عمومیمقالات

چگونه با دکتر Neeta Bhushan به جلو پرواز کنیم

چگونه با دکتر Neeta Bhushan به جلو پرواز کنیم

همه لحظاتی را پشت سر می‌گذارند که در آن تجربیات گذشته را تأمل می‌کنند و فکر می‌کنند، “خب، آنطور که برنامه ریزی شده بود پیش نرفت.” دکتر Neeta Bhushan فکر می کند این لحظات می توانند جادویی باشند و زندگی را تغییر دهند. او یک دندانپزشک زیبایی سابق است که به نویسنده پرفروش، سخنران بین المللی و مربی رهبری تبدیل شده است.

این هفته، او با مجری On Your Terms ارین کینگ درباره تغییر مسیر صحبت می کند، خودمان را ببخشیم و درمان با اندوه و تروما. بوشان در ۱۹ سالگی پس از مرگ پدر و مادرش بر اثر سرطان یتیم شد و مسئولیت مراقبت از برادر کوچکترش را بر عهده گرفت. او قبلاً برادر دیگرش را در سن ۱۲ سالگی از دست داده بود. او “من انتخاب کردم به کار و کار بیش از حد ادامه دهم، بیش از حد موفق باشم و بیش از حد کار کنم، زیرا این تایید را می خواستم.” می گوید.

یک دهه دیگر طول کشید تا او به پایین ترین سطح خود برسد. در شب سال نو در سال ۲۰۱۱، او یک ازدواج مسموم و آزاردهنده را ترک کرد. او با هق هق در مطب دندانپزشکی خود شروع به پردازش تمام غم، درد و فقدانی که تجربه کرده بود کرد. پس از آن، او سفری را آغاز کرد که با عشق به خود تزلزل ناپذیر ، و باید یاد می گرفت که چگونه تکه ها را جمع کند و به جلو حرکت کند.

بوشان ابزارها و استراتژی‌هایی را برای کار کردن در زمان‌های دشوار ارائه می‌کند . او همچنین از احترام گذاشتن به آنچه اتفاق افتاده صحبت می‌کند، خود را در برابر مقدار کمی استرس خوب باز می‌کند و لحظاتی را برای نگه داشتن و در آغوش گرفتن خود اختصاص می‌دهد.

درباره دکتر Neeta Bhushan در neetabhushan اطلاعات بیشتری کسب کنید. com و او را در اینستاگرام به آدرس @neetabhushan. نام کتاب او که مکیده است. حالا چی؟: چگونه شادی را در هرج و مرج در آغوش بگیریم و جادو را در آشفتگی پیدا کنیم.

قسمت کامل زیر را ببینید یا در پادکست های اپل، و با مشترک شدن در پادکست های SUCCESS امروز، هرگز قسمت دیگری را از دست ندهید!

Erin King AUTHOR IMAGE 100x100 - چگونه با دکتر Neeta Bhushan به جلو پرواز کنیم

ارین کینگ نویسنده پرفروش “شما یک نوع معامله بزرگ هستید: با باز کردن قفل جسارت خود به سطح بالا بروید” و “اقناع دیجیتال: هوشمندتر در بازار مدرن بفروشید” است. او همچنین مدیر ارشد اجتماعی در Strikepoint Media است، یک شرکت بازاریابی دیجیتال که بر جذب مشتری اجتماعی متمرکز است. اما سخت‌ترین شغل او دستیار شخصی تمام وقت توله سگ ۱۳ پوندی کاواپو به نام بتی وایت است. می‌توانید با او در اینستاگرام @mrs.erin.king 

ارتباط برقرار کنید

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی