دوستان و طرفداران تعامل و تعامل دارند. اگر هنگام ایجاد محتوای خود، محصولاتی را در صفحات اینفلوئنسر ویترین فروشگاه آمازون خود به نمایش بگذارند، مخاطبان آنها می توانند توصیه های آنها را بپذیرند و خرید کنند، که اینفلوئنسر پورسانت دریافت می کند.

اینفلوئنسرهای رسانه

برای برخی از اینفلوئنسرها، این یک شغل تمام وقت است. امتیاز آنها در رسانه های اجتماعی به شغل آنها تبدیل می شود، زیرا آنها محتوا تولید می کنند تا مخاطبان در حال رشد خود را جذب کنند و برند شخصی خود را تبلیغ کنند. با این حال، برای بسیاری از اینفلوئنسرها، رسانه های اجتماعی و برنامه هایی مانند برنامه اینفلوئنسر آمازون یک چالش جانبی هستند. چنین «اینفلوئنسرهای نانو» به کسانی گفته می شود که کمتر از ۱۰۰۰۰ دنبال کننده در اینستاگرام دارند.

شبکه های اجتماعی به عنوان یک سرگرمی شروع شدند، اما به دلایل مختلفی از جمله اعضای رسانه ها و صنایع سرگرمی یک نام تجاری که با یک تأثیرگذار رسانه‌ای در جایگاه مناسب شریک می‌شود، صرف‌نظر از اندازه فالوورهای اینفلوئنسر آمازون، دستورالعملی برای موفقیت است.

بلاگرها

بلاگرها مدت‌هاست که از برنامه وابسته به آمازون استفاده می‌کنند. درآمد خود را افزایش دهند و صفحات محصول را با استفاده از پیوندهای تخصصی در محتوای خود تبلیغ کنند. بنابراین، جای تعجب نیست که اینفلوئنسرهای آمازون نیز به موفقیت در اشتراک‌گذاری توصیه‌های محصول از وبلاگ‌های خود دست پیدا می‌کنند.

به خاطر داشته باشید، در حالی که برای تبدیل شدن به اینفلوئنسر آمازون به یک حساب فیسبوک، اینستاگرام، یوتیوب یا Tiktok نیاز است، اینفلوئنسرهای تأیید شده می‌توانند ویترین فروشگاه خود را تبلیغ کنند. از سایر کانال های آنلاین توصیه‌های وبلاگ همچنین دارای مزیت دوگانه رتبه‌بندی خوب در Google است که باعث ایجاد اعتماد بیشتر در بین مصرف‌کنندگان می‌شود.

<.svg%3E - چگونه یک اینفلوئنسر آمازون شویم؟

اینفلوئنسرهای یوتیوب آمازون

یوتیوب کانالی قدرتمند برای اینفلوئنسرها ارائه می دهد تا به مخاطبان خود دست یابند. پلت فرم رسانه های اجتماعی به ویژه برای اینفلوئنسرهای آمازون مفید است که به راحتی می توانند یک پست رسانه اجتماعی با نمایش محصول ایجاد کنند که دقیقاً دلیل توصیه آنها را نشان می دهد.

بالاخره، چه جايي بهتر از اينكه مثلاً آچاري را توصيه كنيم، به جاي يك ويدئو درباره نحوه سینک ظرفشویی را باز کنید؟ به همین ترتیب، آیا راه بهتری برای توصیه یک روسری از ارائه خود با پوشیدن آن وجود دارد؟ بینندگان وفادار تقریباً همیشه می‌دانند که توضیحات ویدیو را بررسی کنند و یاد بگیرند که کجا می‌توانند خودشان را بخرند.

هزینه اینفلوئنسرهای آمازون چقدر است؟

طبق گفته نیل پاتل، هر دلار خرج شده در بازاریابی تأثیرگذار منجر به بازگشت سرمایه ۲۳ دلاری می شود. البته، هزینه‌های هر اینفلوئنسر در شرایط عادی می‌تواند متفاوت باشد. اما برنامه اینفلوئنسر آمازون نرخ کمیسیون بر اساس دسته خرید، بنابراین به راحتی می توان فهمید که هر اینفلوئنسر در هر فروش مشخص چقدر درآمد دارد.

آیا اینفلوئنسر آمازون ارزش کمیسیون خود را دارد؟ ممکن است به حاشیه سود فروشنده بستگی داشته باشد، اما به احتمال زیاد سرمایه گذاری ارزشمندی است. درصدی از یک محصول را از دست بدهید، اما سپس آن را با فروش ۱۰۰ محصول با همان سود کمی کاهش یافته مقایسه کنید.

ارزش واقعی توصیه یک تأثیرگذار ، با این حال ، همیشه نمی تواند در قیمت هر فروش اندازه گیری شود. از این گذشته ، شناخت برند وفاداری مشتری را ایجاد می کند ، که منجر به فروش بیشتر در جاده می شود ، و این می تواند هدیه ای باشد که سالهای آینده به آن ادامه می دهد. تأثیرگذار آمازون یا کمیسیون را از فروش یا کالاهایی که آنها توصیه کرده اند یا فضل برای خدمات خریداری شده از طریق تبلیغات خود کسب می کنند ، درآمد کسب می کنند ، اما همه کمپین های تأثیرگذار آنقدر برش خورده و خشک نیستند. در حقیقت ، انواع کمپین های تأثیرگذار برای بهره مندی از هر دو طرف مشارکت در دسترس است ، از جمله: P> اگر یک کاربر محبوب رسانه های اجتماعی عاشق برند و محصولات شما باشد ، ممکن است با افزایش آگاهی از برند ، مایل به فروش فروش باشد. بعضی اوقات به سفیران برند کمیسیون پرداخت می شود ، مانند برنامه Amazon Influencer ، اما بارها آنها به سادگی طرفداران این برند هستند که مایل به ذکر ترجیح خود در ازای محصولات رایگان هستند. ۶۳۵ “class =” ezoic-adpicker-ad “/>

gifting

همه مارک ها در موقعیتی نیستند که بتوانند تبلیغات تأثیرگذار را بپردازند ، و بسیاری از تأثیرگذار-به ویژه میکرو-مولفولز پیگیری های کمتر از ۱۰،۰۰۰ – هنوز به اندازه کافی دنبال نمی شوند تا یک کمیسیون پرداخت شده را توجیه کنند. یک برند می تواند با ارائه محصول رایگان به شخصیت رسانه های اجتماعی ، به امید به دست آوردن توصیه های آنلاین رایگان ، در جهت ایجاد خود از طریق بازاریابی تأثیرگذار تلاش کند. با یک تأثیرگذار که تقریباً با درگیری فوری با مخاطبان خود برابر است. تأثیر گذاران آمازون می توانند در صفحات رسانه های اجتماعی خود میزبان رقابت باشند و محصولات و تخفیف های رایگان را به برندگان ارائه دهند و به عنوان راهی برای آگاهی از برند و علاقه به محصول. هرچه مسابقه یا هدیه خلاق تر باشد ، درگیری بهتر نتیجه خواهد گرفت. بازاریابی اما مفهوم مشابهی را دنبال می کند. دانستن چگونه به یک وابسته آمازون تبدیل شود و بخشی از بهترین برنامه های وابسته ، بنابراین ، می تواند به توانایی کلی درآمد شما کمک کند.

هر کسی می تواند یک همکار آمازون باشد ، و به عنوان یک شرکت وابسته می تواند پیوندهای سفارشی را به صفحات محصول به اشتراک بگذارد و از هر فروش واجد شرایط ، نرخ کمی کمیسیون کسب کند. تأثیرگذاران همچنین از این پیوندهای قابل ردیابی ، معروف به پیوندهای وابسته ، در فروشگاه های خود استفاده می کنند تا تعداد خرید تعداد خرید توسط پیروان خود را ردیابی کنند. />

پست های مهمان

تأثیرگذار به دلیل موارد زیر که با آنها آورده اند ، پست های وبلاگ مهمان را ارائه می دهند. در حقیقت ، ارسال میهمان به وبلاگ ها برای تأثیرگذار و ناشر مفید است زیرا محتوا نیز اعتبار و آگاهی از برند را برای تأثیرگذار اضافه می کند. بررسی محصولات یک شکل محبوب از پست مهمان است که باعث افزایش فروش و شهرت می شود. چه کسی عاشق معامله نیست؟ بعلاوه ، یک کد کوپن منحصر به فرد برای هر تأثیرگذار یک روش ساده و مؤثر برای ردیابی میزان درآمد هر شخصیت ایجاد می کند. آیا وقت خود را برای تبلیغ کمپین خود دارید؟ شاید این تأثیرگذار حق زیر را داشته باشد ، اما تخصص شخصی مناسبی برای بازاریابی محصول یا برند شما نیست. >

تصاحب هنگامی اتفاق می افتد که یک برند به کاربر دیگر رسانه های اجتماعی اجازه دهد تا برای مدت کوتاهی به فید خود ارسال کند. این انفجارهای کوتاه از فعالیت های منحصر به فرد می تواند شامل عکس ها ، داستان ها ، فیلم ها و سایر به روزرسانی ها باشد که یک تغییر هیجان انگیز برای جذب چشم های زیر وجود دارد.

نحوه یافتن یک تأثیرگذار آمازون P> البته ، وقتی نوبت به تأثیرگذار می رسد ، نه فقط هر شخصیتی یا مارک تجاری. روش های مختلفی برای یافتن یک تأثیرگذار آمازون وجود دارد ، از جمله:

جستجوی مربوطه هشتگ ها

مانند محتوای آنلاین ، هشتگ ها به عنوان یک نقطه شروع محکم در جستجوی تأثیرگذار عمل می کنند. کاربران رسانه های اجتماعی به طور معمول از هشتگ به عنوان راهی برای ایجاد جوامع خود استفاده می کنند و مکالمات را در مورد موضوعات خاص هدایت می کنند. Cardigans ممکن است تأثیرگذار مربوطه را پیدا کند که در جستجوی همان هستند. یک علاقه مندان به کمپینگ بعید است که به توصیه محصول برای سفید کننده دندان اهمیت دهد. علایق اصلی مشتریان هدف خود را بشناسید و از تأثیرگذار که محتوای آن مربوط به آن است ، جستجو کنید. class = “ezoic-autoinsert-ad ezoic-incontent_10″/>

کاوش در سازندگان آمازون

هشتگ های طاقچه تنها کسانی نیستند که می توانند به یافتن تأثیرگذار کمک کنند. نکته اصلی خوب دیگر #founditonamazon صفحه ، که در آن شرکت کنندگان در برنامه تأثیرگذار آمازون ذکر شده اند. کاربران می توانند روی مشخصات عمومی هر تأثیرگذار کلیک کرده و جزئیات رسانه های اجتماعی خود را مشاهده کنند. از آنجا ، به راحتی می توان دید که چه نوع محتوایی تأثیرگذار با جامعه خود به اشتراک می گذارد و چگونه آنها با مخاطبان خود درگیر می شوند. >

به find Amazon Live influencers, just check out Amazon Live to ببینید چه کسی در حال پخش مستقیم روی سکو است. در هر زمان معین ، می توانید انواع مختلفی از جریان های زندگی را که بر اساس موضوع طبقه بندی شده اند ، مرور کنید. هر Livestream چند بیننده را نشان می دهد و چه کسی در مورد آن اظهار نظر می کند ، و همچنین پیوندهایی به پروفایل رسانه های اجتماعی تأثیرگذار آمازون Live. مقیاس) “width =” 618 “height =” 348 “data-ezsrc =” https://www.youtube.com/embed/eu97jtbshxy؟feature=oembed “frameborder =” 0 “اجازه =” شتاب سنج ؛ autoplay ؛ clipboard- clipboard– clipboard- clipboard- clipboard- clipboard- clipboard- نوشتن ؛ مدیا رمزگذاری شده ؛ ژیروسکوپ ؛ تصویر در تصویر ؛ سهم وب “AllowfullScreen =” “class =” ezlazyload “/>

یک تأثیرگذار را پیدا کنید که مخاطبان شما را بشناسد

تأثیرگذار آمازون خیلی بیشتر از ارسال محصولات مورد علاقه خود در غول تجارت الکترونیکی انجام می دهد. تمام دلیل آنها یک فروشگاه آمازون به این دلیل است که آنها در حال حاضر خود و محتوای خود را در YouTube ، اینستاگرام ، Tiktok و Facebook تبلیغ می کنند. بهترین تأثیرگذار برای یک برند کسی است که موارد زیر را به اشتراک می گذارد. اگر مردم به دلیل دانش خودکار خود از یک تأثیرگذار پیروی کنند ، همین افراد به قطعات اتومبیل منحصر به فرد فروخته شده در آمازون علاقه مند خواهند بود. از طرف دیگر ، کاربران رسانه های اجتماعی که از یک تأثیرگذار مد پیروی می کنند ، همان گروهی نیستند که برای خرید ابزارهای نجاری به آمازون می روند. محصولات را با استفاده از URL های منحصر به فرد توصیه می کنند ، فروشندگان می توانند موفقیت کمپین های خود را ردیابی کنند. آیا این تأثیرگذار به فروش کافی برای توجیه نرخ کمیسیون خود یا سایر قدرتهای ارائه شده به آنها مراجعه می کند؟ به همین ترتیب ، معیارهای نامزدی مهم هستند. مارک ها با ادامه کارزارها با تأثیرگذار که بازده مثبت ایجاد می کنند ، از بزرگترین موفقیت برخوردار می شوند و به دور از کسانی که این کار را نمی کنند تغییر می کنند. برای جستجوی و انتخاب تأثیرگذار کامل آمازون برای برند خود ، به مهارت یا تخصص خاصی نیاز دارید. بسیاری از ابزارهای آنلاین و گزینه های نرم افزاری برای انجام کار Leg برای شما در دسترس هستند ، از جمله: >

  • Referazon یک بستر نرم افزاری بازاریابی Amazon Influencer است که در آن مارک ها به سرعت و به راحتی می توانند تأثیرگذار مربوطه را پیدا کنند و Camapaigns خود را مدیریت کنند. Repeazon ویژگی های جستجوی تأثیرگذار آمازون و Amazon Influencer CRM خود را دارد ، و در دسترس است که می توانید یک آزمایش رایگان ۱۴ را امتحان کنید. با بیش از ۳۵۰۰۰ مارک ، ۱۰،۰۰۰ آژانس و ۱۷۰،۰۰۰ تأثیرگذار برای ایجاد یک جامعه سودمند متقابل. این یک پلت فرم تک مجموعه ای را ارائه می دهد که به کاربران امکان می دهد با تأثیرگذار از سراسر کره زمین کشف ، تعامل و ارتباط برقرار کنند. این نرم افزار برند و کلمات کلیدی را ردیابی می کند و امتیازات تأثیرگذار را بر اساس تعداد دسترسی و دنبال کننده آنها می داند. به همین ترتیب ، این وبلاگ نویسان را بر اساس دسترسی و ترافیک روزانه آنها ارزیابی می کند. جستجوی Influencer در آزمایش رایگان گنجانده شده است. علاوه بر طبقه بندی تأثیرگذار آمازون ، Klear جزئیات جمعیتی و حتی روانشناسی آنها را نشان می دهد. کاربران نتایج خود را بیشتر توسط شبکه های رسانه های اجتماعی ، اندازه مخاطبان ، مکان ها ، کلمات کلیدی ، معیارهای نامزدی و سایر جمعیتی مخاطبان فیلتر می کنند. Traackr نه تنها یک بانک اطلاعاتی تأثیرگذار با روش های زیادی برای جستجو و فیلتر کردن نتایج است ، بلکه کاربران همچنین می توانند کل کمپین های خود را از همان مکان سازماندهی و ردیابی کنند.
  • نحوه تماس با یک تأثیرگذار آمازون < /H2>

    ساده ترین بخش ایجاد یک کمپین تأثیرگذار آمازون ممکن است با تأثیرگذار تماس بگیرد. این امر می تواند به سادگی به عنوان پیروی از تأثیرگذار در رسانه های اجتماعی و درگیر شدن با محتوای آنها انجام شود. پس از برقراری تماس ، فقط آن را با DM یا یک ایمیل دنبال کنید. بسیاری از تأثیرگذار-به ویژه میکروهای تأثیرگذار و تأثیرگذار نانو با پیگیری های کوچکتر و در عین حال معنی دار-همه برای فرصت درآمد اضافی مشتاق خواهند بود. > نکات مربوط به دسترسی به تأثیرگذار

    تماس با یک تأثیرگذار ممکن است به اندازه کافی ساده باشد ، اما این بدان معنی نیست که می توانید فقط هر چیزی را بگویید. هنگام تماس با یک تأثیرگذار آمازون ، هنگام توصیف کمپین خود واضح باشید. حتماً جزئیات زیر را درج کنید: > چه تأثیرگذار می تواند برند شما را ارائه دهد ، و در عوض چه چیزی می توانید آنها را ارائه دهید.

  • انتظارات شما از محتوا چیست؟
  • در تماس باشید. اگر در ابتدا پاسخی دریافت نکردید ، ایمیل اصلی یا DM خود را دنبال کنید. سپس ، به برقراری ارتباط با تأثیرگذار ، به طور دوره ای با تشکر ، به روزرسانی ها و فرصت های جدید از برند خود ادامه دهید. Excel به عنوان یک تأثیرگذار آمازون ، استفاده از استراتژی هایی که نه تنها باعث افزایش دید شما می شود بلکه با مخاطبان خود طنین انداز می شود ، بسیار مهم است و از این طریق تأثیر و اثربخشی شما را تقویت می کند. در اینجا استراتژی های کلیدی در نظر گرفته شده است: “/>
    • طاقچه خود را شناسایی کنید : تخصص در یک طاقچه خاص به شما کمک می کند تا خود را به عنوان یک مقام مستقر کنید. این که آیا این مد ، اسباب بازی های فنی ، کتاب ها یا محصولات زیبایی است ، تمرکز روی یک منطقه خاص به شما امکان می دهد تا از مخاطبان اختصاصی پذیرایی کنید و توصیه های هدفمندتر و مرتبط تری را ارائه دهید. /Strong>: ایجاد یک گزارش قوی با پیروان خود بسیار مهم است. به طور مرتب از طریق نظرات ، نظرسنجی ها و جلسات زنده با آنها ارتباط برقرار کنید. دانستن ترجیحات و بازخورد آنها می تواند شما را در خیاطی توصیه های محتوای و محصول خود به طور مؤثر راهنمایی کند. این می تواند از طریق فیلم های ویرایش شده ، تصاویر با وضوح بالا یا روایات قانع کننده ای باشد که محصولات را در سناریوهای زندگی واقعی نشان می دهد و آنها را برای مخاطبان شما قابل اعتماد تر و جذاب تر می کند. سیستم عامل ها : اطمینان حاصل کنید که برندسازی شما در تمام سیستم عامل های رسانه های اجتماعی سازگار است. این شامل زیبایی شناسی یکنواخت ، صدای صدا و پیام رسانی است که باعث تقویت فراخوان برند در بین مخاطبان شما می شود. . بینش در مورد آنچه مخاطبان شما ترجیح می دهند ، زمان اوج درگیری و عملکرد محتوا می توانند به شما در بهینه سازی استراتژی خود کمک کنند. این همکاری ها می تواند منجر به معاملات منحصر به فرد یا دسترسی زودهنگام به محصولات شود و به شما در ارائه محتوای منحصر به فرد برای پیروان خود منجر شود. با آموزش مخاطبان خود. این می تواند از طریق راهنما ، نکات یا به اشتراک گذاشتن تجربیات شخصی باشد که به توصیه های محصول شما عمق اضافه می کند. مانند معاملات رعد و برق یا فروش تعطیلات. ارتقاء این پیشنهادات می تواند احساس فوریت را در بین پیروان شما ایجاد کند و منجر به نرخ تبدیل بالاتر شود. تأثیرگذار این تأثیرگذار باعث می شود که تأثیرگذار آمازون از چند دلار به ۱۵۰۰ دلار در ماه درآمد کسب کند ، بسته به اینکه تعداد زیادی از پیروان ، بینندگان و خوانندگان آنها از فروشگاه های خود خریدهای واجد شرایط دریافت می کنند. نرخ کمیسیون بر اساس رده خرید متفاوت است ، رتبه از ۱-۱۰ ٪ ، در حالی که پاداش های پیشنهادی برای ارائه خدمات از ۲٫۵۰ دلار برای هر ثبت نام واجد شرایط شروع می شود. تأثیرگذار آمازون در فروش خود که توصیه می کنند کمیسیون کسب می کنند ، اما نرخ ها بسیار متفاوت است. برخی از خریدها مانند مواد غذایی و کالاهای مراقبت شخصی ۱ ٪ کمیسیون کسب می کنند ، در حالی که سایر مارک های لوکس تأثیرگذار را به اندازه ۱۰ ٪ کمیسیون می گیرند. تأثیرگذاران باید حداقل ۱۰ دلار برای کمیسیون های خود پرداخت کنند. یک تجارت باید یک کمپین بازاریابی تأثیرگذار ایجاد کند که نه تنها شناخت و فروش برند خود را تقویت کند ، بلکه فواید کافی را برای تأثیرگذار فراهم می کند تا این ترتیب را ارزشمند کند. “/>

      واجد شرایط تخفیف ، پیشنهادات ویژه و موارد دیگر با یک حساب کاربری تجاری از آمازون است. شما می توانید یک حساب رایگان ایجاد کنید برای شروع امروز.

      تصویر: emperitphotos


      بیشتر در: amazon ، بازاریابی آنلاین
  • منبع :
    نمایش بیشتر

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا
    امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی